Op de vraag of je wilt stoppen gewoon rustig nee zeggen en vervolgens de deur dicht doen. Dan een paar toetsen aanslaan, naar zijn deur gaan en vragen of ie zn TV zachter wilt zetten omdat het stoort met je keyboard.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef Braddie het volgende:
Hij stond net weer aan de deur dat het geen gehoor is en dat ik boven zijn tv uit kom en zo, Ik speelde nog geen minuut op de helft van het keyboard z`n vermogen.
Harder gaat ik hem ook niet zetten.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef Microtechs het volgende:
Doet me denken aan een probleem van mijn neef. Buren schakelden telkens de politie in voor het gekraak van de trapEn ik was erbij en dacht serieus damn, mensen hebben geen leven hier.
+Zoon van buurman zat bij de politie
Dat dus. Verder kan hij jou vrij weinig maken.quote:en daar komt nog bij dat je tot 22:00 gewoon geluid mag maken, staat zelfs in de wet. Na 22:00 wordt gezien als slaaptijd en dan hoort het wel rustig te zijn. Pas na 22:00 kan je buurman politie bellen voor geluidsoverlast en pas bij vaak herhalende geluidsoverlast na 22:00 kun je kans hebben om je huis uitgezet te worden.
Misschien moet ze het eens nuchter proberen..?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:51 schreef Braddie het volgende:
Ik moest lachen![]()
Nee maar even serieus, Dat kan ik niet maken, Ik doe de deur nooit open, Ik ga altijd van uit mijn moeders slaap kamer met hem praten, Het word binnenkort geisoleerd, En mijn ma die praat zat met hem, Altijd als die man een sigaretje komt halendan gaat het over mijn ''overlast''
Het is ook een probleem dat de buren juist ALTIJD thuis zijn, Alleen in het weekend zijn ze weg, Maar juist dan ben ik er ook niet, En kan ik dus ook niet keyboardspelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef Frostu het volgende:
Overdag heb je gewoon recht om muziek te maken/geluid te produceren (tot een acceptabel geluidsniveau natuurlijk), tot 22:00 zeker. Ik speel zelf gitaar/piano, maar ik speel nooit langer dan een uur achter elkaar en meestal op momenten dat de meeste buren niet thuis zijn, overdag/'s middags dus.
Ook heb ik lastige buren gehad, maar dan andersom; mijn oude buurman had van 's ochtends tot 's avonds laat keiharde house op staan, met de boxen aan onze muurkant (simpel rijtjeshuis). Moest ook meerdere malen politie aan te pas komen, erg vervelend dus. Zoals veel mensen wel denken biedt praten dan gewoon geen oplossing, of er moet een onafhankelijk iemand tussenbeide komen.
En hoe is dat afgelopen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef Microtechs het volgende:
Doet me denken aan een probleem van mijn neef. Buren schakelden telkens de politie in voor het gekraak van de trapEn ik was erbij en dacht serieus damn, mensen hebben geen leven hier.
+Zoon van buurman zat bij de politie
Een koptelefoon zal nooit het mooie geluid halen van een stel goede speakers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef Willaaam het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke koptelefoon. Dan ben je van je buttspeakers af en je buurman is gelukkig.
Maar die heeft hij dus niet...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Een koptelefoon zal nooit het mooie geluid halen van een stel goede speakers.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
Ik keek even rond op je youtube kanaal en ik geef je buurman gelijk.
Ik had dat filmpje trouwens zacht opgenomen, Maar omdat die microfoon er boven op ligt en het geluid rechtstreeks naar m`n camera gaat, Lijkt het hard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
mwoah...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:39 schreef Wunny het volgende:
[..]
Een koptelefoon zal nooit het mooie geluid halen van een stel goede speakers.
Kijk, dat vind ik nou aardig van die vent. Ik vind dat je iets terug moet geven:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Braddie het volgende:
En die vent heeft mij laatst nog 2 koptelefoontjes van philips() gegeven
Daar dacht is dus ook aan, voor de rest wat anderen zeggen tot 22.00 uur geluid mogen maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef Willaaam het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een fatsoenlijke koptelefoon. Dan ben je van je buttspeakers af en je buurman is gelukkig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:18 schreef fyah het volgende:
Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]Ik kan 't eigenlijk ook alleen maar met de buurman eens zijn, sorry TS.
M.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef BlueMage het volgende:Ik kan 't eigenlijk ook alleen maar met de buurman eens zijn, sorry TS.
M.
TS wil technisch capabel lijken. Echter fail want elke pannekoek weet tegenwoordig dat je het volume niet in watts kan uitdrukken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het geluid wordt opgenomen door een klein microfoontje wat rechtstreeks in mijn pc gaat en daar zit mijn camera aan, Dus het geluid stond op stand 2(dat is misschien 0,4 watt) Maar ik had mijn microfoon niet op dempen staan, Dus het geluid klinkt veeeeel harder dan dat het in werkelijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |