abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62411113
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:10 schreef Microtechs het volgende:
Doe aangifte voor intimidatie
Dat gaat wel wat ver he?
pi_62411436
als ie gaat kloppen zet je je muziek gewoon harder zodat je het niet meer hoort
Moo
pi_62411472
Dat is wel mooi gevonden:D maar toch, Dat zorgt juist voor NOG meer overlast.
Even snel offtopic: als ik een bericht typ kan ik geen smiley`s kiezen.
pi_62411588
Moet je eerst op invoeren drukken, dan kan je ze wel zien/kiezen.
당신을 사랑합니다
pi_62412125
Bedankt
pi_62412967

Mossberg 500 Cruiser. 12 Gauge pump action.

Geen dank.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_62413192
Kan je soms zware speakers ofzo regelen? ( 50 - 100 watt ofzo )

Instaleer die dingen zodat ze gericht staan naar de muur van de buren zegmaar.
Download een hardcore mix van een 1 uur en zet hem op repeat.
Knal het om 00.00 aan en ga lekker feesten.

Succes.
pi_62413955
Zoiets heeft een kennis van mij ooit gedaan, Dat wierp wel zijn vruchten af.
Ik heb wel 2 boxjes maar of die bruikbaar zijn(40watt geloof ik, maar die heb ik ooit eens gevonden, Dus weet niet of ze nog werken.)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:11:28 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62414148
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
Nu serieus: wees volwassen en bel eens bij de goede man aan. Vertel hem dat je begrijpt dat zij last hebben van jouw muziek en dat je graag goede afspraken met ze zou willen maken. Zet de afspraken op papier en hou je er ook aan.
Dit dus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62414388
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:35 schreef Wunny het volgende:
Kan je soms zware speakers ofzo regelen? ( 50 - 100 watt ofzo )

Instaleer die dingen zodat ze gericht staan naar de muur van de buren zegmaar.
Download een hardcore mix van een 1 uur en zet hem op repeat.
Knal het om 00.00 aan en ga lekker feesten.

Succes.
Dan zal die buurman helaas meteen naar de politie stappen omdat hij dan wel een gegronde reden heeft om te klagen.

Hij zal nu ook wel weten dat hij dat niet heeft en daarom blijft hij het op deze manier proberen.
pi_62414793
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Mossberg 500 Cruiser. 12 Gauge pump action.

Geen dank.
Werkt 100%, ook gebrobeerd met m'n buren..
pi_62414876
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit dus.
Reageer je wel vaker op je eigen posts?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_62415270
Dat is wel het laatste wat ik wil, Een buurman die naar de politie stapt vanwege mij.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:55:45 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62415523
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Seneca het volgende:

[..]

Reageer je wel vaker op je eigen posts?
Alleen als ik genegeerd word terwijl ik -vind ik zelf- een goede oplossing geef.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62415648
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Braddie het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik wil, Een buurman die naar de politie stapt vanwege mij.
Wat ben jij voor een softy zeg, ga lekker rond 18:00 geluid maken en laat die eikel voor lul staan met z'n geluidsoverlast bij de politie
pi_62416556
wat geluid kan toch wel? Hier is het uit beleefdheid om na 20.00 geen geluid te maken (zomer 22 uur ofzo)> denk aan boormachine, music etc. Maar gelukkig hebben we hier goede isolatie.
당신을 사랑합니다
pi_62418313
Ik heb een hele kleine kamer(2 bij 2) en hele dunne muren, Maar goed, Dannog hoort de beste man niet te zeiken voor overlast.
pi_62421412
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:19 schreef Braddie het volgende:
(2 bij 2)
Je slaapt op zijn WC of wat?
pi_62421513
Nee, dat nog NET niet.
Het is super klein, Maar wel gezellig klein, Ach ja.. Ik hoorde net van mijn ma, Dat de huizen gerenoveerd worden over 2 maanden, Dus dan word mijn kamer NOG kleiner, maar dan kan ik wel meer en langer keyboardspelen.
pi_62422362
Niet om het één of ander, maar ná 22:00 kan je toch gewoon een (al dan niet) draadloze koptelefoon opzetten?
Over je muziekuitspattingen vóór 22:00 uur zou ik gewoon even met die buurman babbelen, en hem in dat
gesprekje netjes uitleggen dat jij je aan die wet hebt te houden, maar híj ook. En je dus gewoon tot 22:00 uur
muziek mag luisteren en/of maken op een geluidsniveau dat binnen die normen valt. Komt vast wel goed.

Die "koop-dikke-speakers-en-zet-hardcore-snachts-keihard-aan-want-die-ouwe-moet-zijn-waffel-houden"
adviezen zou ik persoonlijk niet opvolgen. Je kweekt er alleen maar kwaad bloed mee, en hij zal er echt niet
meegaander door worden hoor (eerder het tegenovergestelde). Die gasten die zeggen zat het bij hun op die
manier wél werkte hadden óf een alleenstaande hoogbejaarde lerares sociologie (welke half doof was)
naast zich wonen, óf ze liegen gewoon een potje.

(Ze woonden in ieder geval niet naast mij, gezien het feit dat ze na die geluids-tegen-acties nog kunnen typen)
Nee.
pi_62422392
Stomp die ouwe vent in elkaar man , hij biedt waarschijnlijk weinig weerstand en vergrijp je aan ze vrouw!
pi_62422465
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet om het één of ander, maar ná 22:00 kan je toch gewoon een (al dan niet) draadloze koptelefoon opzetten?
Over je muziekuitspattingen vóór 22:00 uur zou ik gewoon even met die buurman babbelen, en hem in dat
gesprekje netjes uitleggen dat jij je aan die wet hebt te houden, maar híj ook. En je dus gewoon tot 22:00 uur
muziek mag luisteren en/of maken op een geluidsniveau dat binnen die normen valt. Komt vast wel goed.

Die "koop-dikke-speakers-en-zet-hardcore-snachts-keihard-aan-want-die-ouwe-moet-zijn-waffel-houden"
adviezen zou ik persoonlijk niet opvolgen. Je kweekt er alleen maar kwaad bloed mee, en hij zal er echt niet
meegaander door worden hoor (eerder het tegenovergestelde). Die gasten die zeggen zat het bij hun op die
manier wél werkte hadden óf een alleenstaande hoogbejaarde lerares sociologie (welke half doof was)
naast zich wonen, óf ze liegen gewoon een potje.

(Ze woonden in ieder geval niet naast mij, gezien het feit dat ze na die geluids-tegen-acties nog kunnen typen)
Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.
Dan speel ik die 2 sporen die ik nog moet gewoon af, Maar daarna kap ik.

En die adviezen voer ik zeker niet uit, Het komt echt zelde voor dat ik het echt hardzet, Maar goed, Dat kan ook niet met 2 watt.
pi_62422628
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.
Dan speel ik die 2 sporen die ik nog moet gewoon af, Maar daarna kap ik.

En die adviezen voer ik zeker niet uit, Het komt echt zelde voor dat ik het echt hardzet, Maar goed, Dat kan ook niet met 2 watt.
Misschien komt het juist door die baggerboxjes met weinig vermogen. Die dingen gaan al gauw schel klinken
als je ze ook maar ietsjes harder zet, en schel geluid valt natuurlijk meer op en gaat dan ook irriteren. Lijkt me.
Heb je al eens andere boxen (betere en/of met meer vermogen) geprobeerd? Wel op normaal volume natuurlijk
Nee.
pi_62422683
Ik had 2 75watt finlux boxen, Maar die heb ik weggegeven met mijn stomme kop.
Op zolder liggen nog 2 boxen voor in een stereo-set, Maar die kunnen niet op de pc(anders was dat wel wat geweest.
pi_62422705
je kan hem ook voor straf in zijn reet neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')