Dit dus.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
Nu serieus: wees volwassen en bel eens bij de goede man aan. Vertel hem dat je begrijpt dat zij last hebben van jouw muziek en dat je graag goede afspraken met ze zou willen maken. Zet de afspraken op papier en hou je er ook aan.
Dan zal die buurman helaas meteen naar de politie stappen omdat hij dan wel een gegronde reden heeft om te klagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:35 schreef Wunny het volgende:
Kan je soms zware speakers ofzo regelen? ( 50 - 100 watt ofzo )
Instaleer die dingen zodat ze gericht staan naar de muur van de buren zegmaar.
Download een hardcore mix van een 1 uur en zet hem op repeat.
Knal het om 00.00 aan en ga lekker feesten.
Succes.
Werkt 100%, ook gebrobeerd met m'n buren..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Mossberg 500 Cruiser. 12 Gauge pump action.
Geen dank.
Reageer je wel vaker op je eigen posts?quote:
Alleen als ik genegeerd word terwijl ik -vind ik zelf- een goede oplossing geef.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Reageer je wel vaker op je eigen posts?
Wat ben jij voor een softy zeg, ga lekker rond 18:00 geluid maken en laat die eikel voor lul staan met z'n geluidsoverlast bij de politiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Braddie het volgende:
Dat is wel het laatste wat ik wil, Een buurman die naar de politie stapt vanwege mij.
Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet om het één of ander, maar ná 22:00 kan je toch gewoon een (al dan niet) draadloze koptelefoon opzetten?
Over je muziekuitspattingenvóór 22:00 uur zou ik gewoon even met die buurman babbelen, en hem in dat
gesprekje netjes uitleggen dat jij je aan die wet hebt te houden, maar híj ook. En je dus gewoon tot 22:00 uur
muziek mag luisteren en/of maken op een geluidsniveau dat binnen die normen valt. Komt vast wel goed.
Die "koop-dikke-speakers-en-zet-hardcore-snachts-keihard-aan-want-die-ouwe-moet-zijn-waffel-houden"
adviezen zou ik persoonlijk niet opvolgen. Je kweekt er alleen maar kwaad bloed mee, en hij zal er echt niet
meegaander door worden hoor (eerder het tegenovergestelde). Die gasten die zeggen zat het bij hun op die
manier wél werkte hadden óf een alleenstaande hoogbejaarde lerares sociologie (welke half doof was)
naast zich wonen, óf ze liegen gewoon een potje.
(Ze woonden in ieder geval niet naast mij, gezien het feit dat ze na die geluids-tegen-acties nog kunnen typen)
Misschien komt het juist door die baggerboxjes met weinig vermogen. Die dingen gaan al gauw schel klinkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een draadloze koptelefoon is wel handig, Maar als ik met Cool edit pro aan de gang ga, En ik heb net 2 sporen opgenomen, En moet er nog 2, Dan gaat dat lastig zonder geluid.
Dan speel ik die 2 sporen die ik nog moet gewoon af, Maar daarna kap ik.
En die adviezen voer ik zeker niet uit, Het komt echt zelde voor dat ik het echt hardzet, Maar goed, Dat kan ook niet met 2 watt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |