ij...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef foeyonghaii het volgende:
Sommige mensen zoals jouw buurman kunnen echt overdryven. Spreek gewoon tyden af wanneer je wel kunt spelen ofzo.
haha jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef n8n het volgende:
Geef je buurman gewoon oordoppen dat geeft hij toch ook aan jou.
Wat is er dan mis met Marokkanen? Ben je d'r zoeentje.. Is je buurman misschien ook te donker voor respect?quote:Dat is echt te erg voor woorden, Marokaantjes die denken goede muziek aan te hebben staan op hun mobieltjes...
Aangenaam, ik ben fyah! Zag ik jou ook niet in dat ene topic over die zwarte buurman?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:36 schreef foeyonghaii het volgende:
[..]
Stel je aan. Ik typ wat ik wil, jy typt wat jy wilt oke?
Nee dat niet, maar ik heb het gewoon niet zo op die muziek van ze.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met Marokkanen? Ben je d'r zoeentje.. Is je buurman misschien ook te donker voor respect?
Ik dol maar wat hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb het gewoon niet zo op die muziek van ze.
Kwestie van een goede koptelefoon kopen, het geluid wat er uit een fatsoenlijke koptelefoon komt zal je werkelijk verbazen. Het vergroot alleen de kans op gehoorbeschadiging als je niet met de volumeknop overweg kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Braddie het volgende:
No problem.
Koptelefoon/Oordopjes heb ik niks mee, Die vergrote de kans op gehoorbeschadigingen, Omdat het geluid dan niet kan ontsnappen en gelijk in je trommelvliezen komt, En bij speakers kan het nog weg(daarom vindt ik het geluid van speakers voller).
Een goede koptelefoon/oordopjes hoeft absoluut niet hard voor een goed geluid, sterker nog, hij kan erg zacht zodat er echt absoluut geen kans is op gehoorbeschadigiing. Volgens krijg je zo'n beschadiging eerder met die crappy trust-speakers van je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Braddie het volgende:
No problem.
Koptelefoon/Oordopjes heb ik niks mee, Die vergrote de kans op gehoorbeschadigingen, Omdat het geluid dan niet kan ontsnappen en gelijk in je trommelvliezen komt, En bij speakers kan het nog weg(daarom vindt ik het geluid van speakers voller).
Je bedoelt hij bietst een peuk bij je ma en dan ook nog klagen over jou? "profiteur"quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:53 schreef Braddie het volgende:
De buurman komt gemiddeld 1x per dag wel aan de deur, En als mijn ma er is haalt hij altijd een peuk en wordt er altijd over me geklaagd, De volgende keer dat hij hier is ga ik het er over hebben met hem, Hij doet net alsof die 2 koptelefoons die hij me gegeven heeft, Voor 24/7 zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |