carmella

wat een triest nieuws weer .. echt ik vraag me zo langzamerhand af of ze wel goed bij hun hoofd zijn in dat ziekenhuis .. (ik hoop maar dat het niet het EMC is

) echt vrouwtje, ga toch voor een second opinion in een ander ziekenhuis!!! verder heel veel plezier met de 20 weken echo vandaag, hopelijk leidt het je gedachten even wat af

ik weet even niet meer wie het zei, maar dat gevoel van: ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik.. heel herkenbaar

maar meestal begint junior dan wel te draaien of te schoppen en dan heb ik zoiets van oh jah! verder hier nog steeds benauwd, verkouden, gisteren wat pijnlijke harde buiken gehad, savonds laat, nog steeds elke nacht om de twee uur wakker, nu dus ook moe, maar niet meer kunnen slapen .. voor mij mogen die laatste negen weken vliegen!!!
gisteren ook weer een zak met kleertjes gekregen, van maat 62 tot maat 80, ik hoef straks niets meer aan te schaffen

morgen ga ik ook de box ophalen, heeft er nog iemand tips voor goedkope boxkleden?? of tips over hoe die dingen zelf te maken

(ga ik me daar eens aan wagen

) vandaag weer lekker verder nestelen, dingetjes wassen enzo. de tas voor de baby als ik richting ziekenhuis ga staat al klaar dus eens kijken of ik ook vast een koffer voor mezelf ga inpakken.... (of ben ik dan echt aan het doemdenken en moet ik daar nog maar even mee wachten

)
PS. Carmella , heb je mijn pm nog gelezen gisteren???