en ik sloot 't topic met:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik kreeg zojuist tijdens het boodschappen doen (grrr... niet in de buurt van pc dus) een geweldig smsje!
Vanmorgen om tien uur heeft Ilse er een zusje bij gekregen! Gezond en wel, weegt 3540 gram...![]()
![]()
![]()
![]()
Sanne
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:14 schreef bixister het volgende:
hoera, ze is er!!!Marit, man, & Ilse, heel hartelijk gefeliciteerd met Sanne!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef geppie het volgende:
Van harte Marit, man en Ilse!![]()
Oh my god...nu ben ik de eerstvolgendeik durf niet meer
bij de cosmo kapper hadden ze een haarverzorgingslijn die fuente heetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef Fuente het volgende:
Marit, van harte gefeliciteerd met SanneSuper dat ze er eindelijk is!
Ja dat kloptquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij de cosmo kapper hadden ze een haarverzorgingslijn die fuente heet, ik moest gelijk aan jou denken
ik vind de cosmo sowieso te duurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:44 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ja dat kloptDie lijn ken ik, ik vind 't heerlijk spul, maar veels te duur hihihi
Fijn DJMO dat je je lekker even hebt kunnen uitleven vandaag. Pics van je nieuwe kapsel??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind de cosmo sowieso te duur26,80 voor alleen maar knippen .. ik ben lekker naar een ander gegaan, 21,50 wassen en knippen
bij teamkapsalon.. en wat was het lekker.. voelde me een kind zo blij dat ik eens wat voor mezelf deed
ben nu net aan het verven, als ik klaar ben doe ik een fotoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijn DJMO dat je je lekker even hebt kunnen uitleven vandaag. Pics van je nieuwe kapsel??Dan doe ik dat volgende week....
jij hebt pm hequote:
voor het verven:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben nu net aan het verven, als ik klaar ben doe ik een fotoal is er qua model niet echt veel veranderd, dooie puntjes en in laagjes geknipt meer niet
Ach, misschien ben ik wel te voorzichtig! maar ik weet dat in blondeer-spul echt veel chemische rommel zit, en dat zou ik dus niet doen tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig heb je dat ook niet gedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:36 schreef DJMO het volgende:
reinhilde, ik ging niet blonderen, maar kleuren![]()
Er is geen bewijs dat je haar verven schadelijk is voor het ongeboren kind. Het kan wel zijn dat je haar en hoofdhuid anders (gevoeliger) reageren door de zwangerschap.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:24 schreef Reinhilde het volgende:
Marit gefeliciteerd!![]()
![]()
[..]
Ach, misschien ben ik wel te voorzichtig! maar ik weet dat in blondeer-spul echt veel chemische rommel zit, en dat zou ik dus niet doen tijdens de zwangerschap. Maar gelukkig heb je dat ook niet gedaan.
Een kleurspoeling zou ik nog wel doen, maar echt verven doe ik wel weer als baby geboren is. En ja, nu loop ik dus ook met grijs haar.En ja, ik ben pas 27.
![]()
Naar de kapper gaan vind ik zooooooo lekker. Soms regelmatig ga ik alleen maar om mijn haar te laten wassen en stijlen. Zo lekker! Een uurtje voor mezelf en ik zie er ook nog eens heel leuk uit daarna!
Ik denk dat als het je 1e is dat het wel handig is, is het je tweede of derde dan heb je het wel een beetje gezien denk ik.. Ik doe zelf een zwangerschapscursus die voornamelijk gericht is op de kennis. We doen in mindere mate ook wat ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen. Ik vind persoonlijk zo'n kenniscursus fijner dan een echte puf-cursus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:39 schreef Shaienne het volgende:
Gefeliciteerd Marit met Sanne!
Ook gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
Wat vinden jullie van zwangerschapscursus, wel of niet doen? Heb je er wat aan gehad of niet?
Ik zit zo te twijfelen om mij op te geven.
Ik heb 4 lessen zwangerschapsyoga gevolgd, toen moest ik weer betalen en ben ik (voorlopig) gestopt. Ik heb niet echt het idee dat ik er wat aan heb.
Misschien wil ik nog wat anders gaan doen, maar we krijgen nog zo'n drukke tijd (verhuizen) en ik heb er eigenlijk geen zin in.
Wat vinden jullie ervan?
sorry, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef marlieske het volgende:
Vicky.... fristi drinken en een gevulde koekjij hoort nu groene salades, tomaten bruin brood enz enz te eten.
Niet een lekker gevulde koek, die lever je namelijk netjes bij mij in
Ga je dan alleen? Ik wil ook wel maar niemand in mijn omgeving is zwanger met wie ik zou willen gaan. Bijkomend probleem: badpak...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
sorry, zal het niet meer doen
ik ga weer zwemmen, dat vond ik heerlijk. Heb tot 40 weken doorgezwommen.
ik ben vorige zwangerschap een paar keer met Wennie geweest maar ik ging ook net zo makkelijk alleen... ik klets wel makkelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je dan alleen? Ik wil ook wel maar niemand in mijn omgeving is zwanger met wie ik zou willen gaan. Bijkomend probleem: badpak...ik heb van de zomer geen enkel leuk en vooral fijnzittend positiebadpak kunnen vinden en dat belemmert mij wel om te gaan zwemmen. Ik heb toen ik zwanger was van Twan wel zwangerschapszwemmen gedaan en dat was heerlijk. Had toen ook iemand met wie ik ging..
Ik ga er toch eens over nadenken, ik weet wel dat ik het heerlijk vond destijds. Behalve na die tijd aankleden in van die altijd benauwde hokjes. Dinsdag even aan de bekkentherapeut vragen of het wel goed is voor mn bekken. Tankini ook maar eens naar kijken dan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben vorige zwangerschap een paar keer met Wennie geweest maar ik ging ook net zo makkelijk alleen... ik klets wel makkelijk
Ik had een tankini gekocht en die zat heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |