vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee. Het enige wat je kunt doen is voor zulke sites (tijdelijk) een andere browser gebruiken, of de webmaster/-ontwikkelaar van de site benaderen en zeggen dat-ie z'n werk niet naar behoren uitvoert.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb het net geinstalleerd, het draait lekker vlot en ziet er strak uit.
Alleen sommige pagina's geeft ie helemaal verkeerd weer. VI.nl bijvoorbeeld, hij pakt het hele flashgedeelte niet lijkt het wel, wat kan ik daar aan doen?
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceertquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:58 schreef WurM het volgende:
[..]
vi.nl is onder browserontwikkelaars een beruchte site. Dat ding schijnt extreem brak in elkaar geflanst te zijn. Firefox 3 had er de eerste paar dagen (weken zelfs mss?) ook problemen mee.
Of vi.nl zich eindelijk eens een BEETJE aan de standaarden gaat houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Oke, vi.nl is tot nu toe inderdaad de enige site waar ik de problemen heb... Het is dus wachten tot Google een speciale vi.nl update lanceert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je eens bij opties kijken of je cleartype aan kunt zetten voor de HTML.quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 08:11 schreef Karina het volgende:
Zojuist op mijn werk ook maar even geinstalleerd (kon zowaar). Eerste indruk is dat het lekker snel is. Ik zie wel dat de letters wat "rafeliger" zijn, maar dat is even wennen denk ik.
ah ok bedankt! nog even geduld dan maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
ondersteuning voor plugins staat in de planning voor chrome
Hehe, ik had dit topic opgezocht om hier wat over te gaan vragen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 05:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind dat er zo weinig verandert. Ik kan nog steeds niet met middenmuisknop scrollen. Luie gasten daar bij Google, ga dat eens programmeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |