Em, nee.quote:
Hebben ze studentenkorting daar dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef mcDavid het volgende:
mja niet dat het mét studentenkorting ineens goedkoop is ofzo, maar t scheelt wel wat
Yns!quote:
In Delft wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hebben ze studentenkorting daar dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Yns!
plaatje is niet te zien, plaatje is ook maar 1 pixel groot..
Dan zal Hilversum het vast wel niet hebbenquote:
Geen eens eenquote:
Lijkt er wel opquote:
quote:
1 |
In IE doetie het welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tost.file.jpg is een GIF image van 1 x 1 pixel. Voor firefox gebruikers dan.
hier ook een FF gebruikerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tost.file.jpg is een GIF image van 1 x 1 pixel. Voor firefox gebruikers dan.
staat in je cachequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook een FF gebruiker
dus snap er geen jota meer van
Majesteit.quote:
Belgen die Nederlanders afzeikenquote:
quote:
Met de auto doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]en ik moet nog boodschappen doen
klote koppijn trouwens
ja denk t welquote:
kweet niet wat t is, t nijgt richting migraine aangezien t ook weer niet wegtrekt als ik ga liggenquote:stress?
Beterschap danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja denk t wel
[..]
kweet niet wat t is, t nijgt richting migraine aangezien t ook weer niet wegtrekt als ik ga liggen
* Ynske zoekt de zwaardere pillen op
Iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mag morgen wel eens wat beter weer worden weer
Ook datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef Pheno het volgende:
Met een forum zonder leuke opmaakmogelijkheden
Hoe staat het met jouw website?quote:
Ik rem meestal alleenquote:
Kut. En for some time to come, want ik ga nu eerst een huis kopenquote:
Niet bij mannen.quote:
Van uitstel komt afstel hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut. En for some time to come, want ik ga nu eerst een huis kopen
Link?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog een mooi topic voor geopend
Wat bindt je aan die buurt dan? Vrouw? Kinderen? Werk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef qu63 het volgende:
ik zoek ook af en toe, maar ik durf hier in de buurt niet meer te zoeken
Wereldtopic zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
[..]
[FO][FEA] SML tags om tabellen mee te maken
Jawel, Roonaan, maar die geeft ook een beetje af op de crewquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dat bugforum is hartstikke leuk, maar het lijkt er niet op of iemand ooit kijkt naar de meldingen die over het PBsysteem gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, dan weet je wel hoe laat het is
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Roönaän het volgende:
Mja, als men nu eindelijks de sml eens generiek zou implementeren, dan zou het niet eens moeten hoeven verschillen per subsite..
stimmtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
Die quote is best interessant, betekend dat bijvoorbeeld dat sommige smilies op sommige onderdelen niet werken?
En misschien binnen hetzelfde onderdeel niet of wel in verschillende layoutsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
Die quote is best interessant, betekend dat bijvoorbeeld dat sommige smilies op sommige onderdelen niet werken?
* JortK gaat Danny boekje OOP opsturenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
stimmtdeed het eerst niet op de weblog, fotoboek en fp, en de meeste smilies werken niet in PM's.
En als je een PM replyed zie je HTML ipv SML
Dat niet geloof ik, want de layouts maken allemaal gebruik van RDE, en RDE heeft de SML tags ingebouwd. Quoten van PI's enzo is geen SMLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misschien binnen hetzelfde onderdeel niet of wel in verschillende layouts
Het is wel SML, maar zit niet in RDEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik, want de layouts maken allemaal gebruik van RDE, en RDE heeft de SML tags ingebouwd. Quoten van PI's enzo is geen SML
Wait longer my friend... wait longerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik weet er eigenlijk geen flikker van, maar ik wil wel dat het nou verdimme eindelijk eens opgelost wordt allemaal
Hoezo? De layout zorgt er toch alleen voor hoe wij iets zien? RDE zorgt er voor dat het netjes opgeslagen wordt in de database..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is wel SML, maar zit niet in RDE
Die img tag die gebruikt word is toch gewoon SML?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo? De layout zorgt er toch alleen voor hoe wij iets zien? RDE zorgt er voor dat het netjes opgeslagen wordt in de database..
Jawel, maar dat is dus gewoon een post, en die is altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Die img tag die gebruikt word is toch gewoon SML?
Leg eens uit danquote:
Mja sorryquote:
En gewoon terug blijven komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja sorryHet komt gewoon nooit meer goed met die kutsite
quote:
Och ja, ik maak me er niet eens druk om, doet ie 't niet dan doet ie 't niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja sorryHet komt gewoon nooit meer goed met die kutsite
Qutie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
En gewoon terug blijven komenBengels!
quote:
Railrunner kaartjes zijn al na 9.00 's morgens geldig hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh, vriendin zit weer in de trein naar huis.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Railrunner kaartjes zijn al na 9.00 's morgens geldig hoor
Cya soonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Naar Leusden toe voor Cursus. Tot vanavond oid
op fok posten is ook iets doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, eens even wat doen hier!
Cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh, vriendin zit weer in de trein naar huis.
Jij snapt het.quote:
Naah t was kloteweer. EN ik was ook niet op tijd mn bed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heheh.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah t was kloteweer. EN ik was ook niet op tijd mn bed uit
Gaat wel, vanmorgen dokter geweest. Prikje in de vinger. Maar ze was "te" zachthandig en moestquote:
werken of 'werken'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
En Ku's!
Ik heb nu ook al weekend dus, maar dan alleen van school
Vanavond, morgen middag en avond en zaterdagmiddag en avond weer werken
Ik ontken dit met klem.quote:
Qutie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
En Ku's!
Ik heb nu ook al weekend dus, maar dan alleen van school
Vanavond, morgen middag en avond en zaterdagmiddag en avond weer werken
fock dat.quote:
Ik moet ook nog steeds nieuwe kleding, stropdassen en een horloge hebben, alleen heb ik daar een beetje weinig tijd en geld voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Toe maar. Lekker druk weekend, mijn enige bezigheid zal shoppen zijn. Of thuis weer standaard dingen doen.
Jaquote:
Slavenarbeidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Vandaag van 18 tot 21, morgen van 13 tot 21 en zaterdag ook van 13 tot 21
En dan ben ik waarschijnlijk niet eens klaar om 21 uur dus mag ik nog wat langer doorwerken
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel, vanmorgen dokter geweest. Prikje in de vinger. Maar ze was "te" zachthandig en moest
daarom twee keer prikken. Nu heb ik pijn.![]()
Hey nieuwe hier.
Anthraxx en Supertuxxx. Tis wat met die xxx'en.Maar hey welkom.
X marks the spot?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
idd, plus nog 3 dagen van 9 tot 4 op schoolquote:
Eén pinguin zou genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?
Daarom werk ik er maar 36.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, plus nog 3 dagen van 9 tot 4 op school
Meer dan 40 uur dus deze week!
Mwa, ik ben meer een "doel" shopper, moet wat nodig hebben. Anders ga ik liever niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds nieuwe kleding, stropdassen en een horloge hebben, alleen heb ik daar een beetje weinig tijd en geld voor
En shoppen is wel leuk, toch?
Jij hebt geen x-en in je naam..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eén pinguin zou genoeg moeten zijn.
*kop maar in...
Ik registreer Phoenix alvastquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och je hebt ook lang genoeg thuis "gezeten" beetje meer werken doet je goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
En dan ben ik waarschijnlijk niet eens klaar om 21 uur dus mag ik nog wat langer doorwerken
Duh. Ze is een vrouw dus heeft essentieel drie lichamelijke kenmerken zijn die boeiender zijn dan die van mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?
Ik moet eerst ff tijd en geld vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, ik ben meer een "doel" shopper, moet wat nodig hebben. Anders ga ik liever niet.
Wanneer ga jij weer shoppen?
Truequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duh. Ze is een vrouw dus heeft essentieel drie lichamelijke kenmerken zijn die boeiender zijn dan die van mij.
Hier is het droog met zelfs een zonnetje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even lunchen. Als het droog is nog even aan de wandel.
Mja, had het wel graag een beetje op willen bouwen zeg maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Och je hebt ook lang genoeg thuis "gezeten" beetje meer werken doet je goed.![]()
of xxx-Pheno-xxxquote:
Have fun.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens even lunchen. Als het droog is nog even aan de wandel.
Ik roep Alexxxxx wel ffquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ie wel durven?quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga eens werken joh, ipv dat scriptenquote:
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dusquote:
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?
Euh, nee, als je als man over mij droomt krijg je een plakkerige buik, geen bilzweet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijg je zweet tussen je bilnaad van jou?
Ben jij dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je wakker word met een natte plek tussen je benen en je weet niet meer hoe dat komt.... Dan heb je over mij gedroomd. Die dus
Geen McDquote:
Zo lang zijn die dagen toch niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Op zich niet nee, maar ik moet nog wel erg aan wennen. En het is studie en werk he. Het is dat we ons zelf vandaag vrij gegeven hebben, anders zat ik deze week 28 uur op school plus nog 19 uur (plus nog een uur omdat we niet precies om 21 uur klaar zijn) werken in de supermarkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo lang zijn die dagen toch niet?
Ik doe al weken aan een stuk dagen van 8u tot 18.30-19u en dan kom ik thuis en begin ik opnieuw.
Nou ja, als je op je buik slaapt. Oh dear....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, nee, als je als man over mij droomt krijg je een plakkerige buik, geen bilzweet.
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ze wel goed onder de duimquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuig
Mja ik zie dat nu bij phille. Fulltime aan het werk, vijf dagen op vijf + voorbereidingen in het weekend en hij is nu nog begonnen aan een opleiding aan de universiteit. Gemiddeld 3 avonden per week les (18 - 22u) en dan nog studeren.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Op zich niet nee, maar ik moet nog wel erg aan wennen. En het is studie en werk he. Het is dat we ons zelf vandaag vrij gegeven hebben, anders zat ik deze week 28 uur op school plus nog 19 uur (plus nog een uur omdat we niet precies om 21 uur klaar zijn) werken in de supermarkt.
En de enige dag dat ik weekend heb is de zondag. En ik heb nog een groot aantal mensen waar ik nog een keer mee af wil spreken, alleen komt dat er op deze manier niet echt van
PTA zei je he, zit hij daar wel goed???quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg, vies stuk tuig
Zodra het wielen heeft wordt hij geilquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
PTA zei je he, zit hij daar wel goed???
Ben ook wel blij dat ik geen vriending heb inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja ik zie dat nu bij phille. Fulltime aan het werk, vijf dagen op vijf + voorbereidingen in het weekend en hij is nu nog begonnen aan een opleiding aan de universiteit. Gemiddeld 3 avonden per week les (18 - 22u) en dan nog studeren.
Nog een geluk dat we op hetzelfde werk zitten anders zag ik hem niet meer
O en kwam hij zijn wagon even hier legen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra het wielen heeft wordt hij geil
Hmm dat moet ik ook maar weer eens gaan maken halenquote:
Goed planquote:
quote:
Watquote:
"humor"quote:
Op deze vroege ochtend?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Moggel is echt te kantoorhumor. te.
Oke Oke.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Moggel
Het is morgen. En vrachtwagen. En Transport.
Niet zo huilen. Het zonnetje schijnt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Weekend, en nog om zeven uur wakker. Bah.
Zo beter?:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wat meer typen mag wel hoor.
Hoi Ynske en qutie.
Bengels!quote:Er was eens een kleine vrouw die langs een stoffige veldweg kwam. Ze was wel al tamelijk oud maar haar loop was licht en haar lachen, had de frisse glans van een onbezorgd meisje. Bij een inééngekrompen gedaante bleef ze staan en keek naar beneden. Ze kon niet veel herkennen. Het wezen dat daar in het stof op de weg zat leek bijna figuurloos. Het deed haar denken aan een grauwe flanellen deken met menselijke vormen. Ze bukte zich en vroeg "Wie ben jij?"
Twee bijna levenloze ogen keken moe ophoog. "Ik? Ik ben het Verdriet." Fluisterde een stem stamelend en zo zacht dat ze het bijna niet kon horen. "Och, het Verdriet!", riep de kleine vrouw blij alsof ze een oude bekende begroette. "Je kent mij?" vroeg het Verdriet wantrouwend. "Natuurlijk ken ik jou. Steeds weer heb je mij een stuk weg begeleid". "Ja maar, stotterde het Verdriet, Waarom vlucht je dan niet voor mij?" "Waarom zou ik voor je vluchten, mijn liefje? Je weet toch zelf maar al te goed dat je elke vluchteling inhaalt. Maar wat ik je wilde vragen, waarom zie je er zo moedeloos uit?' "Ik... Ik ben verdrietig" antwoordde de grauwe gedaante met gebroken stem. De kleine oude vrouw ging naast haar zitten. "Je bent dus verdrietig" zei ze en knikte vol begrip met haar hoofd. "Vertel me eens wat jou zo bedrukt."
Het Verdriet zuchtte diep. Zou dit keer echt iemand luisteren? Dat had ze zich al zo vaak gewenst. "Ach, weet je, begon ze voorzichtig, het is zo. Niemand mag mij. Het is nu eenmaal mijn bestemming om onder de mensen te gaan en een tijdje bij ze te blijven. Maar als ik kom schrikken ze terug. Ze zijn bang voor mij en mijden me als de pest.".
Het Verdriet slikte hard. "Ze hebben spreekwoorden uitgevonden met welke ze me willen verbannen. Ze zeggen "Ach, het leven is een groot feest". En hun valse lachen leidt tot maagkrampen en ademnood. Ze zeggen "Geërgerd is datgene wat hard maakt". En dan krijgen ze hartpijnen. Ze zeggen "Je moet je maar bij elkaar houden" En ze voelen het getrek in de schouders en de rug. Ze zeggen dat alleen zwakkelingen huilen. En de opgekropte tranen doen hun hoofd bijna uit elkaar springen. Of ze verdoven zich met alcohol of drugs opdat ze mij maar niet hoeven voelen."
"Och ja, bevestigde de vrouw, zulke mensen ben ik al vaker tegen gekomen.'! Het Verdriet zakte nog verder in elkaar."En dat terwijl ik alleen maar de mensen wil helpen. Als ik heel dicht bij ze ben kunnen ze zich zelf ontmoeten. Ik help hen een nest te bouwen waar ze hun wonden in kunnen verzorgen." Wie verdrietig is heeft een erg dunne huid. Het leed breekt weer op als een slecht genezen wond en dat doet pijn. Maar alleen wie het Verdriet toe laat en alle ongehuilde tranen huilt, kan zijn wonden werkelijk genezen. Maar de mensen willen helemaal niet dat ik ze help. In plaats daarvan schminken ze een schelle lach over hun littekens. Of ze leggen een dik pantser over hun bitterheid heen." Het Verdriet zweeg.
Haar huilen was eerst zwak ,toen sterker en tenslotte erg vertwijfeld. De kleine, oude vrouw nam de in elkaar gedoken gedaante troostend in haar armen. Wat voelt ze warm en zacht aan, dacht ze en streelde zachtjes het bevende hoopje. "Huil maar, verdriet" fluisterde ze liefdevol. "Rust maar uit zodat je weer nieuwe krachten krijgt. Vanaf nu zal je niet meer alleen zijn. Ik zal je begeleiden zodat de moedeloosheid niet meer aan de macht is." Het Verdriet stopte met huilen. Ze ging rechtop zitten en bekeek haar nieuwe met gezellin verbaasd aan. "Maar.....maar.. wie ben jij eigenlijk?" "Ik?", vroeg de kleine oude vrouw grijzend, maar daarna lachte ze weer onbezorgd als een jong meisje, "Ik? ,ik ben de Hoop."
Copy paste kan ik ook hoorquote:
Ritme!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Weekend, en nog om zeven uur wakker. Bah.
Ik heb alles overgetikt omdat ik wist dat die reactie zou komenquote:
Das mooi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:43 schreef Ynske het volgende:
Gister t aangevraagde pakket van de kvk binnengekregen.
me nog inschrijven voor de startersdag
Wil bewijsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb alles overgetikt omdat ik wist dat die reactie zou komen
"koop hier uw scripts".quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi!
Ik zit er aan te denken om ook alvast een eenmanszaak op te richten, heb wat ideeën die dan eventueel uitgewerkt kunnen worden
Hij is goed he?quote:
Oh ja, die italiaanse mobiele telefoonreclamequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee.Luiwammes.
Goedemorgen Fles, kuukske.
Nu weet ik ook waarom Pheno geen kinderen heeftquote:
Weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waarom Pheno geen kinderen heeft
Pat and stanleyquote:
Je ouders komen toch wel vaker langs? De afspraak met die vriend stond toch al eerder?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:48 schreef Ynske het volgende:
soms he zou ik willen dat ik niet zo moeilijk voor mezelf was
zondag zou ik bij een vriend langsgaan in zn nieuwe huisje
nu vraagt paps of ik t gezellig vind als mams langs zou komen zondag
nu wil ik dat heel graag, maar paps vind niet dat ik daarvoor die afspraak met die vriend voor af moet zeggen
en dan komen hier de tranen weer
Lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier buiten ruikt het naar pannenkoeken
Heb ik vorige week zondag gemaakt, heb 1.5u lopen bakken, in een half uur (of geeneens een half uurquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier buiten ruikt het naar pannenkoeken
quote:
Qutiequote:
Smullenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:41 schreef qu63 het volgende:
Pheno: Kok bijna dood na eten eigen fugu
Pheno eet datquote:
Hij liever dan ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pheno eet dat
Wat doe jij nog zo laat op
Ik wil je wel een sms sturenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij liever dan ik.
Ehm... Zat op een sms te wachten en had/heb ook nog weinig zin om naar bed te gaan.
Gezelligquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een sms sturen
Maar ik ga zo maar slapen, kan wel wat slaap gebruiken
Morgen weer werken en daarna een groot feest omdat Vomar 40 jaar bestaat
Dus weer laat thuis
En dan zondag weer aan schoolwerk zitten
Dankje, en jij ook fijn dromen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezellig, maar het sms-je waar ik op wachtte is inmiddels ook binnen, ik ga het ook niet veel later meer maken
.
Succes met werken en veel plezier met het feest. Fijne dromen voor nu.
Toch niet in Delft he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen idd weer een zonnige dag.![]()
Straks maar eens bij IKEA langs.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen idd weer een zonnige dag.![]()
Straks maar eens bij IKEA langs.
Delft is kutquote:
Haarlem is me ook te ver weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Delft is kut. Staat vaak vast daar.
Haarlem
Amersfoort of Amsterdam zijn ook best te doen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
IKEA? Gewoon in Duiven, of in Eindhoven. AL is dat laatste nu wat irritant door al dat verbouwen aan de weg.
Het is voor mij omgeveer net zo lang rijden, alleen Amsterdam is vooral binnendoor (N236), en Amersfoort is vooral de A1..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Amersfoort alleen als ik naar mijn werk zou moeten
Truequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
En af en toe wil je niet op de A1 staan.
Ik ga de tas inpakken en richting sport. Tot vanavond/morgen (ligt aan de 3de helft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |