Em, nee.quote:
Hebben ze studentenkorting daar dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef mcDavid het volgende:
mja niet dat het mét studentenkorting ineens goedkoop is ofzo, maar t scheelt wel wat
Yns!quote:
In Delft wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hebben ze studentenkorting daar dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Yns!
plaatje is niet te zien, plaatje is ook maar 1 pixel groot..
Dan zal Hilversum het vast wel niet hebbenquote:
Geen eens eenquote:
Lijkt er wel opquote:
quote:
1 |
In IE doetie het welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tost.file.jpg is een GIF image van 1 x 1 pixel. Voor firefox gebruikers dan.
hier ook een FF gebruikerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
tost.file.jpg is een GIF image van 1 x 1 pixel. Voor firefox gebruikers dan.
staat in je cachequote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook een FF gebruiker
dus snap er geen jota meer van
Majesteit.quote:
Belgen die Nederlanders afzeikenquote:
quote:
Met de auto doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]en ik moet nog boodschappen doen
klote koppijn trouwens
ja denk t welquote:
kweet niet wat t is, t nijgt richting migraine aangezien t ook weer niet wegtrekt als ik ga liggenquote:stress?
Beterschap danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja denk t wel
[..]
kweet niet wat t is, t nijgt richting migraine aangezien t ook weer niet wegtrekt als ik ga liggen
* Ynske zoekt de zwaardere pillen op
Iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mag morgen wel eens wat beter weer worden weer
Ook datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef Pheno het volgende:
Met een forum zonder leuke opmaakmogelijkheden
Hoe staat het met jouw website?quote:
Ik rem meestal alleenquote:
Kut. En for some time to come, want ik ga nu eerst een huis kopenquote:
Niet bij mannen.quote:
Van uitstel komt afstel hequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut. En for some time to come, want ik ga nu eerst een huis kopen
Link?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog een mooi topic voor geopend
Wat bindt je aan die buurt dan? Vrouw? Kinderen? Werk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef qu63 het volgende:
ik zoek ook af en toe, maar ik durf hier in de buurt niet meer te zoeken
Wereldtopic zegquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef JortK het volgende:
[..]
[FO][FEA] SML tags om tabellen mee te maken
Jawel, Roonaan, maar die geeft ook een beetje af op de crewquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dat bugforum is hartstikke leuk, maar het lijkt er niet op of iemand ooit kijkt naar de meldingen die over het PBsysteem gaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, dan weet je wel hoe laat het is
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Roönaän het volgende:
Mja, als men nu eindelijks de sml eens generiek zou implementeren, dan zou het niet eens moeten hoeven verschillen per subsite..
stimmtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
Die quote is best interessant, betekend dat bijvoorbeeld dat sommige smilies op sommige onderdelen niet werken?
En misschien binnen hetzelfde onderdeel niet of wel in verschillende layoutsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
Die quote is best interessant, betekend dat bijvoorbeeld dat sommige smilies op sommige onderdelen niet werken?
* JortK gaat Danny boekje OOP opsturenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
stimmtdeed het eerst niet op de weblog, fotoboek en fp, en de meeste smilies werken niet in PM's.
En als je een PM replyed zie je HTML ipv SML
Dat niet geloof ik, want de layouts maken allemaal gebruik van RDE, en RDE heeft de SML tags ingebouwd. Quoten van PI's enzo is geen SMLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misschien binnen hetzelfde onderdeel niet of wel in verschillende layouts
Het is wel SML, maar zit niet in RDEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat niet geloof ik, want de layouts maken allemaal gebruik van RDE, en RDE heeft de SML tags ingebouwd. Quoten van PI's enzo is geen SML
Wait longer my friend... wait longerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik weet er eigenlijk geen flikker van, maar ik wil wel dat het nou verdimme eindelijk eens opgelost wordt allemaal
Hoezo? De layout zorgt er toch alleen voor hoe wij iets zien? RDE zorgt er voor dat het netjes opgeslagen wordt in de database..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is wel SML, maar zit niet in RDE
Die img tag die gebruikt word is toch gewoon SML?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo? De layout zorgt er toch alleen voor hoe wij iets zien? RDE zorgt er voor dat het netjes opgeslagen wordt in de database..
Jawel, maar dat is dus gewoon een post, en die is altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Die img tag die gebruikt word is toch gewoon SML?
Leg eens uit danquote:
Mja sorryquote:
En gewoon terug blijven komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja sorryHet komt gewoon nooit meer goed met die kutsite
quote:
Och ja, ik maak me er niet eens druk om, doet ie 't niet dan doet ie 't niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja sorryHet komt gewoon nooit meer goed met die kutsite
Qutie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
En gewoon terug blijven komenBengels!
quote:
Railrunner kaartjes zijn al na 9.00 's morgens geldig hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh, vriendin zit weer in de trein naar huis.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Railrunner kaartjes zijn al na 9.00 's morgens geldig hoor
Cya soonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Naar Leusden toe voor Cursus. Tot vanavond oid
op fok posten is ook iets doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, eens even wat doen hier!
Cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh, vriendin zit weer in de trein naar huis.
Jij snapt het.quote:
Naah t was kloteweer. EN ik was ook niet op tijd mn bed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heheh.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah t was kloteweer. EN ik was ook niet op tijd mn bed uit
Gaat wel, vanmorgen dokter geweest. Prikje in de vinger. Maar ze was "te" zachthandig en moestquote:
werken of 'werken'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
En Ku's!
Ik heb nu ook al weekend dus, maar dan alleen van school
Vanavond, morgen middag en avond en zaterdagmiddag en avond weer werken
Ik ontken dit met klem.quote:
Qutie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
En Ku's!
Ik heb nu ook al weekend dus, maar dan alleen van school
Vanavond, morgen middag en avond en zaterdagmiddag en avond weer werken
fock dat.quote:
Ik moet ook nog steeds nieuwe kleding, stropdassen en een horloge hebben, alleen heb ik daar een beetje weinig tijd en geld voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
Toe maar. Lekker druk weekend, mijn enige bezigheid zal shoppen zijn. Of thuis weer standaard dingen doen.
Jaquote:
Slavenarbeidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Vandaag van 18 tot 21, morgen van 13 tot 21 en zaterdag ook van 13 tot 21
En dan ben ik waarschijnlijk niet eens klaar om 21 uur dus mag ik nog wat langer doorwerken
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat wel, vanmorgen dokter geweest. Prikje in de vinger. Maar ze was "te" zachthandig en moest
daarom twee keer prikken. Nu heb ik pijn.![]()
Hey nieuwe hier.
Anthraxx en Supertuxxx. Tis wat met die xxx'en.Maar hey welkom.
X marks the spot?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe meer x'en hoe meer vreugde!
idd, plus nog 3 dagen van 9 tot 4 op schoolquote:
Eén pinguin zou genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
We zijn dus beter af met SuperrrTuxxx dan met jou?
Daarom werk ik er maar 36.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, plus nog 3 dagen van 9 tot 4 op school
Meer dan 40 uur dus deze week!
Mwa, ik ben meer een "doel" shopper, moet wat nodig hebben. Anders ga ik liever niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds nieuwe kleding, stropdassen en een horloge hebben, alleen heb ik daar een beetje weinig tijd en geld voor
En shoppen is wel leuk, toch?
Jij hebt geen x-en in je naam..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eén pinguin zou genoeg moeten zijn.
*kop maar in...
Ik registreer Phoenix alvastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |