quote:
Qutiequote:
Smullenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:41 schreef qu63 het volgende:
Pheno: Kok bijna dood na eten eigen fugu
Pheno eet datquote:
Hij liever dan ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Pheno eet dat
Wat doe jij nog zo laat op
Ik wil je wel een sms sturenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij liever dan ik.
Ehm... Zat op een sms te wachten en had/heb ook nog weinig zin om naar bed te gaan.
Gezelligquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een sms sturen
Maar ik ga zo maar slapen, kan wel wat slaap gebruiken
Morgen weer werken en daarna een groot feest omdat Vomar 40 jaar bestaat
Dus weer laat thuis
En dan zondag weer aan schoolwerk zitten
Dankje, en jij ook fijn dromen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezellig, maar het sms-je waar ik op wachtte is inmiddels ook binnen, ik ga het ook niet veel later meer maken
.
Succes met werken en veel plezier met het feest. Fijne dromen voor nu.
Toch niet in Delft he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen idd weer een zonnige dag.![]()
Straks maar eens bij IKEA langs.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen idd weer een zonnige dag.![]()
Straks maar eens bij IKEA langs.
Delft is kutquote:
Haarlem is me ook te ver weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Delft is kut. Staat vaak vast daar.
Haarlem
Amersfoort of Amsterdam zijn ook best te doen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:12 schreef Pheno het volgende:
IKEA? Gewoon in Duiven, of in Eindhoven. AL is dat laatste nu wat irritant door al dat verbouwen aan de weg.
Het is voor mij omgeveer net zo lang rijden, alleen Amsterdam is vooral binnendoor (N236), en Amersfoort is vooral de A1..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Amersfoort alleen als ik naar mijn werk zou moeten
Truequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
En af en toe wil je niet op de A1 staan.
Ik ga de tas inpakken en richting sport. Tot vanavond/morgen (ligt aan de 3de helft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |