abonnement Unibet Coolblue
pi_62410311
Op de ladder van 'erge dingen die je kunt doen' valt dit in de categorie 'he slept with me and never called me again!".

Waar maken jullie je hier druk om? Hij heeft haar 'bedrogen' in iets wat een zeer korte - misschien niet eens - relatie was. Oeh, oeh. Ik denk maar zo: mooi dat je er heel snel achter bent gekomen dat hij niet te vertrouwen is, scheelt jou weer een hoop tijd en moeite. En face it, het was maar heel kort, zo erg is het nou ook weer niet? Als je nou 'wraak' zou nemen door zijn relatie naar de klote te helpen ben je nog erger bezig dan die gozer zelf. Dat is zoiets als dat iemand voor de grap een punaise op je stoel legt, en jij wraak neemt door al zijn ledematen af te zagen met een kettingzaag.
pi_62410600
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het enige wat je in de weg zit is dat hij dus pikante foto's /filmpjes van je heeft?
Kun je die op de een of andere manier niet terugvragen? En eerst net doen alsof je nog verder wilt met hem, maar dat je bang bent dat zijn vriendin ze ontdekt?


Wie laat zich dan ook pikant filmen/op de foto zetten?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:51:07 #103
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62412078
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

Wie laat zich dan ook pikant filmen/op de foto zetten?
Jij misschien?

* mompelt iets over aanbieden als fotograaf enzo...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62412487
Na pagina 1 ben ik gestopt met lezen. Serieus... hoe blij kun je nu van jezelf worden door een andere opzettelijk te kwetsen?

En dat zij 'recht heeft op de waarheid'. Wat een bullshit. Dat post je helemaal niet in haar belang, dat zeg je alleen maar om jezelf te rechtvaardigen.

Jeetje meid, wat heb jij een probleem met jezelf. Als je zo nodig af wil van die wraakgevoelens, schrijf hem dan een mail waarin je zegt wat voor een ongelooflijke zak hij is enz enz.. Hoe je hem nog niet eens te versturen. Maar hij is degene die jou gekwetst heeft. Wees een grote meid en richt je boosheid op degene tegen wie je hem bedoelt.
Of schrijf hier desnoods op wat voor een zak hij is en hoezeer hij je gekwestst heeft. 10 Tegen 1 dat je dat een veel beter gevoel geeft.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_62412681
Je bent een sneu mens.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_62415346
Okee, ik heb het overgrote deel van de reacties gelezen en ben blij met de verschillende perspectieven die worden gegeven. Hier kan ik wel wat mee en het geeft mij ook nieuwe inzichten. Wat Clumsy zegt ben ik het ook wel mee eens, het komt ongetwijfeld extra hard aan als ik het haar vertel...

.... Ik ken haar niet, dus geef niets om haar. Maar ik begrijp ook dat ze dit niet verdient en dat onwetendheid een zege kan zijn. Misschien is het idd beter dat ze er via via achter komt. Ware het niet dat ik al zijn vrienden allang heb ontmoet en deze keurig hun mond houden (zoals echte vrienden doen).

Verder ben ik (zoals ik al eerder zei in het topic) niet bang voor het openbaar maken van pikante opnames.. laten we die opnames ff buiten het verhaal houden.

Al met al weet ik nog niet wat ik ermee ga doen. Laten we duidelijk zijn: als ik de vriendin was van deze jongen zou ik het willen weten (maar ik ben niet haar). En ja, ik voel me verneukt en wil hem daarom ook pijn doen. Heel kinderachtig, ik weet het..... aan de andere kant; hij wist dat hij met vuur aan het spelen was.

En een eerdere opmerking vond ik ook wel mooi: had hij er maar voor moeten zorgen dat ie een stabielere minnares nam die haar mond zou houden.

thanks voor alle reply's
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 oktober 2008 @ 20:53:25 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62415431
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
...eh... niks?
pi_62415500
@Xeanor ik ben best open-minded en als het een eenmalige misstap zou zijn geweest zou je mij ook absoluut niet horen.
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 oktober 2008 @ 20:56:10 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62415542
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef n8 het volgende:
@Xeanor ik ben best open-minded en als het een eenmalige misstap zou zijn geweest zou je mij ook absoluut niet horen.
Tja dan had je na de eerste keer moeten vragen hoe het er nou mee stond en niet blijven hoeren en sloeren.
Tenslotte wist je vanaf moment 1 dat hij nog met een ex samenwoonde. Dus je had keurig NIET kunnen neuken en kunnen wachten tot hij z'n eigen flatje had.

Een beetje weken lang op zijn pik duiken en nu het verontwaardigde wijf spelen is een beetje treurig.
pi_62415873
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja dan had je na de eerste keer moeten vragen hoe het er nou mee stond en niet blijven hoeren en sloeren.
Tenslotte wist je vanaf moment 1 dat hij nog met een ex samenwoonde. Dus je had keurig NIET kunnen neuken en kunnen wachten tot hij z'n eigen flatje had.

Een beetje weken lang op zijn pik duiken en nu het verontwaardigde wijf spelen is een beetje treurig.
Dat.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:42 #111
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62418549
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja dan had je na de eerste keer moeten vragen hoe het er nou mee stond en niet blijven hoeren en sloeren.
Tenslotte wist je vanaf moment 1 dat hij nog met een ex samenwoonde. Dus je had keurig NIET kunnen neuken en kunnen wachten tot hij z'n eigen flatje had.

Een beetje weken lang op zijn pik duiken en nu het verontwaardigde wijf spelen is een beetje treurig.
Dat idd
En triest...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62431023
Ik zou me niet te druk maken om die filmpjes en dingen.
Waarschijnlijk loopt hij er niet mee te koop, lijkt me dattie dat liever voor zn vriendin verborgen houdt.
Ten tweede, stel dat iemand het ziet, wat is dan het doemscenario?
Wij weten dat je seks met em gehad hebt, ik neem aan dat jouw vrienden en bekenden dat ook weten, dus whats new dan?
Gewoon je schouders erover ophalen, mocht het al zo zijn dattie zo dom is het wel te laten zien, dan waait dat allemaal wel weer over.
  zondag 19 oktober 2008 @ 01:18:07 #113
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_62496748
Life is a bitch.
I am the watcher. Let things take their own course of action...
pi_62507569
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:25 schreef MarMar het volgende:
Ik zou me niet te druk maken om die filmpjes en dingen.
Waarschijnlijk loopt hij er niet mee te koop, lijkt me dattie dat liever voor zn vriendin verborgen houdt.
Ten tweede, stel dat iemand het ziet, wat is dan het doemscenario?
Wij weten dat je seks met em gehad hebt, ik neem aan dat jouw vrienden en bekenden dat ook weten, dus whats new dan?
Gewoon je schouders erover ophalen, mocht het al zo zijn dattie zo dom is het wel te laten zien, dan waait dat allemaal wel weer over.
Ja, want bijvoorbeeld bij ijsmeis werd er na 2 weken ook al niets meer over gezegd...
Ja, ik generaliseer.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:10:46 #115
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62525171
Ik heb 1 keer in de situatie gezeten dat iemand vreemd wilde gaan met mij, niet gedaan toen, laat ze de relatieproblemen maar lekker zelf oplossen. En dat doe je niet door met een ander te gaan neuken.

Die heb ik dus de deur gewezen toen duidelijk werd wat haar bedoelingen waren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62531089
Je wilt dus echt wel wraak.
Als je haar naam weet, zoek haar hyves, facebook of netlog op via wieowie.nl.
Maak een nieuwe hyves account voor jezelf aan.
Maak een tweede nieuwe hyves account aan met als naam: allevriendjesvan(naam gozer) en nodig haar uit om ook lid te worden.
Kut voor haar, maar je kent haar niet en geeft niet om haar zoals je al aangaf. En haar te laten weten wat er gebeurt is lijkt toch de enige manier om hem pijn te doen. Wel hopen dan dat ie nog genoeg om haar geeft om eronder te lijden...
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:14:25 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62531132
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wel hopen dan dat ie nog genoeg om haar geeft om eronder te lijden...
Scherp.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:22:23 #118
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_62531350
Als ik een vrouw was geweest met wraak-neigingen zou ik waarschijnlijk "old-school" een sms/brief hebben gestuurd met de mededeling dat ik zwanger was van de betreffende jongeheer...
Als hij daar niet van gaat zweten, weet ik het ook niet meer
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_62569242
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
lijkt toch de enige manier om hem pijn te doen. Wel hopen dan dat ie nog genoeg om haar geeft om eronder te lijden...
Idd scherp.... en ff voor de duidelijkheid; hij heeft dus heel duidelijk aangegeven dat het over was. we hebben het hier ook vaker over gehad.

Voor het moment laat ik het even rusten..... Geduld is een schone zaak. Dit komt vanzelf wel uit.... en een handje helpen vind ik niet erg... maar een bos bloemen/kaartje sturen gaat me te ver. Misschien ga ik wel even bij hem thuis langs en vraag ik gewoon naar hem. Met kans op klappen natuurlijk, maar dat boeit niet zo veel.

Dank iig voor de eerlijke reacties. (Ook die van "je bent een sneu mens", ook al was deze niet erg onderbouwd, noch was het opbouwende kritiek) Maar het is iig eerlijk, en daarvoor vroeg ik het ook op dit forum i.p.v. aan mijn vrienden.

Liefs!
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:13:29 #120
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62569320
Ik hoop bijna dat dit enorm backfired.

Je weet wel... het soort wat je in de krant leest en waarvan iedereen z'n hoofd schud hoe het zover heeft kunnen komen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:14:36 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62569371
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef n8 het volgende:

[..]

Idd scherp.... en ff voor de duidelijkheid; hij heeft dus heel duidelijk aangegeven dat het over was. we hebben het hier ook vaker over gehad.
Maar dat hij nog bij haar in huis woonde was in ieder geval geen belemmering voor je om gelijk een kippenpootje op zijn harde roede te knabbelen.
pi_62572366
Doen, karma is a bitch
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_62575561
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
een kippenpootje op zijn harde roede te knabbelen.
Eh, wat?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:50:35 #124
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62596021
Ik had net mijn relatie verbroken toen ik hoorde dat mijn ex er tijdens onze relatie nog een vriendin naast had (waarschijnlijk heeft ie 'm er ook nog wel bij andere meisjes ingehangen, I dunno) die van niks wist.
Daarom heb ik alle msn gesprekken tussen hem en mij naar haar gestuurd, ook een kaart die ik afgelopen Valentijnsdag van hem had gehad. Compleet met uitnodiging weekendje Parijs. Bleek dat zij hetzelfde voor Valentijnsdag had gehad....

Heeft me veel tijd en energie gekost maar ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb! Heb echt een tyfus hekel aan vreemdgaan en ik vind dat niemand er ongestraft mee weg kan komen...al doe je het maar voor jezelf Truth above all!

Ga mijn toekomstige vriend ook duidelijk vertellen dat hij serieus zn geslachtsdeel kwijt is als hij 'm in iemand anders hangt....grrrr
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 21:53:25 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62596154
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:50 schreef OreoAddict het volgende:
Ik had net mijn relatie verbroken toen ik hoorde dat mijn ex er tijdens onze relatie nog een vriendin naast had (waarschijnlijk heeft ie 'm er ook nog wel bij andere meisjes ingehangen, I dunno) heb ik alle msn gesprekken tussen hem en mij naar haar gestuurd, ook een kaart die ik afgelopen Valentijnsdag van hem had gehad. Compleet met uitnodiging weekendje Parijs. Bleek dat zij hetzelfde voor Valentijnsdag had gehad....

Heeft me veel tijd en energie gekost maar ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb! Heb echt een tyfus hekel aan vreemdgaan en ik vind dat niemand er ongestraft mee weg kan komen...al doe je het maar voor jezelf!
Als je degene bent die onwetend bedrogen is, is het wat anders als je degene bent die actief aan het bedrog meewerkt. TS van dit topic is de vriendin die jouw ex er naast had.... en ze wist van jou...

Overdrachtelijk dus he
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:00:29 #126
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62596433
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je degene bent die onwetend bedrogen is, is het wat anders als je degene bent die actief aan het bedrog meewerkt. TS van dit topic is de vriendin die jouw ex er naast had.... en ze wist van jou...

Overdrachtelijk dus he
Misschien lees ik het verkeerd...maar zij wist niet beter dan dat hij de relatie met zijn vriendin verbroken had toch? Hetzelfde geld in mijn geval...zij wist niet beter of hij had zijn relatie met mij al verbroken.

In het geval dat ik het verkeerd lees dan blijft mijn standpunt in principe hetzelfde...vreemdgaan is bijzonder ruk en de waarheid moet gezegd worden, of je nou degene bent die bedrogen is of degene bent waarmee bedrogen is!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:03:47 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62596539
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Misschien lees ik het verkeerd...maar zij wist niet beter dan dat hij de relatie met zijn vriendin verbroken had toch? Hetzelfde geld in mijn geval...zij wist niet beter of hij had zijn relatie met mij al verbroken.
Ach kom. Ze wist dat hij nog bij haar in huis woonde. Hoe naief zou ze nu werkelijk zijn.
quote:
In het geval dat ik het verkeerd lees dan blijft mijn standpunt in principe hetzelfde...vreemdgaan is bijzonder ruk en de waarheid moet gezegd worden, of je nou degene bent die bedrogen is of degene bent waarmee bedrogen is!
Tja dat mag je best vinden. Ik vind je een wraakzuchtige leugenachtige teringhoer als je eerst actief aan dat bedrog mee gaat werken en dan uiteindelijk opeens roomser als de Paus gaat zijn.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:14:49 #128
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62597001
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach kom. Ze wist dat hij nog bij haar in huis woonde. Hoe naief zou ze nu werkelijk zijn.
[..]

Tja dat mag je best vinden. Ik vind je een wraakzuchtige leugenachtige teringhoer als je eerst actief aan dat bedrog mee gaat werken en dan uiteindelijk opeens roomser als de Paus gaat zijn.
Oh, het is absoluut naief. Ben ik het 100% met je eens! Maar er is volgens mij wel een verschil tussen vrouwen die van het begin af aan van het bedrog afweten en toch ermee doorgaan en vrouwen die er op een gegeven moment achter komen en er een punt achter zetten. Het laatste is van toepassing op dit verhaal, hoe naief, dom en debielig ook...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:17:12 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62597103
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:14 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Oh, het is absoluut naief. Ben ik het 100% met je eens! Maar er is volgens mij wel een verschil tussen vrouwen die van het begin af aan van het bedrog afweten en toch ermee doorgaan en vrouwen die er op een gegeven moment achter komen en er een punt achter zetten. Het laatste is van toepassing op dit verhaal, hoe naief, dom en debielig ook...
Eh... ze wist van het bedrog af vanaf dag 1 en ging er gewoon mee door. Ze had natuurlijk heel simpel niet meer met hem kunnen neuken zolang hij niet bij haar weg was.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:32:42 #130
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62597695
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... ze wist van het bedrog af vanaf dag 1 en ging er gewoon mee door. Ze had natuurlijk heel simpel niet meer met hem kunnen neuken zolang hij niet bij haar weg was.
Dat ze het wist heb ik nergens gelezen, dus ik ga ervan uit dat hij niet de waarheid heeft verteld ("oja, ik heb een vriendin waarmee ik samenwoon, dus we moeten bij jou neuken...okthnx") en dat zij dus niks wist. Ok, ze had er vraagtekens bij kunnen zetten....of zich af moeten vragen waarom ze nog in jezusnaam samenwoonden, of inderdaad zoals jij zegt niet met hem moeten neuken zolang hij nog geen eigen woning had. Maar goed, ze heeft hem nou eenmaal op zijn woordvertrouwd. Liefde is blind of zoiets.
Je kan haar wel helemaal affikken, maar ik hoor niks van je over die kerel.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:34:10 #131
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62597747
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Dat ze het wist heb ik nergens gelezen, dus ik ga ervan uit dat hij niet de waarheid heeft verteld ("oja, ik heb een vriendin waarmee ik samenwoon, dus we moeten bij jou neuken...okthnx") en dat zij dus niks wist. Ok, ze had er vraagtekens bij kunnen zetten....of zich af moeten vragen waarom ze nog in jezusnaam samenwoonden, of inderdaad zoals jij zegt niet met hem moeten neuken zolang hij nog geen eigen woning had. Maar goed, ze heeft hem nou eenmaal op zijn woordvertrouwd. Liefde is blind of zoiets.
Prima, moet je niet achteraf gaan janken. En ze wist het niet?? Kijk eens naar de topictitel.
quote:
Je kan haar wel helemaal affikken, maar ik hoor niks van je over die kerel.....
Die opent het topic niet he....

Die kerel mag wat mij betreft afsterven. Om zijn vriendin nu nog een schop na te geven om zo je wraak te nemen vind ik erg laf.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:41:49 #132
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62598009
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:50 schreef OreoAddict het volgende:

Ga mijn toekomstige vriend ook duidelijk vertellen dat hij serieus zn geslachtsdeel kwijt is als hij 'm in iemand anders hangt....grrrr
Moet je vooral doen! Ben je zo weer vrijgezel.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:45:52 #133
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62598135
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Prima, moet je niet achteraf gaan janken.
[..]

Die opent het topic niet he....

Die kerel mag wat mij betreft afsterven. Om zijn vriendin nu nog een schop na te geven om zo je wraak te nemen vind ik erg laf.
Gelukkig maar, zitten we toch een heel klein mini beetje op dezelfde lijn:D

Zijn vriendin een schop na geven? Ik denk niet dat het zo bedoeld is...
Ik snap heus wel dat zo'n mededeling een grote impact zal hebben op haar leven, maar als ze alle informatie heeft kan ze daarop een keuze maken. Of het maakt haar niet uit dat hij vreemdgaat of het maakt haar wel degelijk uit. In het eerste geval is er niks aan de hand toch?

Anyways, het is inderdaad een keuze die ieder voor zichzelf moet maken.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:50:25 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598315
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:45 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Gelukkig maar, zitten we toch een heel klein mini beetje op dezelfde lijn:D

Zijn vriendin een schop na geven? Ik denk niet dat het zo bedoeld is...
Ik snap heus wel dat zo'n mededeling een grote impact zal hebben op haar leven, maar als ze alle informatie heeft kan ze daarop een keuze maken.
"Hoi, ik heb maanden met je man geneukt en nu ga ik de reddende engel uithangen om te vertellen wat een nare vent je man is."



Flikker toch op met die misplaatste rechtvaardiging. Het is een vorm van wraak, waarbij het voornaamste slachtoffer degene wordt die al slachtoffer IS.
quote:
Of het maakt haar niet uit dat hij vreemdgaat of het maakt haar wel degelijk uit. In het eerste geval is er niks aan de hand toch?

Anyways, het is inderdaad een keuze die ieder voor zichzelf moet maken.....
Nee het is helemaal geen keuze. Ze heeft gegokt en verloren. Dan lik je je wonden en ga je door. Dan ga je niet een onschuldige 3e een rotschop na geven.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:50:40 #135
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62598327
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:41 schreef Bolter het volgende:

[..]

Moet je vooral doen! Ben je zo weer vrijgezel.
Ach, is het zo erg gesteld met de mannen van tegenwoordig?

of is het gewoon een grapje die ik niet kan maken bij het andere geslacht? Of alleen bij jou niet? Of is het gewoon geen leuk grapje?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:51:41 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598374
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Ach, is het zo erg gesteld met de mannen van tegenwoordig?

of is het gewoon een grapje die ik niet kan maken bij het andere geslacht? Of alleen bij jou niet? Of is het gewoon geen leuk grapje?
Nee dat maakt je gewoon een psychobitch.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:53:57 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62598475
ga lekker PM/MSNen met elkaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:57:48 #138
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62598589
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

"Hoi, ik heb maanden met je man geneukt en nu ga ik de reddende engel uithangen om te vertellen wat een nare vent je man is."



Flikker toch op met die misplaatste rechtvaardiging. Het is een vorm van wraak, waarbij het voornaamste slachtoffer degene wordt die al slachtoffer IS.
[..]

Nee het is helemaal geen keuze. Ze heeft gegokt en verloren. Dan lik je je wonden en ga je door. Dan ga je niet een onschuldige 3e een rotschop na geven.
Ok, rephrase: IK vind het een keuze die ieder voor zichzelf moet maken....Ze is inderdaad een slachtoffer, ze weet het alleen zelf (misschien) niet. Ik had graag gewild dat iemand mij de waarheid had gezegd, maar ik snap dat dat niet voor iedereen zal gelden. Ignorance is bliss, zullen we maar zeggen!

Dusch, TS doet gewoon wat ze zelf vindt dat goed is en gaat lekker door met haar leven!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:58:08 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598598
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Re het volgende:
ga lekker PM/MSNen met elkaar
Wie
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:58:48 #140
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62598616
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee dat maakt je gewoon een psychobitch.
Nee, dat maakt mij gewoon niet grappig. Niet gemeen gaan doen omdat wij het nou eenmaal niet met elkaar eens zijn....is nergens voor nodig!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 22:59:04 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598621
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:57 schreef OreoAddict het volgende:
Ik had graag gewild dat iemand mij de waarheid had gezegd
Ook door zijn minnares die dan ook nog doet alsof het uit een gevoel van rechtvaardigheid is ?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:00:24 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62598660
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie
jullie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 23:00:43 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:01:09 #144
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62598697
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 23:02:09 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598730
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:01 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp niet goed wie er bedoelt wordt aangezien ik alleen mensen ontopic zie discussieren op een discussie forum.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:03:27 #146
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_62598770
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
Okee, ik zou graag even jullie mening willen weten over de volgende situatie:

Je kent het wel; Boy meets Girl enz enz enz. Naja, zo ook in dit geval, ik kom een hele leuke jongen tegen en het is gelijk raak. We daten een tijdje, hij slaapt bij mij en we daten wat verder. Hij verteld dat hij nog met z’n ex samenwoont en dat ik daarom niet bij hem kan slapen, dat respecteer ik natuurlijk. Daarna ben ik verhuisd (woon veel verder weg dan eerst) en nog komt hij gezellig langs en blijft slapen. Kort daarna blijf ik voor het eerst bij hem slapen en alles lijkt super leuk te gaan…..

… Tsja, jullie voelen hem natuurlijk al aankomen. Hij heeft het nooit uitgemaakt met zijn vriendin. Het contact is verbroken sinds ik daar achter kwam. Een kerel als dat heb ik echt niet nodig in mijn leven.

Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.

Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Veeg z'n zaad van je trutje en ga gewoon verder met je leven.
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:04:23 #147
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62598804
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook door zijn minnares die dan ook nog doet alsof het uit een gevoel van rechtvaardigheid is ?
Zou mij echt niet hebben geboeid. Als ik het maar eerder had geweten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 23:05:34 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598850
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Zou mij echt niet hebben geboeid. Als ik het maar eerder had geweten.
Nou dan zijn de meeste mannen denk ik heel anders als vrouwen. Hoewel ik dat niet geloof. Ik zou me zelfs dubbel genaaid voelen als ik het bedrog van mijn partner moet vernemen van degene waarmee ze me bedroog.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:14:55 #149
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62599208
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou dan zijn de meeste mannen denk ik heel anders als vrouwen. Hoewel ik dat niet geloof. Ik zou me zelfs dubbel genaaid voelen als ik het bedrog van mijn partner moet vernemen van degene waarmee ze me bedroog.
Misschien is het ook per situatie anders hoor, gelukkig is het me (nog maar) 1 keer overkomen. In mijn situatie was het zo dat het me niet helemaal als een verrassing kwam, en ik via gezamelijke vrienden erachter kwam dat mijn ex nog wel ergere leugens had verteld. Ik wist daardoor ook dat zij inderdaad niet beter wist dan dat hij de relatie met mij had verbroken. Maar ik had het tienduizend keer liever van haar gehoord dan hoe ik er in werkelijkheid achter kwam (Mijn ex belde me ongeveer 3 weken nadat ik de relatie had verbroken doodleuk huilend op om mede te delen dat zijn huidige vriendin het had "uitgemaakt" omdat ze niet zeker was van hun relatie. Bleek later dus dat hij al een relatie met haar had toen wij ook een relatie hadden )

Kwam nog bij dat zijn vriendin een 3 jarig dochtertje heeft, toen was het voor mij helemaal duidelijk dat zij ALLE informatie moest hebben om haar keuze om verder met hem te gaan of niet mede op te baseren.
pi_62601386
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

... een kippenpootje op zijn harde roede te knabbelen.
Dankjewel voor deze beeldspraak. Voor mij geen orale seks meer deze week dus.
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')