abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62388213
Okee, ik zou graag even jullie mening willen weten over de volgende situatie:

Je kent het wel; Boy meets Girl enz enz enz. Naja, zo ook in dit geval, ik kom een hele leuke jongen tegen en het is gelijk raak. We daten een tijdje, hij slaapt bij mij en we daten wat verder. Hij verteld dat hij nog met z’n ex samenwoont en dat ik daarom niet bij hem kan slapen, dat respecteer ik natuurlijk. Daarna ben ik verhuisd (woon veel verder weg dan eerst) en nog komt hij gezellig langs en blijft slapen. Kort daarna blijf ik voor het eerst bij hem slapen en alles lijkt super leuk te gaan…..

… Tsja, jullie voelen hem natuurlijk al aankomen. Hij heeft het nooit uitgemaakt met zijn vriendin. Het contact is verbroken sinds ik daar achter kwam. Een kerel als dat heb ik echt niet nodig in mijn leven.

Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.

Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_62388416
Even zijn vriendin op de hoogte stellen en verdwijnen met de noorderzon ofzo .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_62388529
Ideeen voor wraak?

Koop softcups, doe een gebruikte in een envelop en gooi hem vooral met veel geweld en een briefje door de brievenbus Bloedvlekken ftw!
pi_62388611
Je hebt het toevallig nooit opgenomen als jullie sex hadden?
Never underestimate the predictability of stupidity
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:45:04 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62388623
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
hier absoluut geen energie meer in steken.
zie, je wist het wel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62388635
Nee maar serieus weet je wanneer hij werkt? Of iig niet thuis is? Dan koop je gewoon een roos ofzo en doe je er een kaartje aan waar je op schrijft hoe geweldig hij in bed is en dat je hem mist en hem snel weer wil zien en dat je niet kan wachten tot hij eindelijk van dat mens af is. Dan leest zijn vriendin dat en is hij mooi de lul
pi_62388666
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?
Nee, helaas heeft hij alleen dingen opgenomen...
... toch heb ik meer dan genoeg bewijs om aan te tonen dat hij veel te veel met mij bezig was.....

@poepeneesje, ik denk dat hij mijn huis sinds de verhuizing al niet terug kan vinden zonder dat ik ernaast loop, dus dat probleem is ook opgelost
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_62388737
lol! Ja, ik weet te goed wanneer en waar hij werkt, dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Toch vraag ik me echt af of ik me hier nog mee bezig wil houden...
... mijn leven is prima zo, maar ik gun het hem gewoon niet dat hij hiermee weg komt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:50:38 #9
94676 Garisson72
pi_62388794
als hij je nog zo bezighoudt, ben je er iig nog niet klaar mee.
pi_62388845
Ik vind het wel gerechtvaardigd .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:53:22 #11
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62388894
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Garisson72 het volgende:
als hij je nog zo bezighoudt, ben je er iig nog niet klaar mee.
QFT!

En hij is wel een baas!! lol. wel filmpje van jou opnemen, maar niet andersom
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62388941
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?

Zeker, wraak is tof
pi_62389028
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:

Nee, helaas heeft hij alleen dingen opgenomen...

Hou er dan wel rekening mee dat hij als wraak dat spul op internet kan dumpen...
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:58:50 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_62389057
Wraak is in zoverre niet goed dat zijn vriendin er niets aan kan doen.

Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:00:20 #15
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62389115
Waarom zou je wraak willen nemen? Jij hebt niets te maken met wat er tussen hem en zijn vriendin speelt. Hij heeft alleen mss tegen jou gelogen. Ik zou zeggen, move on.....

Iemand gaat momenteel ook vreemd met mij, maar ze wil geen relatie. En ik ook niet, daarom geen -valse- verwachtingen bij ons. Dat komt dus mooi uit

Verder, vreemdgaan, och.... niet leuk, maar ook niet onoverkomelijk. Als het mijn vriendin was zou ik me eerder zorgen maken om de relatie dan om het vreemdgaan
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62389117
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:

Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
Eens. Of stuur een brief en laat je nummer daarop staan, voor het geval ze af wil spreken.
pi_62389164
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:

Ja, dit was ik ook eigenlijk precies van plan....
... ik wil verder ook geen problemen met haar ofzo.
En volgens mij moet ik dit met haar ook op volwassen wijze kunnen oplossen...
... en dan heb ik toch ook nog mijn wraak
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:02:37 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62389202
Als je even nadenkt is het misschien niet zo slim wraak op iemand te nemen die pikante opnames heeft van jou hè?
Laffe huichelaar
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:03:18 #19
93643 DumDaDum
pi_62389231
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Als je even nadenkt is het misschien niet zo slim wraak op iemand te nemen die pikante opnames heeft van jou hè?
Qft
— Heather Nova
pi_62389256
ik ben er niet zo bang voor dat hij die plaatst,
besides, ik ben ook niet herkenbaar gelukkig
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:05:12 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62389314
Wraak? Zeg hem (en natuurlijk zijn vriendin) dat je zwanger bent van hem. Na een week kun je natuurlijk weer bekendmaken 'loos alarm'....
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:24 #22
94676 Garisson72
pi_62389615
Komisch hoe de meeste vrouwen hier dat wraaknemen zo bloeddorstig promoten, en nauwelijks mannen! Hoe wraakzuchtig zijn jullie precies?
pi_62389713
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Komisch hoe de meeste vrouwen hier dat wraaknemen zo bloeddorstig promoten, en nauwelijks mannen! Hoe wraakzuchtig zijn jullie precies?
Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.
pi_62389794
hehe Garisson, ik vind je comments altijd wel 'spot on',
Ook die eerste zette me al aan het denken.
Toch had ik niet het idee dat hier alleen maar vrouwen reageerden, maar ik kan me vergissen (heb geen profiels gechecked).

@Yi-Long, ja wel lachen maar die gaat veel te ver voor mij. Als ik het doe zal ik het vrij fatsoenlijk doen door direct contact met haar op te nemen... Of aanbellen bij hun huis
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:22:46 #25
93643 DumDaDum
pi_62389937
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.
How cliché.... als het er op aan komt zullen de meesten zeggen dat ze hun relatie afbreken, maar uiteindelijk doet bijna niemand dat. Emotie in het moment tegenover ratio op de langere termijn. En mensen die vreemdgaan zitten vaak niet op een andere relatie te wachten, maar op spanning en sex.

-edit- Met andere woorden, TS had kunnen weten waar ze aan begon als hij nog 'in de nasleep van zijn relatie' zat.
— Heather Nova
pi_62390009
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

How cliché.... als het er op aan komt zullen de meesten zeggen dat ze hun relatie afbreken, maar uiteindelijk doet bijna niemand dat. Emotie in het moment tegenover ratio op de langere termijn. En mensen die vreemdgaan zitten vaak niet op een andere relatie te wachten, maar op spanning en sex.
Nee, hij zei dat hij samenwoonde met zijn ex. Da's wat anders als 'ik woon nog samen maar ik ga bij haar weg'.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:26:51 #27
93643 DumDaDum
pi_62390066
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, hij zei dat hij samenwoonde met zijn ex. Da's wat anders als 'ik woon nog samen maar ik ga bij haar weg'.
Please
quote:
-edit- Met andere woorden, TS had kunnen weten waar ze aan begon als hij nog 'in de nasleep van zijn relatie' zat
Precies wat ik net bij m'n vorige post zat te editten dus.
— Heather Nova
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:36:33 #28
94676 Garisson72
pi_62390426
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef n8 het volgende:
hehe Garisson, ik vind je comments altijd wel 'spot on',
Ook die eerste zette me al aan het denken.
Maar je gaat er niet op in. Da's dan weer jammer.
quote:
Toch had ik niet het idee dat hier alleen maar vrouwen reageerden, maar ik kan me vergissen (heb geen profiels gechecked).
't viel mij gewoon op, vond het wel grappig. Ergens lijkt het me ook typisch een vrouwending. Bij mannen hoor je dat nou nooit, "hey die bitch die ik neukte blijkt een vriend te hebben, ik hoef haar niet meer zo nodig te zien maar ik ga wel nog wraak nemen."
pi_62390636
Ja, ik ging er niet op in omdat ik er wel even over na wil denken voordat ik reageer,
ws heb je gelijk en ben ik er op een of andere manier nog niet klaar mee.
Hoewel het duidelijk mogen zijn dat ik voor geen goud een relatie (laat staan vriendschappelijk) met hem aan wil gaan aangezien ik 0 vertrouwen in hem heb. Ik voel me ook niet meer aangetrokken tot hem.

Maar ik moet dit nog wel afronden ja. Normaalgesproken rond ik dit soort dingen intern af, en dan gun ik het tijs. Maar in dit geval heb ik ook het gevoel dat ik het extern moet afronden (ook grotendeels voor mijn eigen gevoelens erover)

@DumDaDum; Ik ben niet op zoek naar een vaste relatie oid. Als ik rebound was geweest had ik me daar ook niet druk over gemaakt. Dingen zijn zoals ze zijn. Waar ik wel problemen mee heb is dat hij zo veel en sterk heeft gelogen tegen mij. En dat het me zo naief en dom laat voelen.
pi_62390758
Zonder het te weten reageren in haar topic over vreemdgaan en haar contact op laten nemen met jou voor het hele verhaal en hem vervolgens jullie filmpjes de werkvloer over zien mailen....

O nee wacht, dat was ik

Bij nader inzien zou ik het er dus maar bij laten zitten. Zo'n lul die je op zo'n manier aan het lijntje houdt gooit die filmpjes geheid op het internet als jij hem een hak probeert te zetten.
Geheid.
En dat is het niet waard.
Turst me
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:46:46 #31
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62390763
Ik denk dat je de vriendin hier overschat. Hij zal ontkennen, zoals elke vent zou doen. Hij zal jou zwartmaken en zij zal hem geloven, zoals elke vrouw behoort te doen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:47:18 #32
94676 Garisson72
pi_62390781
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef n8 het volgende:
Maar in dit geval heb ik ook het gevoel dat ik het extern moet afronden (ook grotendeels voor mijn eigen gevoelens erover)
wat is er nu anders dan?
pi_62390995
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat je de vriendin hier overschat. Hij zal ontkennen, zoals elke vent zou doen. Hij zal jou zwartmaken en zij zal hem geloven, zoals elke vrouw behoort te doen.
Tsja, je zou daar gelijk in hebben, ware het niet dat ik meer dan genoeg bewijs ervoor heb..... laten we zeggen dat het geen SOA is maar wel iets dat erop lijkt

@ Garisson, Mannen kunnen veel flikken, zolang ze maar eerlijk zijn. Dit heeft me redelijk aangetast in mijn zelfrespect etc. Misschien is dat wat er anders is. Ik zeg misschien omdat ik het ook niet zeker weet.... mijn gevoelens zijn ook wel eens irrationeel
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:15:11 #34
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_62391631
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
[..]

Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.

Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Hoe weet jij of ze beter verdient? Misschien is het wel een gigantische bitch.
Ik zou er geen energie meer in steken, laat staan wraak nemen. Iets met karma enzo..en in feite schiet je er niks mee op dan enkel een klein moment in bevrediging van je ego.
Hij krijgt z'n portie wel, vroeg of laat!
En jij bent weer een ervaring rijker dat mannen die zeggen nog met hun ' ex' samen te wonen, niet te vertrouwen zijn!
pi_62391692
Je bent zwanger?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:20:20 #36
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_62391812
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:16 schreef MLI het volgende:
Je bent zwanger?
Zwanger lijkt niet echt op een SOA wel?
Anywayz..het is natuurlijk ook eigen verantwoordelijkheid nemen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:21:56 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62391873
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:54 schreef n8 het volgende:

[..]

Tsja, je zou daar gelijk in hebben, ware het niet dat ik meer dan genoeg bewijs ervoor heb..... laten we zeggen dat het geen SOA is maar wel iets dat erop lijkt

Vraag me dan af wat het bewijs is. Een SOA vind ik nl een bewijs van niets. Ik ging in een vorige relatie een keer vreemd en werd op heterdaad betrapt. UIteindelijk geloofde ze dat er niets gebeurd was.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_62392716
Wraak? Rot toch op joh.
Ga je nu ook anderen er in sleuren omdat jij je gekrenkt voelt?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:56:12 #39
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62392752
De groetjes doen ofzo denk ik.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:00:19 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62392863
Je kunt natuurlijk ook wraak nemen op hem, zonder dat hij weet dat het van jou komt.

Een mooie bos bloemen, een (anoniem of met nep-naam) kaartje met "Bedankt voor de heerlijke nacht, lieve ...* " laten bezorgen, en dan hopen dat die relatie uit elkaar knalt.

(* = naam van je ex)
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:03:44 #41
93643 DumDaDum
pi_62392930
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:54 schreef n8 het volgende:

[..]

@ Garisson, Mannen kunnen veel flikken, zolang ze maar eerlijk zijn. Dit heeft me redelijk aangetast in mijn zelfrespect etc. Misschien is dat wat er anders is. Ik zeg misschien omdat ik het ook niet zeker weet.... mijn gevoelens zijn ook wel eens irrationeel
Geen SOA? Eens denken. Eeuhh, zijn besnijdenis is ietsje misgegaan en sindsdien mist hij een teelbal
— Heather Nova
pi_62392994
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef kalemero het volgende:

Hij krijgt z'n portie wel, vroeg of laat!

Dat ongefundeerde geloof in universele gerechtigheid... wie zegt dat hij z'n portie krijgt? Z'n portie naieve meisjes ja, dat krijgt hij. En verder misschien wel een goede baan en een dikke auto en een mooi huwelijk en 2 schatten van kinderen. Als je hem ongestraft laat wegkomen "wint" hij toch? Wat is dat voor een instelling, mensen die "slechte" dingen doen zo makkelijk laten wegkomen... Afstraffen die gast, alleen even goed nadenken over het hoe en waar.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:32:47 #43
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_62393465
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:07 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat ongefundeerde geloof in universele gerechtigheid... wie zegt dat hij z'n portie krijgt? Z'n portie naieve meisjes ja, dat krijgt hij. En verder misschien wel een goede baan en een dikke auto en een mooi huwelijk en 2 schatten van kinderen. Als je hem ongestraft laat wegkomen "wint" hij toch? Wat is dat voor een instelling, mensen die "slechte" dingen doen zo makkelijk laten wegkomen... Afstraffen die gast, alleen even goed nadenken over het hoe en waar.
Je vergeet dat TS ook zelf een aandeel heeft in dit gebeuren..
Persoonlijk zou mijn alarmbellen al rinkelen als ik iemand zou daten die zegt nog samen te wonen met z'n 'ex' [been there bla bla] .. Dan is die date al verleden tijd voor hij goed en wel begonnen was!
Zelfs al zou hij na een tijd zeggen dat hij niet meer samenwoont zou ik niet blind ergens 'intrappen', en zal ik het even rustig aankijken..zelfs al voelt 't goed. Wantrouwend? Ja dus! Maar met een goede reden..
Je kan niet zomaar van de 1 naar de ander switchen, dat gaat zelden goed!
Maar goed, een dikke auto, mooi huwelijk met schatten van kinderen erbij en men zit voor altijd zonder zorgen..Prima toch!
Over naief gesproken....
En ja..' slechte' dingen worden afgestraft, hoe dan ook!
pi_62393531
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Geen SOA? Eens denken. Eeuhh, zijn besnijdenis is ietsje misgegaan en sindsdien mist hij een teelbal
Nee, ze weet hoe de tatoo eruit ziet of heeft zijn piercing tussen de lakens gevonden en gaat hem nu aangetekend(aan zijn vriendin uiteraard) terugsturen.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:39:47 #45
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_62393575
Rest mij nog een vraag..hoe kwam TS erachter dat hij dus nog steeds samenwoont???
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:46:40 #46
93643 DumDaDum
pi_62393668
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

Nee, ze weet hoe de tatoo eruit ziet of heeft zijn piercing tussen de lakens gevonden en gaat hem nu aangetekend(aan zijn vriendin uiteraard) terugsturen.
Jij hebt inside information
— Heather Nova
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:00:16 #47
94676 Garisson72
pi_62395394
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook wraak nemen op hem, zonder dat hij weet dat het van jou komt.

Een mooie bos bloemen, een (anoniem of met nep-naam) kaartje met "Bedankt voor de heerlijke nacht, lieve ...* " laten bezorgen, en dan hopen dat die relatie uit elkaar knalt.

(* = naam van je ex)
ja, dan kan het ook net zo goed van één van al die andere chickies komen, die hij er on-the-side bij had en waar TS er één van was.
pi_62395461
What goes around, comes around. Mensen die vreemdgaan en andere mensen voor de gek houden krijgen vanzelf wel een keer de deksel op hun neus, je kunt beter blij zijn dat het niet jouw partner is.

Maar ik zou m'n energie denk ik niet gaan verspillen aan wraak, laat ze het maar lekker zelf uitzoeken.
pi_62395525
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 00:00 schreef Yi-Long het volgende:

(* = naam van je ex)
Ik vind dit wel een hele mooie. Het lijk me aannemelijk dat hij er meerdere chickies opna houdt/ hield. En op deze manier blijf ik idd ook buiten schot.

Het liefst zou ik gewoon tegen haar aanlopen in de supermarkt en het dan allemaal vertellen, maar die kansen zijn veel en veel te klein.

Thanks voor al jullie reacties en tips. I'll keep you posted
pi_62395547
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef n8 het volgende:

[..]

Ja, dit was ik ook eigenlijk precies van plan....
... ik wil verder ook geen problemen met haar ofzo.
En volgens mij moet ik dit met haar ook op volwassen wijze kunnen oplossen...
... en dan heb ik toch ook nog mijn wraak
Ik vind het een beetje zielig...

Van jou dan he.
Wat heb je er precies aan dat je die vriendin jankend naar huis terugstuurt? Want dat zie ik even niet.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')