QFT!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Garisson72 het volgende:
als hij je nog zo bezighoudt, ben je er iig nog niet klaar mee.
Zeker, wraak is tofquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?
Hou er dan wel rekening mee dat hij als wraak dat spul op internet kan dumpen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
Nee, helaas heeft hij alleen dingen opgenomen...
Eens. Of stuur een brief en laat je nummer daarop staan, voor het geval ze af wil spreken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:
Wraak is in zoverre niet goed dat zijn vriendin er niets aan kan doen.
Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
Ja, dit was ik ook eigenlijk precies van plan....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:
Wraak is in zoverre niet goed dat zijn vriendin er niets aan kan doen.
Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
Qftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Als je even nadenkt is het misschien niet zo slim wraak op iemand te nemen die pikante opnames heeft van jou hè?
Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Komisch hoe de meeste vrouwen hier dat wraaknemen zo bloeddorstig promoten, en nauwelijks mannen! Hoe wraakzuchtig zijn jullie precies?
How cliché.... als het er op aan komt zullen de meesten zeggen dat ze hun relatie afbreken, maar uiteindelijk doet bijna niemand dat. Emotie in het moment tegenover ratio op de langere termijn. En mensen die vreemdgaan zitten vaak niet op een andere relatie te wachten, maar op spanning en sex.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.
Nee, hij zei dat hij samenwoonde met zijn ex. Da's wat anders als 'ik woon nog samen maar ik ga bij haar weg'.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
How cliché.... als het er op aan komt zullen de meesten zeggen dat ze hun relatie afbreken, maar uiteindelijk doet bijna niemand dat. Emotie in het moment tegenover ratio op de langere termijn. En mensen die vreemdgaan zitten vaak niet op een andere relatie te wachten, maar op spanning en sex.
Pleasequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij samenwoonde met zijn ex. Da's wat anders als 'ik woon nog samen maar ik ga bij haar weg'.
Precies wat ik net bij m'n vorige post zat te editten dus.quote:-edit- Met andere woorden, TS had kunnen weten waar ze aan begon als hij nog 'in de nasleep van zijn relatie' zat
Maar je gaat er niet op in. Da's dan weer jammer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef n8 het volgende:
hehe Garisson, ik vind je comments altijd wel 'spot on',
Ook die eerste zette me al aan het denken.
't viel mij gewoon op, vond het wel grappig.quote:Toch had ik niet het idee dat hier alleen maar vrouwen reageerden, maar ik kan me vergissen (heb geen profiels gechecked).
wat is er nu anders dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef n8 het volgende:
Maar in dit geval heb ik ook het gevoel dat ik het extern moet afronden (ook grotendeels voor mijn eigen gevoelens erover)
Tsja, je zou daar gelijk in hebben, ware het niet dat ik meer dan genoeg bewijs ervoor heb..... laten we zeggen dat het geen SOA is maar wel iets dat erop lijktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik denk dat je de vriendin hier overschat. Hij zal ontkennen, zoals elke vent zou doen. Hij zal jou zwartmaken en zij zal hem geloven, zoals elke vrouw behoort te doen.
Hoe weet jij of ze beter verdient? Misschien is het wel een gigantische bitch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
[..]
Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Zwanger lijkt niet echt op een SOA wel?quote:
Vraag me dan af wat het bewijs is. Een SOA vind ik nl een bewijs van niets. Ik ging in een vorige relatie een keer vreemd en werd op heterdaad betrapt. UIteindelijk geloofde ze dat er niets gebeurd was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:54 schreef n8 het volgende:
[..]
Tsja, je zou daar gelijk in hebben, ware het niet dat ik meer dan genoeg bewijs ervoor heb..... laten we zeggen dat het geen SOA is maar wel iets dat erop lijkt![]()
![]()
Geen SOA? Eens denken. Eeuhh, zijn besnijdenis is ietsje misgegaan en sindsdien mist hij een teelbalquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:54 schreef n8 het volgende:
[..]
Tsja, je zou daar gelijk in hebben, ware het niet dat ik meer dan genoeg bewijs ervoor heb..... laten we zeggen dat het geen SOA is maar wel iets dat erop lijkt![]()
![]()
@ Garisson, Mannen kunnen veel flikken, zolang ze maar eerlijk zijn. Dit heeft me redelijk aangetast in mijn zelfrespect etc. Misschien is dat wat er anders is. Ik zeg misschien omdat ik het ook niet zeker weet.... mijn gevoelens zijn ook wel eens irrationeel
Dat ongefundeerde geloof in universele gerechtigheid... wie zegt dat hij z'n portie krijgt? Z'n portie naieve meisjes ja, dat krijgt hij. En verder misschien wel een goede baan en een dikke auto en een mooi huwelijk en 2 schatten van kinderen. Als je hem ongestraft laat wegkomen "wint" hij toch? Wat is dat voor een instelling, mensen die "slechte" dingen doen zo makkelijk laten wegkomen... Afstraffen die gast, alleen even goed nadenken over het hoe en waar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef kalemero het volgende:
Hij krijgt z'n portie wel, vroeg of laat!![]()
Je vergeet dat TS ook zelf een aandeel heeft in dit gebeuren..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat ongefundeerde geloof in universele gerechtigheid... wie zegt dat hij z'n portie krijgt? Z'n portie naieve meisjes ja, dat krijgt hij. En verder misschien wel een goede baan en een dikke auto en een mooi huwelijk en 2 schatten van kinderen. Als je hem ongestraft laat wegkomen "wint" hij toch? Wat is dat voor een instelling, mensen die "slechte" dingen doen zo makkelijk laten wegkomen... Afstraffen die gast, alleen even goed nadenken over het hoe en waar.
Nee, ze weet hoe de tatoo eruit ziet of heeft zijn piercing tussen de lakens gevonden en gaat hem nu aangetekend(aan zijn vriendin uiteraard) terugsturen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:03 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Geen SOA? Eens denken. Eeuhh, zijn besnijdenis is ietsje misgegaan en sindsdien mist hij een teelbal
Jij hebt inside informationquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:36 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Nee, ze weet hoe de tatoo eruit ziet of heeft zijn piercing tussen de lakens gevonden en gaat hem nu aangetekend(aan zijn vriendin uiteraard) terugsturen.
ja, dan kan het ook net zo goed van één van al die andere chickies komen, die hij er on-the-side bij had en waar TS er één van was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook wraak nemen op hem, zonder dat hij weet dat het van jou komt.
Een mooie bos bloemen, een (anoniem of met nep-naam) kaartje met "Bedankt voor de heerlijke nacht, lieve ...* " laten bezorgen, en dan hopen dat die relatie uit elkaar knalt.
(* = naam van je ex)
Ik vind dit wel een hele mooie. Het lijk me aannemelijk dat hij er meerdere chickies opna houdt/ hield. En op deze manier blijf ik idd ook buiten schot.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt natuurlijk ook wraak nemen op hem, zonder dat hij weet dat het van jou komt.
Een mooie bos bloemen, een (anoniem of met nep-naam) kaartje met "Bedankt voor de heerlijke nacht, lieve ...* " laten bezorgen, en dan hopen dat die relatie uit elkaar knalt.
(* = naam van je ex)
Ik vind het een beetje zielig...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef n8 het volgende:
[..]
Ja, dit was ik ook eigenlijk precies van plan....
... ik wil verder ook geen problemen met haar ofzo.
En volgens mij moet ik dit met haar ook op volwassen wijze kunnen oplossen...
... en dan heb ik toch ook nog mijn wraak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |