Okee, ik zou graag even jullie mening willen weten over de volgende situatie:
Je kent het wel; Boy meets Girl enz enz enz. Naja, zo ook in dit geval, ik kom een hele leuke jongen tegen en het is gelijk raak. We daten een tijdje, hij slaapt bij mij en we daten wat verder. Hij verteld dat hij nog met z’n ex samenwoont en dat ik daarom niet bij hem kan slapen, dat respecteer ik natuurlijk. Daarna ben ik verhuisd (woon veel verder weg dan eerst) en nog komt hij gezellig langs en blijft slapen. Kort daarna blijf ik voor het eerst bij hem slapen en alles lijkt super leuk te gaan…..
… Tsja, jullie voelen hem natuurlijk al aankomen. Hij heeft het nooit uitgemaakt met zijn vriendin. Het contact is verbroken sinds ik daar achter kwam. Een kerel als dat heb ik echt niet nodig in mijn leven.
Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film