abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62388213
Okee, ik zou graag even jullie mening willen weten over de volgende situatie:

Je kent het wel; Boy meets Girl enz enz enz. Naja, zo ook in dit geval, ik kom een hele leuke jongen tegen en het is gelijk raak. We daten een tijdje, hij slaapt bij mij en we daten wat verder. Hij verteld dat hij nog met z’n ex samenwoont en dat ik daarom niet bij hem kan slapen, dat respecteer ik natuurlijk. Daarna ben ik verhuisd (woon veel verder weg dan eerst) en nog komt hij gezellig langs en blijft slapen. Kort daarna blijf ik voor het eerst bij hem slapen en alles lijkt super leuk te gaan…..

… Tsja, jullie voelen hem natuurlijk al aankomen. Hij heeft het nooit uitgemaakt met zijn vriendin. Het contact is verbroken sinds ik daar achter kwam. Een kerel als dat heb ik echt niet nodig in mijn leven.

Toch zit ik nog regelmatig in dubio over dingen. Ik wil hem niet meer maar wil wel wraak (hoe gemeen ook) en vind ook dat zij beter verdient. Aan de andere kant wil ik hier absoluut geen energie meer in steken.

Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_62388416
Even zijn vriendin op de hoogte stellen en verdwijnen met de noorderzon ofzo .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_62388529
Ideeen voor wraak?

Koop softcups, doe een gebruikte in een envelop en gooi hem vooral met veel geweld en een briefje door de brievenbus Bloedvlekken ftw!
pi_62388611
Je hebt het toevallig nooit opgenomen als jullie sex hadden?
Never underestimate the predictability of stupidity
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:45:04 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62388623
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef n8 het volgende:
hier absoluut geen energie meer in steken.
zie, je wist het wel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62388635
Nee maar serieus weet je wanneer hij werkt? Of iig niet thuis is? Dan koop je gewoon een roos ofzo en doe je er een kaartje aan waar je op schrijft hoe geweldig hij in bed is en dat je hem mist en hem snel weer wil zien en dat je niet kan wachten tot hij eindelijk van dat mens af is. Dan leest zijn vriendin dat en is hij mooi de lul
pi_62388666
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?
Nee, helaas heeft hij alleen dingen opgenomen...
... toch heb ik meer dan genoeg bewijs om aan te tonen dat hij veel te veel met mij bezig was.....

@poepeneesje, ik denk dat hij mijn huis sinds de verhuizing al niet terug kan vinden zonder dat ik ernaast loop, dus dat probleem is ook opgelost
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_62388737
lol! Ja, ik weet te goed wanneer en waar hij werkt, dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Toch vraag ik me echt af of ik me hier nog mee bezig wil houden...
... mijn leven is prima zo, maar ik gun het hem gewoon niet dat hij hiermee weg komt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:50:38 #9
94676 Garisson72
pi_62388794
als hij je nog zo bezighoudt, ben je er iig nog niet klaar mee.
pi_62388845
Ik vind het wel gerechtvaardigd .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:53:22 #11
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62388894
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:50 schreef Garisson72 het volgende:
als hij je nog zo bezighoudt, ben je er iig nog niet klaar mee.
QFT!

En hij is wel een baas!! lol. wel filmpje van jou opnemen, maar niet andersom
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62388941
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?

Zeker, wraak is tof
pi_62389028
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:

Nee, helaas heeft hij alleen dingen opgenomen...

Hou er dan wel rekening mee dat hij als wraak dat spul op internet kan dumpen...
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:58:50 #14
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_62389057
Wraak is in zoverre niet goed dat zijn vriendin er niets aan kan doen.

Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:00:20 #15
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62389115
Waarom zou je wraak willen nemen? Jij hebt niets te maken met wat er tussen hem en zijn vriendin speelt. Hij heeft alleen mss tegen jou gelogen. Ik zou zeggen, move on.....

Iemand gaat momenteel ook vreemd met mij, maar ze wil geen relatie. En ik ook niet, daarom geen -valse- verwachtingen bij ons. Dat komt dus mooi uit

Verder, vreemdgaan, och.... niet leuk, maar ook niet onoverkomelijk. Als het mijn vriendin was zou ik me eerder zorgen maken om de relatie dan om het vreemdgaan
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62389117
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:

Als je het wil vertellen, wees dan volwassen en spreek met die vriendin af, en vertel rustig hoe het allemaal is gegaan.
Eens. Of stuur een brief en laat je nummer daarop staan, voor het geval ze af wil spreken.
pi_62389164
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:58 schreef Misanthroopia het volgende:

Ja, dit was ik ook eigenlijk precies van plan....
... ik wil verder ook geen problemen met haar ofzo.
En volgens mij moet ik dit met haar ook op volwassen wijze kunnen oplossen...
... en dan heb ik toch ook nog mijn wraak
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:02:37 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62389202
Als je even nadenkt is het misschien niet zo slim wraak op iemand te nemen die pikante opnames heeft van jou hè?
Laffe huichelaar
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:03:18 #19
93643 DumDaDum
pi_62389231
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Als je even nadenkt is het misschien niet zo slim wraak op iemand te nemen die pikante opnames heeft van jou hè?
Qft
— Heather Nova
pi_62389256
ik ben er niet zo bang voor dat hij die plaatst,
besides, ik ben ook niet herkenbaar gelukkig
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:05:12 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62389314
Wraak? Zeg hem (en natuurlijk zijn vriendin) dat je zwanger bent van hem. Na een week kun je natuurlijk weer bekendmaken 'loos alarm'....
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:24 #22
94676 Garisson72
pi_62389615
Komisch hoe de meeste vrouwen hier dat wraaknemen zo bloeddorstig promoten, en nauwelijks mannen! Hoe wraakzuchtig zijn jullie precies?
pi_62389713
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Komisch hoe de meeste vrouwen hier dat wraaknemen zo bloeddorstig promoten, en nauwelijks mannen! Hoe wraakzuchtig zijn jullie precies?
Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.
pi_62389794
hehe Garisson, ik vind je comments altijd wel 'spot on',
Ook die eerste zette me al aan het denken.
Toch had ik niet het idee dat hier alleen maar vrouwen reageerden, maar ik kan me vergissen (heb geen profiels gechecked).

@Yi-Long, ja wel lachen maar die gaat veel te ver voor mij. Als ik het doe zal ik het vrij fatsoenlijk doen door direct contact met haar op te nemen... Of aanbellen bij hun huis
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:22:46 #25
93643 DumDaDum
pi_62389937
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Hij heeft TS om de tuin geleid, hij verdient het wel.
How cliché.... als het er op aan komt zullen de meesten zeggen dat ze hun relatie afbreken, maar uiteindelijk doet bijna niemand dat. Emotie in het moment tegenover ratio op de langere termijn. En mensen die vreemdgaan zitten vaak niet op een andere relatie te wachten, maar op spanning en sex.

-edit- Met andere woorden, TS had kunnen weten waar ze aan begon als hij nog 'in de nasleep van zijn relatie' zat.
— Heather Nova
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')