abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 23:05:34 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62598850
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef OreoAddict het volgende:

[..]

Zou mij echt niet hebben geboeid. Als ik het maar eerder had geweten.
Nou dan zijn de meeste mannen denk ik heel anders als vrouwen. Hoewel ik dat niet geloof. Ik zou me zelfs dubbel genaaid voelen als ik het bedrog van mijn partner moet vernemen van degene waarmee ze me bedroog.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:14:55 #149
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_62599208
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou dan zijn de meeste mannen denk ik heel anders als vrouwen. Hoewel ik dat niet geloof. Ik zou me zelfs dubbel genaaid voelen als ik het bedrog van mijn partner moet vernemen van degene waarmee ze me bedroog.
Misschien is het ook per situatie anders hoor, gelukkig is het me (nog maar) 1 keer overkomen. In mijn situatie was het zo dat het me niet helemaal als een verrassing kwam, en ik via gezamelijke vrienden erachter kwam dat mijn ex nog wel ergere leugens had verteld. Ik wist daardoor ook dat zij inderdaad niet beter wist dan dat hij de relatie met mij had verbroken. Maar ik had het tienduizend keer liever van haar gehoord dan hoe ik er in werkelijkheid achter kwam (Mijn ex belde me ongeveer 3 weken nadat ik de relatie had verbroken doodleuk huilend op om mede te delen dat zijn huidige vriendin het had "uitgemaakt" omdat ze niet zeker was van hun relatie. Bleek later dus dat hij al een relatie met haar had toen wij ook een relatie hadden )

Kwam nog bij dat zijn vriendin een 3 jarig dochtertje heeft, toen was het voor mij helemaal duidelijk dat zij ALLE informatie moest hebben om haar keuze om verder met hem te gaan of niet mede op te baseren.
pi_62601386
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

... een kippenpootje op zijn harde roede te knabbelen.
Dankjewel voor deze beeldspraak. Voor mij geen orale seks meer deze week dus.
twee violen en een trommel en een fluit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 november 2008 @ 19:18:47 #151
163650 Greys
pi_63081474
Waar ik dan nog wel even nieuwsgierig naar ben...
TS schrijft dat ze ook bij hém is blijven slapen. Hoe deed hij dat, als hij samenwoonde? Was vriendinlief dan een weekend weg ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63084455
Als hij zo goed was dat hij jou ervan overtuigen kon dat hij wegging bij zijn vriendin kan hij zich er vast ook wel uitlullen door dit af te doen als een grap, of een jaloerse reactie van jou omdat hij je heeft afgewezen. Er zijn zoveel mogelijkheden om hier niet voor op te hoeven draaien.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')