quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nou dan zijn de meeste mannen denk ik heel anders als vrouwen. Hoewel ik dat niet geloof. Ik zou me zelfs dubbel genaaid voelen als ik het bedrog van mijn partner moet vernemen van degene waarmee ze me bedroog.
Misschien is het ook per situatie anders hoor, gelukkig is het me (nog maar) 1 keer overkomen. In mijn situatie was het zo dat het me niet helemaal als een verrassing kwam, en ik via gezamelijke vrienden erachter kwam dat mijn ex nog wel ergere leugens had verteld. Ik wist daardoor ook dat zij inderdaad niet beter wist dan dat hij de relatie met mij had verbroken. Maar ik had het tienduizend keer liever van haar gehoord dan hoe ik er in werkelijkheid achter kwam (Mijn ex belde me ongeveer 3 weken nadat ik de relatie had verbroken doodleuk huilend op om mede te delen dat zijn huidige vriendin het had "uitgemaakt" omdat ze niet zeker was van hun relatie. Bleek later dus dat hij al een relatie met haar had toen wij ook een relatie hadden

)
Kwam nog bij dat zijn vriendin een 3 jarig dochtertje heeft, toen was het voor mij helemaal duidelijk dat zij ALLE informatie moest hebben om haar keuze om verder met hem te gaan of niet mede op te baseren.