*Vrouw met wraakzuchtige mannelijke ex meldt zichquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je gaat er niet op in. Da's dan weer jammer.
[..]
't viel mij gewoon op, vond het wel grappig.Ergens lijkt het me ook typisch een vrouwending. Bij mannen hoor je dat nou nooit, "hey die bitch die ik neukte blijkt een vriend te hebben, ik hoef haar niet meer zo nodig te zien maar ik ga wel nog wraak nemen."
Nee, ik vind het te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?
Maar met je naam, adres en telefoonnummer erbij is het toch niet zo prettig lijkt me.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef n8 het volgende:
ik ben er niet zo bang voor dat hij die plaatst,
besides, ik ben ook niet herkenbaar gelukkig
Nee, ik vind het kinderachtig en egoistisch: Je bent alleen maar met je eigen gevoel bezig en probeert met wraak je zelf beter te laten voelen. Dit heeft niks te maken met hem, alleen maar met jouw gevoel. Het getuigt niet van enige volwassenheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef n8 het volgende:
hehe, jullie vinden dus allemaal wel dat het gerechtvaardigd is om wraak te nemen?
zul je ook altijd zien, als je zoiets zegt is er altijd wel zo'n wijsneus die je stelling onderuitschoffelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
*Vrouw met wraakzuchtige mannelijke ex meldt zich
Is een ideetje, maar serieus waarom zou je je inderdaad bezighouden met wraak?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:18 schreef MarMar het volgende:
Vertel hem dat je chlamydia hebt, mannen moeten om dat vast te stellen een inwendig penisonderzoek
Ik zou het niet doen, ik ben er te trots voor om me nog met zo iemand bezig te houden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:26 schreef Blue-ray het volgende:
[..]
Is een ideetje, maar serieus waarom zou je je inderdaad bezighouden met wraak?
Trouwens zoals Joey al eerder aangaf zijn vriendin weet waarschijnlijk allang dat hij vreemd gaat, maar duwt haar kop in het zand en trekt deze waarschijnlijk er ook niet uit als ze hem op heterdaad betrapt.
Hoi,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Eens. Of stuur een brief en laat je nummer daarop staan, voor het geval ze af wil spreken.
Sommige vrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het enige wat je in de weg zit is dat hij dus pikante foto's /filmpjes van je heeft?
Kun je die op de een of andere manier niet terugvragen? En eerst net doen alsof je nog verder wilt met hem, maar dat je bang bent dat zijn vriendin ze ontdekt?
En als je dat terughebt uiteraard wel z'n vriendin op de hoogte stellen. Ik zou het wel doen, wat zij er mee doet is verder haar zaak maar je hebt dan in ieder geval gedaan wat je kon. Je waarschuwt haar, het is niet eens 'wraak' ofzo.
o nee?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als je dat terughebt uiteraard wel z'n vriendin op de hoogte stellen. Ik zou het wel doen, wat zij er mee doet is verder haar zaak maar je hebt dan in ieder geval gedaan wat je kon. Je waarschuwt haar, het is niet eens 'wraak' ofzo.
Puur altruïsme jegens de vriendin van die gozer! Snap dat dan! TS kent haar wel niet, maar sisters stick together, no matter what. Jeweetz!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
o nee?'je hebt gedaan wat je kon' met welk doel precies dan, als het niet eens wraak is ofzo?
Nou, als ik zo'n vriend had die de boel liegt en bedriegt zou ik het graag weten!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
o nee?'je hebt gedaan wat je kon' met welk doel precies dan, als het niet eens wraak is ofzo?
zit er niet ook een groot sprankje jalousie in...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Puur altruïsme jegens de vriendin van die gozer! Snap dat dan! TS kent haar wel niet, maar sisters stick together, no matter what. Jeweetz!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:
Puur altruïsme jegens de vriendin van die gozer! Snap dat dan! TS kent haar wel niet, maar sisters stick together, no matter what. Jeweetz!
Nee joh! Het komt puur voort uit een groot hart. Uit liefde voor de medevrouw.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:30 schreef Re het volgende:
zit er niet ook een groot sprankje jalousie in...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |