abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62389578
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat doet een transition team?
de nieuwe regering die in januari aantreedt voorbereiden.
belangrijke job dus.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62389579
Niet tot leven gekomen cellen, hè.

Maar zonder dat gedoe, want dat is helemaal niet interessant en leuk nu, "pro-life" is dan ook een marketingterm. Een beter woord zou zijn, en daar hou ik het dan ook op, anti-keuze of anti-vrouwenrechten. Die woorden doen meer recht aan de werkelijkheid. Anti-keuze en pro-doodstraf, nou ja, zo klinkt het al heel wat waarschijnlijker.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:00 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389599
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat doet een transition team?
De wisseling in het Witte Huis stroomlijnen. Volgens mij stelt Bush een team samen, en die werken dan samen met het team van zijn opvolger om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:13:05 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62389603
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Want moordenaars en verkrachters zijn vergelijkbaar met ongeboren kinderen?
Ik wist dat je zou reageren.

Ja en nee. En wij komen er toch niet uit, kan ik je nu al zeggen. Ik vind die pro-lifers die voor de doodstraf zijn hypocriet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:14:35 #55
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389653
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:12 schreef Monidique het volgende:
Niet tot leven gekomen cellen, hè.
Wanneer komen ze volgens jou tot leven dan?
quote:
Maar zonder dat gedoe, want dat is helemaal niet interessant en leuk nu, "pro-life" is dan ook een marketingterm. Een beter woord zou zijn, en daar hou ik het dan ook op, anti-keuze of anti-vrouwenrechten. Die woorden doen meer recht aan de werkelijkheid. Anti-keuze en pro-doodstraf, nou ja, zo klinkt het al heel wat waarschijnlijker.
Niet eens dus...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:15:51 #56
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389686
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik wist dat je zou reageren.

Ja en nee. En wij komen er toch niet uit, kan ik je nu al zeggen. Ik vind die pro-lifers die voor de doodstraf zijn hypocriet.
En dat is een vrij breed gedragen mening, maar ik vind hem eigenlijk wat kort door de bocht.
pi_62389687
Het is natuurlijk niet dé afgevaardigde van Saddam in Amerika. Hij deed heel veel dingen. Een typische lobbyist:
quote:
Just take a peek at a partial list of clients for whom Timmons and Company has lobbied just since 2001 according to Implu:

-- Unocal (now owned by Chevron)
-- American Petroleum Institute
-- American Health Care Association
-- Lincare
-- AT&T
-- Freddie Mac
-- Centex Corporation
-- Cox Enterprises, Inc.
-- National Assoc. of Manufacturers
-- Asbestos Working Group
-- Northrup Grumman
-- American Financial Services Assoc.
-- The NRA (The National Rifle Association)
-- The American Council of Life Insurers
;-- Farallon Capital Management, LLC
-- Bristol-Myers Squibb Co.
-- The Vanguard Group, Inc.
-- Primerica Financial Services
-- Teva Pharmaceuticals USA, Inc.
http://firedoglake.com/20(...)ins-transition-team/

Van een maand geleden.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:15:51 #58
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62389689
En zo goed ging het al niet met McCains transition team, zeker niet vergeleken met dat van Obama:
quote:
Obama, McCain Transition Efforts Are Worlds Apart

As the 2008 campaign nears its conclusion, the presidential transition efforts of the two major candidates have become a study in contrasts: Sen. Barack Obama has organized an elaborate well-staffed network to prepare for his possible ascension to the White House, while Sen. John McCain has all but put off such work until after the election.

The Democratic nominee has enlisted the assistance of dozens of individuals -- divided into working groups for particular federal agencies -- to produce policy agendas and lists of recommended appointees. As evidence of their advanced preparations, officials provided a copy of the strict ethics guidelines that individuals working on the transition effort are required to sign.

John McCain, by contrast, has done little. Campaign spokespersons did not respond to requests for elaboration. But one official with direct knowledge, who spoke on the condition of anonymity, expressed concern with McCain's approach.
Helemaal

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16:41 #59
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389721
Ik ben trouwens geen voorstander van de doodstraf, maar dus vanwege praktische redenen, niet uit morele overweging.
pi_62389742
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Tsja. Ik weet in ieder geval wat géén leven is: een week of wat na de verwekking.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:18:26 #61
136 V.
pi_62389792
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Monidique het volgende:
Het is natuurlijk niet dé afgevaardigde van Saddam in Amerika. Hij deed heel veel dingen. Een typische lobbyist:

Van een maand geleden.
Neuh... maar ook niet een voor de hand liggende keuze van iemand die anderen impliciet van terrorisme beschuldigt.

Maar goed, de Republikeinen hebben meer van dit soort opvallende belangenverstrengelingen... Past erin.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:18:46 #62
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389802
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tsja. Ik weet in ieder geval wat géén leven is: een week of wat na de verwekking.
Ok, dat mag je vinden, maar wordt de grens dan niet een beetje arbitrair?

Dan kun je andere mensen toch ook niet kwalijk nemen wanneer ze dat moment anders interpreteren dan jij?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:19:31 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62389829
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Monidique het volgende:
[..]

http://firedoglake.com/20(...)ins-transition-team/

Van een maand geleden.
Dit wordt helemaal niks, storm in een glas water.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:19:36 #64
136 V.
pi_62389831
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben trouwens geen voorstander van de doodstraf, maar dus vanwege praktische redenen, niet uit morele overweging.
Jammer dat je zo selectief bent in je praktische overwegingen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_62389846
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef Verbal het volgende:
Maar goed, de Republikeinen hebben meer van dit soort opvallende belangenverstrengelingen... Past erin.
Dat is waar. De huidige Republikeinse partij is dé hypocriete partij. Hopelijk raken ze de extremisten die nu aan de macht zijn in de partij kwijt en kunnen ze eindelijk eens een fatsoenlijke conservatieve partij creëren.
pi_62389857
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Dit wordt helemaal niks, storm in een glas water.
Daarom.
pi_62389892
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:18 schreef Wheelgunner het volgende:

Dan kun je andere mensen toch ook niet kwalijk nemen wanneer ze dat moment anders interpreteren dan jij?
Natuurlijk kan ik het ze wel kwalijk nemen. Arbitraire grenzen houden geen onzekere zekerheden in. En dat is genoeg zenwijsheid voor vandaag.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:21:42 #68
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62389898
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jammer dat je zo selectief bent in je praktische overwegingen.

V.
Iedereen is selectief, en bij mezelf zit ik er niet zo mee omdat ik vrij bewust tot mijn standpunten kom.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:21:48 #69
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62389903
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Op CNN zeiden ze dat het redelijk verdeeld is onder Asian Americans. Economie is belangrijk voor ze, evenals immigratie, maar family values hebben ze in die gemeenschappen ook heel hoog zitten.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:46 schreef Re het volgende:

[..]

zelfde zie je toch ook wel onder de hispanics geloof ik, ik ken er iig een paar die conservatief stemmen omdat ze nou eenmaal zo katholiek als de neten zijn
Asians en hispancs stemmen in grote meerderheid voor Obama. Zo rond de 65% versus 35% vor Obama.

http://www.indianexpress.(...)ianamericans/370413/
http://80-20initiative.bl(...)ort-obamamccain.html
http://www.dailykos.com/story/2008/10/12/153140/14
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit zou wel eens de definitieve KO kunnen worden .
Ach welnee, als machtsmisbruik van een gouverneur en alle andere issues al geen beslissing forceren, waarom dit dan wel? Er zijn al heel veel verhalen geweest over de lobbyisten in het team van McCain, zelfs eentje voor Georgie ten tijde van de oorlog met Rusland. Dat is het handige van de Republikeinse partij: de achterban geeft meer om mogelijke hogere belastingen en het homohuwelijk dan echte schandalen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_62390010
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:14 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ergens in je teelballen dude, dan leeft er ook al iets.
Maar kun je dat al een ongeboren kind noemen? Waarom dan wel een bevruchte ei-cel? Levensvatbaar is het zeker nog niet, dat zou een grens kúnnen zijn, imo best een redelijke.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:29:41 #71
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62390149
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Ergens in je teelballen dude, dan leeft er ook al iets.
Maar kun je dat al een ongeboren kind noemen? Waarom dan wel een bevruchte ei-cel? Levensvatbaar is het zeker nog niet, dat zou een grens kúnnen zijn, imo best een redelijke.
Levensvatbaarheid is niet een duidelijke grens. Dat verschilt per zwangerschap, ziekenhuis enzovoorts.

Maarja ik heb de vorige keer al uitgebreid mijn standpunt over abortus toegelicht, en vind de discussie eigenlijk niet belangrijk genoeg om weer helemaal opnieuw te beginnen.
pi_62390286
McCain heeft wel weer een probleem nu.
hij heeft beloofd in het debat morgen over Ayers te beginnen.
maar hij weet nu al dat Obama genoeg heeft om terug te slaan.

begint hij dan toch maar niet over Ayers, zijn z'n aanhangers weer teleurgesteld.
en komt hij weer 'erratic' over.

over ACORN beginnen moet hij ook proberen.
dan zegt Obama: ik luister tenminste naar community organizers.
terwijl McCain vooral naar lobbyisten luistert.
wie staat er dan dichterbij de gewone burger?
en dat ACORN bewust met stemmen zit te knoeien is ook al makkelijk te weerleggen.
verder hoef je alleen maar wat Republikeine tactieken te noemen om kiezers buiten te sluiten.

over Wright beginnen kan ook.
maar McCain heeft gezegd dat religie iets persoonlijks is, dat hij dat niet gaat gebruiken.
doet hij het toch, dan zal je ook die filmpjes van Palin met haar Keniaanse geestenuitdrijver / exorcist gaan zien.

denk dat McCain de komende weken z'n pitbull aangelijnd houdt.
als hij er de laatste week nog steeds zo voor staat als nu dan moet hij kiezen.
of de verkiezing met nog een zekere waardigheid verliezen.
of all-out gaan moddergooien met een grote kans dat hij toch verliest maar dan de geschiedenisboekjes in gaan niet als war-hero maar als iemand die de meest smerige campagne heeft gevoerd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:37:50 #74
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62390466
Die 4 jaar oude foto is nog niet voorbij gekomen dacht je?
pi_62390961
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:32 schreef Caesu het volgende:
McCain heeft wel weer een probleem nu.
hij heeft beloofd in het debat morgen over Ayers te beginnen.
maar hij weet nu al dat Obama genoeg heeft om terug te slaan.

begint hij dan toch maar niet over Ayers, zijn z'n aanhangers weer teleurgesteld.
en komt hij weer 'erratic' over.

over ACORN beginnen moet hij ook proberen.
dan zegt Obama: ik luister tenminste naar community organizers.
terwijl McCain vooral naar lobbyisten luistert.
wie staat er dan dichterbij de gewone burger?
en dat ACORN bewust met stemmen zit te knoeien is ook al makkelijk te weerleggen.
verder hoef je alleen maar wat Republikeine tactieken te noemen om kiezers buiten te sluiten.

over Wright beginnen kan ook.
maar McCain heeft gezegd dat religie iets persoonlijks is, dat hij dat niet gaat gebruiken.
doet hij het toch, dan zal je ook die filmpjes van Palin met haar Keniaanse geestenuitdrijver / exorcist gaan zien.

denk dat McCain de komende weken z'n pitbull aangelijnd houdt.
als hij er de laatste week nog steeds zo voor staat als nu dan moet hij kiezen.
of de verkiezing met nog een zekere waardigheid verliezen.
of all-out gaan moddergooien met een grote kans dat hij toch verliest maar dan de geschiedenisboekjes in gaan niet als war-hero maar als iemand die de meest smerige campagne heeft gevoerd.
Toch wordt het ook lastig voor Obama om niet met een "Tu Quoque" te komen,
Ik schat in dat Obama dat wil vermijden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')