Yup, de DOW stoeitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://finance.google.com, gok ik . Daar staat de Dow weer in 't groen iig.
quote:The currency shift from a year ago will cost Google about $110 million in revenue in the third quarter and $260 million in the fourth quarter, according to American Technology Research analyst Rob Sanderson.
di 14/10/08 13:08 (UPDATE video) - De belangrijkste index op de IJslandse beurs is na drie dagen hervat met een verlies van 76 procent. De handel in financiële aandelen blijft wel opgeschort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
IJslandse beurs zakt 76 procent na heropening.
Is toch niet zo gek aangezien de dollar in Q4 2007 sterk verzwakt is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Earnings Preview: Glum mood for Google 3Q results
Vooral de verwachte invloed van de dollarontwikkelingen op de omzet is interessant:
[..]
ramptoeristquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, rood. Ik meld me weer.
Wat is er aan het handje?.
Makkelijker voor PPT om 30 Dow-fondsen te kopen dan 500 S&P-fondsen of duizenden Nasdaq-fondsenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
De DOW herdenkt zich voorlopig nog even... NASDAP en S&P willen er voorlopig nog niets van weten en blijven lekker rood.
Je weet toch wat er gebeurt na een stijgingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik pak het 1929 scenario er weer bij.
1,205 (slot)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Tokamak het volgende:
wowzers, wie heeft er een actuele stand van fortis?
Dan gaan de golven wel heel hard op dit moment in verhouding tot die grafiek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je weet toch wat er gebeurt na een stijging![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt altijd interessante grafiekjes, waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat als IJsland omvalt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef pberends het volgende:
Hoe kan een land eigenlijk failiet gaan? Wat gebeurt er dan?
Ik heb een grote boekenkast...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt altijd interessante grafiekjes, waar haal je die vandaan?
Waarvan je alle figuren en tabellen uit je hoofd kent?quote:
Selang mag ik je grafiekje gebruiken voor mijn "The next Great Depression" topic?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Selang mag ik je grafiekje gebruiken voor mijn "The next Great Depression" topic?
Thanx, hij staat erinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef SeLang het volgende:
Ga je gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |