En de Nasdaq zelfs in het rood... is dit alweer het einde van de stijgingen?quote:

Mag opzich ook wel na die hilariteit van gisteren en vannacht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef Tokamak het volgende:
Voorlopig nog weinig aan de hand, stagnatie denk ik

Winstnemingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:54 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
En de Nasdaq zelfs in het rood... is dit alweer het einde van de stijgingen?

Don't Be Economic Girlie Men!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:56 schreef Tokamak het volgende:
Voorlopig nog weinig aan de hand, stagnatie denk ik

En nu maar weer het topic volgooienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dat is weer een bekende kleur.

quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:47 schreef Tokamak het volgende:
[..]
En nu maar weer het topic volgooien

quote:Beleggers dumpen Dexia
De beurzen in heel Europa noteren hoger, maar de mooien openingswinsten zijn van de tabellen verdwenen. De Bel20 opende sterk positief, maar de hervatting van de handel in Fortis zet de Bel20 op verlies. Dexia koerst in de namiddaghandel ruim 20 procent lager.
(tijd) - Het aandeel van de Frans-Belgische bankgroep Dexia maakte in de namiddaghandel plots een duik van meer dan 20 procent. De volumes zijn niet opvallend hoog. 'Er doen negatieve geruchten de ronde in de marktenzaal', zei een handelaar zonder verder in detail te willen treden.
Dexia had er drie sterke beursdagen opzitten en noteerde ook vandaag tot iets voor 15 uur met winst. Dan ging het plots steil bergaf. Het aandeel kreeg even een klap van 22 procent. Rond 17 uur zakt het aandeel 18,9 procent op 5,07 euro.
Inbev wint 2,4 procent tot 33,9 euro, na de onheilspellende prognose van sectorgenoot SABMiller bij zijn tweedekwartaalrapport. De Zuid-Afrikaanse bierproducent zegt dat de vooruitzichten voor zijn gebroken boekjaar, dat tot maart 2009 loopt, 'steeds onzekerder zijn' door de economische crisis.
NPM, GBL, Umicore, Ackermans & van Haaren, Bekaert, KBC en Agfa-Gevaert staan nog steeds op winst. Bij de laatstgenoemde werd dinsdagmorgen bekendgemaakt dat er 300 banen zullen sneuvelen en dat er 32 miljoen euro aan operationele kosten zal worden bespaard tegen eind 2010.
Op de brede markt wint Arseus 10,5 procent, na het bekendmaken van een mooie kwartaalupdate. De leverancier van diensten en producten aan tandartsen, apothekers en dokters realiseerde een omzetgroei van 17,8 procent.
In Europa schitteren de financiële aandelen. De Nederlandse verzekeraar Aegon (+18,9 procent) en Deutsche Bank (+14,2 procent) winnen het meest in de Eurostoxx50.

Yup, de DOW stoeitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://finance.google.com, gok ik . Daar staat de Dow weer in 't groen iig.

quote:The currency shift from a year ago will cost Google about $110 million in revenue in the third quarter and $260 million in the fourth quarter, according to American Technology Research analyst Rob Sanderson.

di 14/10/08 13:08 (UPDATE video) - De belangrijkste index op de IJslandse beurs is na drie dagen hervat met een verlies van 76 procent. De handel in financiële aandelen blijft wel opgeschort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
IJslandse beurs zakt 76 procent na heropening.

Is toch niet zo gek aangezien de dollar in Q4 2007 sterk verzwakt is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Earnings Preview: Glum mood for Google 3Q results
Vooral de verwachte invloed van de dollarontwikkelingen op de omzet is interessant:
[..]

ramptoeristquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, rood. Ik meld me weer.
Wat is er aan het handje?.

Makkelijker voor PPT om 30 Dow-fondsen te kopen dan 500 S&P-fondsen of duizenden Nasdaq-fondsenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef Xenwolfie het volgende:
De DOW herdenkt zich voorlopig nog even... NASDAP en S&P willen er voorlopig nog niets van weten en blijven lekker rood.

Je weet toch wat er gebeurt na een stijgingquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik pak het 1929 scenario er weer bij.

1,205 (slot)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef Tokamak het volgende:
wowzers, wie heeft er een actuele stand van fortis?

Dan gaan de golven wel heel hard op dit moment in verhouding tot die grafiek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je weet toch wat er gebeurt na een stijging![]()
[ afbeelding ]

Jij hebt altijd interessante grafiekjes, waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Wat als IJsland omvalt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:17 schreef pberends het volgende:
Hoe kan een land eigenlijk failiet gaan? Wat gebeurt er dan?

Ik heb een grote boekenkast...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt altijd interessante grafiekjes, waar haal je die vandaan?

Waarvan je alle figuren en tabellen uit je hoofd kent?quote:

Selang mag ik je grafiekje gebruiken voor mijn "The next Great Depression" topic?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ga je gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Selang mag ik je grafiekje gebruiken voor mijn "The next Great Depression" topic?

Thanx, hij staat erinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:28 schreef SeLang het volgende:
Ga je gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |