Wie/Watquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Je soepie ziet er lekker uit, Soury![]()
Wat is er nou allemaal met Mathara, was ze nep?
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?quote:
Nou lees dan iig blz. 1 van dit topic ff.. Ik was offline maar had nog wel een PC ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?![]()
Waar heb jij eigenlijk gezeten?
Alleen de laatste drie bladzijden van het laatste topic. T is wel vermakelijk leesvoer eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?![]()
Waar heb jij eigenlijk gezeten?
Daar ben ik dus an het lezen, wat een gedoequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen de laatste drie bladzijden van het laatste topic. T is wel vermakelijk leesvoer eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne![]()
hehehe lachen toch... we worden allemaal een kloon van een onbekende maar boeije het wordt zo'n onsamenhangend zooitje dat we straks gezellie met z'n op de paaz-afdeling naar dgk II gaan kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dus an het lezen, wat een gedoe![]()
Ik snap het nog niet zo goed en ben niet eens blond, ik ben gewoon te dom voor dat gekloon![]()
ik ga eerst maar eens verder lezen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
Tjonge de SC is een soap ansich, niemand is wie hij/zij zegt wie ut is.
Dus ik kan niet achterblijven, als je op google zoekt naar het mooiste wijf ooit.. kom je me vanzelf tegen op blz. 1 nog wel.
Maar ik blijf bescheiden, ondanks dat iemand een site voor me heeft aangemaakt met een eigen deuntje een een gedicht... ohh lalalala zo mooigeef het ook maar toe, ben geen hond...maar een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne
![]()
Ik geloof dat ik ook nog wel ergens een oud Fok!-accountje heb liggenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe lachen toch... we worden allemaal een kloon van een onbekende maar boeije het wordt zo'n onsamenhangend zooitje dat we straks gezellie met z'n op de paaz-afdeling naar dgk II gaan kijken.
Heb er nu al zin an
Ja, misschien zijn daar die zoeklichten van!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef hondjes het volgende:
morgen, 14 oktober landt een groot luchtschip op aarde.
ben zo benieuwd , hoe ze eruit zien, of er wat lekkers tussen zit.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
Tjonge de SC is een soap ansich, niemand is wie hij/zij zegt wie ut is.
Dus ik kan niet achterblijven, als je op google zoekt naar het mooiste wijf ooit.. kom je me vanzelf tegen op blz. 1 nog wel.
Maar ik blijf bescheiden, ondanks dat iemand een site voor me heeft aangemaakt met een eigen deuntje een een gedicht... ohh lalalala zo mooiSuzanne met de mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne
breathtaking ben je, echt waar
![]()
Met die ufoloog toch? vandaar ookdat ze in hoogkerk gaan landen. Want er gaat niets boven Groningen....quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn daar die zoeklichten van!
Zit thuis ook al te wachten met de telescoop van Jumparound, maar het is bewolktBen wel benieuwd met wie die aliens willen praten. Zal wel niet met Bush en Merkel zijn ben ik bang...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zit thuis ook al te wachten met de telescoop van Jumparound, maar het is bewolktBen wel benieuwd met wie die aliens willen praten. Zal wel niet met Bush en Merkel zijn ben ik bang...
Met Brian natuurlijk.. duhhhhquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengen
ja, denk mars en zoquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengen
dus ik hoef nooit meer te winkelen, mijn HEBBEN-gevoel is dan dus weg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef dieenebart het volgende:
Goed verhaal allemaal!
Ik heb zelf begrepen dat het om massa-hypnose moet gaan. Iets met het hebberigheids-gen op afstand verwijderen of onklaar maken oid. Zodat we allemaal lief en sociaal tegen elkaar gaan doen, zonder winstoogmerk.
In ieder geval heb ik genoeg science fiction gelezen om te weten dat vreemde culturen eerst de wapenvoorraden inspecteren (suit voorzorg tegen een nuke) dus het zal nog wel even duren voordat we met ze kunnen handelen in bloembollen.
Hoewel het bijna Kom in de Kas is...
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets lekkers![]()
[ afbeelding ]
Ach, als er geen winkels zijn, mis je er niets aan. En misschien krijgen we eerst een overgangsfase, dus shop-rehab voor alle vrouwen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus ik hoef nooit meer te winkelen, mijn HEBBEN-gevoel is dan dus weg.
wat saai.
SSSSSSSST!!!!!!quote:
Shoppen op kosten van de ziektekostenverzekeringquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, als er geen winkels zijn, mis je er niets aan. En misschien krijgen we eerst een overgangsfase, dus shop-rehab voor alle vrouwen.
Van Albertquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
Ik ben een roze koek... Sorry[ afbeelding ]
Dat is balen ja, dat heb ik ook altijd, vooral op zondagavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
ik ga nooit meer laat opstaan
kan niet slapen
Ben je net te laat voor die roze koeken.. Ik heb genoeg voor een jaar of drie. Je krijgt wat andersquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Albert![]()
Ik moet iets ergs bekennenWoensdag kom Albert bij mij mijn boodschappen brengen
Trusten Glennquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
daar heb ik nou nooit last van.Sterker nog, ik ga nu pitten!
Een spaarlampquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je net te laat voor die roze koeken.. Ik heb genoeg voor een jaar of drie. Je krijgt wat anders
hahahaha Oja !!! En misschien wel groene koekenquote:
Nee ik lust ze nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een spaarlamp
Komen die roze koeken je neusgaten al uit?
Ja mijn timing is geweldigquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
hahahaha Oja !!! En misschien wel groene koeken
Ja leuk maar ik zou niet weten waar ik die spaarlamp in moet draaien??quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn timing is geweldig![]()
Eerst waren het roze koeken, daarna chocomel en nu spaarlampen![]()
Maar ik draag zo wel bij aan een schoner milieu
Pak chocomel heb ik ook nogquote:
Die dingen hebben altijd van die idiote afmetingen, ik denk dat ik hem maar in de schuurlamp draai.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik zou niet weten waar ik die spaarlamp in moet draaien??
Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poederquote:
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomelquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poeder![]()
Verwend nest ben ik
Trusten hondjes, ik ga ook naar mijn mandquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
ga ook maar eens bijslapen.
trusten allemaal
Z'n scheerapparaat is kapot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets lekkers![]()
[ afbeelding ]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
ik ga nooit meer laat opstaan
kan niet slapen
Godver moet ook maar es aan de kids om die troep weg te krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomel![]()
Die goedkope had ik mijn kinderen gewoon op laten drinken
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
geef het ook maar toe, ben geen hond...maar een vrouw
Das Duitsland man...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonkquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Dat kijk ik in de herhaling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonk
Versteh ich nichtquote:
Nou ik heb genoeg ... En erg lekker btw.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Coos het volgende:
Soury stuur maar een pannetje van je soep hier heen met Agent van Loos.
Ja, nogalquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er was iets met Mathara, dialect en geneuzel.
Jawel, waren toch behoorlijk wat kijkers aanwezig hier en de uitzending was best leuk, hoe kort dan ook.quote:
Je loopt achter: in de DGK SC keek ook al bijna geen hond meer.quote:
Nou, je hebt wel veel gemist, en vanavond was het echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het al een week niet gezien en naar mijn idee niets gemist...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel veel gemist, en vanavond was het echt vermakelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
RL is op dit moment een stuk interessanter.
Tja.. je kunt ook prima zonder, da's waar. Dat heb je enorm goed door.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het al een week niet gezien en naar mijn idee niets gemist...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
RL is op dit moment een stuk interessanter.
Soms kriebelt het nog een beetje en klik ik tevergeefs op een DGK streamlink in de hoop Huub, Claire of Jaap grapjes uit te zien halen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. je kunt ook prima zonder, da's waar. Dat heb je enorm goed door.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Soury het volgende:
Voor Fan en Lies..
Het ware verhaal (in paint) Dat kon ik nog wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb inmiddels een nieuw modem wireless reciever voor Vista.. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is ie klaar.. FAN ? Hoort het er zo uit te zien.. En btw. Ik heb stiekum een beetje tijm er door gegooid[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:53 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha net bij P&W de nieuwe beschuldigingen van Rita aan Ed Sinke gezien.![]()
Rita had een dictie alsof ze 6 uur tevoren een schaamlipcorrectie had ondergaan en dat de verdoving net uitgewerkt was.![]()
[ afbeelding ]
mogge Hondjes..........quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
kan niet slapen, was al om 5 uur wakker.
en lag me te ergeren aan de nederlandse makelaar in spanje, die nog niets heeft laten horen, over ons bod
si, manana,,manana,,
eerrst maar koffie en sigaretje
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:03 schreef hondjes het volgende:
morgen Fan,
leuk gehad met dinnetje..lees ik.
gaat ze nu weer weg,
Zaten ze toch dichtbijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:56 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen..
De komedie 'I love Dries' gaat volgende week maandag in première. De film met volkszanger Dries Roelvink in de hoofdrol is voor het eerst te zien in Hotel Van der Valk De Witte Bergen in Eemnes. Daarna is de film in diverse vestigingen van de hotel- en wegrestaurantketen in Nederland te zien.
'I love Dries' in première in wegrestaurant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |