Als ik je kon helpen kwam ik met een pan zoep .. lekkere hetequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
lekker soepje, zo te zien.
lopen hier buiten met flessen te gooien tegen huizen.
en nu het park ingevlucht., wat 2 meter verder is, brugje over en veilig in het donker.
en wat zullen ze zijn, 13 a 14 jaar, schat ik.
Wie/Watquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Je soepie ziet er lekker uit, Soury![]()
Wat is er nou allemaal met Mathara, was ze nep?
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?quote:
Nou lees dan iig blz. 1 van dit topic ff.. Ik was offline maar had nog wel een PC ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?![]()
Waar heb jij eigenlijk gezeten?
Alleen de laatste drie bladzijden van het laatste topic. T is wel vermakelijk leesvoer eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je doet het me toch niet aan dat ik alles terug moet lezen?![]()
Waar heb jij eigenlijk gezeten?
Daar ben ik dus an het lezen, wat een gedoequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen de laatste drie bladzijden van het laatste topic. T is wel vermakelijk leesvoer eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne![]()
hehehe lachen toch... we worden allemaal een kloon van een onbekende maar boeije het wordt zo'n onsamenhangend zooitje dat we straks gezellie met z'n op de paaz-afdeling naar dgk II gaan kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dus an het lezen, wat een gedoe![]()
Ik snap het nog niet zo goed en ben niet eens blond, ik ben gewoon te dom voor dat gekloon![]()
ik ga eerst maar eens verder lezen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
Tjonge de SC is een soap ansich, niemand is wie hij/zij zegt wie ut is.
Dus ik kan niet achterblijven, als je op google zoekt naar het mooiste wijf ooit.. kom je me vanzelf tegen op blz. 1 nog wel.
Maar ik blijf bescheiden, ondanks dat iemand een site voor me heeft aangemaakt met een eigen deuntje een een gedicht... ohh lalalala zo mooigeef het ook maar toe, ben geen hond...maar een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne
![]()
Ik geloof dat ik ook nog wel ergens een oud Fok!-accountje heb liggenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe lachen toch... we worden allemaal een kloon van een onbekende maar boeije het wordt zo'n onsamenhangend zooitje dat we straks gezellie met z'n op de paaz-afdeling naar dgk II gaan kijken.
Heb er nu al zin an
Ja, misschien zijn daar die zoeklichten van!quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:22 schreef hondjes het volgende:
morgen, 14 oktober landt een groot luchtschip op aarde.
ben zo benieuwd , hoe ze eruit zien, of er wat lekkers tussen zit.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
Tjonge de SC is een soap ansich, niemand is wie hij/zij zegt wie ut is.
Dus ik kan niet achterblijven, als je op google zoekt naar het mooiste wijf ooit.. kom je me vanzelf tegen op blz. 1 nog wel.
Maar ik blijf bescheiden, ondanks dat iemand een site voor me heeft aangemaakt met een eigen deuntje een een gedicht... ohh lalalala zo mooiSuzanne met de mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ene mijn echte naam is Suzanne
breathtaking ben je, echt waar
![]()
Met die ufoloog toch? vandaar ookdat ze in hoogkerk gaan landen. Want er gaat niets boven Groningen....quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn daar die zoeklichten van!
Zit thuis ook al te wachten met de telescoop van Jumparound, maar het is bewolktBen wel benieuwd met wie die aliens willen praten. Zal wel niet met Bush en Merkel zijn ben ik bang...
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zit thuis ook al te wachten met de telescoop van Jumparound, maar het is bewolktBen wel benieuwd met wie die aliens willen praten. Zal wel niet met Bush en Merkel zijn ben ik bang...
Met Brian natuurlijk.. duhhhhquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengen
ja, denk mars en zoquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aliens komen niet om te praten, die komen allerlei lekkers brengen
dus ik hoef nooit meer te winkelen, mijn HEBBEN-gevoel is dan dus weg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:46 schreef dieenebart het volgende:
Goed verhaal allemaal!
Ik heb zelf begrepen dat het om massa-hypnose moet gaan. Iets met het hebberigheids-gen op afstand verwijderen of onklaar maken oid. Zodat we allemaal lief en sociaal tegen elkaar gaan doen, zonder winstoogmerk.
In ieder geval heb ik genoeg science fiction gelezen om te weten dat vreemde culturen eerst de wapenvoorraden inspecteren (suit voorzorg tegen een nuke) dus het zal nog wel even duren voordat we met ze kunnen handelen in bloembollen.
Hoewel het bijna Kom in de Kas is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |