Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets lekkers![]()
[ afbeelding ]
Ach, als er geen winkels zijn, mis je er niets aan. En misschien krijgen we eerst een overgangsfase, dus shop-rehab voor alle vrouwen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus ik hoef nooit meer te winkelen, mijn HEBBEN-gevoel is dan dus weg.
wat saai.
SSSSSSSST!!!!!!quote:
Shoppen op kosten van de ziektekostenverzekeringquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, als er geen winkels zijn, mis je er niets aan. En misschien krijgen we eerst een overgangsfase, dus shop-rehab voor alle vrouwen.
Van Albertquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
Ik ben een roze koek... Sorry[ afbeelding ]
Dat is balen ja, dat heb ik ook altijd, vooral op zondagavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
ik ga nooit meer laat opstaan
kan niet slapen
Ben je net te laat voor die roze koeken.. Ik heb genoeg voor een jaar of drie. Je krijgt wat andersquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Albert![]()
Ik moet iets ergs bekennenWoensdag kom Albert bij mij mijn boodschappen brengen
Trusten Glennquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
daar heb ik nou nooit last van.Sterker nog, ik ga nu pitten!
Een spaarlampquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je net te laat voor die roze koeken.. Ik heb genoeg voor een jaar of drie. Je krijgt wat anders
hahahaha Oja !!! En misschien wel groene koekenquote:
Nee ik lust ze nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een spaarlamp
Komen die roze koeken je neusgaten al uit?
Ja mijn timing is geweldigquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
hahahaha Oja !!! En misschien wel groene koeken
Ja leuk maar ik zou niet weten waar ik die spaarlamp in moet draaien??quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mijn timing is geweldig![]()
Eerst waren het roze koeken, daarna chocomel en nu spaarlampen![]()
Maar ik draag zo wel bij aan een schoner milieu
Pak chocomel heb ik ook nogquote:
Die dingen hebben altijd van die idiote afmetingen, ik denk dat ik hem maar in de schuurlamp draai.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik zou niet weten waar ik die spaarlamp in moet draaien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |