Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poederquote:
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomelquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poeder![]()
Verwend nest ben ik
Trusten hondjes, ik ga ook naar mijn mandquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
ga ook maar eens bijslapen.
trusten allemaal
Z'n scheerapparaat is kapot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets lekkers![]()
[ afbeelding ]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
ik ga nooit meer laat opstaan
kan niet slapen
Godver moet ook maar es aan de kids om die troep weg te krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomel![]()
Die goedkope had ik mijn kinderen gewoon op laten drinken
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
geef het ook maar toe, ben geen hond...maar een vrouw
Das Duitsland man...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonkquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Dat kijk ik in de herhaling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonk
Versteh ich nichtquote:
Nou ik heb genoeg ... En erg lekker btw.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Coos het volgende:
Soury stuur maar een pannetje van je soep hier heen met Agent van Loos.
Ja, nogalquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er was iets met Mathara, dialect en geneuzel.
Jawel, waren toch behoorlijk wat kijkers aanwezig hier en de uitzending was best leuk, hoe kort dan ook.quote:
Je loopt achter: in de DGK SC keek ook al bijna geen hond meer.quote:
Nou, je hebt wel veel gemist, en vanavond was het echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het al een week niet gezien en naar mijn idee niets gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |