Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poederquote:
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomelquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.. lust aleen zelfgemaakte van Droste choco poeder![]()
Verwend nest ben ik
Trusten hondjes, ik ga ook naar mijn mandquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:17 schreef hondjes het volgende:
ga ook maar eens bijslapen.
trusten allemaal
Z'n scheerapparaat is kapot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets lekkers![]()
[ afbeelding ]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:59 schreef Manu82 het volgende:
ik ga nooit meer laat opstaan
kan niet slapen
Godver moet ook maar es aan de kids om die troep weg te krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alleen die van Chocomel![]()
Die goedkope had ik mijn kinderen gewoon op laten drinken
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
geef het ook maar toe, ben geen hond...maar een vrouw
Das Duitsland man...quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonkquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu op WDR een docu over de ongelofelijke domme fouten die de USA maakte bij de inval in Irak.![]()
Kan Bush niet naast Mahatma gaan leggûh??
Dat kijk ik in de herhaling.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij PenW de oorlog tussen Sinke en Verdonk
Versteh ich nichtquote:
Nou ik heb genoeg ... En erg lekker btw.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef Coos het volgende:
Soury stuur maar een pannetje van je soep hier heen met Agent van Loos.
Ja, nogalquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er was iets met Mathara, dialect en geneuzel.
Jawel, waren toch behoorlijk wat kijkers aanwezig hier en de uitzending was best leuk, hoe kort dan ook.quote:
Je loopt achter: in de DGK SC keek ook al bijna geen hond meer.quote:
Nou, je hebt wel veel gemist, en vanavond was het echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het al een week niet gezien en naar mijn idee niets gemist...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel veel gemist, en vanavond was het echt vermakelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
RL is op dit moment een stuk interessanter.
Tja.. je kunt ook prima zonder, da's waar. Dat heb je enorm goed door.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het al een week niet gezien en naar mijn idee niets gemist...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
RL is op dit moment een stuk interessanter.
Soms kriebelt het nog een beetje en klik ik tevergeefs op een DGK streamlink in de hoop Huub, Claire of Jaap grapjes uit te zien halen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. je kunt ook prima zonder, da's waar. Dat heb je enorm goed door.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Soury het volgende:
Voor Fan en Lies..
Het ware verhaal (in paint) Dat kon ik nog wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb inmiddels een nieuw modem wireless reciever voor Vista.. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is ie klaar.. FAN ? Hoort het er zo uit te zien.. En btw. Ik heb stiekum een beetje tijm er door gegooid[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:53 schreef Coos het volgende:
Ha ha ha net bij P&W de nieuwe beschuldigingen van Rita aan Ed Sinke gezien.![]()
Rita had een dictie alsof ze 6 uur tevoren een schaamlipcorrectie had ondergaan en dat de verdoving net uitgewerkt was.![]()
[ afbeelding ]
mogge Hondjes..........quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:57 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
kan niet slapen, was al om 5 uur wakker.
en lag me te ergeren aan de nederlandse makelaar in spanje, die nog niets heeft laten horen, over ons bod
si, manana,,manana,,
eerrst maar koffie en sigaretje
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:03 schreef hondjes het volgende:
morgen Fan,
leuk gehad met dinnetje..lees ik.
gaat ze nu weer weg,
Zaten ze toch dichtbijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:56 schreef Dementor het volgende:
Goedemorgen..
De komedie 'I love Dries' gaat volgende week maandag in première. De film met volkszanger Dries Roelvink in de hoofdrol is voor het eerst te zien in Hotel Van der Valk De Witte Bergen in Eemnes. Daarna is de film in diverse vestigingen van de hotel- en wegrestaurantketen in Nederland te zien.
'I love Dries' in première in wegrestaurant
Ja zo cute.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Joejemogjen![]()
Een ernstig lief en aandoenlijk filmpje![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:59 schreef Copycat het volgende:
Waterlanders!
Ik geloof dat ik in mijn PMS week zit.
Ik ken mensen waarbij het echt wel lekker is en gisteren vond ik dat ik nog gauw een nieuw geurtje moest kopen en daar zit ik dan. Zo misselijk als een kraai. Ik wil douchen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hhahahahahaha, ik zat ook meer in de richting van op hebben, ik heb het gedronken/gegeten...![]()
Maar het is dus geen aanrader?
Wish van Chopard is mooi en lekker! Daar word ik nooit misselijk van. Ook zoet maar niet zo zoeeet.!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:21 schreef Copycat het volgende:
Wat een kek flesje van Thierry Mugler!
Maar het parfum is een ietsiepietsie te zwaar (op de maag)?
Boh zomaar diss je Kempster en stoot je brood uit zijn mond!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:51 schreef Copycat het volgende:
Niks Kempi.
Dio is het helemaal!
Goedemorgen!
Komt ik toch even langs walsen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
En en en ik had om 9.30 uur een afspraak en 1 uur later zit ik hier nog moederziel alleen werkfeest te vieren!
Werkfeest, hoe dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
En en en ik had om 9.30 uur een afspraak en 1 uur later zit ik hier nog moederziel alleen werkfeest te vieren!
Gewoon een keertje niet alleen met mijn youtubes maar gewoon met échte levende mensen communiceren enzo ipv jullie. Jullie zijn wel lief hoor maar het is gewoon anders, weet je.quote:
Ik luister heel stout naar Kempi terwijl ik braaf op kantoor zit en werk aan mijn scriptie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Das makkelijk: toekijken hoe anderen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |