Jaloers dat jij er niet tussen kunt komen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:30 schreef nikk het volgende:
De grachtengordel schuift elkaar weer 's baantjes toe. En dat van belastinggeld. Ongelofelijk.
Als je dat eerder had geweten had je zeker met je spandoek op het mediapark gestaan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef schoelje het volgende:
Van de week kwam ik m'n bed uit en zette ik met een nuchtere maag de TV aan. Zat die Duyvendak gezellig bij Ontbijttelevisie aan tafel. Hoezo niet salonfahig?![]()
![]()
![]()
Ach, het is toch vechten tegen de bierkaai.Hopelijk komt Wilders of een andere partij eens aan de macht zodat links-extremistisch nederland eens onderzocht kan worden. Ik weet nu al dat die honden dan het eerste het beste vliegtuig richting de US van McCain nemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je dat eerder had geweten had je zeker met je spandoek op het mediapark gestaan?
Jij wilt een grote schoonmaak houden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:11 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ach, het is toch vechten tegen de bierkaai.Hopelijk komt Wilders of een andere partij eens aan de macht zodat links-extremistisch nederland eens onderzocht kan worden. Ik weet nu al dat die honden dan het eerste het beste vliegtuig richting de US van McCain nemen.
Een onderzoek is nog steeds iets anders dan het standrechtelijk executeren van links-extremisten die in de jaren 90 en 90 verantwoordelijk waren voor grote maatschappelijk onrust in Nederland. Feit blijft dat voor een aantal aanslagen nog nooit daders veroordeeld zijn en dat er nu eentje die denkt dat hij onaantastbaar is voor het grijpen is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
Jij wilt een grote schoonmaak houden?
Mensen eerst labellen als extreemlinks en dan wat ?
De gevangenis in ofzo ?
Welke fokusers wil je zo opruimen ?
het idee wat je gaf was dat een onderzoek wenst gericht op 'extreemlinksen'' op zich..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:39 schreef schoelje het volgende:
[..]
Een onderzoek is nog steeds iets anders dan het standrechtelijk executeren van links-extremisten die in de jaren 90 en 90 verantwoordelijk waren voor grote maatschappelijk onrust in Nederland. Feit blijft dat voor een aantal aanslagen nog nooit daders veroordeeld zijn en dat er nu eentje die denkt dat hij onaantastbaar is voor het grijpen is.
Liever een kruisraket in de tuin,dan een rus in de keuken!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh, ik vermoed dat jij niet oud genoeg bent om de grote kruisraketten demonstratie in '83 te hebben meegemaakt maar dat was bepaald geen 'extreem-links' verhaal, daar liep alles mee. Ik was er bij, in militair uniform nota bene zonder dat daar enige repercussies tegenover stonden, daar was zelfs expliciet toestemming voor gegeven door de Minister van Defensie Job de Ruiter, en als jij 550.000 mensen op het Malieveld geen verzet noemt dan weet ik niet wat het wel is.
Het heet Verzetsmuseum, niet "alleen verzet uit WO2 museum", als jij je eigen link nu even goed leest dan staat er duidelijk dat het een overzicht is van protesten affiches door de jaren heen. Er wordt geen waardeoordeel gegeven.
Nou begrijp is ineens waarom heel rood-Fok! als door een wesp gestoken reageerde toen ik voorstelde tegen Duyvendak te protesteren.quote:Actie bij begin congres GroenLinks
TILBURG - Ongeveer twintig actievoerders van de nationalistische vereniging Voorpost hebben zaterdagochtend bij het begin van het congres van GroenLinks in Tilburg gedemonstreerd.
De deelnemers voerden bij de ingang van popzaal 013 actie tegen links geweld. Aanleiding voor de demonstratie is het onthulde actieverleden van voormalig Tweede Kamerlid Wijnand Duyvendak. Hij verliet het parlement begin september nadat in hij opspraak was geraakt wegens zijn betrokkenheid bij een inbraak bij het ministerie van Economische Zaken in 1985.
De actievoerders kregen Duyvendak niet te zien. De prominente partijleden kwamen de zaal onder politiebegeleiding via een achteringang binnen. GroenLinks viert in Tilburg haar 18e verjaardag en presenteert een nieuw logo en het nieuwe partijmotto 'Zin in de toekomst'.
Tilburg is wat dat betreft een stuk veiliger ja.quote:Op zondag 23 november 2008 10:34 schreef ethiraseth het volgende:
Die mensen durfden tenminste. Kan Schoelje niet zeggen, die was bang vermoord te worden door boze groen-links hippies.
Zo deze protestactie van je rechts radicale maatjes had meer effect dan je vorige? In tussentijd nog onschuldige festivalgangers in elkaar geschopt?quote:Op zondag 23 november 2008 10:31 schreef schoelje het volgende:
Hehe, hij is goed
[..]
Nou begrijp is ineens waarom heel rood-Fok! als door een wesp gestoken reageerde toen ik voorstelde tegen Duyvendak te protesteren.
Het blijkt maar weer dat er bij veel linkse malloten een vertekend vijandbeeld is gevormd in hun hersentjes. Als je aangeeft dat je een hekel hebt aan extreem-linkse terroristen dan wil dat niet persé zeggen dat je zelf een aanhanger van extreem-rechts bent. Okay, ik zeg wel eens wat vervelends over de islam en ook aan de multi-culturele samenleving zijn wt mij betreft niet alleen voordelen verbonden. Maar ik heb genoeg vrienden, kennissen, collega's en buren met een kleurtje om niet als xenofoob te hoeven worden weggezet. Met Voorpostfiguren zijn de generaties na mij niet gediend, ik zou dan ook graag zien dat de kop van een Duyvendak tegen de kop van zo'n extreem-rechts figuur wordt aangeslagen, 2 vliegen in één klap! Die festivalganger als lijdend voorwerp in kwestie daar hoef je geen medelijden mee te hebbenquote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef du_ke het volgende:
Zo deze protestactie van je rechts radicale maatjes had meer effect dan je vorige? In tussentijd nog onschuldige festivalgangers in elkaar geschopt?
Wat ben je toch een vredelievend en gematigd (quote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat er bij veel linkse malloten een vertekend vijandbeeld is gevormd in hun hersentjes. Als je aangeeft dat je een hekel hebt aan extreem-linkse terroristen dan wil dat niet persé zeggen dat je zelf een aanhanger van extreem-rechts bent. Okay, ik zeg wel eens wat vervelends over de islam en ook aan de multi-culturele samenleving zijn wt mij betreft niet alleen voordelen verbonden. Maar ik heb genoeg vrienden, kennissen, collega's en buren met een kleurtje om niet als xenofoob te hoeven worden weggezet. Met Voorpostfiguren zijn de generaties na mij niet gediend, ik zou dan ook graag zien dat de kop van een Duyvendak tegen de kop van zo'n extreem-rechts figuur wordt aangeslagen, 2 vliegen in één klap! Die festivalganger als lijdend voorwerp in kwestie daar hoef je geen medelijden mee te hebben
Daar heb je vast een bron voor. Tot op heden werd aangenomen dat het om een extreemlinkse aanslag ging van mensen die ontevreden waren met zijn toelatingsbeleid. Aanslagen passen in dit land ook beter bij extreemlinks dat meent de moraal te kunen claimen of anders... gebeurt er iets dat aan de eigen lange tenen tegemoetkoning verschaft en de ander het spreken belet. Je zag dat bij de aanslagen op Fortuyn, op nertsenfokkers, op Jozias van Aartsen en pogingen tot molestreren van Michiel Smit. Zelfs de moord op Louis Sévèke bleek een linksactivistische aangelegenheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
Je zult eenmaal er mee moeten leven dat er vele kwesties nooit goed uitgezocht zijn en kunnen worden..
Je hebt het over bedreigingen...maar je vergeet dat ook linkse mensen bedreigingen ontvangen... bijv Rosemuller... daarom stapte hij uit de politiek. Ook Kosto werd bedreigd met die bom en er zijn aanwijzingen dat het een extreemrechtse aanslag was
Wat een prachtig bagatellisering.quote:Je oprechtheid is niet zo denderend met een dergelijke selectieve benadering.. bovendien je hebt het over een aantal oude kwesties...die speelde in de vorige eeuw...
Ik vermoed dat de PVV wat meer daadkracht toont en in elk geval misstanden op de politieke agenda houdt. Voor sommigen is dat tenminste iets na jaren van selectief weglkijken en versluieren van misstanden. Het vertrek van een slecht functionerende Ella Vogelaar is tenslotte ook mede op het conto van Geert Wilders te schrijven. Die gaf immers al vroegtijdig, weinig conventioneel aan wat hij van deze functionaris vond.quote:Je suggereert dat de huidige methoden en politiek die oude vragen niet kunnen oplossen maar wel de methode van een extreemrechtsachtige partij bijv PVV...
Wat voor geweldige ideetjes over nieuwe methodes heeft die PVV dan ? Volgens mij heeft PPV helemaal niks..
Sommigen maken zich heksenjagend nu nog druk om de jaren veertig uit de vorige eeuw. Dàt zijn natuurlijk niet de mensen die erg serieus genomen worden als ze een ander gaan vertellen dat die zich niet druk moet maken om wat er in dezelfde eeuw zo'n vijftig jaar dichter bij vandaag gebeurde.quote:
En is al die oude koek wel al die miljoenen waard ?
Je maakt de indruk uit te zijn op een heksenjacht in de traditie van McCarthy
En dat allemaal voor die slaapverwekkende jaren negentig ?
Ja want die holocaust wordt maar overdreven nietwaar? En ach de meeste joden hadden het niet zo slecht toch?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef Clara het volgende:
Sommigen maken zich heksenjagend nu nog druk om de jaren veertig uit de vorige eeuw.
Wat is dat nu weer voor toeschrijvende onzin? Vertel eens waarom je met zo'n post komt.quote:Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja want die holocaust wordt maar overdreven nietwaar? En ach de meeste joden hadden het niet zo slecht toch?
Een profetische uitspraak is dat de fascisten van de toekomst de anti-fascisten (zullen) zijn. Als mensenlevens gespaard kunnen worden door de extremisten te liquideren dan juich ik dat van harte toe.quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vredelievend en gematigd () persoon hè. Als je maar mensen mag zien sterven die het niet met je eens zijn, dan is meneer tevreden. maar zelf iets doen ho maar, daar ben je te laf voor.
Nee, veilig achter internet mensen als terrorist (je weet duidelijk niet eens wat dat is, getuige je gebruik van dat woord
) wegzetten, dat durf je tenminste wel.
![]()
![]()
Waar juich ik wat toe?quote:Op zondag 23 november 2008 16:42 schreef du_ke het volgende:
Je juicht een paar posts eerder die voorpost actie toe en nu ben je het weer niet met hen eens. Je weet niet goed wat je wilt.
Joh, laat Clara toch lekker bezig zijn met z'n stokpaardjes...quote:Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja want die holocaust wordt maar overdreven nietwaar? En ach de meeste joden hadden het niet zo slecht toch?
Ja dat is beter inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, laat Clara toch lekker bezig zijn met z'n stokpaardjes...
met je extremistische moordplannen laat je zelf zien dat je mogelijk een fascist van de toekomst kan zijn... merci voor je waarschuwing ....quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef schoelje het volgende:
[..]
Een profetische uitspraak is dat de fascisten van de toekomst de anti-fascisten (zullen) zijn. Als mensenlevens gespaard kunnen worden door de extremisten te liquideren dan juich ik dat van harte toe.
En leidt ons niet in verzoeking.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vertel eens waarover je het hebt. Nu lijkt het er sterk op dat een poster wordt afgeserveerd met nietszeggende zinnetje over stokpaardjes waarmee vriendjes elkaar bevestigen omdat de argumenten op zijn. Een beproefde stalinistische tactiek, dat dan weer wel. Hooguit bevordelijk voor de eigen gewenste meningsbevestiging maar niet erg bevorderlijk voor een goede discussie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tja, zulke reacties zijn logisch als het gaat om Voorpost, een club waarvan de voorman vroeger jodengraven beklad heeft. Maar ja, dat was natuurlijk ook maar een jeugdzonde, het is nu een brave club.quote:Op zondag 23 november 2008 10:31 schreef schoelje het volgende:
Hehe, hij is goed
[..]
Nou begrijp is ineens waarom heel rood-Fok! als door een wesp gestoken reageerde toen ik voorstelde tegen Duyvendak te protesteren.
Ik denk dat erop wordt gewezen dat er hier wat kloons aan het posten zijn, en ik heb zo'n vermoeden dat schoelje en clara dezelfde zijn. Ze hebben in elk geval hetzelfde woordgebruik en spontaan zie je een poster die amper tot nooit in POL komt precies in dit topic verschijnen om Schoelje te verdedigen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Clara het volgende:
[..]
Vertel eens waarover je het hebt. Nu lijkt het er sterk op dat een poster wordt afgeserveerd met nietszeggende zinnetje over stokpaardjes waarmee vriendjes elkaar bevestigen omdat de argumenten op zijn. Een beproefde stalinistische tactiek, dat dan weer wel. Hooguit voorverderlijk voor de eigen gewenste meningsbevestiging maar niet erg bevorderlijk voor een goede discussie.
Maar je bent wel een kloonquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Clara het volgende:
Houd het even bij dan kom je er vanzelf achter dat ik niets met schoelje te maken heb.
Je was me al wel in positieve zin opgevallenquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Clara het volgende:
Houd het even bij dan kom je er vanzelf achter dat ik niets met schoelje te maken heb.
Als je maar wel goed bent voor je moeder jongen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef huismerk het volgende:
Hahahahahahahah... laat me raden kaalkoppen met een taart? of roze rutgert met zijn fapmicrofoon?
(p.s. ik ben verschrikkelijk links, Ik eet regelmatig vegaburgers, woon en studeer in Wageningen en heb groenlinkse sympathieen)
Een digitale kloon van het levende mens dat Clara als nick koos ja. Ik zie jouw punt of problem niet. Wil je er iets meer over vertellen?quote:
Als je dan verder maar niks onder de leden hebt. Asperger schijnt zo gevat te worden met de betreffende kenmerken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef huismerk het volgende:
Hahahahahahahah... laat me raden kaalkoppen met een taart? of roze rutgert met zijn fapmicrofoon?
(p.s. ik ben verschrikkelijk links, Ik eet regelmatig vegaburgers, woon en studeer in Wageningen en heb groenlinkse sympathieen)
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.quote:
Het feit dat ie gekozen is, geeft wel aan dat de bevolking het allemaal geen probleem vindt. Immers, als de kiezer het een probleem zou vinden, zou er niet op hem gestemd worden toch ? En is hij ook geen parlementarier.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.
Over de persoon Duyvendak: http://www.standejong.nl/2008/11/25/dossier-duyvendak/
Een uitgebreid dossier over deze fijne voormalig basisspeler bij GroenLinks. Het is schokkend te noemen dat het mogelijk is dat zo'n figuur in de tweede kamer terecht kan komen. En deze affaire toont des te meer aan dat we waakzaam moeten blijven voor aanvallen op onze democratie.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.
Over de persoon Duyvendak: http://www.standejong.nl/2008/11/25/dossier-duyvendak/
Een uitgebreid dossier over deze fijne voormalig basisspeler bij GroenLinks. Het is schokkend te noemen dat het mogelijk is dat zo'n figuur in de tweede kamer terecht kan komen. En deze affaire toont des te meer aan dat we waakzaam moeten blijven voor aanvallen op onze democratie.
Mwah, een internetkeffertje met vreemde ideeën zoals schoelje doet in feite ook weinig kwaad hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mensen zoals jij zijn veel gevaarlijker dan Duyvendak ooit zal kunnen zijn. Maar je ben te blind om dat in te zien.
Op één of andere manier heeft zich het idee in zijn of haar hoofd vastgezet dat ik een extreem-rechtse aanhanger van voorpost zou zijn of zo. Ik denk dat wanneer hij zou zijn hoe mijn familie / vriendenkring is samengesteld hij stijl achterover zou slaan. En als ik echt zo slecht zou zijn als hij denkt dan kan ik 70% van mijn muziekcollectie de deur uitdoen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Pool het volgende:
Mwah, een internetkeffertje met vreemde ideeën zoals schoelje doet in feite ook weinig kwaad hoor.
Ach schoelje weet eigenlijk gewoon niet zo goed wat hij aanmoet in deze complexe samenleving vol vraagstukken, tegenstellingen, belangen, dilemma's en nuances.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mensen zoals jij zijn veel gevaarlijker dan Duyvendak ooit zal kunnen zijn. Maar je ben te blind om dat in te zien.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Ach schoelje weet eigenlijk gewoon niet zo goed wat hij aanmoet in deze complexe samenleving vol vraagstukken, tegenstellingen, belangen, dilemma's en nuances.
Daarom zoekt hij een veilig heenkomen bij dom-rechts (de goeien) om zo lekker te kunnen kankeren op "links" (de slechten). Want waarom zou de de samenleving niet in twee hokjes indelen, dit is lekker overzichtelijk en simpel. Bovendien geeft het schoelje een gevoel van geborgenheid, hij hoort nu ergens bij en kan zich daarmee profileren. Bovendien hoeft hij niet zelf na te denken en kan hij gewoon de populistische kudde volgen.
Dat deze simpele, sprookjesboek-achtige voorstelling van zaken geen hout snijdt is wel duidelijk. Het is daarom ook mooit te weten dat hij nooit verder zal komen dan wat jammeren op een forum.
Als je mijn bijdragen op dit forum kent dan weet je dat ik niets heb met links activisme. Die mensen reageren alleen niet in dit topic. Wel reageren er rechtspopulistische meelopertjes die politiek net zo versimpelen tot een soort kinderachtig voetbalclub-gejammer over rechts en links en wie nou de ergste hooligans heeft.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:29 schreef schoelje het volgende:
[..]
Links-Nederland heeft te goed naar Bush geluisterd toen hij na 9/11 is zijn meest historische toespraak zei: "wie niet voor ons is is tegen ons". Omdat ik kritiek lever op het extreem-linkse uitschot in deze samenleving wordt er tot het uiterste met modder gegooit, jou verhaaltje hierboven is daar een mooi voorbeeld van. Be my guest
Als jouw overige bijdragen hetzelfde niveau hebben als het bovenstaande blahblah-verhaaltje dan begrijp ik waarom ze me nooit opgevallen zijn. En, arme jongen, lezen is ook al niet je sterkste punt, ik heb het over links-nederland in een vergelijking met Bush. Een beetje kritiek op een extreem-links politicus en men verdenkt je van populistisch-rechtse sympathiënquote:Op woensdag 26 november 2008 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Als je mijn bijdragen op dit forum kent dan weet je dat ik niets heb met links activisme. Die mensen reageren alleen niet in dit topic. Wel reageren er rechtspopulistische meelopertjes die politiek net zo versimpelen tot een soort kinderachtig voetbalclub-gejammer over rechts en links en wie nou de ergste hooligans heeft.
En daarin ben jij een echte internethooligan die hier een beetje selectief verontwaardigt gaat lopen doen vanuit een soort calimero-positie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |