abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62411030
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef du_ke het volgende:Je bent bang voor moorden bij de opening van die tentoonstelling?
Hehe, ik heb wel eens een wandelende palestinavlag bij een festival een corrigerend tikje op zijn neus gegeven. Als ik die tegenkom en zijn vriendjes zijn erbij dan heb ik inderdaad een probleem ja.
pi_62411092
Een festival voor extreem rechtse bandjes waar ze tegen wouden protesteren? Of is dit ook weer grootspraak?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62411178
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef du_ke het volgende:
Een festival voor extreem rechtse bandjes waar ze tegen wouden protesteren? Of is dit ook weer grootspraak?
Omdat ik een geduldig persoon ben zal ik het nog een keertje uitleggen: ik ben niet extreem-rechts. Bij de laatste kamerverkiezingen heb ik op Tineke Huizinga gestemd. Ja, het is echt waar. Tweede op de lijst van de CU en eerste vrouw voor degenen die me niet geloven. Bij de voorlaatste verkiezingen heb ik op Jan Wolkers gestemd, lijstduwer (of eennalaatste) van de PvdD. Wat is dat toch met die extreem-linkse paranoia, "wie niet voor ons is is tegen ons".
pi_62412134
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef Floripas het volgende:Je surft mee op een GeenStijl-hype uit de komkommertijd zonder echte onderbouwing.
Zoals ik al heb aangegeven ben ik duyvendak voor het eerste tegengekomen op de gezonde roker. Ik wil geen reclame maken, maar kijk nu toch eens op...

Wel opvallend trouwens als je de site van dat museum bekijkt: http://www.verzetsmuseum.(...)nten,wisselexpositie

Nederland kent alleen opdringerig extreem-links dat protesteert lijkt het wel, of is het mueseum zelf ook een beetje 'gekleurd'?

[ Bericht 24% gewijzigd door schoelje op 15-10-2008 19:03:41 ]
pi_62413278
Is schoelje politiek-midden en hij noemt POL een clubhuis voor GroenLinks?
I´m back.
pi_62413291
IIk hoor Duivendak net op de radio, hij is voor al aan het "discussieren". Gelukkig doet hij nog iest voor zijn wachtgeld

Ga werken man!!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62413435
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef schoelje het volgende:

[..]

Hehe, ik heb wel eens een wandelende palestinavlag bij een festival een corrigerend tikje op zijn neus gegeven. Als ik die tegenkom en zijn vriendjes zijn erbij dan heb ik inderdaad een probleem ja.
Godschristus, als je bang bent zo'n willekeurig persoon tegen te komen dan kan je jezelf wel de rest van je leven opsluiten op zolder zeg
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62418573
En is het nog wat geworden?????????????
Hoeveel gewonden zijn er gevallen????????
Was de ME nog actief????????
pi_62423443
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:15 schreef schoelje het volgende:
Omdat ik een geduldig persoon ben zal ik het nog een keertje uitleggen: ik ben niet extreem-rechts. Bij de laatste kamerverkiezingen heb ik op Tineke Huizinga gestemd. Ja, het is echt waar. Tweede op de lijst van de CU en eerste vrouw voor degenen die me niet geloven. Bij de voorlaatste verkiezingen heb ik op Jan Wolkers gestemd, lijstduwer (of eennalaatste) van de PvdD. Wat is dat toch met die extreem-linkse paranoia, "wie niet voor ons is is tegen ons".
Als ik extreem-rechts zou hebben gestemd, zou ik daar met minder schaamrood op mijn kaken voor uitkomen dan voor hetgeen jij hier opbiecht. Het is trouwens ook wel frappant dat je je zo opwindt over Duyvendak, terwijl je zelf hebt gestemd op iemand waarvan je op voorhand al weet dat hij niet namens jou in de Tweede Kamer gaat plaatsnemen. Een soort van kiezersbedrog, dus...
pi_62426814
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef schoelje het volgende:

[..]

Nou wordt ie mooi. Puur omdat iemand een palestina vlag droeg heb je hem geslagen? Je bent tegen vrijheid van meningsuiting? Je slaat eerst en stelt daarna vragen?
pi_62426896
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef schoelje het volgende:

[..]

Zoals ik al heb aangegeven ben ik duyvendak voor het eerste tegengekomen op de gezonde roker. Ik wil geen reclame maken, maar kijk nu toch eens op...

Wel opvallend trouwens als je de site van dat museum bekijkt: http://www.verzetsmuseum.(...)nten,wisselexpositie

Nederland kent alleen opdringerig extreem-links dat protesteert lijkt het wel, of is het mueseum zelf ook een beetje 'gekleurd'?
Sinds wanneer is het tegen kernwapens zijn, tegen fascisten zijn en voor gelijke rechten van vrouwen extreem links? Ik kan me haast niet voorstellen dat rechts precies het tegenovergestelde zou zijn...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:30:10 #162
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62428111
quote:

[..]

nu is hetzelfde musuem wat je eerder nog zat op te hemelen omdat het opkwam voor de dappere strijders des vaderlands uit de tweede wereldoorlog een extreem-linkse bende?

En nee, rechts protesteert inderdaad niet. Je kan zeggen van links wat je wilt, maar ze durven tenminste wel de straat op te gaan om hun mening te laten horen. of het effectief is, is een tweede, maar ze doen het wel. Dat kan de TS niet zeggen, die is bang om vermoord te worden in Amsterdam.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_62429273
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:36 schreef zatoichi het volgende:

Nou wordt ie mooi. Puur omdat iemand een palestina vlag droeg heb je hem geslagen? Je bent tegen vrijheid van meningsuiting? Je slaat eerst en stelt daarna vragen?
Da's verzet 2.0.
pi_62429510
quote:

Uh, ik vermoed dat jij niet oud genoeg bent om de grote kruisraketten demonstratie in '83 te hebben meegemaakt maar dat was bepaald geen 'extreem-links' verhaal, daar liep alles mee. Ik was er bij, in militair uniform nota bene zonder dat daar enige repercussies tegenover stonden, daar was zelfs expliciet toestemming voor gegeven door de Minister van Defensie Job de Ruiter, en als jij 550.000 mensen op het Malieveld geen verzet noemt dan weet ik niet wat het wel is.

Het heet Verzetsmuseum, niet "alleen verzet uit WO2 museum", als jij je eigen link nu even goed leest dan staat er duidelijk dat het een overzicht is van protesten affiches door de jaren heen. Er wordt geen waardeoordeel gegeven.
pi_62432039
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:30 schreef ethiraseth het volgende: nu is hetzelfde musuem wat je eerder nog zat op te hemelen omdat het opkwam voor de dappere strijders des vaderlands uit de tweede wereldoorlog een extreem-linkse bende?
De woorden die jij gebruikt zijn een beetje overtrokken maar wellicht zat ik er toch niet helemaal naast:

Het idee voor Protesteer! kwam van ex-activist en geschiedschrijver van de kraakbeweging Eric Duivenvoorden. Hij bedacht het toen hij het boek Met emmer en kwast - Veertig jaar Nederlandse actieaffiches 1965-2005 samenstelde.

Het museum laat zich wel heel erg snel voor het karretje spannen van deze kraker. Dat suggereert toch wel iets temeer de hele tentoonstelling lijkt te zijn opgezet rond de persoon van Duyvendak, het lift in ieder geval wel mee op een mediagolf.
pi_62432093
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:17 schreef Tijger_m het volgende:Da's verzet 2.0.
Het was geen politieke actie i.i.g. (enne, ik ben geen vechtersbaas, ik heb zelf ook wel eens een paar donkere vlekken voor mijn ogen zien heen en weer gaan).
pi_62432112
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef schoelje het volgende:

[..]

Het was geen politieke actie i.i.g. (enne, ik ben geen vechtersbaas, ik heb zelf ook wel eens een paar donkere vlekken voor mijn ogen zien heen en weer gaan).
Je slaat iemand op z'n bek voor het dragen van een sjaaltje en noemt jezelf geen vechtersbaas?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62432239
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:04 schreef Monolith het volgende:Je slaat iemand op z'n bek voor het dragen van een sjaaltje en noemt jezelf geen vechtersbaas?
Nee, hij droeg toevallig zo'n sjaaltje, ik schrijf toch al dat het geen politieke aktie was? De ruzie was ontstaan voor het podium vanwege een beetje wil gedoe zeg maar. Maar dat sjaaltje kwam hem daarna wel goed van pas
pi_62432417
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:10 schreef schoelje het volgende:

[..]

Nee, hij droeg toevallig zo'n sjaaltje, ik schrijf toch al dat het geen politieke aktie was? De ruzie was ontstaan voor het podium vanwege een beetje wil gedoe zeg maar. Maar dat sjaaltje kwam hem daarna wel goed van pas
Je slaat iemand vanwege wat onenigheid op z'n bek en bent er nog trots op ook? Zo iemand noemen we in de volksmond een tokkie.
pi_62432495
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:02 schreef schoelje het volgende:
Het idee voor Protesteer! kwam van ex-activist en geschiedschrijver van de kraakbeweging Eric Duivenvoorden.

Het museum laat zich wel heel erg snel voor het karretje spannen van deze kraker.
Hoe kom je daar nou weer bij?
pi_62432549
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je slaat iemand vanwege wat onenigheid op z'n bek en bent er nog trots op ook? Zo iemand noemen we in de volksmond een tokkie.
quote:
Maar goed Vz, er is ook een ander Nederland. Mijn Nederland.

Het andere Nederland bestaat uit de mensen die de rekening moeten betalen. Letterlijk en figuurlijk. Die beroofd en bedreigd worden. Die zuchten onder de overlast van de straatterroristen, die zuchten onder de hoge belastingen en verlangen naar een sociaal Nederland. Het zijn de mensen die het niet cadeau krijgen. Het zijn de mensen die ons land hebben opgebouwd. Het zijn de mensen die nooit geloofd hebben in het linkse project van de multicul of de klimaatwaanzin of onze donaties aan de pina-colada-maffia op de Antillen.

Het zijn de mensen die hier in de Tweede Kamer zelden gehoord worden in Den Haag. Die worden weggezet als tokkies en xenofoben, als provincialen.
pi_62432575
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:19 schreef Monolith het volgende:Je slaat iemand vanwege wat onenigheid op z'n bek en bent er nog trots op ook? Zo iemand noemen we in de volksmond een tokkie.
Waar er twee mensen vechten hebben er twee schuld. En sommige mensen vragen er gewoon om. Net zoals sommige mensen in deze maatschappij er ook om vragen belazerd te worden door SMS-diensten, boekenclubs en Leen van Frisia, maar dat is weer een ander verhaal
pi_62432619
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef schoelje het volgende:

[..]

Waar er twee mensen vechten hebben er twee schuld. En sommige mensen vragen er gewoon om.
Ze keken je zeker leip aan.
pi_62432625
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef schoelje het volgende:
Waar er twee mensen vechten hebben er twee schuld. En sommige mensen vragen er gewoon om. Net zoals sommige mensen in deze maatschappij er ook om vragen belazerd te worden door SMS-diensten, boekenclubs en Leen van Frisia, maar dat is weer een ander verhaal
Dat is net zulke onzin als dat meisjes in sexy korte rokjes er om vragen om aangerand te worden. Niemand vraagt erom om belazerd, bedonderd of aangevallen te worden.
pi_62432831
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dat is net zulke onzin als dat meisjes in sexy korte rokjes er om vragen om aangerand te worden. Niemand vraagt erom om belazerd, bedonderd of aangevallen te worden.
Daar vragen ze dan juist wel om (maar niet van mij voor het geval er weer iemand persoonlijk wil worden). De kans dat je als je met een kort rokje rondloopt positieve of negatieve aandacht trekt van mannen is groter dan wanneer je een ruimzittende spijkerbroek aantrekt. Degene die dat ontkent heeft een plaat voor zijn hoofd.

Als ik met mijn bomberjack met hollands vlaggetje en kaal hoofdje een popconcert van R.E.M bezoek dan vraag ik ook om negatieve aandacht. Met je kleding kun je nou eenmaal een boodschap uitdragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')