abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62380272
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef schoelje het volgende:

[..]

Mijn opa zegt dat Duyvendak moet opduvelen. 1-1

Zo staat de TS morgen met zijn opa te demonstreren.
pi_62380276
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:27 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Je doet wel erg je best om over te komen als iemand uit die kringen. Voor iemand die zichzelf "gematigder als mij komen ze niet" noemt maak je je wel verdomd druk om dingen waar zelfs rechtse mensen zich niet druk meer om maken.
Ik kan nou eenmaal slecht tegen onrecht
pi_62380282
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:25 schreef schoelje het volgende:

[..]

Je hebt het topic niet helemaal gevolgd. Eerder heb ik al gereageerd op insinuaties dat ik afkomstig zou zijn uit de bruine kringen (wat we van jou niet kunnen zeggen zo begrijp ik).
Uit wat voor weledele kringen kom je dan wel?
pi_62380284
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:19 schreef schoelje het volgende:

Juist verhoudingsgewijs, laten we verder de rol van de communisten in het verzet niet al teveel ophemelen. Er is een scheef beeld onstaat nav het boek over Hannie? Schaft.
Dat de communisten in Nederland verhoudingsgewijs het meest deelnam aan het verzet is een bewezen feit... en heeft niks te maken met 1 boek over Hannie Schaft
quote:
Dat Duyvendak niet veroordeeld is kunnen worden wil niet zeggen dat hij onschuldig is aan terroristische activiteiten. Een veroordeeld terrorist behoort / behoorde zelfs tot de directe vriendenkring van dit sujet. Zo onschuldig als jij het doet voorkomen is hij echt niet.
Je bestempelt hem tot terrorist maar je bewijst helemaal NIKS..
[jouwmodus]Jij bent ook vast een moordenaar.. en dat je niet veroordeeld bent is nog geen bewijs dat je geen moordenaar bent [/jouwmodus]
quote:
En daarnaast, protest tegen extreemlinkse politiek is nooit verkeerd, ongeacht de aanleiding.
Welke extreemlinkse politiek hier?
is hij extreemlinks dan ? kom met een onderbouwing..
pi_62380311
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:28 schreef schoelje het volgende:

[..]

Dan zou je juist blij moeten zijn met de actie van Duyvendak destijds waarbij onrecht aan de kaak werd gesteld
pi_62380417
quote:

[..]

Okay, ik heb gelogen, hij is al overleden. Zelf heeft hij er trouwens nooit veel over willen zeggen, maar dat is een ander verhaal. Overigens is het not done om over een 'verzetsopa' te praten, iedereen weet hoeveel verzetshelden er aan het eind van woii er plotseling waren.
Ach, waarom zou ik er niet over praten. Zulke epische verzetsdaden heeft ie nou ook weer niet verricht. Het was slechts een jong jochie dat toevallig bij het verzet betrokken raakte zonder zelf echt te weten wat hij deed.

Mijn overgrootvader daarentegen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:37:26 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62380528
quote:

[..]

Nou, gelukkig maar dat je van al het onrecht op de wereld protesteren tegen Duyvendak je prioriteit hebt gemaakt. Ouders kunnen rustig slapen want Schoelje beschermt de kinderen wel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_62380907
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:Ach, waarom zou ik er niet over praten. Zulke epische verzetsdaden heeft ie nou ook weer niet verricht. Het was slechts een jong jochie dat toevallig bij het verzet betrokken raakte zonder zelf echt te weten wat hij deed.

Mijn overgrootvader daarentegen
Ik ben in ieder geval blij dat ik in dit topic heb laten zien er geen problemen mee te hebben om tegen de stroom in te roeien als dat nodig is, en dat is het op Fok! het lijkt hier wel een fukking Groenlinks clubhuis zo af-en-toe Zou ik dan toch ook nog een beetje 'verzet' van míjn opa geërfd hebben?
pi_62380959
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:50 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat ik in dit topic heb laten zien er geen problemen mee te hebben om tegen de stroom in te roeien als dat nodig is, en dat is het op Fok! het lijkt hier wel een fukking Groenlinks clubhuis zo af-en-toe Zou ik dan toch ook nog een beetje 'verzet' van míjn opa geërfd hebben?
Je bent een ware held.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62380962
quote:

[..]

Je roeit tegen de stroom in met argumenten die gebaseerd zijn op wat anderen volgens jou zouden moeten afkeuren. Een beetje een non-basis om je verzet op te funderen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62380963
quote:

[..]

Mag ik je handtekening?
pi_62381127
wat een hoop linkse rukkers hier
*verwijderd door Admin*
pi_62381144
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:58 schreef JanJanJan het volgende:
wat een hoop linkse rukkers hier
Ik ruk met rechts.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62381320
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef SCH het volgende:Mag ik je handtekening?
Nou vooruit
pi_62381424
Het groenlinks clubhuis, het moet niet gekker worden kijk eens naar het gemiddelde topic in pol.

Als wat groen, duurzaam en links is wordt met hand en tand afgemaakt door veel gebruikers.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:42:52 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62382339
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:46 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik heb geen eis, alleen wensen die voortkomen uit een aantal irritaties. Een irritatie is bijvoorbeeld dat een zaal in het tweede kamergebouw is vernoemd naar Marcus Bakker.
Er is ook een Fortuyn/zaal. Ikzelf vind Marcus Bakker een lul, maar maak je je echt druk over dat er een záál naar hem vernoemd is? Er zijn in Nederland zalen vernoemd naar koloniale moordenaars, hoor je daar veel gezeik over?
quote:
Een nieuwe irritatie is dat een verzetsmuseum door het voeren van die naam een bepaalde 'verantwoordelijkheid' heeft richting de mensen die in het verzet hebben gezeten en hun leven hebben gewaagd vanwege o.a. hun politieke overtuiging. Die mensen, mochten ze het leven nog hebben, provoceer je door een politicus uit te nodigen met openlijk links-extremistische denkbeelden (net als Bakker) en er openlijk voor uitkomt zich schuldig gemaakt te hebben aan politiek activisme. Waarvoor hij vanwege het verjaren nooit is veroordeeld.
Niet om voor Duijvendak op te komen, maar wat hij feitelijk heeft gepleegd is verzet tegen de staat die ondemocratisch bezig was.
quote:
Mijn wens is dus dat personen als Duyvendak c.s. minder salonfähig worden, als je wilt dan kan ik wel een paar personen opnoemen waar wat mee is. Door te demonstreren geef je een duidelijk signaal aan de bobo's die morgen gezellig een glaasje wijn gaan drinken met Duyvendak.
Minder "salonfähig"? Die gast is hartstikke omstreden. Lijkt me juist een prima iemand voor uitgerekend het verzetsmuseum.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:51:30 #117
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62382542
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:13 schreef schoelje het volgende:

[..]

Je zit er toch naast, want het punt is dat hij een aantal ondemocratische middelen heeft gebruikt om zijn ideeën op te dringen.
Nou breekt mijn klomp! De plannen voor de centrale waren juist ondemocratisch tot stand gekozen door de staat die om de beslissing van de gekozen volksvertegenwoordigers om besliste. Hij heeft juist heel democratisch verzet geleverd door die plannen boven tafel te krijgen.\

Nou ja, eigenlijk was hij daar te laf voor, dat hebben de echte helden dus gedaan.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:56:41 #118
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62382668
quote:

[..]

Je surft mee op een GeenStijl-hype uit de komkommertijd zonder echte onderbouwing.

Ja, met types als jij winnen we elke oorlog
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:57:34 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62382721
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:27 schreef schoelje het volgende:

[
Ik sta er verbaasd van dat, hoewel ik slechts een beschaafde demonstratie heb voorgesteld, men doet alsof ik hier oproep om de persoon in kwestie om te leggen.
In zo'n geval helpt je weinig zorgvuldig gekozen taalgebruik bepaald niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62395597
quote:

[..]

Kortom geen woorden maar daden is jouw devies. Verzet tegen de gevestigde orde. Als je niet rechts maar links was was je precies Duyvendak 20 jaar geleden
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:46:22 #122
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62395845
quote:

[..]

Fok is behoorlijk rechts georienteerd anders. Alleen is jouw plan zo stupide en onnodig dat zowel linkse als rechtse mensen er de noodzaak niet van inzien. Typerend voor jou dat je dat meteen als links gedrag ziet.

Laat je ons weten hoe je demonstratie ging trouwens? Of hou je er maar heel lafjes je mond over om jezelf nog meer beschaming te voorkomen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_62399330
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef Floripas het volgende:Je surft mee op een GeenStijl-hype uit de komkommertijd zonder echte onderbouwing.

Ja, met types als jij winnen we elke oorlog
Nou wordt ie mooi Duyvendak werd al lang voordat Geenstijl zich er tegen aan ging bemoeien aan de tand gevoeld op de site van theo van gogh (ik mis nog steeds zijn columns op vrijdagmiddag, had vaak tranen in de ogen van het lachen). Van Gogh had er een genoegen in om Rosenmuller cs het bloed onder de nagels vandaan te halen, als ik me niet vergis heeft hij Duyvendak als eerste openlijk met rara in verband gebracht. Ik kan het niet meer terugvinden, dus wellicht vergis ik me, wel nog eens stukje Gouden Tondeuse Grappig om terug te lezen, je beseft wel dat na 2 nov 2004 activistisch links nederland een stuk rustiger slaapt
pi_62399357
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:46 schreef ethiraseth het volgende:Laat je ons weten hoe je demonstratie ging trouwens? Of hou je er maar heel lafjes je mond over om jezelf nog meer beschaming te voorkomen?
Zoals ik al heb geschreven hier reis ik niet naar amsterdam af, ik ga mijn leven niet in de waagschaal zetten voor mijn politiek overtuiging.
pi_62401118
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:31 schreef schoelje het volgende:

[..]

Zoals ik al heb geschreven hier reis ik niet naar amsterdam af, ik ga mijn leven niet in de waagschaal zetten voor mijn politiek overtuiging.
wie wil jou vermoorden dan in Amsterdam?

of je bent een ontieglijk schijterd... psychotische bangerik
of je was toch al niet van plan te gaan demonstreren en zoek je zo een smoes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')