Ja dat is beter inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Joh, laat Clara toch lekker bezig zijn met z'n stokpaardjes...
met je extremistische moordplannen laat je zelf zien dat je mogelijk een fascist van de toekomst kan zijn... merci voor je waarschuwing ....quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef schoelje het volgende:
[..]
Een profetische uitspraak is dat de fascisten van de toekomst de anti-fascisten (zullen) zijn. Als mensenlevens gespaard kunnen worden door de extremisten te liquideren dan juich ik dat van harte toe.
En leidt ons niet in verzoeking.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vertel eens waarover je het hebt. Nu lijkt het er sterk op dat een poster wordt afgeserveerd met nietszeggende zinnetje over stokpaardjes waarmee vriendjes elkaar bevestigen omdat de argumenten op zijn. Een beproefde stalinistische tactiek, dat dan weer wel. Hooguit bevordelijk voor de eigen gewenste meningsbevestiging maar niet erg bevorderlijk voor een goede discussie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tja, zulke reacties zijn logisch als het gaat om Voorpost, een club waarvan de voorman vroeger jodengraven beklad heeft. Maar ja, dat was natuurlijk ook maar een jeugdzonde, het is nu een brave club.quote:Op zondag 23 november 2008 10:31 schreef schoelje het volgende:
Hehe, hij is goed
[..]
Nou begrijp is ineens waarom heel rood-Fok! als door een wesp gestoken reageerde toen ik voorstelde tegen Duyvendak te protesteren.
Ik denk dat erop wordt gewezen dat er hier wat kloons aan het posten zijn, en ik heb zo'n vermoeden dat schoelje en clara dezelfde zijn. Ze hebben in elk geval hetzelfde woordgebruik en spontaan zie je een poster die amper tot nooit in POL komt precies in dit topic verschijnen om Schoelje te verdedigen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Clara het volgende:
[..]
Vertel eens waarover je het hebt. Nu lijkt het er sterk op dat een poster wordt afgeserveerd met nietszeggende zinnetje over stokpaardjes waarmee vriendjes elkaar bevestigen omdat de argumenten op zijn. Een beproefde stalinistische tactiek, dat dan weer wel. Hooguit voorverderlijk voor de eigen gewenste meningsbevestiging maar niet erg bevorderlijk voor een goede discussie.
Maar je bent wel een kloonquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Clara het volgende:
Houd het even bij dan kom je er vanzelf achter dat ik niets met schoelje te maken heb.
Je was me al wel in positieve zin opgevallenquote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef Clara het volgende:
Houd het even bij dan kom je er vanzelf achter dat ik niets met schoelje te maken heb.
Als je maar wel goed bent voor je moeder jongen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef huismerk het volgende:
Hahahahahahahah... laat me raden kaalkoppen met een taart? of roze rutgert met zijn fapmicrofoon?
(p.s. ik ben verschrikkelijk links, Ik eet regelmatig vegaburgers, woon en studeer in Wageningen en heb groenlinkse sympathieen)
Een digitale kloon van het levende mens dat Clara als nick koos ja. Ik zie jouw punt of problem niet. Wil je er iets meer over vertellen?quote:
Als je dan verder maar niks onder de leden hebt. Asperger schijnt zo gevat te worden met de betreffende kenmerken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef huismerk het volgende:
Hahahahahahahah... laat me raden kaalkoppen met een taart? of roze rutgert met zijn fapmicrofoon?
(p.s. ik ben verschrikkelijk links, Ik eet regelmatig vegaburgers, woon en studeer in Wageningen en heb groenlinkse sympathieen)
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.quote:
Het feit dat ie gekozen is, geeft wel aan dat de bevolking het allemaal geen probleem vindt. Immers, als de kiezer het een probleem zou vinden, zou er niet op hem gestemd worden toch ? En is hij ook geen parlementarier.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.
Over de persoon Duyvendak: http://www.standejong.nl/2008/11/25/dossier-duyvendak/
Een uitgebreid dossier over deze fijne voormalig basisspeler bij GroenLinks. Het is schokkend te noemen dat het mogelijk is dat zo'n figuur in de tweede kamer terecht kan komen. En deze affaire toont des te meer aan dat we waakzaam moeten blijven voor aanvallen op onze democratie.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat noem ik geen toejuichen, kennelijk heb jij geen gevoel voor ironie.
Over de persoon Duyvendak: http://www.standejong.nl/2008/11/25/dossier-duyvendak/
Een uitgebreid dossier over deze fijne voormalig basisspeler bij GroenLinks. Het is schokkend te noemen dat het mogelijk is dat zo'n figuur in de tweede kamer terecht kan komen. En deze affaire toont des te meer aan dat we waakzaam moeten blijven voor aanvallen op onze democratie.
Mwah, een internetkeffertje met vreemde ideeën zoals schoelje doet in feite ook weinig kwaad hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mensen zoals jij zijn veel gevaarlijker dan Duyvendak ooit zal kunnen zijn. Maar je ben te blind om dat in te zien.
Op één of andere manier heeft zich het idee in zijn of haar hoofd vastgezet dat ik een extreem-rechtse aanhanger van voorpost zou zijn of zo. Ik denk dat wanneer hij zou zijn hoe mijn familie / vriendenkring is samengesteld hij stijl achterover zou slaan. En als ik echt zo slecht zou zijn als hij denkt dan kan ik 70% van mijn muziekcollectie de deur uitdoen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Pool het volgende:
Mwah, een internetkeffertje met vreemde ideeën zoals schoelje doet in feite ook weinig kwaad hoor.
Ach schoelje weet eigenlijk gewoon niet zo goed wat hij aanmoet in deze complexe samenleving vol vraagstukken, tegenstellingen, belangen, dilemma's en nuances.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mensen zoals jij zijn veel gevaarlijker dan Duyvendak ooit zal kunnen zijn. Maar je ben te blind om dat in te zien.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:11 schreef Hexagon het volgende:
Ach schoelje weet eigenlijk gewoon niet zo goed wat hij aanmoet in deze complexe samenleving vol vraagstukken, tegenstellingen, belangen, dilemma's en nuances.
Daarom zoekt hij een veilig heenkomen bij dom-rechts (de goeien) om zo lekker te kunnen kankeren op "links" (de slechten). Want waarom zou de de samenleving niet in twee hokjes indelen, dit is lekker overzichtelijk en simpel. Bovendien geeft het schoelje een gevoel van geborgenheid, hij hoort nu ergens bij en kan zich daarmee profileren. Bovendien hoeft hij niet zelf na te denken en kan hij gewoon de populistische kudde volgen.
Dat deze simpele, sprookjesboek-achtige voorstelling van zaken geen hout snijdt is wel duidelijk. Het is daarom ook mooit te weten dat hij nooit verder zal komen dan wat jammeren op een forum.
Als je mijn bijdragen op dit forum kent dan weet je dat ik niets heb met links activisme. Die mensen reageren alleen niet in dit topic. Wel reageren er rechtspopulistische meelopertjes die politiek net zo versimpelen tot een soort kinderachtig voetbalclub-gejammer over rechts en links en wie nou de ergste hooligans heeft.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:29 schreef schoelje het volgende:
[..]
Links-Nederland heeft te goed naar Bush geluisterd toen hij na 9/11 is zijn meest historische toespraak zei: "wie niet voor ons is is tegen ons". Omdat ik kritiek lever op het extreem-linkse uitschot in deze samenleving wordt er tot het uiterste met modder gegooit, jou verhaaltje hierboven is daar een mooi voorbeeld van. Be my guest
Als jouw overige bijdragen hetzelfde niveau hebben als het bovenstaande blahblah-verhaaltje dan begrijp ik waarom ze me nooit opgevallen zijn. En, arme jongen, lezen is ook al niet je sterkste punt, ik heb het over links-nederland in een vergelijking met Bush. Een beetje kritiek op een extreem-links politicus en men verdenkt je van populistisch-rechtse sympathiënquote:Op woensdag 26 november 2008 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Als je mijn bijdragen op dit forum kent dan weet je dat ik niets heb met links activisme. Die mensen reageren alleen niet in dit topic. Wel reageren er rechtspopulistische meelopertjes die politiek net zo versimpelen tot een soort kinderachtig voetbalclub-gejammer over rechts en links en wie nou de ergste hooligans heeft.
En daarin ben jij een echte internethooligan die hier een beetje selectief verontwaardigt gaat lopen doen vanuit een soort calimero-positie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |