Ach, het is gewoon pure entertainment, daar is de VS al tientallen jaren nummer 1 in!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Stephe het volgende:
wat zou ik blij zijn als dat Amerikaanse verkiezingsgeschreeuw is afgelopen.
Het was 50 - 43 en nu 51 - 41, hoe heeft Mccain het gat verkleind?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:14 schreef Monidique het volgende:
Hoewel, McCain heeft het gat wel verkleind in vergelijking met een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Het was een paar dagen geleden 52 - 41. The comeback kid is coming.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het was 50 - 43 en nu 51 - 41, hoe heeft Mccain het gat verkleind?
Verwijdering of verwijding?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:57 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie ik alleen maar verwijdering
wtfquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef waht het volgende:
[..]
wtf
In welke context zei McCain, "Obama is not an arab"?
quote:
quote:
quote:Campaigning in Virginia earlier Monday, McCain acknowledged his deficit in the polls, and said the national media has all but declared the race over.
"We have 22 days to go. We're 6 points down," he said. "The national media has written us off…. But they forgot to let you decide. My friends, we've got them just where we want them."
quote:The rally will feature Sen. John McCain (R-AZ) as the headline speaker along with elected officials, immigrants and key local and national leaders. Sen. McCain is one of the chief sponsors of the Secure America and Orderly Immigration Act; bipartisan, comprehensive immigration reform legislation introduced last Congress and scheduled for consideration by the Senate in the coming weeks. A similar rally with Sen. McCain is planned for New York City on February 27.
The Secure America and Orderly Immigration Act was introduced in the Senate by Senators Edward Kennedy (D-MA) and John McCain (R-AZ) and in the House by Representatives Jim Kolbe (R-AZ), Jeff Flake (R-AZ) and Luis Gutierrez (D-IL). It addresses border security and illegal immigration while bringing the 11 million undocumented immigrants out from the shadows and onto a path to legal permanent status; setting up legal channels and realistic caps for workers and family members to enter in the future; providing for tough enforcement; and enabling more immigrants to learn English and prepare for citizenship.
The rally in Miami is being sponsored by the New American Opportunity campaign (NAOC) in partnership with ACORN, Catholic Legal Services - Archdiocese of Miami, Florida Immigrant Advocacy Center, Florida Immigrant Coalition, Miami Dade College, People for the American Way/Mi Familia Vota en Acción, Service Employees International Union, and UNITE HERE.
quote:Bertha Lewis, Acorn's chief organizer, said in a statement that came with the photo, “It has deeply saddened us to see Senator McCain abandon his historic support for ACORN and our efforts to support the goals of low-income Americans."
”We are sure that the extremists he is trying to get into a froth will be even more excited to learn that John McCain stood shoulder to shoulder with ACORN, at an ACORN co-sponsored event, to promote immigration reform," she said.
Wat denkt die muts wel niet? Als een van de twee de gehele waarheid zouden vertellen dan kan diegene het vergeten. Je moet wel winnen en een beetje sprookjes vertellen is nodig. In de VS, in Nederland en in Timboektoe.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef pberends het volgende:
Repost:
[..]
http://www.nu.nl/news/178(...)n_vraagt_offers.html
Een reden waarom het niet perse erg is als McCain zou winnen. Volgens mij willen de Republikeinen niet eens winnen.
Zeer wijze woorden van McCain. Echt, die McCain is zo slecht nog niet, zou een prima president zijn.quote:
8 jaar geleden zou ik in McCain ook wel iets presidentieels kunnen zien, maar op dat vlak moet hij het toch echt afleggen tegen Obama. Op alle gebieden. McCain komt vandaag de dag over als een cranky old man die niet altijd even helder is, terwijl Obama behoorlijk 'in control' lijkt. Hij klinkt zelfs presidentieler dan McCain.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeer wijze woorden van McCain. Echt, die McCain is zo slecht nog niet, zou een prima president zijn.Heeft ook meer de uitstraling van een president dan Obama, als ik eerlijk ben...
Obama vind ik ook wat presidentiëler, maar zowel Obama als McCain lijken mij beiden veel beter dan Bush.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Argento het volgende:
[..]
8 jaar geleden zou ik in McCain ook wel iets presidentieels kunnen zien, maar op dat vlak moet hij het toch echt afleggen tegen Obama. Op alle gebieden. McCain komt vandaag de dag over als een cranky old man die niet altijd even helder is, terwijl Obama behoorlijk 'in control' lijkt. Hij klinkt zelfs presidentieler dan McCain.
Dus nog meer leugens verspreidt door Palin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:34 schreef laforest het volgende:
The audio did not get better, but Palin continued and went after Barack Obama saying he will limit gun rights, “We believe in the forward movement of freedom, not the constant expansion of government. And though Barack Obama disagrees, that freedom includes-that freedom includes the rights and liberties under the 2nd Amendment.”
On the Democratic nominee’s website it states Barack Obama will actually protect gun rights, “Barack Obama believes the Second Amendment creates an individual right, and he respects the constitutional rights of Americans to bear arms. He will protect the rights of hunters and other law-abiding Americans to purchase, own, transport, and use guns.”
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef laforest het volgende:
Obama supporters zijn echt smerig laag volk
McCain wordt nu toch wel president
An array of T-shirts, for instance, displaying the image of Sarah Palin and some variation of the "C-word" are gaining new popularity as Election Day nears. A group of protesters outside Palin's fundraiser in Philadelphia Saturday wore shirts emblazoned with the words, "Sarah Palin Is a C--T."
Cafe Press is selling a slew of off-color Palin T-shirts, including the one spotted in Philadelphia. (Granted, a shirt with the words "Barack Obama Is a Can't" is also for sale on the site.)
http://elections.foxnews.(...)toric-party-problem/
Ah, vandaar een verbod op abortus en homohuwelijken, en uiteraard de oorlog in Irak "winnen"!quote:“We believe in the forward movement of freedom, not the constant expansion of government
Ah, een grapje van ze dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een MSNBC logo links
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:47 schreef Argento het volgende:
Het gaat allemaal volgens plan als we McCain mogen geloven:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef laforest het volgende:
An array of T-shirts, for instance, displaying the image of Sarah Palin and some variation of the "C-word" are gaining new popularity as Election Day nears. A group of protesters outside Palin's fundraiser in Philadelphia Saturday wore shirts emblazoned with the words, "Sarah Palin Is a C--T."
Cafe Press is selling a slew of off-color Palin T-shirts, including the one spotted in Philadelphia. (Granted, a shirt with the words "Barack Obama Is a Can't" is also for sale on the site.)
Hij heft wel kans om vermoord te worden, maar dan zal Biden president wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef laforest het volgende:
McCain wordt nu toch wel president
Ja, want roepen "kill him", "murderer" and "terrorist" is wel okay?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:36 schreef laforest het volgende:
Vietnam was anders Amerika in gaan nemen?quote:One woman yelled back: "He fought for your right to say that."
Je mag het beestje best bij zijn naam noemenquote:
Sarah Palin is het beste wat de Republikeinen en Amerika ooit is toegekomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:49 schreef henkway het volgende:
[..]
Hij heft wel kans om vermoord te worden, maar dan zal Biden president worden
Maar Mc Cain kan het wel schudden nu, hij had niet zo'n kalf moeten nemen als VP
Ik heb een pro Sarah Palin shirt bij Cafe Press gekocht via de McCain website maar ik vroeg me al af waarom die link was verwijderd en nu weet ik het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Ze zijn dus square. Je post het zelf, sommige republikeinse aanhangers zijn net zo smerig, en sommigen, zijn nog duizendkeer smeeriger, want ik vind roepen dat iemand dood moet veel erger dan een scheld-woord onder je tegenstander te plakken.
En als Obama een statement zou moeten maken over een belachelijk tshirt van democratische stemmers, dan zou McCain ook eindelijk een statement maken dat doodsdreigingen niet kunnen.
Echt serieus. Wat is nou erger? Iemand een kutje noemen of iemand willen vermoorden? -__-
En hoe zat het met die man met een Obama fanshirt die in elkaar werd geramt door een McCain aanhanger??? Dat is dan niet smerig?
Ik denk dat dankzij jouw uitspraken er zomaar een X aantal mensen hier de volgende verkiezingen zo links / liberaal mogelijk gaan stemmenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Je mag het beestje best bij zijn naam noemen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Sarah Palin is het beste wat de Republikeinen en Amerika ooit is toegekomen.
Zonder haar had McCain er veel slechter voor gestaan.
Overigens ben ik er van overtuigd dat McCain gaat winnen.
quote:
quote:Another Way to Look at McCain's Odds
Sunday, October 12, 2008
Presently, we show John McCain with a 5.9 percent chance of winning the Electoral College, a figure that will seem implausibly low to many of you. But here's a bit of context from John Harwood at the New York Times:
In the latest Gallup tracking poll, Mr. Obama leads Mr. McCain 50 percent to 43 percent among registered voters. Mr. McCain’s deficit in that survey has remained seven percentage points or more for most of the last two weeks.
Since Gallup began presidential polling in 1936, only one candidate has overcome a deficit that large, and this late, to win the White House: Ronald Reagan, who trailed President Jimmy Carter 47 percent to 39 percent in a survey completed on Oct. 26, 1980.
There were 18 elections between 1936 and 2004, and in just one of those -- the 1980 race that Harwood mentions -- did a trailing candidate come back from a deficit this large in mid-October to win the election. One divided into 18 is 5.6 percent, which almost exactly matches our 5.9 percent estimate for Mr. McCain.
Ik denk dat je eerlijkheidshalve niet alle verkiezingen, maar alleen de verkiezingen waar relatief vlak voor de verkiezingen een dergelijk groot verschil was mee moet nemen. Maar erg gunstig ziet het er niet uit voor McCain.quote:
Mjah ... zelfs de bewuste verkiezing waar hij het over heeft was de tweede voor Carter. Ik schat McCain's kansen nog lager in, puur door Palin.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerlijkheidshalve niet alle verkiezingen, maar alleen de verkiezingen waar relatief vlak voor de verkiezingen een dergelijk groot verschil was mee moet nemen. Maar erg gunstig ziet het er niet uit voor McCain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |