abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62345093
Hoi n00bies. We hebben jullie advies niet nodig! Stel je zelf gewoon maar voor en praat dan mee over niks! Dit topic heet slank de <seizoen> in/door omdat we allemaal slank zijn. Op het moment dat je welkom bent geheten door alle leden van onze club staat het je vrij je visie te delen.

Het vorige deel: Slank de herfst in #265 Nu ook met mannen!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

[ Bericht 95% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 13-10-2008 11:41:37 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:28:49 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62345121
Fipo.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62345149
veel plezier in Artis PF
pi_62345174
Die TT !

Wat ga je doen in Artis PF, nakend poezelige beestjes knuffelen?
Fok!bejaarde
pi_62345191
Hertjes mee naar huis nemen
Vlinders vangen in de kas
pi_62345192
Du bist gepwnd wie einde n00b!!!
Ja doei.
pi_62345199
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Fipo.
Zeg Pifo, ik kom met nötjes (60 hele grammen amandelen) op 1206 Kcal.
Das toch genoeg om afsterven te voorkomen?
Fok!bejaarde
pi_62345239
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

zie je wel, dat ik in het echt écht heel erg tegenval
Nee! Ik vond het leuk je te zien! Al was het maar kort !
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:33:49 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62345245
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Zeg Pifo, ik kom met nötjes (60 hele grammen amandelen) op 1206 Kcal.
Das toch genoeg om afsterven te voorkomen?
Neem een minuscuul zakje macademia noten, dan weet je het zeker .

zag pas na het leegmaken van het zakje dat er 600kcal in zaten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62345299
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 07:01 schreef YPPY het volgende:
Dank je wel Leatherneck, ik ben blij dat jij nu het verlossende woord hebt. Eindelijk! We moeten gewoon stoppen met vreten van alles en gewoon heel simpel het roer omgooien.

heb je hier al meer dan 2 posts gelezen?
Eigenlijk vind ik dit een kut reply. Iemand komt binnenvallen, is geen insider, denkt leuk mee te doen.. Krijg je zo iets...
pi_62345331
Nou ja in het algemeen dan, dat iedereen nieuwelingen afbrand omdat ze zich eerst in moeten lezen
Dat is zo bot!
pi_62345333
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet dat ik noten eet hoor maar ik dacht altijd dat ze goed voor je waren dus laat mijn vent ook rustig ee zakje nootjes opeten... weet ik veel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62345361
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef k_i_m het volgende:

Maar nötjes zijn gezond. Dus het waren 600 hele gezonde calorieen
Fok!bejaarde
pi_62345473
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja in het algemeen dan, dat iedereen nieuwelingen afbrand omdat ze zich eerst in moeten lezen
Dat is zo bot!
dat was ook niet de insteek, maar mensen die in hun eerste post, zonder zich even netjes voor te stellen met 'het verlossende antwoord' komen, vind ik niet écht geweldig

zoals ik al zei: ik vond zijn reply dan ook meer gericht op veel te dikke mensen die alles eten wat los en vast zit, en als die ergens niet zitten dan is 't hier wel
Ja doei.
pi_62345488
Oe! Gisteren was er zo'n eng programma op rtl5. Van hele dikke mensen die wel 30.000 Kcal op een dag wegaten. Vet was voor hun gewoon een hele serieuze verslaving. Net als alcohol en drugs kan zijn.
Ze aten ook alleen maar troep, tafels vol op 1 dag.. Ik werd er helemaal onpasselijk van.

Mijn mama heeft gelijk dr gevulde koeken weggemikt. Want die waren te 'beige'.
Fok!bejaarde
pi_62345512
30.000??????
Ja doei.
pi_62345521
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat waren Greys en PF lang! .
Van Greys wist ik het niet echt (of ja, eigenlijk wel, je hebt wel eens gezegd dat je lang bent geloof ik), maar ik had me bij PF echt een klein meisje van 1,65 voorgesteld . Vandaar ook dat ik dacht: "Hm, die ken ik, maar wie is dat nou?" .

En Goodbye was heerlijk mutserig bezig gisteren. Ze belde ons en wij zagen haar al toen ze ons belde. En zij keek toen álle kanten op behálve de juiste kant .
Ik had hakken van 10 cm aan of zo ! En SHE is wel 1 cm langer dan ik Maar dat had je zeker al verwacht
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:44:41 #18
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62345530
tvp

En nu ga ik mijn keuken repareren.
Prrrrr
pi_62345547
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat was ook niet de insteek, maar mensen die in hun eerste post, zonder zich even netjes voor te stellen met 'het verlossende antwoord' komen, vind ik niet écht geweldig

zoals ik al zei: ik vond zijn reply dan ook meer gericht op veel te dikke mensen die alles eten wat los en vast zit, en als die ergens niet zitten dan is 't hier wel
Hoe weet hij of je je voor moet stellen? Staat volgens mij niet in de OP.. Maar goed, ik snap ook wel dat je je er door aangevallen kan voelen
pi_62345555
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik had hakken van 10 cm aan of zo ! En SHE is wel 1 cm langer dan ik Maar dat had je zeker al verwacht
oeh das wel mooi 10 cm, als je erop kan lopen dan je ziet wel eens dames erop dat je denkt: "waarom nou? "
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62345566
Oh, ik word mutserig genoemd! Als zij zeggen dat ze bij de FEBO staan, maar ze staan ergens midden op een kruising aan de ándere kant, kan ik ze natuurlijk niet vinden nee

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:46:08 #22
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62345569
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Anosmie het volgende:
[...]
Mijn mama heeft gelijk dr gevulde koeken weggemikt. Want die waren te 'beige'.
DGKflahsback!
Prrrrr
pi_62345586
TVP

Goede TT
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62345589
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hoe weet hij of je je voor moet stellen? Staat volgens mij niet in de OP.. Maar goed, ik snap ook wel dat je je er door aangevallen kan voelen
een topic wat al meer dan 250 delen draait,mensen die met elkaar praten alsof ze elkaar al jaren kennen....
Lijkt me niet meer dan logisch....

dat je even zegt:

hoi, ik ben... ben zelf ook bezig (geweest) met mijn gewicht en wil even zeggen dat dit en dit mij erg hebben geholpen!

zoiets, en niet zeggen dat 'het allemaal zo simpel is'
Ja doei.
pi_62345634
oh sorry, Hoi, Ik ben DE een nepbelg al bijna 4 jaar... en ik heb gewicht, wel te veel en ik eet al jaren keurig zegt SHE en SHE heeft altijd gelijk toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door DarkElf op 13-10-2008 10:54:24 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')