Ik spreek geen dialect, dat is weer echt anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je dan ook in dialect??
Misschien een rare, maar wel serieuze vraag, als ik nl Engels spreek (zeker als ik het veel spreek) dan denk ik ook in het Engels, en als het een langdurige situatie is dan droom ik zelfs in het Engels![]()
Het spreekt een stuk makkelijker als je denkt in de taal die je spreekt.
kali orexiquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mia kalinixta = een goede nacht........ enzo........![]()
oké deze danquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
wat een bijzonder lelijk plaatje
nee maar ik zag hem er ineens tussenstaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
Maar het is verder niet persoonlijk ofzo?
Beetje late reactie, maar zei je dat ... Sorry, ik begrijp jouw Italiaans niet...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mi scusi, ma non capisco il tuo Italiano
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!quote:
ik wil niet weten wat jij gaat maken van KALI SPERA (goedenavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!
goedemorgen,quote:
En Aegon stijgtquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
ik ook al, net 5 minuten uit mijn bed,
beurzen omhoog, fortis weer op de beurs.
maar eerst
loquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!
Is er nog iets bij ons in de buurt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je nog wat leuks zoekt om met je tuig te doen... hier staan echt leuke uitjes. Voorheen de wetenweek.
Da's toch evolutie?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Oh, heb even gekeken maar daar worden ze slim van en ik voel me dan dom. Kennisweek..![]()
We gaan wel naar de kinderboerderij!
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch evolutie?Ach ja, je maakt mijn oudste niet gelukkiger dan m door een telescoop te laten kijken.
![]()
Dat in het aviodrome leek mij echt heel leuk eigenlijk. Ook gewoon voor de leut.
Oh, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.![]()
Aviodrome. Ik ga eens kijken. Evolutie..Wie dat heeft uitgevonden.
nope, hier volgende week pas vakantie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
Nee, volgende week het Noorden iig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Nou , niet uit mijn hoofd. Ben niet zo agrarisch onderlegd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, volgende week het Noorden iig.
Buuf, ik moet nog eens ergens heen waar ze kaas maken maar dan niet voor groepen want dat baren, dat komt er niet van. Heb jij een adresje?
Is al langer onduidelijkheid over dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nope, hier volgende week pas vakantie.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou , niet uit mijn hoofd. Ben niet zo agrarisch onderlegd.![]()
Maar laat oktober nou niet alleen de kennismaand zijn maar ook de maand van de boerenkaas
Gert heeft het geprobeerd uit te leggen geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Mathara het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
heb getracht wat van het dialect te maken tijdens het terug lezen...lukt niet echt
En die kaasboerderij de gelder is niet ver van hier trouwens.quote:
Ga je dan ook mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En die kaasboerderij de gelder is niet ver van hier trouwens.
ja absoluut!quote:
Joejemogje!quote:
Ik ga nu even kijken en dan moet ik weten hoe laat er gevoetbald moet worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja absoluut!
T is nu zaterdag. heb je dat gezien?
Hier geen voetbal vanwege de vakantiequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga nu even kijken en dan moet ik weten hoe laat er gevoetbald moet worden.
Aw.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef CarOnline het volgende:
an don jaan jullie jezallij meete an ek don?!
sjatge, wij jaan ok een keeg meetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef CarOnline het volgende:
an don jaan jullie jezallij meete an ek don?!
Nee hoor valt mee hoor Manu. Ging even wat minder. Na het verwijderen van de drain is het gaan ontsteken. Weer hogere koorts etc.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert heeft het geprobeerd uit te leggen geloof ik
En hoe is het met jou?
Of word je inmiddels doodziek van die vraag
Ja leuk. Mét kinderactiviteiten en 45 minuten. Is goed te doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier geen voetbal vanwege de vakantie![]()
maar is het dat pokkeeind rijden waard?
Oh ja, en van elkaar, en nee niet met je vieze vingers in de melk roeren, kijk uit voor die hond/trekker/sloot/stierquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw.Maar dit is wél met kinderen hè? Oervervelend eigenlijk. Dan hebben we toch geen tijd voor elkaar.
Dan ben ik alleen maar bezig om de kinderen van de koeien af te schoppen. 'Ga nou godverdomme eens van Bertha af!!'
Jaaaaa in Januariquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sjatge, wij jaan ok een keeg meeten![]()
Ja je hebt me overtuigd, ik pasquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw.Maar dit is wél met kinderen hè? Oervervelend eigenlijk. Dan hebben we toch geen tijd voor elkaar.
Dan ben ik alleen maar bezig om de kinderen van de koeien af te schoppen. 'Ga nou godverdomme eens van Bertha af!!'
Het mag uitlopen tot 9.00 uur of is dat écht niet de bedoeling?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa in Januari![]()
van 1 tot half 9
Wat is er nu weer gaan onsteken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee hoor Manu. Ging even wat minder. Na het verwijderen van de drain is het gaan ontsteken. Weer hogere koorts etc.
Het vuil kon daar niet weg, en dat hebben ze wat verder op moeten snijden. Erg veel vieze troep, en een waanzinnige stank kwam daar vandaan.
En heel wat pijn,...wauw. met heel veel spoelen in die open wond is het nu na 3 dagen weer iets beter. Dat spoelen is een ramp, maar ik klaag niet![]()
Vandaag is de koorts nog weer iets gezakt, en voel ik me weer iets beter. Baal er wel erg van, maar kan beter maar alles laten gebeuren wat moet.
Hoe is het met jou??
Jawel, daarom deed ik ook half 9.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het mag uitlopen tot 9.00 uur of is dat écht niet de bedoeling?
Ik heb gebeld. Ik kan daar rond een uur of 2 zijn. Ké?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, en van elkaar, en nee niet met je vieze vingers in de melk roeren, kijk uit voor die hond/trekker/sloot/stier
Waar beginnen we aan.
keequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. Ik kan daar rond een uur of 2 zijn. Ké?
quote:
Ja, linkje? Je moet ook niet zo naar tegen mijn allerbeste en enige hyves-vriendjes!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Nou ja. Ik heb één berichtje onder het Spaced-out blogje van Brian geschreven en ben daar meteen gebombardeerd tot persona non grata. Ik vroeg enkel of ik het goed las als ik erin las dat Brian stelt dat Amanda door te veel marihuana waanvoorstellingen heeft gekregen.
Ik deed heul niet naar. Gewoon belangstellend. Geen scheldwoord, geen ondertoontje, geen gemene woordgrappen. Niets van dat alles. En nu is het profiel opeens niet meer zichtbaar voor me.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
Ja, linkje? Je moet ook niet zo naar tegen mijn allerbeste en enige hyves-vriendjes!
Voor mij wel ja. Ik wil je berichtje zien. Dan ga ik je beige!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik deed heul niet naar. Gewoon belangstellend. Geen scheldwoord, geen ondertoontje, geen gemene woordgrappen. Niets van dat alles. En nu is het profiel opeens niet meer zichtbaar voor me.
Voor jou wel?
http://brianaire.hyves.nl/?&pageid=65437CTXPI4GKW0S4
Thanx voor de link menyou. De dames praten op dit moment met iemand van Slachtofferhulp en hebben idd een andere woning aangeboden gekregen. Meer nieuws volgt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)l_kan_nietrsquo.html
Ja, die kan ik dus ook niet meer zien. Dikke kans dat die verwijderd is vanwege opruiend gedrag, veroorzaakt door te veel marihuanagebruik. Terwijl ik heul geen marihuana rook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
Voor mij wel ja. Ik wil je berichtje zien. Dan ga ik je beige!
Wat wel leuk is, is dat Brian er gisteren niet was. Hieruit zou je zomaar kunnen concluderen dat iedereen in Team Amanda zit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
Ik kan ook niks lezen op de Hyves van Brian.![]()
Een long kan niet onsteken, alleen de longblaasjes en ander weefsel in die ruimte. Dus nee, niets van dat alles dus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nu weer gaan onsteken?Je long? waar ze de drain uit gehaald hebben? dat kleine gaatje? of hebben ze je ribben van elkaar gesneden?
Je moet echt even je medische boeken weer uit de kast halen.
Fijn om te horen dat ze zoveel steun krijgen. Terecht, hoop dat ze een mooi huisje gaan krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx voor de link menyou. De dames praten op dit moment met iemand van Slachtofferhulp en hebben idd een andere woning aangeboden gekregen. Meer nieuws volgt.
Ik kan ook niks lezen op de Hyves van Brian.![]()
Mag jij me eens uitleggen wat volgens jou een long is. En wat er nou precies ontstoken was aan je drainwond waar ze in hebben moeten snijden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:36 schreef Mathara het volgende:
[..]
Een long kan niet onsteken, alleen de longblaasjes en ander weefsel in die ruimte. Dus nee, niets van dat alles dus.
Cali ouwe lurker je leeft dus nog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
lo![]()
kreeg vandaag een mailtje met een verzoek om wachtwoord wijziging, welke kloothommel heeft dat gedaan?![]()
Kan ik beter mijn medisch D hier plaatsen. Zijn alle vragen in 1x beantwoord !!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mag jij me eens uitleggen wat volgens jou een long is. En wat er nou precies ontstoken was aan je drainwond waar ze in hebben moeten snijden.
Ja hè, Cali? Coos had gelijk hè?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Cali ouwe lurker je leeft dus nog.![]()
Maar ik had wel gelijk met die post hè?Het is zo'n ranzig menneke.
Als het even kan, graagquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn medisch D hier plaatsen. Zijn alle vragen in 1x beantwoord !!!
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn medisch D hier plaatsen. Zijn alle vragen in 1x beantwoord !!!
LOLquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
Kweenie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Manu82 het volgende:
Dus het komt er weer eens op neer dat ik aardig zit te doen tegen een 15 jarige?
Waarschijnlijk heb je de cijfertjes omgewisseld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:02 schreef Manu82 het volgende:
Dus het komt er weer eens op neer dat ik aardig zit te doen tegen een 15 jarige?
Bedoel je de foto van die mooie meid?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
Ja, echt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Serieus?
Ik ben echt te goed van vertrouwen.
quote:gisteren, 21:17
Hey Jolijn!
Balen zeg dat je zo laat thuis was.
Helemaal lopen van station naar huis? en we hebben vandaag al zo veel gelopen...
Het klopt ook niet dat ze 23 jaar is en is gestopt met modellenwerk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:15 schreef beequeen het volgende:
Er klopt idd iets niet. Berichtje gisteren geplaatst.
[..]
Precies.quote:
nou nee, je publiek niet zo gruwelijk onderschatten, dat zou helpen. Want dit is wel politiek, maar in jou medisch dossier staat niet wat jíj vind wat een long is. En als basisarts zou je dat gewoon uit je mouw moeten kunnen schudden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Iemand anders dan iets op te biechten? Ik zit er klaar voor.
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Aan mijn tetten en mijn meters lange blonde haar. Ik ben 32 maar zie eruit als 20. Joh, daar waar iedereen naar kijkt. Dat ben ik. Die 2 kinderen zijn mijn accessoires. Die hebben een glitterriempje om.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hoe herken ik je dan?![]()
Ak ban ieve tannesse hoog, tot stgoks
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Kledingmaat, Geurt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.
Buuf, je herkent 'r aan de platte neus.
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Rapunzel, ben jij het!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Mánen bedoel je dus meters lange mánenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Nee, graag zelfs, daar zit ik al jaren op te wachtenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?
Ben geen peerd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mánen bedoel je dus meters lange mánen![]()
Goedemiddag
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Jouw tetten toch wel??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Is er dan niets meer écht in deze vermaledijde wereld???
Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?
Je vrouw? Leuk wijf.
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn wel echt. Allebei.quote:
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:
BLIJF EENS MET JE GORE POTEN VAN HAAR AF!
Nou, briljant hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?
Toen mathara on-line kwam wist (en schreef dat) dat ze een fake/kloon was.
dus dat....![]()
Ik moest trouwens wel keihard lachen dat Manu om die foto meteen "verkocht" was.
Ik sloa 'm met de batse!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!
Ja echt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de foto van die mooie meid?
Ik heb een kaartje gestuurd aan Mathara, misschien kan ze mij zeggen wat op het kaartje te zien is.
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik sloa 'm met de batse!![]()
En mien wief ook!
Euh ik heb jaren in Twente gewoond?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Je schrok he!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Jij komt toch niet toevallig stiekem uit Twente hè?
O waxcht...
Ben je tóch gewoon Caro?![]()
Ik geloof het pas als....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Ik vertrouw op Cc haar tetten en verder niks.
Ja!quote:
Ja helaas, "ik heb ze nooit in hand'n had..."quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Wat jammer nu dat LS nooit zal geloven dat ik ik ben. Compleet met tieten.
In midden wel, tenminste... de kid is vandaag thuis en gaat de rest van de week werken, dus volgens mij betekent dat dat hij vakantie heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
MSN? Ik heb helemaal geen MSN!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Vroeg me ook af met wie ik nu op msn zit te blaten.
Dat is een co-assistente die nu met longklachten in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
Tis iemand die op kantoor(tijden) post.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgectquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Ja nee nou, ze is 23 jaar, heet Zsara en plaatst een foto van een 15 jarige Jolijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Mijn verkeerde conclusie?? Damn, Danny heeft FOK! in een week wel heel erg geüpdatequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgect
Wie is Jolijn??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
Ah mooi. Vertel es!
http://www.photoplace.nl/jolijn.htm
Weinig roddels, ben ik bang. Jaap was er, Sylvia en Eric ook, Amanda dus, en derhalve geen Brian. Uiteindelijk ben ik met Eric dronken geworden, natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Heb je nog het een en ander aan roddels los weten te peuteren die je hier met ons wilt delen?
Of via PM of mail met mij. Dat mag natuurlijk ook.
En is dat boren nog een nasleep van je smak?
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Ja balen. Je begrijpt dat ik net terug ben uit Milaan met mijn 1.68 en meters lange blonde haar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Misschien ligt Mathara, oh wacht Zsara, oh nee...toch Jolijn, van schrik aan de hart-longmachine.
Op de foto van gisteren is niks meer te zien van je kus met het asfalt Bart.![]()
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef dieenebart het volgende:
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussen
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Leandra het volgende:
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel watquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?
Rolmodel valt niet meequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet 't!
Ik word rolmodel!
Voor wie weet ik nog niet, maar ik ben blij dat ik weer een doel in mijn leven heb.
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel wat
Ja dag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.
Een ware leugenaar zou wellicht een andere tactiek gebruiken. Daar zie je er veel van voorbij komen, en neem van mij aan mijn leven is te fijn om op een plek waar ik graag kom of uberhaupt, mezelf als een looser te gedragen.
Ik denk dat ik zelf maar eens naar dingen moet gaan zoeken. Hyves heb ik niet, en van een Jolijn heb ik nog nooit gehoord!!
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Had ik niet geschreven, maar voor heel kort wat modellen werk te hebben gedaan. O.a omdat het een onbetrouwbaar wereldje is, dus ben ik erg nieuwsgierig waar er nog meer foto's van mij opduiken.
Beetje triest, denk ik zo.
O, ja bedank DGK Lieke en DGK Huub voor hun kaarten. Te walgelijk voor woorden, en met net iets te veel persoonlijke gegevens. Misschien de reden dat ik die wel heb gekregen !!
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
Al zijn er helaas te veel van deze mensen!!
Als ik hier niet welkom ben, had ik dat liever rechtstreeks gehoort. Maar op deze manier is dat ronduit walgelijk.
En als iemand met me zou willen ruilen, hier liggen of gewoon lekker je ding doen. Zou ik me nog maar een keer bedenken, echt prettig is het niet te noemen.
Ik ben Mathara en niets anders dan dat.
En toen moest ik lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
*knip*
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
*knip*
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorriequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Mathara vergeet mij helemaal te bedanken voor mijn kaartje. Was een hele kleurrijke van een Utrechts beeldend kunstenares. De Dom stond erop.
Dus dat CarO Harm.![]()
Heeft die ook tieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Heb jij het adres aan ze gegeven?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef Mathara het volgende:
[..]
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorrie
Dat dan wel weer, het is een heel mooi meisjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Ja, jij dus. Pathetic, vind je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Beetje triest, denk ik zo.
http://www.starguide.nl/?tg=show_portfolio&int_id=60279quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:14 schreef Mathara het volgende:
http://www.starguide.nl/upload/foto/60279_f.jpg
Dit ben ik,....voordat ik ziek werd
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???
Handmodel kan ik ook al niet worden met mijn worstvingertjes. Dan word ik wel voetmodel. Of geen model.
mag ik even mee lachenquote:
Mmm. Nou okay dan. Omdat jij en mijn stadsgenoot Theo het zeggen. Alleen daarom! Anders was ik nu de wereld aan het veroveren met mijn stunning looks en sexy swagger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Mooie foto, Mathara!
En lef om het gezicht achter de username prijs te geven op internet.
Is al dit geneuzel toch nog ergens goed voor... weet je tenminste nog wat je leven 2 weken geleden beheerstequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
Oh, toen was ik nog stevig aan het rocken. Zoals gewoonlijk was de interesse weer kort edoch krachtig.
De foto die ik heb geplaatst kom uit mijn eigen boek. Ik zou niet weten waarom ik aandacht zou moeten trekken, wat voor onzin is dat !!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja dag!![]()
Hier de users een beetje voor zitten te liegen en dan zeggen dat wij/zij walgelijk zijn. Jij hangt een lulverhaal op en pikt zo even een foto van één of anders meiske die waarschijnlijk nog nooit van FOK! gehoord heeft. Dat is best wel asociaal maar nog vervelender vind ik het, dat je hier aandacht zit te trekken met verhalen waar geen kont van klopt.
Die foto die je hier plaatste, de eerste keer heb je ook gejat maar dan van een andere site. Het is geen studie ofzo. Jij pikt foto's en doet je hier anders voor. Fakers, bah.
Waar kan ik klagen over schending van beeldrecht?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:40 schreef Flabberguest het volgende:
Is Bart er nog? Op huub zijn blog staat filmpje en daarin staat Bart met een grietje(op 41 sec.), misschien wel een FOKster?
*zucht*quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Mathara het volgende:
[..]
De foto die ik heb geplaatst kom uit mijn eigen boek.
Echt geweldig dit, het profiel ID staat zelfs in de linkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
*zucht*
Ja, uit je eigen 15 jarige Jolijn boek.
Next!
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Nou doei Mathara. Maak maar een andere kloon aan en we zien het volgende voorstelrondje wel komen.
Hoi, ik ben nieuw. Ik ben Sophie en ben 25 jaar.
Oh ja, dit ben ik.
[ afbeelding ]
Je mag bij mij wel klagen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waar kan ik klagen over schending van beeldrecht?![]()
En hebbie un link?
Okay, wie gaat een kloon met Lolo Ferrari maken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....
Je hebt wel oog voor detailquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Mathara het volgende:
[..]
Mijn leven is helemaal Oké, en ik heb zulke ongein niet nodig. Helaas wel de truck van het internet, maar daar mag je niet zomaar iemand van beschuldigen.
Hoi, ik ben nieuw en na 2 jaar jullie te hebben gelezen, heb ik besloten om mee te doen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe maar een kloon met iets grotere tietuh dan....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Dit ben ik trouwens:
[ afbeelding ]
Samen met Gert.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Nou doei Mathara. Maak maar een andere kloon aan en we zien het volgende voorstelrondje wel komen.
Hoi, ik ben nieuw. Ik ben Sophie en ben 25 jaar.
Oh ja, dit ben ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, wie gaat een kloon met Lolo Ferrari maken?
Hi Julia, welkom, leuk dat je na 2 jaar lurken eindelijk bent gaan postenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en na 2 jaar jullie te hebben gelezen, heb ik besloten om mee te doen!![]()
Ik ben Julia en studeer kredietscrisis-wetenschappelijk-hutsefluts-dingen.
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
misschien in geld-crisis,quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Julia, welkom, leuk dat je na 2 jaar lurken eindelijk bent gaan posten.
Enne.... aan je foto te zien sleep je zoveel krediet mee dat je niet snel in een crisis zult raken![]()
Oh wacht, dit had ik met een mannelijke kloon moeten posten![]()
Zeg, die mannelijke kloon mag mij altijd pm-en hè?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Julia, welkom, leuk dat je na 2 jaar lurken eindelijk bent gaan posten![]()
Enne.... aan je foto te zien sleep je zoveel krediet mee dat je niet snel in een crisis zult raken![]()
Oh wacht, dit had ik met een mannelijke kloon moeten posten![]()
Och.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
misschien in geld-crisis,
meen gelezen te hebben dat er 25.ooo euro verdwenen was door de crisis op ices.![]()
ook dat nog.
quote:Minister Bos garandeert spaartegoeden Icesave
Uitgegeven: 9 oktober 2008 22:35
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2008 09:18
DEN HAAG - Spaarders bij de IJslandse bank Icesave krijgen "linksom of rechtsom'' al hun geld terug. Dat heeft minister Wouter Bos van Financiën donderdagavond beloofd.
Hij kon nog niet aangeven via welke constructie Nederlandse consumenten hun spaargeld terugkrijgen.
Een Nederlandse delegatie onderhandelt vanaf vrijdag met de autoriteiten van IJsland over een oplossing. Volgens president Nout Wellink van De Nederlandsche Bank zal IJsland een financiële bijdrage moeten leveren. Minister Bos zei dat er nu zekerheid is over de juridische positie tegenover IJsland.
Garantie
Officieel moet IJsland de eerste 20.000 euro op elke spaarrekening garanderen. Nederland neemt dan vervolgens het bedrag tot 100.000 euro voor zijn rekening. Wellink stelde dat het merendeel van de claims uit Nederland onder de 20.000 euro blijft en dus onder de IJslandse garantieregeling valt.
Volgende week krijgen de Nederlandse spaarders een formulier waarop ze hun claim bij Icesave kunnen aangeven.
Ah, gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel klagen hoor![]()
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=98&jaar=2008&maand=10
Ach ja, dat soort hebberigheid wordt door Bos gewoon beloond....quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
misschien in geld-crisis,
meen gelezen te hebben dat er 25.ooo euro verdwenen was door de crisis op ices.![]()
ook dat nog.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort hebberigheid wordt door Bos gewoon beloond....
Eerst je geld in het buitenland stallen omdat het daar een half procent meer rente oplevert, en als je dan genaaid blijkt te zijn door een stel oplichters dan krijg je van een socialistische minister ook nog je spaarcenten terug....
Godzijdank lost de overheid in dit land alles op, zelfs als je geld hebt krijg je een vette uitkering als je datzelfde geld uit hebberigheid risicovol ondergebracht hebt.
De groep die niet naar de voedselbank hoeft krijgt van een socialistische minister nog meer cadeau dan de groep die de voedselbank hard nodig heeft
Ja idd... beetje in de bijstand zitten en wel schnabbelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En fuck Rene Froger ook. Die eet van twee walletjes
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort hebberigheid wordt door Bos gewoon beloond....
Eerst je geld in het buitenland stallen omdat het daar een half procent meer rente oplevert, en als je dan genaaid blijkt te zijn door een stel oplichters dan krijg je van een socialistische minister ook nog je spaarcenten terug....
Godzijdank lost de overheid in dit land alles op, zelfs als je geld hebt krijg je een vette uitkering als je datzelfde geld uit hebberigheid risicovol ondergebracht hebt.
De groep die niet naar de voedselbank hoeft krijgt van een socialistische minister nog meer cadeau dan de groep die de voedselbank hard nodig heeft
Als het waar is dat die Mathara de boel in de maling neemt met d'r enge ziekte hoop ik dat ze het 88 keer erger echt krijgt. Zoiets verzin je niet weet je, dan ben je echt ziek.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hoor, die zijn wel echt. Alledrie.
Heeeeey, je hebt een nietje in je navel! Vlak naast je striae overflakkeequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef MissMatch het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier. Lees al heel lang mee en vind jullie zo'n leuk groepje! Ik wil er dan ook graag bijhoren!
Daarom even een foto van me:
[ afbeelding ]
Ik ben dan al wel wat ouder, maar nog heel jong van geest. Eigenlijk ben ik gewoon een hele gekke meid!
Nou, medisch technisch rammelt het al een poosje stevig. Ik ben dan wel geen arts, maar wél 4 jaar medisch geschoold. En eerlijk, als ik zo een slechte co aan mijn bed kreegquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het waar is dat die Mathara de boel in de maling neemt met d'r enge ziekte hoop ik dat ze het 88 keer erger echt krijgt. Zoiets verzin je niet weet je, dan ben je echt ziek.
Dag debuurvrouw, leuk dat je op me reageert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeeeey, je hebt een nietje in je navel! Vlak naast je striae overflakkee
Een doosje met pillen rammelt idd....quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, medisch technisch rammelt het al een poosje stevig. Ik ben dan wel geen arts, maar wél 4 jaar medisch geschoold. En eerlijk, als ik zo een slechte co aan mijn bed kreeg![]()
Die waren in het ziekenhuis van Marhara in de aanbieding.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom krijg ik er van jou een extra tiet bij?
Dat staat toch raarrrr?
truequote:Op maandag 13 oktober 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een doosje met pillen rammelt idd....
Da's fijn voor dat ziekenhuis. Maar nu loop ik met drie tieten rond. En ik heb alleen maar BH's met twee cups.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:52 schreef Coos het volgende:
Die waren in het ziekenhuis van Marhara in de aanbieding.
*high five terug*quote:
Plaats eerst maar eens een foto met die drie tieten dan zeggen wij wel of het echt geen porum is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's fijn voor dat ziekenhuis. Maar nu loop ik met drie tieten rond. En ik heb alleen maar BH's met twee cups.
Je hebt me mismaakt! Coos!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:58 schreef Coos het volgende:
Plaats eerst maar eens een foto met die drie tieten dan zeggen wij wel of het echt geen porum is.![]()
Hondjes ik reageer op jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef hondjes het volgende:
maar die 25.000 euro bleek een erfenis van haar vader.
dus ben blij voor haar, krijgt ze toch nog haar geld.
of zou het ook niet waar zijn.uhhhhhhhh
Das lang geleden.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die een foto plaatst van iemand anders, waarbij Manu kompleet flieft is geworden en zijn Lobasca is vergeten.
Dus ik neem aan dat het een kloon is van Lobasca.
Nee kan ik me ook niet voorstellen, maar je hebt vreemde mensen in de wereld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hondjes ik reageer op jou.Ohh , je gaat koken?
Dit kun je als co-assistente toch niet allemaal verzinnen
ook niet al die narigheid met die longontsteking , infuus en
al helemaal niet over je overleden vader en de erfenis van
25.000 die je bij icesafe hebt gezet en zelfs Manu82 advies vroeg.
Over icesafe etc......12:58 uur
[CBL SC # 74] DONDERSLAG eh.... Donderdag.......
op 11:14 uur een foto van Mathara.
[CBL SC #62] Op pole position!
Dit kun Mathara toch niet allemaal verzinnen?
Ik lees dit bericht nu pas fluiter. Ze heeft jouw kaart en centjes dus ook niet ontvangen, duh.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit verhaal van Mathara gaf mij en thuis best wel een traan,
we schreven en kleurden 1 brief en kaart naar Mathara,
met zelfs 5 euro erin voor een tijdschrift etc...
Dit kan toch niet allemaal uit een dikke vinger gezogen zijn?
Ook erg makkelijk om iemand die er niet is te beschuldigen, weerwoord is niet mogelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]Lobje is veel mooier, dus zou niet inzien waarom ze een foto van een ander zou plaatsen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat menyou die pica heeft opgeslagen, hij was helemaal weg van Mathara.....oh wacht, Jolijn dus.
Menyou, kom er maar in.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook erg makkelijk om iemand die er niet is te beschuldigen, weerwoord is niet mogelijk.
Ik wist het.quote:
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het.Say hello to de 15 jarige Jolijn uit Delft.
![]()
http://julaan.hyves.nl/fotos/
Tijd voor de gehaktballen.![]()
zou niet weten wat waar is, alleen blijkt dus al, dat sommige zeggen dat ze een ander is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee kan ik me ook niet voorstellen, maar je hebt vreemde mensen in de wereld.
Blommeke, lees de vorige 2 pagina's even terug. Dan wordt het je allemaal duidelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:33 schreef blomst het volgende:
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??
ja ik heb het terug gelezen, kwam door de post van leandra, dacht eerst nog, die kan het moeilijk hebben dat iemand een beetje geld op de bank heeft staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommeke, lees de vorige 2 pagina's even terug. Dan word het je allemaal duidelijk.![]()
Back to my meatballs.
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]die foto die ik had, was al van vorige week, maar had hem maar opgeslagen aangezien er nogal veel posts plotsklaps verdwenen destijds
Misschien hebben we het dan allemaal mis en heeft die Jolijn gewoon de foto's van Mathara gejatquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.
Als er iets is waar ik weinig moeite mee heb is dat mensen geld op de bank hebben staan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja ik heb het terug gelezen, kwam door de post van leandra, dacht eerst nog, die kan het moeilijk hebben dat iemand een beetje geld op de bank heeft staan.
Die foto die Mathara op 30 september gelinkt had, linkt rechtstreeks naar het Starguide profiel van Jolijn, het profiel ID staat zelfs in de link.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.
Hoe naïf kan je zijn om op een foto te vallen. En hoe hopeloos?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien hebben we het dan allemaal mis en heeft die Jolijn gewoon de foto's van Mathara gejat
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen)quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die foto die Mathara op 30 september gelinkt had, linkt rechtstreeks naar het Starguide profiel van Jolijn, het profiel ID staat zelfs in de link.
Dus achteraf claimen dat je foto gegapt is, terwijl je zelf linkt naar een foto die bij een profiel van een ander (Jolijn van 15 in dit geval), is niet alleen verschrikkelijk arrogant, maar ook dom, en niet in de laatste plaats omdat je je gesprekspartners kennelijk totaal onderschat.
Ik heb alleen geconcludeerd dat het een mooie foto wasquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe naïf kan je zijn om op een foto te vallen. En hoe hopeloos?
Weet je wat Sly daarop zou zeggen?
SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
ik had dat kaarten gedoe gemist, en dacht nog jammer, ik had har ook wel een kaartje kunnen sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
en, afwachten zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef Manu82 het volgende:
trouwens LS, je had vandaag toch sollicitatie?
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist had![]()
Maar ik las toen niet eens de SC meer
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.
Tja dan doe je never geen moeite meer toch?
Hi there, WBquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Thanks!quote:
Dito, it's been a while....quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Nice to see you again....
In dat geval is een kaartje misschien wel op zijn plaatsquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.
Zeker als die ander iemand is die ze nog wel eens ongezouten de waarheid vertelt...
Dan is het misschien niet meer dan een trieste poging om in dezelfde spotlight te komen
Ik ben al een tijdje uit de roulatiequote:
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Das minder, PM je adres even, dan stuur ik je alsnog een kaartjequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje uit de roulatie
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.
Wie het wel is, weet ik echt niet. Helaas!
Ja maar ik wist het eigenlijk wel door die ene foto. Het was me wel duidelijk dat er iets helemaal niet klopte. Dat merk je ook wel aan mijn reacties in dat topic, zo tussen het rocken door. Normaal ben ik zo naief als een deur, echt waar. Verandert ook nooit, moet jij ook niet doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.
Ja, daar zitten ze op. Zo vangen ze muggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, buiten, maar hij vliegt heel de tijd rondjes
Dat scheelt, ik heb er hier al een keer een in de woonkamer gehad, daar werd ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, buiten, maar hij vliegt heel de tijd rondjes
Kan die niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |