Ja, echt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Serieus?
Ik ben echt te goed van vertrouwen.
quote:gisteren, 21:17
Hey Jolijn!
Balen zeg dat je zo laat thuis was.
Helemaal lopen van station naar huis? en we hebben vandaag al zo veel gelopen...
Het klopt ook niet dat ze 23 jaar is en is gestopt met modellenwerk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:15 schreef beequeen het volgende:
Er klopt idd iets niet. Berichtje gisteren geplaatst.
[..]
Precies.quote:
nou nee, je publiek niet zo gruwelijk onderschatten, dat zou helpen. Want dit is wel politiek, maar in jou medisch dossier staat niet wat jíj vind wat een long is. En als basisarts zou je dat gewoon uit je mouw moeten kunnen schudden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef Mathara het volgende:
[..]
Kan ik beter mijn medisch D hier plaatsen. Zijn alle vragen in 1x beantwoord !!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Iemand anders dan iets op te biechten? Ik zit er klaar voor.
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Aan mijn tetten en mijn meters lange blonde haar. Ik ben 32 maar zie eruit als 20. Joh, daar waar iedereen naar kijkt. Dat ben ik. Die 2 kinderen zijn mijn accessoires. Die hebben een glitterriempje om.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hoe herken ik je dan?![]()
Ak ban ieve tannesse hoog, tot stgoks
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Nu hoop ik niet dat Buuf zaterdag heel erg schrikt zaterdag als ze ziet dat ik eigenlijk meters lang blond haar heb met cup dubbel E en maatje 32.
Kledingmaat, Geurt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan val je zeker regelmatig voorover, met zulke kleine voeten en zulke grote tetten.
Buuf, je herkent 'r aan de platte neus.
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Rapunzel, ben jij het!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Mánen bedoel je dus meters lange mánenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Kledingmaat, Geurt!![]()
En ik heb géén platte neus! Hij is gewoon raar, dat wel. Daar hangen dan ook meters lange blonde haren voor.
Heb ik al gezegd dat ik meters lange blonde haren heb?
Nee, graag zelfs, daar zit ik al jaren op te wachtenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Harm. Vind je het erg als ik nu oneerbare voorstellen in je pm ga doen?
Ben geen peerd!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mánen bedoel je dus meters lange mánen![]()
Goedemiddag
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk Harm uit friesland, ik ben vuilnisman en in het weekend ga ik graag klaverjassen.
Jouw tetten toch wel??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Is er dan niets meer écht in deze vermaledijde wereld???
Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?
Je vrouw? Leuk wijf.
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
Ja hoor, die zijn wel echt. Allebei.quote:
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:
BLIJF EENS MET JE GORE POTEN VAN HAAR AF!
Nou, briljant hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?
Toen mathara on-line kwam wist (en schreef dat) dat ze een fake/kloon was.
dus dat....![]()
Ik moest trouwens wel keihard lachen dat Manu om die foto meteen "verkocht" was.
Ik sloa 'm met de batse!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!
Ja echt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de foto van die mooie meid?
Ik heb een kaartje gestuurd aan Mathara, misschien kan ze mij zeggen wat op het kaartje te zien is.
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik sloa 'm met de batse!![]()
En mien wief ook!
Euh ik heb jaren in Twente gewoond?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Je schrok he!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Jij komt toch niet toevallig stiekem uit Twente hè?
O waxcht...
Ben je tóch gewoon Caro?![]()
Ik geloof het pas als....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Ik vertrouw op Cc haar tetten en verder niks.
Ja!quote:
Ja helaas, "ik heb ze nooit in hand'n had..."quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Wat jammer nu dat LS nooit zal geloven dat ik ik ben. Compleet met tieten.
In midden wel, tenminste... de kid is vandaag thuis en gaat de rest van de week werken, dus volgens mij betekent dat dat hij vakantie heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
MSN? Ik heb helemaal geen MSN!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Vroeg me ook af met wie ik nu op msn zit te blaten.
Dat is een co-assistente die nu met longklachten in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
Tis iemand die op kantoor(tijden) post.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgectquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Ja nee nou, ze is 23 jaar, heet Zsara en plaatst een foto van een 15 jarige Jolijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Mijn verkeerde conclusie?? Damn, Danny heeft FOK! in een week wel heel erg geüpdatequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgect
Wie is Jolijn??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
Ah mooi. Vertel es!
http://www.photoplace.nl/jolijn.htm
Weinig roddels, ben ik bang. Jaap was er, Sylvia en Eric ook, Amanda dus, en derhalve geen Brian. Uiteindelijk ben ik met Eric dronken geworden, natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Heb je nog het een en ander aan roddels los weten te peuteren die je hier met ons wilt delen?
Of via PM of mail met mij. Dat mag natuurlijk ook.
En is dat boren nog een nasleep van je smak?
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Ja balen. Je begrijpt dat ik net terug ben uit Milaan met mijn 1.68 en meters lange blonde haar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Misschien ligt Mathara, oh wacht Zsara, oh nee...toch Jolijn, van schrik aan de hart-longmachine.
Op de foto van gisteren is niks meer te zien van je kus met het asfalt Bart.![]()
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef dieenebart het volgende:
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussen
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Leandra het volgende:
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel watquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?
Rolmodel valt niet meequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet 't!
Ik word rolmodel!
Voor wie weet ik nog niet, maar ik ben blij dat ik weer een doel in mijn leven heb.
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel wat
Ja dag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.
Een ware leugenaar zou wellicht een andere tactiek gebruiken. Daar zie je er veel van voorbij komen, en neem van mij aan mijn leven is te fijn om op een plek waar ik graag kom of uberhaupt, mezelf als een looser te gedragen.
Ik denk dat ik zelf maar eens naar dingen moet gaan zoeken. Hyves heb ik niet, en van een Jolijn heb ik nog nooit gehoord!!
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Had ik niet geschreven, maar voor heel kort wat modellen werk te hebben gedaan. O.a omdat het een onbetrouwbaar wereldje is, dus ben ik erg nieuwsgierig waar er nog meer foto's van mij opduiken.
Beetje triest, denk ik zo.
O, ja bedank DGK Lieke en DGK Huub voor hun kaarten. Te walgelijk voor woorden, en met net iets te veel persoonlijke gegevens. Misschien de reden dat ik die wel heb gekregen !!
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
Al zijn er helaas te veel van deze mensen!!
Als ik hier niet welkom ben, had ik dat liever rechtstreeks gehoort. Maar op deze manier is dat ronduit walgelijk.
En als iemand met me zou willen ruilen, hier liggen of gewoon lekker je ding doen. Zou ik me nog maar een keer bedenken, echt prettig is het niet te noemen.
Ik ben Mathara en niets anders dan dat.
En toen moest ik lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
[..]
*knip*
Ik zit niet op aandacht te wachten, ben geen kloon, en kan geen enkele reden bedenken om jezelf voor te doen als een ander.
*knip*
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorriequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Mathara vergeet mij helemaal te bedanken voor mijn kaartje. Was een hele kleurrijke van een Utrechts beeldend kunstenares. De Dom stond erop.
Dus dat CarO Harm.![]()
Heeft die ook tieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Heb jij het adres aan ze gegeven?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef Mathara het volgende:
[..]
Er zijn geen andere kaarten gekomen dan die van DGK Lieke en van DGK Huub. Dus kan ik je ook niet bedanken,....sorrie
Dat dan wel weer, het is een heel mooi meisjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik me als iemand anders zou voordoen, doe mij dan ook maar een Jolijn.
Ja, jij dus. Pathetic, vind je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:11 schreef Mathara het volgende:
Maar het zal niet de 1e keer zijn dat er foto's worden gepikt en veranderd door een iemand die daar zijn voordeel mee wil doen, of denk grappig te zijn. Beetje triest, denk ik zo.
http://www.starguide.nl/?tg=show_portfolio&int_id=60279quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:14 schreef Mathara het volgende:
http://www.starguide.nl/upload/foto/60279_f.jpg
Dit ben ik,....voordat ik ziek werd
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???
Handmodel kan ik ook al niet worden met mijn worstvingertjes. Dan word ik wel voetmodel. Of geen model.
mag ik even mee lachenquote:
Mmm. Nou okay dan. Omdat jij en mijn stadsgenoot Theo het zeggen. Alleen daarom! Anders was ik nu de wereld aan het veroveren met mijn stunning looks en sexy swagger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef dieenebart het volgende:
Volgens Theo Maassen is een model een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Word nou maar geen model...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Mooie foto, Mathara!
En lef om het gezicht achter de username prijs te geven op internet.
Is al dit geneuzel toch nog ergens goed voor... weet je tenminste nog wat je leven 2 weken geleden beheerstequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
Oh, toen was ik nog stevig aan het rocken. Zoals gewoonlijk was de interesse weer kort edoch krachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |