quote:Op donderdag 11 september 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het wel en het gaat hier door en dat wil ik niet.
Dus kappen want ik wil weg.
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Aye 2 jaar lurken en dan nu pas iets posten dat is best knap.
In 2000 lurkte ik ook hoofdzakelijk mee op het forum. Heel af en toe deed ik een reactie op de FP.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Aye 2 jaar lurken en dan nu pas iets posten dat is best knap.
Ik was ook bezig maar dan met de TT: Alle gekheid op een stokje.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telepatie? Ik wilde met zelfde TT een nieuwe openen
De eerste drie maanden laten we het kloon-alert lampje nog even knipperen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ineens denken 'Ik doe eens lekker gek'.
Nou.... ze is natuurlijk een onwijs gave MILF, maar wél al 44. Dus weet wat je zegt.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Mathara het volgende:
Das een leuke {deze is het het??},...........maar Nancy Bodwin is helemaal te gek hoor Gert,......dus mag ik, mag ik![]()
Ik wil ook zo zijn......
Moet je zeker doen, want het gaat tegenwoordig zo snel hequote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste drie maanden laten we het kloon-alert lampje nog even knipperen.
Ook dat nog.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens mij is ze verliefd.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, volgens mij is ze virtueel verliefd.
Ja, raar hè? Ik heb een plus abo maar dat wilde ik niet als tagje. Yvonne heeft het verwijderd maar nu ben ik ook mijn asiel tagje kwijt.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:56 schreef Disana het volgende:
Ook dat nog.
Wou ik trouwens gisteren al vragen: waarom heb jij het asieltagje niet meer?
"Heb je weer teveel Martini gedronken?"quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mathara het volgende:
Ik trek nu ook mijn shirt kapot oké??
Pics or it did'tn happen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Mathara het volgende:
Ik trek nu ook mijn shirt kapot oké??
Vul dat zelf maar in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |