quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht, jij hebt ook een foto van jezelf, doe ik dat ook maar.
Is het net niet, hè?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
Red Band Truly Juicy. Bah!
Ik had het met veel vreugde gekocht.
Ik krijg de zak ook wel leeg binnen een kwartier maar toch...gewoon bah.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het net niet, hè?
Ik dacht 'Lekker, Jellybeans', maar kwam bedrogen uit. Niet dat ik ze niet alsnog binnen een uur naar binnen had gepropt.
Nee maar ik ben nu al een beetje misselijk van al die Berrie Love. Ga ik die morgen kopen!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd?
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ik een romanticus ben en dat is heeeel mooi van mij!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoals wel vaker, jullie verwachten er gewoon te veel van.
Schitterendquote:Op donderdag 11 september 2008 15:05 schreef noekje het volgende:
Dat komt omdat ik een romanticus ben en dat is heeeel mooi van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Keer op keer word ik teleurgesteld. Kijk, van mannen ben ik het inmiddels gewend. Maar van snoepjes?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoals wel vaker, jullie verwachten er gewoon te veel van.
Ik zit te denken of ik Herman straks even uit ga laten. Waarschijnlijk twijfel ik vanavond om 23.00 uur nog.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
Oja en het is geen lekker weer.
Tenzij je stil zit met een boek in de tuin en een kan vol koele doch verfrissende limonade.
Je moet het doen!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik Herman straks even uit ga laten. Waarschijnlijk twijfel ik vanavond om 23.00 uur nog.
Nee joh, die is leeg. Dan moet ik hem helemaal opblazen en dan ruikt die van binnen naar Berries. Dan liggen we daar zo te dobberen met allemaal wespen om ons heen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het doen!
Herman staat op knappen!
Krijgt ie anders nog constipatie enzo en wordt ie zo dik verwend hondjequote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet het doen!
Herman staat op knappen!
quote:Als de voedingsresten te lang in de darmen blijven zitten, vormt zich een rottingsproces waarbij schadelijke en giftige stoffen vrijkomen. Dit levert verschijnselen op als vermoeidheid, lusteloosheid, verminderde weerstand, onzuivere huid en een verminderde werking van de darmen, de alvleesklier en de lever. Daarnaast ontstaan bij het rottingsproces onaangenaam geurende gassen, die flatulentie veroorzaken
Heeft Herman geen eigen pomp?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, die is leeg. Dan moet ik hem helemaal opblazen en dan ruikt die van binnen naar Berries. Dan liggen we daar zo te dobberen met allemaal wespen om ons heen.
Ja voor je het weet word het een kamikaze krokodil die schreeuwt om aandacht van diegene die hem eerder afwezen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
Krijgt ie anders nog constipatie enzo en wordt ie zo dik verwend hondje
[..]
Ik weet 't, maar stiekem lees je 't toch he.quote:
Krijg ik nu alle ballen op mij of iig een dikke bal en wat anderequote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar stiekem lees je 't toch he.
Ja, dan wordt hij een hondje en dan ga ik hem verzuipen want op een hond dobberen is natuurlijk niks!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
Krijgt ie anders nog constipatie enzo en wordt ie zo dik verwend hondje
[..]
Noekje tochquote:Op donderdag 11 september 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dan wordt hij een hondje en dan ga ik hem verzuipen want op een hond dobberen is natuurlijk niks!
Ach ja hij moet wat he, ik snap best dat men zich op ten duur gaat vervelen in de spelonken van de hel.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar stiekem lees je 't toch he.
Anyway je stuitert behoorlijk naquote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ja hij moet wat he, ik snap best dat men zich op ten duur gaat vervelen in de spelonken van de hel.
Volgens mij heb jij er meer last van hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Anyway je stuitert behoorlijk na
lachwekkend is het wel, buikpijn, maar niet door constipatiequote:Op donderdag 11 september 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er meer last van hoor.
Misschien kun je van de lach je beroep van maken.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
lachwekkend is het wel, buikpijn, maar niet door constipatie
Ach, kunstig das altijd leuk om naar te kijken je poste wel een leuk kunstwerk, met kaarsjes dat dan weer wel![]()
De kunstjes die jij flikt zijn minder leukquote:Op donderdag 11 september 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien kun je van de lach je beroep van maken.
Daar zullen ze bij het CWI vast heel blij mee zijn.
En bij de Clini Clowns!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
Misschien kun je van de lach je beroep van maken.
Daar zullen ze bij het CWI vast heel blij mee zijn.
Hoi!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef Mathara het volgende:
Hai Noekje, Dementor en wie ik nu vergeet {sorrie dan}
Maar zo niks is ook maar niks. Sinds gisteren heb ik besloten niet langer te lurken {ruim 2 jaar}, maar gezellig met jullie mee te kletsen op dit sub_forum.
Als dat mag???
En al heb ik hier er daar al iets geschreven, ik wilde toch even HOI tegen jullie {die ik gisteren niet zag}zeggen.
Ik ben 23 jaar, studeer nog, en ben doorgaans een vrolijke spontane meid. Ach, en verder gewoon lekker gek.
Fijne dag allemaal
Zeg, waarom ga je nu steeds door? Klaar nu of wegwezen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef neo567 het volgende:
[..]
De kunstjes die jij flikt zijn minder leuk, waarom doe je dat?
Eigenlijk ben je gewoon een heel gek mens, hè?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef Mathara het volgende:
Ik ben 23 jaar, studeer nog, en ben doorgaans een vrolijke spontane meid. Ach, en verder gewoon lekker gek.
Doorquote:Op donderdag 11 september 2008 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg, waarom ga je nu steeds door? Klaar nu of wegwezen.
Maar natuurlijk mag dat, bijna iedereen is zoals jij begonnen met lurken.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef Mathara het volgende:
Hai Noekje, Dementor en wie ik nu vergeet {sorrie dan}
Maar zo niks is ook maar niks. Sinds gisteren heb ik besloten niet langer te lurken {ruim 2 jaar}, maar gezellig met jullie mee te kletsen op dit sub_forum.
Als dat mag???
En al heb ik hier er daar al iets geschreven, ik wilde toch even HOI tegen jullie {die ik gisteren niet zag}zeggen.
Fijne dag allemaal
Een lekkere gekkerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een heel gek mens, hè?
Niet? Ik zie het wel en het gaat hier door en dat wil ik niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Door, ik ga in op wat hij zegt!
![]()
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, leg uit graag !
Je moet toch echt niet bij mij zijn, ik post niets dat verboden is aangaande de regelsquote:Op donderdag 11 september 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet? Ik zie het wel en het gaat hier door en dat wil ik niet.
Dus kappen want ik wil weg.
Ja heftig he' *LOL* T'is dat ik het zelf net kan hanteren Gert, want anders????quote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Een lekkere gekkerd.![]()
En 23 jaar, vrouw, nou nou nou het kan niet op.
Want anders ga je zo door het levenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:43 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja heftig he' *LOL* T'is dat ik het zelf net kan hanteren Gert, want anders????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |