Hij gaat meehelpen met het opzetten van een wietplantage!quote:Brian (finalist van de Gouden Kooi) en THRILL team* samen met unieke opdracht voor Bonaire
aan de slag!
Afgelopen donderdag 4 september 2008 is in Thrillteamplaza op Walibi world in Biddinghuizen een
uniek project van start gegaan.
De opdrachtgever, Mick Smit van“Stichting Project” www.stichtingproject.com op Bonaire, (maar liefst
8000 km van Nederland), heeft een opdracht gegeven om een greenery (een kweekruimte voor
planten en groenten) te realiseren op het terrein van Stichting Project.
Stichting Project is een ervaringsleer-centrum voor jongeren met gedragsproblemen op Bonaire
(N.A.). Het ervaringsleer-centrum biedt hulp aan jongeren van 12 t/m 17 jaar met gedragsproblemen.
Zij krijgen bij het ervaringsleer-centrum vanuit een veilige omgeving, groepsgewijs trainingen
aangeboden die aansluiten op hun belevingswereld. Het ontwikkelen van een positief zelfbeeld staat
centraal. Het ervaringsleer centrum richt zich op opvoeding, vorming en educatie.
De greenery is nodig om de jongeren vorming en educatie aan te bieden mbt het hoveniersvak en om
zelf groente te verbouwen en planten te kweken, voor eigen gebruik en/of de verkoop.
Weedquote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat meehelpen met het opzetten van een wietplantage!
Het is dat Brianiaans van hem, hè.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh het is niet voor de studenten, maar samen met. Dan is 't wel een goed doel.
En Lieke wordt adviseurquote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is lastig te vergelijken, maar.. ik vond diie twee torens toch nét wat mooier.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
http://edition.cnn.com/vi(...)e.us.ground.zero.cnn
Je kunt zien wat er komt, maar niets zo veranderlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
(Omgeving Schiphol)
De lucht was vanochtend blauw, nu helemaal bewolkt,
jammer, ik ging er net lekker voor zitten.
@Bedankt Neo voor de weer-radar.
Waar heb je die nou weer vandaag geplukt? Ik vind die vriendin best eng trouwens..quote:Op donderdag 11 september 2008 09:52 schreef Copycat het volgende:
Zo. Dat is een flinke zak wiet:
[ afbeelding ]
Zo stoned als een balletje, maar ze ziet er wel lekker stoned uitquote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Manu82 het volgende:
Die vriendin is gewoon knetterstoned volgens mij
Heb je de rest ook gelezen? Handig, een gratis tripje naar Bonaire. Ed en Joep zitten er ook klaar voor. Brian heeft het Briantilliaans niet van een vreemde.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
quote:Brian, geboren in Nederland en opgegroeid in Bonaire van z’n 8ste tot z’n 20ste heeft daar zijn hele jeugd doorgebracht. Hij weet uit ervaring de moeilijkheden die de jongeren op het eiland kunnen ondervinden en wilt zijn ervaring en kennis ontzettend graag inzetten voor de jeugd samen met ervarings-leercentrum van Stichting Project Bonaire. Brian vind het een prima initiatief om aan de jongeren de aandacht, kennis en ondersteuning te geven die zij verdienen.
In dit project zal hij de studenten en docenten in Nederland informeren over de cultuur, normen en waarden van Bonaire, basis Papiaments les geven, meehelpen met de fondswerving en sponsering en gaat graag mee naar Bonaire om daar ook een actieve rol te vervullen tijdens de realisatie van het project.
quote:Ed en Joep: Wij als horeca ondernemers zoals onze laaste zaak en wel de beste It Rains Fishes willen jullie het allebeste in de toekomst wensen en veel geluk Eindelijk een project waar we zeker achter staan Heel veel succes en we komen snel eens bij juliie langs Ed en Joep
Mijn god zeg. Dat je geen Nederlands kan is tot daar aan toe, maar laat het dan in elk geval even nalezen door iemand die het wél kan voordat je zoiets uitbrengtquote:Op donderdag 11 september 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
Heb je de rest ook gelezen? Handig, een gratis tripje naar Bonaire. Ed en Joep zitten er ook klaar voor. Brian heeft het Briantilliaans niet van een vreemde.
ik lees en herlees en zet mijn bril er ff bij op........ maar het kwartje wil niet vallenquote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'Teamsgewijs Herontwerpen van Resultaatgericht Innovatief Levensecht Leren'
Wat?
Wat een treurigheid. Het is wollig en taalkundig een zootje, kortom onleesbaar. En dit moet een persbericht voorstellen.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
Heb je de rest ook gelezen? Handig, een gratis tripje naar Bonaire. Ed en Joep zitten er ook klaar voor. Brian heeft het Briantilliaans niet van een vreemde.
Wrs is dat de reden dat ze met Brian in zee gaan. Zij begrijpen hem wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een treurigheid. Het is wollig en taalkundig een zootje, kortom onleesbaar. En dit moet een persbericht voorstellen.
Iedere gek met basisschool denkt ook te kunnen schrijven.
quote:Op donderdag 11 september 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat een lekker wijf, die Lise.![]()
Ik doe een tegengeluid na.
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:27 schreef Mathara het volgende:
Huub, Flens, JdM, en dat hele achterlijke hokje worden bedankt. Het CBML virus is AL niet meer te genezen.
Vanmorgen liep ik met nog 7 andere co_assistenten braaf achter de grote baas aan, voor de dagelijkse visite op zaal.. Dat is op zich al spannend, maar nu raakte ik echt in shock.
Wachtend op de lift, zegt één van de mannen {redelijk zacht} tegen me, "Zsaar ik vindt je leuker dan leuk"......en dat terwijl ik me suf sta te bedenken wat ik straks tegen de patient moet gaan zeggen die nog maar zo'n 6 maanden te leven heeft!!
Hij kijkt me diep in mijn ogen aan, en zal zeker gezien hebben dat ik niet hetzelfde voor hem voel. Uiteraard keek het hele stel ons aan, afwachtend wat Zsaar gaat zeggen??
Ik stotter zacht, "Sorrie Marc, ik vind je leuk, maar niet meer dan dat !!
En wat zegt de zak,...........DAN MAG JIJ MIJN CREDITCARD GEBRUIKEN
![]()
Woest ben ik met de meiden van het selecte groepje in de andere lift gestapt. We hebben de lift zowat verbouwd van boosheid.
En de rest van het visite lopen, kon me ook gestolen wordenDaar heb ik wel een aantekening voor over.
DUS HUUB JE WORDT BEDANKT VOOR DIT FANTASTISCHE FORMAT, DRINK ER EEN BORREL OP MET Z'N ALLEN OFZO![]()
O'ja het gesprek met de patient heeft hier niet onder geleden hoor, ik was beter dan ooit.
En morgen is er gewoon weer een dag![]()
Ohw heyquote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik ben er één keer ingetrapt, dus nou trap ik er niet meer in hoor![]()
ook al vanwege het bijschrift![]()
Lise![]()
Koffie![]()
Goeiemorgen allemaal
Mogge Neoquote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ohw hey![]()
Lekkere pronslet joh die Lise![]()
Zow ff bakkie zetten
quote:
ja maar is een beetje onduidelijk met wie....... met dat andere mokkeltje?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
![]()
Zow je hebt weer zoals alle dames lekker gesmuld uit de roddelblaadjes![]()
Schandalig Amanda vreemd geweest op ibiza
Denk je dat ik dat weet ?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar is een beetje onduidelijk met wie....... met dat andere mokkeltje?
als ik het goed begrijp? acht nou ja ....... boeit ook niet meer
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef Desii het volgende:
kutzooi, ben anderhalve maand met een filmpje bezig geweest... allemaal nwe dingen geprobeerd en moest nog 1 minuut van de muziek volmaken met foto's
Draait het hele programma in de soep en alles is ineens korrelig beeld.... IK WORD NIET GOED![]()
![]()
![]()
Wel leuk, dat stalken van de zogenaamde "i wanna be a popstar" types, trouwens dat doen de papparazzi voor ons, zodat wij onze handen kunnen wassen in onschuld....Maar we betalen er graag voorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zou kunnen toch ?
neequote:
Jij bent gek. Betalen? Gewoon de ingescande artikelen lezen. Hoef je in de supermarkt ook niet te pauzeren bij 'de bladen'.quote:
zeer irritant inderdaad dat soort dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:13 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ben zooo sjachie ineens en nu flikkert het hele programma ineens uit
*zucht, hier kan ik zo niet tegen hé
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
Ben weg, anders ram ik mijn hele pc in elkaar
laterss
Je hebt gelijk hoor, "copycat", lekker kopieren, de auteurs van de sappige stalk verhalen, zien de oplage dalen, en dat is weer goed voor de prijs, wat uiteindelijk ervoor zorgt dat niemand dat blad meer kooptquote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent gek. Betalen? Gewoon de ingescande artikelen lezen. Hoef je in de supermarkt ook niet te pauzeren bij 'de bladen'.
Das een beetje Ribas achtig gedrag hoor, onmacht en boosheid en de agressiequote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
Ben weg, anders ram ik mijn hele pc in elkaar
laterss
Win win situatie dus. Is er weer meer ruimte voor kwaliteitsbladenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
Je hebt gelijk hoor, "copycat", lekker kopieren, de auteurs van de sappige stalk verhalen, zien de oplage dalen, en dat is weer goed voor de prijs, wat uiteindelijk ervoor zorgt dat niemand dat blad meer koopt
Greed get's them all![]()
Juistem, kijk...Ik heb het gevoel alsof je dat zelf bedacht hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Win win situatie dus. Is er weer meer ruimte voor kwaliteitsbladen.
Middag, is het tomatenseizoen al weer over dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag menschen, lekker zonnetje weer. Nog even goed voor de laatste tomaatjes.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag menschen, lekker zonnetje weer. Nog even goed voor de laatste tomaatjes.
Ja, is een zomervrucht he? Die veel zon nodig heeft. Ik was ook te laat begonnen, maar volgend jaar begin ik ook op tijd. En met meer plantjes, want niets is lekkerder dan je eigen geteelde tomaatjes.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag, is het tomatenseizoen al weer over dan?
Ik dacht, jij hebt ook een foto van jezelf, doe ik dat ook maar.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een nieuw Avator![]()
je buuv ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht, jij hebt ook een foto van jezelf, doe ik dat ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |