Mogge Neoquote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ohw hey![]()
Lekkere pronslet joh die Lise![]()
Zow ff bakkie zetten
quote:
ja maar is een beetje onduidelijk met wie....... met dat andere mokkeltje?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
![]()
Zow je hebt weer zoals alle dames lekker gesmuld uit de roddelblaadjes![]()
Schandalig Amanda vreemd geweest op ibiza
Denk je dat ik dat weet ?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar is een beetje onduidelijk met wie....... met dat andere mokkeltje?
als ik het goed begrijp? acht nou ja ....... boeit ook niet meer
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef Desii het volgende:
kutzooi, ben anderhalve maand met een filmpje bezig geweest... allemaal nwe dingen geprobeerd en moest nog 1 minuut van de muziek volmaken met foto's
Draait het hele programma in de soep en alles is ineens korrelig beeld.... IK WORD NIET GOED![]()
![]()
![]()
Wel leuk, dat stalken van de zogenaamde "i wanna be a popstar" types, trouwens dat doen de papparazzi voor ons, zodat wij onze handen kunnen wassen in onschuld....Maar we betalen er graag voorquote:Op donderdag 11 september 2008 13:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou zou kunnen toch ?
neequote:
Jij bent gek. Betalen? Gewoon de ingescande artikelen lezen. Hoef je in de supermarkt ook niet te pauzeren bij 'de bladen'.quote:
zeer irritant inderdaad dat soort dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:13 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ben zooo sjachie ineens en nu flikkert het hele programma ineens uit
*zucht, hier kan ik zo niet tegen hé
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
Ben weg, anders ram ik mijn hele pc in elkaar
laterss
Je hebt gelijk hoor, "copycat", lekker kopieren, de auteurs van de sappige stalk verhalen, zien de oplage dalen, en dat is weer goed voor de prijs, wat uiteindelijk ervoor zorgt dat niemand dat blad meer kooptquote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent gek. Betalen? Gewoon de ingescande artikelen lezen. Hoef je in de supermarkt ook niet te pauzeren bij 'de bladen'.
Das een beetje Ribas achtig gedrag hoor, onmacht en boosheid en de agressiequote:Op donderdag 11 september 2008 13:14 schreef Desii het volgende:
Ben weg, anders ram ik mijn hele pc in elkaar
laterss
Win win situatie dus. Is er weer meer ruimte voor kwaliteitsbladenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:19 schreef neo567 het volgende:
Je hebt gelijk hoor, "copycat", lekker kopieren, de auteurs van de sappige stalk verhalen, zien de oplage dalen, en dat is weer goed voor de prijs, wat uiteindelijk ervoor zorgt dat niemand dat blad meer koopt
Greed get's them all![]()
Juistem, kijk...Ik heb het gevoel alsof je dat zelf bedacht hebtquote:Op donderdag 11 september 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Win win situatie dus. Is er weer meer ruimte voor kwaliteitsbladen.
Middag, is het tomatenseizoen al weer over dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag menschen, lekker zonnetje weer. Nog even goed voor de laatste tomaatjes.
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag menschen, lekker zonnetje weer. Nog even goed voor de laatste tomaatjes.
Ja, is een zomervrucht he? Die veel zon nodig heeft. Ik was ook te laat begonnen, maar volgend jaar begin ik ook op tijd. En met meer plantjes, want niets is lekkerder dan je eigen geteelde tomaatjes.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag, is het tomatenseizoen al weer over dan?
Ik dacht, jij hebt ook een foto van jezelf, doe ik dat ook maar.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een nieuw Avator![]()
je buuv ?
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht, jij hebt ook een foto van jezelf, doe ik dat ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |