Ik spreek geen dialect, dat is weer echt anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je dan ook in dialect??
Misschien een rare, maar wel serieuze vraag, als ik nl Engels spreek (zeker als ik het veel spreek) dan denk ik ook in het Engels, en als het een langdurige situatie is dan droom ik zelfs in het Engels![]()
Het spreekt een stuk makkelijker als je denkt in de taal die je spreekt.
kali orexiquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mia kalinixta = een goede nacht........ enzo........![]()
oké deze danquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
wat een bijzonder lelijk plaatje
nee maar ik zag hem er ineens tussenstaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
Maar het is verder niet persoonlijk ofzo?
Beetje late reactie, maar zei je dat ... Sorry, ik begrijp jouw Italiaans niet...quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mi scusi, ma non capisco il tuo Italiano
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!quote:
ik wil niet weten wat jij gaat maken van KALI SPERA (goedenavondquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!
goedemorgen,quote:
En Aegon stijgtquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
ik ook al, net 5 minuten uit mijn bed,
beurzen omhoog, fortis weer op de beurs.
maar eerst
loquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!
Is er nog iets bij ons in de buurt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je nog wat leuks zoekt om met je tuig te doen... hier staan echt leuke uitjes. Voorheen de wetenweek.
Da's toch evolutie?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Oh, heb even gekeken maar daar worden ze slim van en ik voel me dan dom. Kennisweek..![]()
We gaan wel naar de kinderboerderij!
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch evolutie?Ach ja, je maakt mijn oudste niet gelukkiger dan m door een telescoop te laten kijken.
![]()
Dat in het aviodrome leek mij echt heel leuk eigenlijk. Ook gewoon voor de leut.
Oh, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.![]()
Aviodrome. Ik ga eens kijken. Evolutie..Wie dat heeft uitgevonden.
nope, hier volgende week pas vakantie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
Nee, volgende week het Noorden iig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
Nou , niet uit mijn hoofd. Ben niet zo agrarisch onderlegd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, volgende week het Noorden iig.
Buuf, ik moet nog eens ergens heen waar ze kaas maken maar dan niet voor groepen want dat baren, dat komt er niet van. Heb jij een adresje?
Is al langer onduidelijkheid over dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nope, hier volgende week pas vakantie.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou , niet uit mijn hoofd. Ben niet zo agrarisch onderlegd.![]()
Maar laat oktober nou niet alleen de kennismaand zijn maar ook de maand van de boerenkaas
Gert heeft het geprobeerd uit te leggen geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Mathara het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
heb getracht wat van het dialect te maken tijdens het terug lezen...lukt niet echt
En die kaasboerderij de gelder is niet ver van hier trouwens.quote:
Ga je dan ook mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En die kaasboerderij de gelder is niet ver van hier trouwens.
ja absoluut!quote:
Joejemogje!quote:
Ik ga nu even kijken en dan moet ik weten hoe laat er gevoetbald moet worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja absoluut!
T is nu zaterdag. heb je dat gezien?
Hier geen voetbal vanwege de vakantiequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga nu even kijken en dan moet ik weten hoe laat er gevoetbald moet worden.
Aw.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef CarOnline het volgende:
an don jaan jullie jezallij meete an ek don?!
sjatge, wij jaan ok een keeg meetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef CarOnline het volgende:
an don jaan jullie jezallij meete an ek don?!
Nee hoor valt mee hoor Manu. Ging even wat minder. Na het verwijderen van de drain is het gaan ontsteken. Weer hogere koorts etc.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gert heeft het geprobeerd uit te leggen geloof ik
En hoe is het met jou?
Of word je inmiddels doodziek van die vraag
Ja leuk. Mét kinderactiviteiten en 45 minuten. Is goed te doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier geen voetbal vanwege de vakantie![]()
maar is het dat pokkeeind rijden waard?
Oh ja, en van elkaar, en nee niet met je vieze vingers in de melk roeren, kijk uit voor die hond/trekker/sloot/stierquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw.Maar dit is wél met kinderen hè? Oervervelend eigenlijk. Dan hebben we toch geen tijd voor elkaar.
Dan ben ik alleen maar bezig om de kinderen van de koeien af te schoppen. 'Ga nou godverdomme eens van Bertha af!!'
Jaaaaa in Januariquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sjatge, wij jaan ok een keeg meeten![]()
Ja je hebt me overtuigd, ik pasquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw.Maar dit is wél met kinderen hè? Oervervelend eigenlijk. Dan hebben we toch geen tijd voor elkaar.
Dan ben ik alleen maar bezig om de kinderen van de koeien af te schoppen. 'Ga nou godverdomme eens van Bertha af!!'
Het mag uitlopen tot 9.00 uur of is dat écht niet de bedoeling?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa in Januari![]()
van 1 tot half 9
Wat is er nu weer gaan onsteken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef Mathara het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee hoor Manu. Ging even wat minder. Na het verwijderen van de drain is het gaan ontsteken. Weer hogere koorts etc.
Het vuil kon daar niet weg, en dat hebben ze wat verder op moeten snijden. Erg veel vieze troep, en een waanzinnige stank kwam daar vandaan.
En heel wat pijn,...wauw. met heel veel spoelen in die open wond is het nu na 3 dagen weer iets beter. Dat spoelen is een ramp, maar ik klaag niet![]()
Vandaag is de koorts nog weer iets gezakt, en voel ik me weer iets beter. Baal er wel erg van, maar kan beter maar alles laten gebeuren wat moet.
Hoe is het met jou??
Jawel, daarom deed ik ook half 9.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het mag uitlopen tot 9.00 uur of is dat écht niet de bedoeling?
Ik heb gebeld. Ik kan daar rond een uur of 2 zijn. Ké?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, en van elkaar, en nee niet met je vieze vingers in de melk roeren, kijk uit voor die hond/trekker/sloot/stier
Waar beginnen we aan.
keequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. Ik kan daar rond een uur of 2 zijn. Ké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |