ik had dat kaarten gedoe gemist, en dacht nog jammer, ik had har ook wel een kaartje kunnen sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
en, afwachten zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef Manu82 het volgende:
trouwens LS, je had vandaag toch sollicitatie?
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist had![]()
Maar ik las toen niet eens de SC meer
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.
Tja dan doe je never geen moeite meer toch?
Hi there, WBquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Thanks!quote:
Dito, it's been a while....quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Nice to see you again....
In dat geval is een kaartje misschien wel op zijn plaatsquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.
Zeker als die ander iemand is die ze nog wel eens ongezouten de waarheid vertelt...
Dan is het misschien niet meer dan een trieste poging om in dezelfde spotlight te komen
Ik ben al een tijdje uit de roulatiequote:
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Das minder, PM je adres even, dan stuur ik je alsnog een kaartjequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje uit de roulatie
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.
Wie het wel is, weet ik echt niet. Helaas!
Ja maar ik wist het eigenlijk wel door die ene foto. Het was me wel duidelijk dat er iets helemaal niet klopte. Dat merk je ook wel aan mijn reacties in dat topic, zo tussen het rocken door. Normaal ben ik zo naief als een deur, echt waar. Verandert ook nooit, moet jij ook niet doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.
Ja, daar zitten ze op. Zo vangen ze muggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, buiten, maar hij vliegt heel de tijd rondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |