Ordnung muss sein.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
dat ontgaat me ook evenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
Geen idee zo hoort dat gewoon!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee zo hoort dat gewoon!
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:32 schreef valek het volgende:
Je had toch niet dat lelijk shirt aan die je in je fotoboek aan hebt?
[..]
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
[..]
kansloosquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:22 schreef afcajos het volgende:
Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien
Stukje visuele ondersteuning:quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Schatje mag ik je foto
Kansloze mensen zeg, die tent staat hier altijd op zijn kop bij dat nummer.
Overigens nog een tip voor een volgend feestje: Ik zit in een cafeetje van Jettie Palletie
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutliedquote:
Nein, das ist Kulturquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutlied
Dat nummerquote:
Ja, ik had een keer ergens opgeschept dat ik goed kon draaienquote:
Die wacht op bossen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Quir het volgende:
Gniffel, zeg, ben jij niet die DJ?
Moet je dan met een boodschappenkarretje boven je hoofd gaan zwaaien?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Die heb ik uiteraard nog even gedemonstreerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Je bent gewoon jaloers dat hij een DJ-systeem heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Subklacht: TS is een kutkamper zonder smaak.
Au contraire.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij een DJ-systeem heeft
Ben er nou maar niet trots op...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik had een keer ergens opgeschept dat ik goed kon draaienDus toen had mijn zusje een schoolfeest, waar ook allemaal noren waren(uitwisselingsproject ofzo) dus moest ik voor de 1e keer in mijn leven draaien
Wel van die geile noorse 15 jarige sletjes toen
![]()
Hadden die mongolen een spandoek gemaakt met erop: DJ MENTAL JOS
PC+bpm studio+versterker en daar stond ik met een fles goldstrike naast me te "draaien"![]()
![]()
En zodoende is dj mental jos geboren!
quote:Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:00 schreef Noshiba het volgende:
Josje, mag ik je foto, heb je een foto voor mij.
Josje, mag ik je foto, en doe er ook je nummer bij.
![]()
![]()
![]()
Met je rechterarm schakel je.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
[..]
Ja maar je ziet die Antillianen toch altijd met hun linkerarm zo uit het raam en dan die rechterarm op het stuur terwijl ze natuurlijk helemaal naar rechts hangenquote:
Dat is gewoon om hun vriend te kunnen pijpenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja maar je ziet die Antillianen toch altijd met hun linkerarm zo uit het raam en dan die rechterarm op het stuur terwijl ze natuurlijk helemaal naar rechts hangen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef boskameel het volgende:
Volgens mij is die stoel bedoeld om elkaar bewusteloos te meppen, zodat niemand dat achterlijke kankernummer meer hoort.
* Proestquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef boskameel het volgende:
Volgens mij is die stoel bedoeld om elkaar bewusteloos te meppen, zodat niemand dat achterlijke kankernummer meer hoort.
Iemand die begrijpt hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef boskameel het volgende:
Je moet ook de juiste places kennen. Ik ga elke zondag naar een te foute skihut-bar, waar enkel boeren en sjonnies lopen, en daar is dit zeer bekend hoor. Dan gaan niet alleen stoelen, maar ook schilderijen, kandelaren en als je niet oppast jijzelf ook, de lucht inquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:06 schreef Toempf het volgende:
Boh gek, gisteren toch een partij veel gezopen in de lokale kroeg. Tot 2x toe draaide die dj 'schatje mag ik je foto' dus ik grijp gelijk naar een barkruk en ga er mee staan zwaaien, staat iedereen mij aan te kijken of ik gek ben, komt er gelijk een uitsmijter naar me toe gerend, of ik dat even niet wou doen
Ik ben het voor deze keer dus eens met afcajos, wat een stelletje falers wonen er in Nederland, dat ze dit nummer niet kennen.
Dat zal me een leuke tent zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet ook de juiste places kennen. Ik ga elke zondag naar een te foute skihut-bar, waar enkel boeren en sjonnies lopen, en daar is dit zeer bekend hoor. Dan gaan niet alleen stoelen, maar ook schilderijen, kandelaren en als je niet oppast jijzelf ook, de lucht in
De genoemde tent is dus een tent waar alleen boeren en sjonnies lopen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet ook de juiste places kennen. Ik ga elke zondag naar een te foute skihut-bar, waar enkel boeren en sjonnies lopen, en daar is dit zeer bekend hoor. Dan gaan niet alleen stoelen, maar ook schilderijen, kandelaren en als je niet oppast jijzelf ook, de lucht in
Ik was er neit bij, maar ik weet vrij zeker welke tent Toempf het over heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:56 schreef RWest het volgende:
En jij dus! Val je onder de boeren of de sjonnies?
Ik ben ook wel benieuwd, waren er ook lekkere boerinnen met van die blousjes aan? Net zoals bij het oktoberfestquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef RWest het volgende:
Oeps, sorry Maar welke tent is het nou, ik ben wel benieuwd.
het zwaaien met een stoel boven mijn hoofd is anders wel één van mijn betere dansmoves. Ik vind het ook altijd zeer opwindend als een sexy chick als een gare met een stoel staat te zwaaien...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutlied
En dan gare bewegingen maken met je armenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Dansendat is gewoon even met je gewicht naar rechts en link meppen.
a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a milli a a milliquote:
Cult tentquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je hebt me al vaker versteld doen staan van je kennis van de Nederlandse taal, maar dit...quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Als TS zelf zo goed kan dansen is homo
goeie kickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |