Gisteren verjaardag. Ik had aangeboden de avond te voorzien van muziek. Ik had wat cd's meegenomen met wat toffe muziek en daar stond een gare cdspeler

Ik had mijn artiestenspandoek meegenomen. (met koeienletters: DJ MENTAL JOS) en de avond kon beginnen.
Eerst Nederlands elftal gekeken en in de rust natuurlijk viva holandia draaien waar wij allemaal hard mee schreeuwen

Toen, na de wedstrijd beetje standaard draaien om de aanwezige meiden wat losser te maken.
Toen was het tijd voor HET moment van de avond. "Schatje mag ik je foto" (
Big Kahuna stuurde mij die via msn want ik had em nog niet, bedankt
)Dus ik slinger die plaat aan en kijk hoopvol naar de rest. Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien. niets... ze kijken mij verbouwereerd, niet-begrijpend aan. Ik deed nog een poging om het nummer te redden door tijdens het volgende refrein het volume naar beneden te draaien in de hoop dat ze luidkeels mee schreeuwden. Maar niets van dat al, het werd niet gewaardeerd
Ik zweette peentjes want een DJ die geen respect voor zijn skills krijgt heeft het zwaar. Gelukkig werd mijn volgende plaat: "Madness - Baggy trousers" wel gewaardeerd en kwam het toch nog goed die avond. De avond uiteraard afgesloten met wat happy hardcore en wat foute 80's zodat het toch nog een succes werd. Rond één uur nog met een select gezelschap naar een discotheek maar daar weinig gebeurd, behalve dat ik van de trap afgleed en nu een schaafwond op mijn ellenboog heb
Klacht: Mensen die niet mee doen op "schatje mag ik je foto"
Zo hoort het
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?