Ordnung muss sein.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
dat ontgaat me ook evenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
Geen idee zo hoort dat gewoon!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee zo hoort dat gewoon!
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:32 schreef valek het volgende:
Je had toch niet dat lelijk shirt aan die je in je fotoboek aan hebt?
[..]
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
[..]
kansloosquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:22 schreef afcajos het volgende:
Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien
Stukje visuele ondersteuning:quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Schatje mag ik je foto
Kansloze mensen zeg, die tent staat hier altijd op zijn kop bij dat nummer.
Overigens nog een tip voor een volgend feestje: Ik zit in een cafeetje van Jettie Palletie
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutliedquote:
Nein, das ist Kulturquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutlied
Dat nummerquote:
Ja, ik had een keer ergens opgeschept dat ik goed kon draaienquote:
Die wacht op bossen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Quir het volgende:
Gniffel, zeg, ben jij niet die DJ?
Moet je dan met een boodschappenkarretje boven je hoofd gaan zwaaien?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Die heb ik uiteraard nog even gedemonstreerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Je bent gewoon jaloers dat hij een DJ-systeem heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Subklacht: TS is een kutkamper zonder smaak.
Au contraire.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij een DJ-systeem heeft
Ben er nou maar niet trots op...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, ik had een keer ergens opgeschept dat ik goed kon draaienDus toen had mijn zusje een schoolfeest, waar ook allemaal noren waren(uitwisselingsproject ofzo) dus moest ik voor de 1e keer in mijn leven draaien
Wel van die geile noorse 15 jarige sletjes toen
![]()
Hadden die mongolen een spandoek gemaakt met erop: DJ MENTAL JOS
PC+bpm studio+versterker en daar stond ik met een fles goldstrike naast me te "draaien"![]()
![]()
En zodoende is dj mental jos geboren!
quote:Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |