Ordnung muss sein.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
dat ontgaat me ook evenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Kun je misschien ook uitleggen waarom je met een stoel boven je hoofd moet gaan huppelen als dit nummer voorbij komt?
Geen idee zo hoort dat gewoon!quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen idee zo hoort dat gewoon!
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:32 schreef valek het volgende:
Je had toch niet dat lelijk shirt aan die je in je fotoboek aan hebt?
[..]
Net zoals dat je op hiphop moet doen alsof je een auto bestuurt, zo stoer met je rechterarm
[..]
kansloosquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:22 schreef afcajos het volgende:
Tijdens het refrein pakte ik, zoals het hoort een stoel en begon ermee boven mijn hoofd te zwaaien
Stukje visuele ondersteuning:quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Schatje mag ik je foto
Kansloze mensen zeg, die tent staat hier altijd op zijn kop bij dat nummer.
Overigens nog een tip voor een volgend feestje: Ik zit in een cafeetje van Jettie Palletie
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutliedquote:
Nein, das ist Kulturquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis kansloos als je met zijn allen stoelen in de lucht houdt op een of ander kutlied
Dat nummerquote:
Ja, ik had een keer ergens opgeschept dat ik goed kon draaienquote:
Die wacht op bossen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Quir het volgende:
Gniffel, zeg, ben jij niet die DJ?
Moet je dan met een boodschappenkarretje boven je hoofd gaan zwaaien?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Die heb ik uiteraard nog even gedemonstreerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
Wa er ook nog iemand met de winkelwagen-shuffle?
Je bent gewoon jaloers dat hij een DJ-systeem heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Subklacht: TS is een kutkamper zonder smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |