Twee weken geleden stonden die nog in de haven van Rotterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
Wanneer dat gaat gebeuren, is onbekendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
De 502 is afgevoerd, dit is een soort slooptransport op emplacement Zwolle. Hij mist ook een pantograaf. Een paar weken geleden stond het stel nog even verderop, naast de vm. werkplaats.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:36 schreef Nightshadow het volgende:
Valt mij op dat de stuurstroomkoppeldoos open staat.. Kan die alleen aan beide kanten tegelijk handmatig opengeklapt worden?
ja, een ICM-III zit altijd als vrij vol, dus een los V'tje kun je helemaal schudden...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteravond trouwens een enkel Veetje in de 10147 Hengelo - Enschede (vleugeltrein van de Pimpel). Ding helemaal ramknettervol natuurlijk. Iedereen ging maar gewoon 1e klas zitten
Als het kon had het hier bij moeten staan. Geen strippen dus bij CXX.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:35 schreef ghizzer het volgende:
Zonet even de website van Connexxion gecheckt, maar staat niets over reizen in de trein (Valleilijn/Amersfoort - Ede-Wageningen) met een strippenkaart.. weet iemand of dat - net als bij Syntus - ook bij Connexxion kan?
Op www.locov.nl kun je de aanvraag van NSR vinden voor de nieuwe dienstregeling van 2009. Hier staat ook in dat op de lijn Enkhuizen - Amsterdam intercity's gaan rijden die na Hoorn bijvoorbeeld niet meer stoppen op de station in Purmerend. Als je in Purmerend woont, raak je de directe verbinding met Amsterdam C kwijt omdat daar alleen de stopper van Kersenboogerd naar Hoofddorp nog stopt. Je kunt dan op station Sloterdijk Hemboog overstappen (of Zaandam, net wat je wilt). Meer details kun je dus op www.locov.nl vinden! Succes!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:52 schreef Lemjur het volgende:
De laatste tijd zie ik naast de DD-AR en DDM-1, ook wel ICMm in de 4500 rijden, weet iemand waarom dit is? En is er al iets bekend over Amsterdam-Enkhuizen en de nieuwe dienstregeling?
Europese aanbesteding? Goedkoopste nemen, zo werkt dat schijnt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Stond deze zomer een stuk over in de Elsevier. Nee, Nederland neemt niet de producent van de TGV die zich bewezen heeft, maar een of ander klein bedrijfje. Wij weten het écht wel beter dan die gekke Fransen.
Tja hadden ze meer eisen moeten stellen aan de bouwer, dan was het tenminste bij Siemens/Alstom gebouwd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:45 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Europese aanbesteding? Goedkoopste nemen, zo werkt dat schijnt...
ik zal het wel even doorgeven, nu zullen ze vast wel stoppenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:45 schreef k_man het volgende:
Over de koplopers gesproken; kunnen ze aub ophouden met de renovatie van die dingen? Verschrikkelijk, wat een mislukking.
asbakjes?? er wordt toch heul niet meer gerookt in de treinen? waarom zouden ze dan tijdens het opknappen asbakjes inbouwen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef k_man het volgende:De asbakjes zitten nu midden tussen de stoelen, precies op kniehoogte... *auw*
Prullebakjes dan. Zijn wel klein, en zitten dus op de meest onmogelijke plek gemonteerd. 'k zit altijd graag in zo'n coach-opstelling, zolang ik m'n benen maar kwijt kan. Bij ICM kan dat gewoon perfect, bij ICMm ben ik genoodzaakt vis-a-vis op te zoeken, of desnoods een klapstoel die idd wel erg goed zijn.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:41 schreef Duvel het volgende:
Ja heren en dame, vooruitgang is niet te stoppen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef k_man het volgende:
De asbakjes zitten nu midden tussen de stoelen, precies op kniehoogte... *auw*
De stof van de stoelen is nogal gevoelig voor vlekken. Er is nu al vrijwel geen onbelvekte stoel meer te vinden. Het leer in de oude situatie was daar veel beter tegen bestand.
De ventilatie is niet meer per zitplek te regelen.
De raampjes kunnen niet meer open.
De stoeltjes op de balkons zitten lekkerder.
alsof zoiets bestaatquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
overigens heb ik niks te klagen over de koplopers. maar die zijn dan ook een zeldzaamheid op mijn traject.
Een argument dat alleen door echte zeikerds wordt geopperd.quote:
Hou je snuit jijquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef Duvel het volgende:
Een argument dat alleen door echte zeikerds wordt geopperd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |