Twee weken geleden stonden die nog in de haven van Rotterdamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
Wanneer dat gaat gebeuren, is onbekendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef Nightshadow het volgende:
Het is mij wel bekend dat er vier wadlopers naar Polen gaan om aldaar te worden gereviseerd om vervolgens naar Albanië te gaan.
De 502 is afgevoerd, dit is een soort slooptransport op emplacement Zwolle. Hij mist ook een pantograaf. Een paar weken geleden stond het stel nog even verderop, naast de vm. werkplaats.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:36 schreef Nightshadow het volgende:
Valt mij op dat de stuurstroomkoppeldoos open staat.. Kan die alleen aan beide kanten tegelijk handmatig opengeklapt worden?
ja, een ICM-III zit altijd als vrij vol, dus een los V'tje kun je helemaal schudden...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteravond trouwens een enkel Veetje in de 10147 Hengelo - Enschede (vleugeltrein van de Pimpel). Ding helemaal ramknettervol natuurlijk. Iedereen ging maar gewoon 1e klas zitten
Als het kon had het hier bij moeten staan. Geen strippen dus bij CXX.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:35 schreef ghizzer het volgende:
Zonet even de website van Connexxion gecheckt, maar staat niets over reizen in de trein (Valleilijn/Amersfoort - Ede-Wageningen) met een strippenkaart.. weet iemand of dat - net als bij Syntus - ook bij Connexxion kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |