Je moet alleen net wel een vervangend stelletje ergens hebben staanquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
En hij staat volledig profielvrij, dus behalve 1 opgeheven trein kan er gewoon onverminderd doorgecrosst wordenKnap gedaan
Met een Plan V/T Amsterdam in... da's hetzelfde als met een Ford 500 door de P.C. Hooft-straat rijdenquote:
Dan kan ik niet achterblijvenquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Virmrace is tof idd, vaak zijn beide treinen ook VIRM. Ik heb er ook nog een filmpje over op YouTube staan in samenwerking met Darkwing_Duck
Haha, dat ding hangt al jaren ergens bij een collega van me op de kast, prachtplaat!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe in de neuk krijg je zoiets voor elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Nee joh ik had niet eens een camera toenquote:
Ik wel, maar de mijne zitten in een dia-box op zolder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh ik had niet eens een camera toen
vanavond bij db.de bestellen, woensdag binnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ik moet aanstaande vrijdag naar Düsseldorf, en ik wil over Venlo reizen. Volgens bahn.hafas.de kost dat deel me 12,10 (in Nederland heb ik OV) maar ik kan geen ticket uitprinten, en opsturen vanuit Duitsland duurt misschien net te lang. Kan ik deze kaartjes ook al in Nederland uit de automaat halen?
Volgens ns.nl moet ik mijn kaartjes voor die buitenlandse reis bij Hispeed gaan halen, maar die sturen me liever over Arnhem met de ICE
Tja, Tsjechië.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe in de neuk krijg je zoiets voor elkaar?![]()
[ afbeelding ]
Daar had ik in kunnen zitten, totdat we besloten Polen over te slaan tijdens onze vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, Tsjechië.![]()
Neemt het ook niet zo nauw met de spoorveiligheid. De plaatselijk spoorwegen moesten een tijdje geleden lijkenwagens inzetten (er gebeurde een vreselijk ongeluk vlakbij de grens met Polen, red.).
Leuk, maar heeft 't zelfde effect als rijden met Traxxxxxxxx.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:19 schreef Cothen het volgende:
Zeker twee jaar uitstel supersnelle treinen
Ik zeg 1800V (=1500V±20%) erop en rijden met die VIRMs en koplopers.
Zeker weten. En uiteindelijk is AB waarschijnlijk duurder dan Siemens/Bombardier xDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:19 schreef Cothen het volgende:
Zeker twee jaar uitstel supersnelle treinen
Ik begin me nu echt af te vragen waarom er gekozen is voor AnsoldaBreda voor het vervaardigen van de treinen. Waarom is er niet gewoon gekozen voor bestaande treinen van Siemens (ICE3 of ALSTOM (Thalys))?
Is dit het gevolg van Europeesch aanbesteden? Waarbij een suf ambtenaartje de prijzen zit te vergelijken van aanbieders en altijd voor de goedkoopste kiest?
Goed plan.quote:Ik zeg 1800V (=1500V±20%) erop en rijden met die VIRMs en koplopers.
Met het verschil dat reizigers tussen Vlissingen en Amsterdam zonder overstappen de sightseeing langs Den Haag kunnen overslaan én er spoorcapaciteit vrijkomt voor extra treinen tussen Rotterdam en Den Haag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef Duvel het volgende:
Leuk, maar heeft 't zelfde effect als rijden met Traxxxxxxxx.
Dat is geen probleem. De VIRM's hebben nog wat ruimte over voor een omzetter van wisselspaning naar gelijkspanning. Op die plaats kan natuurlijk ook een omzetter worden geplaatst voor 3000V naar 1500V.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:23 schreef James1988 het volgende:
Zou een leuk plan zijn, maar dan moet je die dingen nog wel ombouwen zodat ze in België over het 3000V-net kunnen rijden,
Jammergenoeg is dat alleen VIRM2 en VIRM3...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef Cothen het volgende:
Dat is geen probleem. De VIRM's hebben nog wat ruimte over voor een omzetter van wisselspaning naar gelijkspanning. Op die plaats kan natuurlijk ook een omzetter worden geplaatst voor 3000V naar 1500V.
Dan zetten we toch gewoon een VIRM2 of VIRM3 in? Laat die VIRM4 maar in NL rondcrossen hoor, mag de oudere generatie het buitenland wel in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jammergenoeg is dat alleen VIRM2 en VIRM3...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |