Gelukkig zeg je het zelf al.quote:
Inderdaad, dat is niet een heel weinig voorkomend fenomeen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef Susi het volgende:
Heb je er al over geprakkezeerd dat ze het misschien expres zegt, om je terug te krijgen ?
In dat geval wil je toch zeker niks meer met haar te maken hebben, lijkt me..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
ze is dus echt zwanger. en omdat ik had gezegd dat ik nog geen kinderen wilde, zilt ze echt persee het kind houde om mij moeilijk te maken uit wraak, denk ik
Dat is toch wel het minste wat een man doet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:46 schreef Re het volgende:
maar je bent nog een paar keer over d'r heen gegaan voordat je het uitmaakte?
gaat echt niet lukke want ze is pissed. en ik wil haar neit verraden door aan haar ouders te vertellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef Hakkyy het volgende:
zorg dat je weer bij elkaar komt, zorg daarna dat ze abortus pleegt en maak het vervolgens uit
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef aiidz het volgende:
erger nog ze heeft nog niet aan haar ouders verteld. en ik weet niet of ik later een plicht heb om het kind te zorgen >_<
eeh? wedde dat ik daar word dood geslagen door haar broer, vader en die kut hondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgen
En je kunt toch geheel onschuldig even haar ouders verwittigen of die het erg vinden dat je nog geen pappa wilt worden en of ze voor hun dochter willen zorgen omdat jij dat niet wil?
ach - damn - had ik net te laat gelezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:58 schreef Re het volgende:
laten we ondanks het topic ons weerhouden van bagger en suffe plaatjes posten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:59 schreef wijsneus het volgende:
How is babby formed? How girl get pregnant?
Laat dr maar een zwangerschapstest doen in jouw bijzijn en aan jou laten zien .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
ze is dus echt zwanger. en omdat ik had gezegd dat ik nog geen kinderen wilde, zilt ze echt persee het kind houde om mij moeilijk te maken uit wraak, denk ik
Leuke wraakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
Dat is echt voor mietjes hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgen
En je kunt toch geheel onschuldig even haar ouders verwittigen of die het erg vinden dat je nog geen pappa wilt worden en of ze voor hun dochter willen zorgen omdat jij dat niet wil?
Nee terug naar het meisje om de papa uit te hangen is in het belang van het kindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is echt voor mietjes hoor
Dan heb jij de touwtjes toch in handen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:53 schreef aiidz het volgende:
[..]
gaat echt niet lukke want ze is pissed. en ik wil haar neit verraden door aan haar ouders te vertellen.
wat is het nouquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:36 schreef aiidz het volgende:
ya, ik had een week geleden uitgemaakt met mijn ex, en nou zegt ze opeens dat ze zwanger is, en ze weet niet wat ze moet doen. ze wilt het kind best wel houden maar alleen als ik ook mee help en zo. en daar heb ik dus geen zin in, sowieso nu heb ik gevoel dat ik haar toekomst heb verpest. en ze wilt het kind toch echt behouden. wat moet ik doen. we zijn nog jong en dom. ik ben net 18 en zij wordt 18
En wedden als je dat zegt dat ze binnenkort wel met een miskraam of "grapjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef LoggedIn het volgende:
Ze moet het gewoon zelf uitzoeken.. Als zij hem houden wil, doet ze dat lekker zonder jouAls ze een abortus overweegt, wil je haar daar wel in bijstaan
Ja of die grafhoer neemt de moeite om even een pilletje te slikken zodat er ook geen ongelukjes als dit kunnen komen! Pil is voor anticonceptie, condoom is voor anti-soa's.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:39 schreef Stephe het volgende:
als ik de vader van dat meisje was, dan had ik je wat manieren bijgebracht
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef Grulez het volgende:
Eén pluspunt. Je bent in ieder geval vruchtbaar
M'n melk wat doe jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:58 schreef aiidz het volgende:
eeh? wedde dat ik daar word dood geslagen door haar broer, vader en die kut hond
Sowieso is hij tot niets verplicht; (juridisch) vader wordt je pas door erkenning van het kind.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet zwanger!
Dat is erg fijn
Als zij het kind wil houden ondanks dat jij dat niet wil, kun je twee dingen doen, OF je helpt haar, OF niet.
Haar ouders gaan er hoe dan ook achter komen en als ze je dood slaan, hoef je iig niet voor het kind te zorgen.
Je hebt er gewoon niets over te zeggen, zij beslist.
Dat ze het kind zou houden uit wraak lijkt me sterk
omdat ze te veel aandacht van me wil. en ze sneed zicht zelf voor puur aandacht. ze heeft niemand. geen vrienden, vaak ruzie met haar ouders en ze ziet mij als weet ik veel wat. soms heb ik dus ff geen zin in.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:39 schreef Bob-B het volgende:
Beetje onbezonnen actie van je ex, of het nou waar is of niet. Waarom heb je het uitgemaakt?
OMFG je hebt een EMO KRASSERTJE aan de haak geslagen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:33 schreef aiidz het volgende:
[..]
omdat ze te veel aandacht van me wil. en ze sneed zicht zelf voor puur aandacht. ze heeft niemand. geen vrienden, vaak ruzie met haar ouders en ze ziet mij als weet ik veel wat. soms heb ik dus ff geen zin in.
toen het uit was, was ik gewoon te aardig geweest, ik had nog wel contact met dr. en een week later : ik ben zwanger al andere halve maand...
Ze doet het tóch niet. Het is haar enkel en alleen om de aandacht te doen. En als ze het wel doet schaar ik het onder natuurlijke selectiequote:
oh.... Darwin en ik vonden het wel een zinvolle bijdragequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
-edit- ja dat had je en die had ik niet voor niets weggehaald :0
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:13 schreef Mich92 het volgende:
Het is een kind man, je doet net of ze je hippe nikes heeft ingepikt ofzo.
Als het jouw kindje is, moet je er voor opdraaien ook. Eigen schuld.
Als ze het verzint en het is allemaal niet waar, bash dr.
LOLik wist gewoon dat het om een borderlinertje ging.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef LasTeR het volgende:
Tsjah, ik denk dat ze bluft.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:47 schreef Karammel het volgende:
Eerst maar eens een bewijs zien in de zin van een zwangerschapstest. De kans bestaat nog altijd dat dit enkel een poging is je weer terug te krijgen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze probeert je te chanteren, aiiightt!!!
4 beste berichten in dit topic. En ik wil er nog bij zeggen: Wat ik heb gelezen over die meid, je zegt zelf al dat ze zichzelf sneed voor aandacht. HALLO! Begint het kwartje al te vallen? 1+1=2...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:35 schreef liefhart het volgende:
Laat dr maar een zwangerschapstest doen in jouw bijzijn en aan jou laten zien.
En toch moet ik zeggen dat ik het voor haar ook wel zielig vind. Als je zo met jezelf in de knoop zit en zulke acties gaat ondernemen om je beetje houvast terug te krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:45 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
4 beste berichten in dit topic. En ik wil er nog bij zeggen: Wat ik heb gelezen over die meid, je zegt zelf al dat ze zichzelf sneed voor aandacht. HALLO! Begint het kwartje al te vallen? 1+1=2...
ZE IS NIET ZWANGER. BEGRIJP DAT NOU EEN KEER. Eis een zwangerschapstest, en anders zeg je dat je alles doorvertelt van die "zwangerschap" aan die ouders als ze dat niet doet. Geloof me, dan zal ze snel genoeg zeggen dat ze NIET zwanger is.
Beslist. En er zijn mensen die gestudeerd hebben om die zielige mensen te helpen. Lijkt me niet een zaak voor TS.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En toch moet ik zeggen dat ik het voor haar ook wel zielig vind. Als je zo met jezelf in de knoop zit en zulke acties gaat ondernemen om je beetje houvast terug te krijgen.
Hoor je mij ook niet zeggen, snap TS prima dat hij eruit gestapt is als het echt zo is als TS beweert. Neemt niet weg dat ik ook aan anderen denkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Beslist. En er zijn mensen die gestudeerd hebben om die zielige mensen te helpen. Lijkt me niet een zaak voor TS.
Hiermee laat je te veel initiatief bij de ex. Het allerallerallerbelangrijkste op dit moment is de 13-wekengrens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:45 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
4 beste berichten in dit topic. En ik wil er nog bij zeggen: Wat ik heb gelezen over die meid, je zegt zelf al dat ze zichzelf sneed voor aandacht. HALLO! Begint het kwartje al te vallen? 1+1=2...
ZE IS NIET ZWANGER. BEGRIJP DAT NOU EEN KEER. Eis een zwangerschapstest, en anders zeg je dat je alles doorvertelt van die "zwangerschap" aan die ouders als ze dat niet doet. Geloof me, dan zal ze snel genoeg zeggen dat ze NIET zwanger is.
Volgens mij is het niet zo zwart/wit inderdaad. Als het zeer aannemelijk is dat iemand de vader is, kan hij het tegendeel aantonen door mee te werken aan een zwangerschapstest. Niet de vader: verhaal klaar. Wel de vader: toch betalen. Wil iemand niet meewerken aan een vaderschapstest, dan kan hij in sommige gevallen ook tot betaling gedwongen worden volgens mij, onder het mom van: als je zeker weet dat het jouw kind niet is, doe je toch een test om het te bewijzenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef Dipkip het volgende:
Iedereen beweert hier wel heel stellig dat als je je kind maar niet erkend je niet hoeft te dokken, maar is dat wel echt zo? In het vorige ik-heb-een-borderliner-bezwangerd-topic werd nog in koor het tegenovergestelde geroepen.
Burgerlijk Wetboek, Boek 1, Artikel 199quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:24 schreef Dipkip het volgende:
Iedereen beweert hier wel heel stellig dat als je je kind maar niet erkend je niet hoeft te dokken, maar is dat wel echt zo? In het vorige ik-heb-een-borderliner-bezwangerd-topic werd nog in koor het tegenovergestelde geroepen.
Dan wijst een DNA test natuurlijk uit dat je de biologische pappa bent. Maar de juridische status is niet persé een gevolg daarvan. TS en zijn borderlinertje zijn namelijk niet getrouwd: het is daardoor een onwettig kind. Wettiging geschiedt dan door erkenning.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef alors het volgende:
Je hebt toch niets aan de definitie van een vader als je niet weet wat de voorwaarden van zo'n gerechtelijke vaststeling zijn.
Ik dacht dat zo'n meiske best zo'n test kan eisen en dat je dan de sjaak bent.
Grafhoer!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:16 schreef petrelli het volgende:
[..]
Ja of die grafhoer neemt de moeite om even een pilletje te slikken zodat er ook geen ongelukjes als dit kunnen komen! Pil is voor anticonceptie, condoom is voor anti-soa's.
Wat een vreselijk laf standpunt om aan gevolgen van een puur door jouzelf gecreeërd probleem te komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Hiermee laat je te veel initiatief bij de ex. Het allerallerallerbelangrijkste op dit moment is de 13-wekengrens.
TS, je ex moet zo min mogelijk ruimte hebben om te rekken en dat doe je door die ouders op de kortst mogelijke termijn te informeren. Dan weet je in ieder geval zeker dat er binnen een dag duidelijkheid is.
Hoe eerder je het doet en mocht ze zwanger zijn, hoe eerder jij, je ouders en de ouders van je ex powerplay kunnen gaan spelen tegen die ex van je dat haar leven zoals ze dat kende voorgoed voorbij is als ze dat kind houdt en dat er no way in hell is dat jij opnieuw een relatie met haar begint als ze dat kind houdt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:52 schreef liefhart het volgende:
[..]
Wat een vreselijk laf standpunt om aan gevolgen van een puur door jouzelf gecreeërd probleem af te komen
Wat Vagere Hein zegt is realistisch. De laatste alinea komt lullig over inderdaad. Maar het is wel realiteit he?quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:52 schreef liefhart het volgende:
[..]
Wat een vreselijk laf standpunt om aan gevolgen van een puur door jouzelf gecreeërd probleem te komen
Het staat er misschien lullig, maar het is in ieders belang - expliciet ook van het ongeboren kind - dat er op de juiste gronden gekozen wordt voor het hebben van een kind.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:52 schreef liefhart het volgende:
[..]
Wat een vreselijk laf standpunt om aan gevolgen van een puur door jouzelf gecreeërd probleem te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |