Gelukkig zeg je het zelf al.quote:
Inderdaad, dat is niet een heel weinig voorkomend fenomeen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef Susi het volgende:
Heb je er al over geprakkezeerd dat ze het misschien expres zegt, om je terug te krijgen ?
In dat geval wil je toch zeker niks meer met haar te maken hebben, lijkt me..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
ze is dus echt zwanger. en omdat ik had gezegd dat ik nog geen kinderen wilde, zilt ze echt persee het kind houde om mij moeilijk te maken uit wraak, denk ik
Dat is toch wel het minste wat een man doet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:46 schreef Re het volgende:
maar je bent nog een paar keer over d'r heen gegaan voordat je het uitmaakte?
gaat echt niet lukke want ze is pissed. en ik wil haar neit verraden door aan haar ouders te vertellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef Hakkyy het volgende:
zorg dat je weer bij elkaar komt, zorg daarna dat ze abortus pleegt en maak het vervolgens uit
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef aiidz het volgende:
erger nog ze heeft nog niet aan haar ouders verteld. en ik weet niet of ik later een plicht heb om het kind te zorgen >_<
eeh? wedde dat ik daar word dood geslagen door haar broer, vader en die kut hondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgen
En je kunt toch geheel onschuldig even haar ouders verwittigen of die het erg vinden dat je nog geen pappa wilt worden en of ze voor hun dochter willen zorgen omdat jij dat niet wil?
ach - damn - had ik net te laat gelezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:58 schreef Re het volgende:
laten we ondanks het topic ons weerhouden van bagger en suffe plaatjes posten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:59 schreef wijsneus het volgende:
How is babby formed? How girl get pregnant?
Laat dr maar een zwangerschapstest doen in jouw bijzijn en aan jou laten zien .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
ze is dus echt zwanger. en omdat ik had gezegd dat ik nog geen kinderen wilde, zilt ze echt persee het kind houde om mij moeilijk te maken uit wraak, denk ik
Leuke wraakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:43 schreef aiidz het volgende:
Dat is echt voor mietjes hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
gewoon niet erkennen, dan hoef je er ook niet voor te zorgen
En je kunt toch geheel onschuldig even haar ouders verwittigen of die het erg vinden dat je nog geen pappa wilt worden en of ze voor hun dochter willen zorgen omdat jij dat niet wil?
Nee terug naar het meisje om de papa uit te hangen is in het belang van het kindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is echt voor mietjes hoor
Dan heb jij de touwtjes toch in handen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:53 schreef aiidz het volgende:
[..]
gaat echt niet lukke want ze is pissed. en ik wil haar neit verraden door aan haar ouders te vertellen.
wat is het nouquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:36 schreef aiidz het volgende:
ya, ik had een week geleden uitgemaakt met mijn ex, en nou zegt ze opeens dat ze zwanger is, en ze weet niet wat ze moet doen. ze wilt het kind best wel houden maar alleen als ik ook mee help en zo. en daar heb ik dus geen zin in, sowieso nu heb ik gevoel dat ik haar toekomst heb verpest. en ze wilt het kind toch echt behouden. wat moet ik doen. we zijn nog jong en dom. ik ben net 18 en zij wordt 18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |