check my edit:quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of wat Kevin zegt
En ik zoek net even op google image: en je hebt gelijk. Neemt niet weg dat het leuke muziek is...
Me too (pfieuw smiley)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Check.
En gelukkig weer niet de laatste post.![]()
Smaken verschillen. Ik heb dus niet "gelijk", maar je bent 't wel met me eens.quote:
quote:Bodyrox - What Planet You On
Anderson - Trevor On The Dancefloor
Duffy - Warwick Avenue
The Pigeon Detectives - This Is An Emergency
Aka The Junkies - Konijntje
Dizzee Rascal ft Calvin Harris - Dance Wiv Me
Uhum: Het is vrijdag: Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik heb dus niet "gelijk", maar je bent 't wel met me eens.![]()
Oasis!!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uhum: Het is vrijdag: Je hebt gelijk!
Woei, weer een beetje Guinness in dit topic...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
De topics vliegen je om de oren de laatste dagen.
Ik ben ook nog Fris...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk fris, vandaar..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Woei, weer een beetje Guinness in dit topic...
Slijter was uitverkocht vandaag....
Bij gebrek aan: Jupiler in 50cl blikken!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. [ afbeelding ]
Ik heb hier nog twee pintblikken staan. Maar nu toch gekozen voor een Hoegaarden
!
Trouwens: Foto's kijken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. [ afbeelding ]
Ik heb hier nog twee pintblikken staan. Maar nu toch gekozen voor een Hoegaarden
!
klinkt tofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende plaatje moet je even in de gaten houden: Anderson - Trevor On The Dancefloor
komen uit rotterdam, nieuwe album stellen ze vanavond voor en het is een hele toffe plaat geworden!
[ afbeelding ]
Alweer een nieuw bandje uit Rotterdam ? Lekker bezig daar. Klinkt wel aardig dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:38 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende plaatje moet je even in de gaten houden: Anderson - Trevor On The Dancefloor
komen uit rotterdam, nieuwe album stellen ze vanavond voor en het is een hele toffe plaat geworden!
[ afbeelding ]
er komt gewoon veel lekkers uit R'damquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alweer een nieuw bandje uit Rotterdam ? Lekker bezig daar. Klinkt wel aardig dit.
3000 min 1, 3000 min 2, 3000 min 3......quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ze uitgezocht heb. Zal dit weekend weer verdergaan; hoop dat ik een eind kom
.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:41 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
er komt gewoon veel lekkers uit R'damlol
Qua bandjes absoluut !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:41 schreef Sanneke3FM het volgende:
er komt gewoon veel lekkers uit R'damlol
blubhlbuhbublbuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Zeg moet die Duffe zometeen echt ? Niet een lekkere remix van die plaat ipv het origineel ?
Ja en meisjes uit de omgeving van R'dam haaaquote:
Biertje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Kevin. Toch niet zo fris dus..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
3000 min 1, 3000 min 2, 3000 min 3......
Het zal best een leuke dame zijn maar kom op Sanne dit kennen we zolangzamerhand toch wel? Beetje een saaie plaat na de fijne plaat van net.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:44 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
blubhlbuhbublbuh
Dont mess with Duffy
Juist !quote:Ja en meisjes uit de omgeving van R'dam haaa
Dat ga ik niet halen maar ik hoop dat Hamilton de pole pakt. Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:45 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga aftaaien... Morgen om 07.00 kwalificatie F1! (en ik ben onwijs moe, maar dat geheel terzijde)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:47 schreef Sanneke3FM het volgende:
Duffy maakt mooie fijne liedjes en heeft een aparte stem.
JAA! Dat vind ik.
Astublieft, proost!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ach, vooruit maar weer!!![]()
Trusten Sersjee!!
Ha vetquote:
Ik heb een zangeres die lijkt er met uiterlijk en stem opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Duffy heeft wel "iets" vind ik.![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een zangeres die lijkt er met uiterlijk en stem op
"n Dubbelgangster?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een zangeres die lijkt er met uiterlijk en stem op
Lekker nummer dit:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Waarom is Dance Wiv Me in Engeland een vette nummer 1 hit geworden terwijl de plaat in Nederland volgens mij echt niets heeft gedaan... Had zo gehoopt dat het 3FM Me-ga-hit zou worden, helaas..
Uuropener van straks.... Oh-my-god.
Niks mis met de uuropener van straks.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Waarom is Dance Wiv Me in Engeland een vette nummer 1 hit geworden terwijl de plaat in Nederland volgens mij echt niets heeft gedaan... Had zo gehoopt dat het 3FM Me-ga-hit zou worden, helaas..
Zet heesche stem op: "Ik heb een zangeres die lijkt er met uiterlijk en stem op"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb je ook weleens geiler gezegd.
Goede edit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed he en dan ook nog eens de heerlijke flow in de plaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker nummer dit:
Get away from the bar, tel your boyfriend to hold the jar and dance with me......
quote:23-00
MGMT - Kids (Soulwax Remix)
The Killers - Human
Anouk - If I Go
TV On The Radio - Golden Age
Snoop Dog - My Medicine
OMD - Electricity
Bloc Party - Talons
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
Ladyhawke - Paris Is Burning
Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Vegas For Millions - Worst Case Scenario
Coldplay - Viva La Vida
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, er komen echt leuke inzendingen binnen op het zinnetje van Bos
Omdat ik C&S aan het vermijden was, ben ik BBC one gaan luisteren in de vakantie. Die waren op Ibiza en daar was het een mega mega hit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Goed he en dan ook nog eens de heerlijke flow in de plaat.![]()
Dat zie je goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik nu dat het steeds killer wordt in uur 2.
Laat me raden: Eentje van Sanne?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:59 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
maar eentje is echt heelheel leuk!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Laat me raden: Eentje van Sanne?
Hij valt....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zie je goed.Hopen dat 't einde van de show nog wat killer gaat eindigen..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij valt....
Mr. Brightsidex100000000
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
Het positieve is in Engeland de BBC
Een groot nadeel, de vrouwen, die zien er meestal niet uit.
En de muziekjes die er vandaan komen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
En de vriendelijkheid/respect van de mensen.
Het is mij nog steeds een compleet raadsel waarom de plaat niet is aangeslagen in Nederland want de plaat is op 3FM toch redelijk gedraaid, maar dan wel weer veel 's avonds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Omdat ik C&S aan het vermijden was, ben ik BBC one gaan luisteren in de vakantie. Die waren op Ibiza en daar was het een mega mega hit.
En al die Britten kunnen het woord voor woord mee zingen krijsen.....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
En de muziekjes die er vandaan komen!
Daar kunnen ze hier nog wat van leren ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
En de muziekjes die er vandaan komen!
Toch grappig.... Ladyhawke - Paris is Burning is hot, maar Coldplay laat je koud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik vind ladyhawke fijn
Maar ik poeppoeppoeppoep zo hard op Coldplay
Praatje als je iemand tegenkomt. Even vragen of je hulp nodig hebt als je ergens op straat op een kaart aan 't kijken bent enz. enz.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze hier nog wat van leren ja.. Bijvoorbeeld de roltrappen rechts lopen = rechts lopen. eerst uitstappen dan instappen etc.
Ik ga dan met de boot van IJmuiden naar Amsterdam. In IJmuiden gaat ook de boot naar Newcastle. Kortom vaak zitten er ook Engelsen in de boot. Maar die dames zijn zooo lelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En eensch. Dat doen de Schotten en Ieren beter daar op die eilanden
Dat verklaartquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch grappig.... Ladyhawke - Paris is Burning is hot, maar Coldplay laat je koud.
Oja de roltrap en Nederlanders...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze hier nog wat van leren ja.. Bijvoorbeeld de roltrappen rechts lopen = rechts lopen. eerst uitstappen dan instappen etc.
Laat 'm maar vol open staan!! Want daar zijn The Killers!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
De plaat klinkt nog beter als het geluid echt vol open staat.
+1 Scherp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch grappig.... Ladyhawke - Paris is Burning is hot, maar Coldplay laat je koud.
Stop it.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Praatje als je iemand tegenkomt. Even vragen of je hulp nodig hebt als je ergens op straat op een kaart aan 't kijken bent enz. enz.
En de broer van een collega: over die musical....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
Daar zijn we weerinclusief bier en toastjes
![]()
Dolf Janssen zometeen bij Pauw & Witteman te gast, over z`n vertrek bij 3FM
TOen ik in Londen was vorig jaar ook meegemaakt. Geweldige mensen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Praatje als je iemand tegenkomt. Even vragen of je hulp nodig hebt als je ergens op straat op een kaart aan 't kijken bent enz. enz.
Vandaag onderweg naar huis ging het nog best goed, maar dat kwam doordat ik vlakbij de roltrap uitstapte en de mensen voor me met koffers naar boven renden... het was namelijk station Schiphol.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja de roltrap en Nederlanders...
Killers![]()
Schiphol telt nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vandaag onderweg naar huis ging het nog best goed, maar dat kwam doordat ik vlakbij de roltrap uitstapte en de mensen voor me met koffers naar boven renden... het was namelijk station Schiphol.
Musical??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En de broer van een collega: over die musical....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha, er komen echt leuke inzendingen binnen op het zinnetje van Bos
Die pet van hem moeten ze ook verbrandenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Musical??
Wel Alain Clark die ook te gast is
Romeo en Julia.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Musical??
Wel Alain Clark die ook te gast is
Neuh die pet mag blijven, maar hij daarentegenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die pet van hem moeten ze ook verbranden
Ik gok op inhammenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die pet van hem moeten ze ook verbranden
Enkeltje Wit Rusland ofzo voor Alainquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Neuh die pet mag blijven, maar hij daarentegen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik gok op inhammen
net als alle andere petdragers
o.a. Tjeerd Voicst
Of hij blijft gewoon lekker van die wacke dingetjes doen als achtergroondkoortje bij Gielquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Enkeltje Wit Rusland ofzo voor Alain
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een goede vriend trouwens ook. Van pet dragen wordt je kaal....
Zal bestquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik gok op inhammen
net als alle andere petdragers
o.a. Tjeerd Voicst
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:21 schreef Sanneke3FM het volgende:
maar hey! Niks mis met kaal, eh................
Waar geen haar zit, zitten hersenen zei een kale vriend altijd....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal best.
Ik heb ook inhammen, en ja ik word ook kaal binnen nu een een aantal jaar maar zorg dat mijn kapsel redelijk goed zit waardoor het niet opvalt.
Euh..ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk denk ik aan iets anders...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk denk ik aan iets anders...
Ik had het iig niet over wat de titel van dit radio programma zal vermoedenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Euh..ja..![]()
HALLO we zijn moveyourass aan 't luisteren en ik heb t over kaal
ohohoh wat zal ik bedoelen?
jammer, hoor..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, de hond is er zo te horen. Nu Martin nog..
"NIET LIKKEN!!!"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, de hond is er zo te horen. Nu Martin nog..
klopt over 10 jaar ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar geen haar zit, zitten hersenen zei een kale vriend altijd....
Ik zeg Palin:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Over Michiel in the USA gesproken: laten we hopen dat Obama wint, want als McCain wint wil je toch niet dat Cindy McCain de first lady wordt: Cindy McCain accuses Barack Obama of endangering her son in Iraq
Echt, hoe dom kun je zijn??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
een goeie ouwe plaat! (die hier niet eens in de computer stond)
En dat terwijl de meest foute Happy Hardcore er wel in staat, toch vreemd idd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
een goeie ouwe plaat!
Ontzettend dom wicht dat 't is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Over Michiel in the USA gesproken: laten we hopen dat Obama wint, want als McCain wint wil je toch niet dat Cindy McCain de first lady wordt: Cindy McCain accuses Barack Obama of endangering her son in Iraq
Echt, hoe dom kun je zijn??![]()
![]()
Tuurlijk niet. Toegegeven: ze ziet er voor een dame op leeftijd ontzettend goed uit maar volgens mij is ze echt zo ontzettend dom. Voorzitter zijn van een commitee voor afscheiding van Alaska en dan VP willen wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zeg Palin:
Wat zij zegt dat kan niet. Ook al ben je volgens de rest van de wereld een Milf....
Weet ze dan niet dat haar echtgenoot voor de oorlog in Irak is en dat hij (en zijn partij) meer dan Obama hun zoon (en tienduizenden anderen) in gevaar heeft gebrachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ontzettend dom wicht dat 't is.
Ik dacht al, waar komt dat geschreeuw toch vandaan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Jongens, ik ga jullie verlaten.
Er roept een bed naar me.
Fijne avond nog!![]()
![]()
Maar die situatie zal na vandaag vast anders zijnquote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Weer goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt dat geschreeuw toch vandaan...
Zeg dan dat het bed zich stil moet houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Die stem is erg herken baar van Blockparty...quote:
Dat zeg ik ook altijd....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
"En deze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren!!"![]()
Zei Rudy nou in 't begin van 't gesprek net "Welk merk hond..?"
Ik heb het nog niet gehoord. En het is toch maar een kamer naast welke ik zit....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Waarvoor dan? (die kaarten)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik was vanmiddag rond 12.30 op de radio!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb kaarten gewonnenIk hou helemaal niet van die muziek, maar ik ga me echt wel uitleven met vriendlief
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
Ik heb kaarten gewonnenIk hou helemaal niet van die muziek, maar ik ga me echt wel uitleven met vriendlief
![]()
![]()
Wel de 3fm luisteraar inmiddelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Kijken of hij Florent nog gaat afbranden.
Welke kansloze idioot komt er nou op de radioquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord. En het is toch maar een kamer naast welke ik zit....(flauw)
Je bent op dreef..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan moet je wel heel erg naar de wc: Pipi en pi![]()
Van jou hebben we nooit meer wat gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Welke kansloze idioot komt er nou op de radio
Hey flapdrolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, het afbranden viel wel mee.. eigenlijk niets aan de hand.
Ja, lach maarquote:
Alain heeft al een laag IQ, dus wat het gemiddelde IQ van een 3fm luisteraar dan is...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.
Helaas gemist..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.
Vlindur Veenstra Veenstra..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hey flapdrol
Hij vond ook nog dat ik een mooie achternaam had
Veenstra Veenstra!!!![]()
![]()
Desondanks scoort hij heel veel punten voor die dingen die hij riep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje tam gesprek met Dolf trouwens..
Mja, maar met de huidige kredietcrisis zijn die punten binnenkort niks meer waard...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Desondanks scoort hij heel veel punten voor die dingen die hij riep.
Niet dus. toch jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Kijken of hij Florent nog gaat afbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Bloc Party gesproken: dit vind ik één van de beste tracks van hun nieuwe cd
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Trusten!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
Mooi moment om na deze drukke werkweek maar eens te gaan pitten, trusten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van de Ting Tings (wordt 13 oktober uitgebracht in de UK):
Iets totaal iets anders dan de vorige single, maar klinkt toch wel lekker.
Dat is wel beter dan de uuropenerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van de Ting Tings (wordt 13 oktober uitgebracht in de UK):
Iets totaal iets anders dan de vorige single, maar klinkt toch wel lekker.
Giel.. tsjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Niet dus. toch jammer
Hij pastte niet in het format van 3FMKijk dan eens naar Giel. Vorige week op weg naar m`n werk zette ik `m 2 dagen achter elkaar aan, 2 keer was er van die Jantje Smit-style rotzooi op
![]()
![]()
GA DAN NAAR 100%NL!!!!
Lekker up-tempo. Klinkt ook wel goedquote:Over Bloc Party gesproken: dit vind ik één van de beste tracks van hun nieuwe cd
Trusten!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
Ikke gaat ook
vandaag weer studerne voor tentamens.
Voor Fruit Machine is nog geen clip gemaakt, dus die kans lijkt me erg klein.quote:
Stomme reclame van een of andere winkel (naam is me even ontschoten)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
??
oh, we hebben die coldplay verwisseld omdat we tijd tekort hadden
Ja dus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor Fruit Machine is nog geen clip gemaakt, dus die kans lijkt me erg klein.
Klinkt niet verkeerd.quote:
Goed gevonden !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Rudy: het is 'Here is the News' van Electric Light Orchestra (ELO).
Ohja. ELOquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef Sirolf het volgende:
Rudy: het is 'Here is the News' van Electric Light Orchestra (ELO).
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.Jammer van dat kuchje aan 't einde..
Ja want het origineel is helemaal niet te pruimen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh, 't is de mix van Cold shoulder. Beter!!
Nou dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja want het origineel is helemaal niet te pruimen...
Ja, zo heb ik haar leren kennen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meddle is erg gaaf idd, maar haar cover van Ready For The Floor mag er ook wezen.
Of:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zo tijdens Marike Jager ff doen dan.
3. Surfen (dacht ik te horen)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef Sirolf het volgende:
1. Ben Harper
2. Lyndon B. Johnson
3. ?
4. Jack
Boots got a new toy.quote:
Appel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Grappige is dat ik kort geleden het 'ah-haaaaa'-geluidseffect van Rudy heb gevonden in de standaard library van het Apple-programma Soundtrack.
Hetzelfde geldt voor de feesttoeter van Domien trouwens.
Volgens mij zat 'ie in de specifieke Soundtrack-library. Maar je zou kunnen zoeken op 'children' en voor het Domien-effect op 'cartoon' en dan iets met een horn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Appel?
Heb ik die dan ook.....
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zat 'ie in de specifieke Soundtrack-library. Maar je zou kunnen zoeken op 'children' en voor het Domien-effect op 'cartoon' en dan iets met een horn.
't is wel eens eerder gelukt dus waarom vanavond niet weerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, gaan we nu tijdens MoveYourAss een heel topic vollullen? dat zou leuk zijn
Ik ging ook even kijken en ik heb ze ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Appel?
Heb ik die dan ook.....
Als je dus geluiden nodig hebt voor je radioprogramma, kijk dan in de Apple library.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ging ook even kijken en ik heb ze ook.
Heel slecht dit want ik heb wel geluisterd maar ik kan het me even niet voor de geest halen.. Misschien als hetgeen aan genuttigde alcoholische dranken wat is gezakt weer maar op dit moment kan ik het even niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, hans: had je vorige week Rudy's parodie nog gehoord op Giel die zich in de studio liet pijpen?
En nu zit ik me te bedenken hoe dat zou klinken in de Achterstevori..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind vollullen ineens een mooi woord.
Al die letters en het lijkt niet eens een woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |