Ik had het iig niet over wat de titel van dit radio programma zal vermoedenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Euh..ja..![]()
HALLO we zijn moveyourass aan 't luisteren en ik heb t over kaal
ohohoh wat zal ik bedoelen?
jammer, hoor..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, de hond is er zo te horen. Nu Martin nog..
"NIET LIKKEN!!!"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, de hond is er zo te horen. Nu Martin nog..
klopt over 10 jaar ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar geen haar zit, zitten hersenen zei een kale vriend altijd....
Ik zeg Palin:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Over Michiel in the USA gesproken: laten we hopen dat Obama wint, want als McCain wint wil je toch niet dat Cindy McCain de first lady wordt: Cindy McCain accuses Barack Obama of endangering her son in Iraq
Echt, hoe dom kun je zijn??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
een goeie ouwe plaat! (die hier niet eens in de computer stond)
En dat terwijl de meest foute Happy Hardcore er wel in staat, toch vreemd idd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
een goeie ouwe plaat!
Ontzettend dom wicht dat 't is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Over Michiel in the USA gesproken: laten we hopen dat Obama wint, want als McCain wint wil je toch niet dat Cindy McCain de first lady wordt: Cindy McCain accuses Barack Obama of endangering her son in Iraq
Echt, hoe dom kun je zijn??![]()
![]()
Tuurlijk niet. Toegegeven: ze ziet er voor een dame op leeftijd ontzettend goed uit maar volgens mij is ze echt zo ontzettend dom. Voorzitter zijn van een commitee voor afscheiding van Alaska en dan VP willen wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zeg Palin:
Wat zij zegt dat kan niet. Ook al ben je volgens de rest van de wereld een Milf....
Weet ze dan niet dat haar echtgenoot voor de oorlog in Irak is en dat hij (en zijn partij) meer dan Obama hun zoon (en tienduizenden anderen) in gevaar heeft gebrachtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ontzettend dom wicht dat 't is.
Ik dacht al, waar komt dat geschreeuw toch vandaan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Jongens, ik ga jullie verlaten.
Er roept een bed naar me.
Fijne avond nog!![]()
![]()
Maar die situatie zal na vandaag vast anders zijnquote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Weer goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt dat geschreeuw toch vandaan...
Zeg dan dat het bed zich stil moet houdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Die stem is erg herken baar van Blockparty...quote:
Dat zeg ik ook altijd....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
"En deze is uit de tijd dat witte sportsokken nog helemaal hip waren!!"![]()
Zei Rudy nou in 't begin van 't gesprek net "Welk merk hond..?"
Ik heb het nog niet gehoord. En het is toch maar een kamer naast welke ik zit....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Sanneke3FM het volgende:
Fijne avond nog!![]()
![]()
Waarvoor dan? (die kaarten)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik was vanmiddag rond 12.30 op de radio!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb kaarten gewonnenIk hou helemaal niet van die muziek, maar ik ga me echt wel uitleven met vriendlief
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
Ik heb kaarten gewonnenIk hou helemaal niet van die muziek, maar ik ga me echt wel uitleven met vriendlief
![]()
![]()
Wel de 3fm luisteraar inmiddelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Kijken of hij Florent nog gaat afbranden.
Welke kansloze idioot komt er nou op de radioquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef Vlindur het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord. En het is toch maar een kamer naast welke ik zit....(flauw)
Je bent op dreef..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan moet je wel heel erg naar de wc: Pipi en pi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |