Van jou hebben we nooit meer wat gehoordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Welke kansloze idioot komt er nou op de radio
Hey flapdrolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, het afbranden viel wel mee.. eigenlijk niets aan de hand.
Ja, lach maarquote:
Alain heeft al een laag IQ, dus wat het gemiddelde IQ van een 3fm luisteraar dan is...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.
Helaas gemist..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, hij vergeleek de 3FM-luisteraar met Alain Clark 'maar dan met een lager IQ'.
Vlindur Veenstra Veenstra..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hey flapdrol
Hij vond ook nog dat ik een mooie achternaam had
Veenstra Veenstra!!!![]()
![]()
Desondanks scoort hij heel veel punten voor die dingen die hij riep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje tam gesprek met Dolf trouwens..
Mja, maar met de huidige kredietcrisis zijn die punten binnenkort niks meer waard...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Desondanks scoort hij heel veel punten voor die dingen die hij riep.
Niet dus. toch jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Kijken of hij Florent nog gaat afbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Bloc Party gesproken: dit vind ik één van de beste tracks van hun nieuwe cd
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Trusten!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
Mooi moment om na deze drukke werkweek maar eens te gaan pitten, trusten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van de Ting Tings (wordt 13 oktober uitgebracht in de UK):
Iets totaal iets anders dan de vorige single, maar klinkt toch wel lekker.
Dat is wel beter dan de uuropenerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van de Ting Tings (wordt 13 oktober uitgebracht in de UK):
Iets totaal iets anders dan de vorige single, maar klinkt toch wel lekker.
Giel.. tsjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:58 schreef Timo20 het volgende:
Niet dus. toch jammer
Hij pastte niet in het format van 3FMKijk dan eens naar Giel. Vorige week op weg naar m`n werk zette ik `m 2 dagen achter elkaar aan, 2 keer was er van die Jantje Smit-style rotzooi op
![]()
![]()
GA DAN NAAR 100%NL!!!!
Lekker up-tempo. Klinkt ook wel goedquote:Over Bloc Party gesproken: dit vind ik één van de beste tracks van hun nieuwe cd
Trusten!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
Ikke gaat ook
vandaag weer studerne voor tentamens.
Voor Fruit Machine is nog geen clip gemaakt, dus die kans lijkt me erg klein.quote:
Stomme reclame van een of andere winkel (naam is me even ontschoten)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
??
oh, we hebben die coldplay verwisseld omdat we tijd tekort hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |