quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:03 schreef gerbenp het volgende:
Daar is Der Rudy weer met zijn MacBook
Is het weer met -Hans- eens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Aha ! de James Bond song.. die - muv de eerste seconden - mij nog steeds niet kan boeien
Haribo macht Kinder froh, und Erwachsene ebenso! (of zoiets, m'n Duits is wat roestig en ik associeer Haribo heel erg met vakanties in Duitsland)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kennen jullie trouwens de link tussen the black kids en Haribo? rudy vertelt het zo...
6. Lounge..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:06 schreef Sersjee het volgende:
"Not everyone likes metal. FUCK THEM!"
Woei !quote:
En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kennen jullie trouwens de link tussen the black kids en Haribo? rudy vertelt het zo...
Jup. Duidelijk 'n gevalletje van *mute*..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
De Guilty Pleasure is wel weer heel erg btw...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Duidelijk 'n gevalletje van *mute*..
In de clips en in interviews lijkt ze wel knap. Dus het is weer de celeb-make-up-schoonheid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb met die zangeres rond mogen rijden, backstage op Lowlands. Aardige dame, maar 'k vond ze in het echt toch minder knap dan ik eerst dacht
gaat er nog iemand kijken in de Melkweg?
zo meteen, we doen 3 aparte prijsvragen en je kan er ook een boxer bij winnen (jij niet sanne, die heb je alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef Sanneke3FM het volgende:
oh en hoe en wanneer kunnen we die opblaasbankjes winnen?
Ik las het net op LLink inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef Sanneke3FM het volgende:
oh en hoe en wanneer kunnen we die opblaasbankjes winnen?
Of wat Kevin zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vind je?! Ook dat is 'n gevalletje "smaken verschillen"..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef Brennel het volgende:
Morgen eerst een kleine 11 uur werken vanaf 7 uur en dan gelijk door naar een verjaardag, wordt dus een lange en vermoeiende dag![]()
Dusse: weeeeeeeelterusten!
Trusten!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:20 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik, tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |