abonnement Unibet Coolblue
pi_62298615
reageer ik hier ook eens, heb ik gelijk de laatste post...

vorige deel Kinderpraatjes deel 15

laatste post:
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef bixister het volgende:
anna heeft kennelijk ook wat woordgrapjeshumor ge-erfd: ze heeft een tekening gemaakt van een man zonder neus. "misschien heeft die meneer een verstopte neus, mama!"
ow, wat leuk
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef snoopy het volgende:
En hij zong ook 'in de maneschijn': ...een duizendpoot die schoenentoeter is...


Ik heb een zwak voor "in de maneschijn"
pi_62298642
Juf, waar is de bliksem?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62298878
Bix, wat superschattig van Anna, das echt een leuke om even hier te delen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_62299433
Oh en nog één van vandaag! Morris moet plassen en zegt: 'kom Lis, we gaan plassen'.
Ze lopen samen de wc in en net voordat de deur dichtgaat zie ik het licht uitgaan.
Morris: 'Lis, waar ben je nou?'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:03:42 #5
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62299692
Anna, bijdehandje!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62302171
Whahaha Anna! Hoe verzint ze het!

Een ouwetje van een zoontje van een vroegere vriend van mij

Papa: Niet zo vervelend doen, je moet groente eten, anders krijg je echt straf!!
Mark: Oké, sla dan maar!

Echt gebeurd, en deze vriend heeft zelfs al die uitspraken gebundeld, samen met uitspraken van zijn leerlingen (hij was dus onderwijzer) en uitgegeven.

Ja sorry dames, maar ik moet een tvp hebben hier, dit is mijn lievelingstopic
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:30:12 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62312986
Christan in het vliegtuig. Hij bekijkt de kaart met veiligheidsinstructies, afdeling zuurstofmaskers. Bij de plaatjes staat een klokje, kennelijk moet je die maskers snel opzetten:

"Die mensen hebben 5 seconden de tijd, 10 seconden, 15 seconden en dan worden ze verkouden."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62346212
Ik ook weer een.

In de auto zitten we tafels te oefenen met de oudste, waarbij ze de tafel van 4 hardop deed. Toen ze klaar was riep de jongste (van 6) enthousiast: Wouw, in een keer goed, man.... Waarop ze gelijk heel bedenkelijk keek en aanvulde:.... tenminste dat denk ik dan, hè...

[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62346455
Djulian krijgt s'avonds vaak een snoepje, maar dan moet hij wel goed gegeten hebben, zaterdagavond had hij niet goed gegeten en dus geen snoepje, waarop meneer antwoord:
Morgen krijg ik wel een snoepje, want dan eet ik wel goed want dan eten we patat.
pi_62346815
We waren gisteren onderweg naar huis en de zon stond nog al laag waardoor Morgaine last had van de zon in haar ogen en het was ook niet echt koud te noemen in de auto.
"Mam, mijn shirt smelt van de zon".
pi_62351798
Dylan onder de douche:

'Al het water struikelt over mijn hoofd!'

Ik: 'kom Dylan, dan zeep ik je even in.'
D: 'nee dat kan niet, want ik ben nog niet helemaal ingespoeld!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62354739
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ja sorry dames, maar ik moet een tvp hebben hier, dit is mijn lievelingstopic

Dat doe ik ook altijd Echt te grappig topic!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:48:42 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62369814
Isa is al een tijdje geinteresseerd in straatnamen en huisnummers, ze wil van alles en iedereen weten waar ze wonen Van ons, de buren, Opie, opa en oma weet ze het zelf al... Opa en oma wonen op 1T

Nu zit ze naast me, trekt een ondeugend gezicht en
zegt: 'Op welk nummer wonen oma en opa?'
ik: 'dat weet je zelf toch al...'
Isa: 'Ja, op 1... Koffie'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62369866
Isa Zelf grapjes verzinnen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62370938
Ronja was net naast me in slaap gevallen toen ze ineens haar speen er uit spuugde.
Half in slaap zei ze:
"hier mama. Ik hoef geen speen. Ik heb even een snotje in mijn mond. Ik heb ZO'N honger...." en ze snurkt weer verder
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:16:49 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62371946
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:38 schreef owlet het volgende:
Ronja was net naast me in slaap gevallen toen ze ineens haar speen er uit spuugde.
Half in slaap zei ze:
"hier mama. Ik hoef geen speen. Ik heb even een snotje in mijn mond. Ik heb ZO'N honger...." en ze snurkt weer verder
Dat zijn de betere mededelingen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62376382
piet had laatst samen met z'n papa wat oude filmpjes gekeken, van toen hij een baby was, en toen anna er net was. kennelijk had ik op een van die filmpjes een bikini aan (hetgeen alweer een flinke tijd geleden is... ) . "mama, hihi we hebben naar een filmpje gekeken waarop jij een borstenpakje aan had, hihi"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:59:42 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62376474
Borstenpakje! Heeft Piet al een fanclub?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62376581
Ik moet ook een tvp !

En een paar gouwe ouwe dan:
Toen ik zwanger was van de jongste vroeg Sanne (toen bijna 7)
"mama, als het een jongetje is, heeftie dan ook meteen een piemeltje?"

Mila (nu 2) als ze bij me wil liggen:
"ik ga mamma oppe tiete liggen!"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:04:38 #20
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62376606
Ooooh heerlijk allemaal

Fleur keek samen met Maud naar het zandkasteel. En koning Koos valt binnen en moet dus niezen en de het hele deuntje dansen. Maud kijkt naar Fleur en vraagt: Bah?
Fleur knikt bedenkelijk: Ja, Bah, hij moet gewoon zijn huis schoon houden dan ligt er ook geen zand en stof.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:07:09 #21
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62376662
Ik ga effe c/p-en uit een ander topic want ik geloof dat Brent hier ook thuis hoort:
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Had ik al verteld dat ie Brent alle littekens en moedervlekjes als tepel benoemt? Dat levert hilarische maar ook genante situaties op. Vooral in het openbaar... En ik krijg dat er nooit meer uit, geloof ik!
Het is frappant dat juist zulke woorden (incl. plassen en poepen) erg in dat kleine koppie blijven hangen. Ik doe er niet raar of anders over, ook niet als hij het er over heeft.
Laatst in de supermarkt, voorin de winkelwagen, zat ie lekker mijn rits omhoog en omlaag te trekken en opeens schreeuwt ie keihard door de drukke winkel 'Mama! Tepel!!!' al wijzend naar een moedervlekje iets boven mijn borsten... En hij kon er niet over ophouden ook. Om het nog erger te maken: Ik zei dus 'Nee nee, dat is geen tepel dat is een vlekje.' Maar volhardend als ie is ging hij natuurlijk nog even door. Ik doe de rits omhoog zodat er een einde aan kwam maar meneer werpt zich achterover in zijn zitje en de drama... 'Tepel!!!!!!!!!!!! Boehoehoeeeee! Tepel!!!!!!' enz................
Eenmaal buiten en inmiddels opgehouden pak ik de fietstassen op de fiets met 1 hand en de andere op het zadel want Brent zat al achterop. Hij pakt mijn hand vast en ziet er een vlekje op en zegt 'Mama, dat is een tepel, dat is een tepel'....



[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 14-10-2008 14:22:34 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62377030
hihih brent, die moeder van jou heeft er nogal wat zo te lezen! fijn dat de rest van de buurt dat nu ook weet.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:36:34 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_62380494
Brent


EN het borstenpakje van Piet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62654204
Emma dronk vanavond, op bed, bij mij (aan de borst dus). Ze nam even pauze om een lampje aan de andere kant van het bed. Ik vroeg haar of ze ook nog aan de andere kant wilde drinken.
E: jja hoor
"nou kom maar dan"
E: dan moet ik even omlopen (om het bed heen)
"Je mag ook wel over mij heen klimmen"
E: Nee dat kan niet want je hebt een veel te dikke buik!

En bedankt hè


Ik moest erg om haar lachen en zei dat ze een lief meisje is.
E: Jaha ik ben grappig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62654398
kennen jullie 'kikker is verliefd' van max velthuis? daarin heeft kikker last van div symptomen van verliefdheid (bijv. hartkloppingen) maar weet in eerste instantie niet waar die vandaan komen. dat boekje is hier momenteel nogal populair (net als alle andere kikkerboeken overigens) en G wilde laten weten dat ie verliefd op me is ( ) door aan Piet te vragen 'ojee, mijn hart doet *boemboem.. boemboem..*! wat ben ik nou?"
Piet heel droog "een kikker?"
pi_62654514
Nouja volgende keer hoeft G alleen maar te zeggen 'Kwak'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62654582
hehheh nou 't is dan wel een eend maar iets romantischer dan alleen een kwakje kan er meestal nog wel vanaf hoor.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:20:47 #28
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62654720
Een kikker!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:23:33 #29
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62654808
Ah, deze zocht ik.


Een borstenpakje, wat lief!

Juul kreeg net een lesje bloemetjes en bijtjes op peuterniveau. Mijn zus heeft net een baby namelijk en op het kinderdagverblijf had Julius heel beslist verteld dat de baby eerst een gat had gesneden in mijn zus haar buik, er toen in was geklommen en er binnenkort via datzelfde gat, dat de papa dan maar even open moest snijden, weer uit zou komen.

Tijd voor een lesje dus...

Vandaag heb ik verteld dat meisjes geen piemel hebben, maar een vagina. En dat die er is zodat de baby's uit de buiken van hun moeder kunnen kruipen.

"Maar zit er dan wel een gaatje om te plassen Mam?" vroeg hij heel slim...

"Ja, dat zit er. De baby's komen door een ander gaatje."

"Maar dan moeten ze door de poep! hij schrok zichtbaar van deze gedachte Mama, dan zijn ze helemaal zwart geschminckt als ze naar buiten komen!" hij had vervolgens een kwartier lang de slappe lach van dit beeld op zn netvlies, en ik met hem.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 24-10-2008 22:31:43 ]
pi_62654947
Julius! zwarte kindjes
Ik kreeg van de week dezelfde vraag van Emma gelukkig was de verklaring dat ik drie gaatjes heb afdoende.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62654989
hehheh julius

anna is er momenteel van overtuigd dat jongens uit een jongensbuik komen en meisjes uit een meisjesbuik. ik blijf elke keer zeggen dat iedereen uit een meisjesbuik komt maar ze vindt 't maar niks. ach, inmiddels is ze ook overstag wat betreft jip & janneke (dat jip toch een jongen is en niet andersom) dus ook hierin zal ze op den duur wel een keer 'toegeven'.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:33:14 #32
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62655059
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
hehheh julius

anna is er momenteel van overtuigd dat jongens uit een jongensbuik komen en meisjes uit een meisjesbuik. ik blijf elke keer zeggen dat iedereen uit een meisjesbuik komt maar ze vindt 't maar niks. ach, inmiddels is ze ook overstag wat betreft jip & janneke (dat jip toch een jongen is en niet andersom) dus ook hierin zal ze op den duur wel een keer 'toegeven'.
even offtopic, maar is ze nog zo met baby's en mama's bezig? Ze maakte een tijd terug toch van alles een mama en baby, of vergis ik me?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:33:50 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62655075
Jelief!!! Kwakkie voor Bix!

Julius Vieze kindjes...

En Brent maakt als hij een scheetje laat een gebaar alsof ie op een motor gas geeft (en loopt er soms zelfs rood bij aan )
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:35:14 #34
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62655116
Schattig vind ik het altijd, hoe dat 'toegeven' in bepaalde zaken altijd zo lekker terloops gaat. Op een onbewaakt moment beslissen ze om eieren voor hun geld te kiezen en (na tienduizend keer het tegendeel beweerd te hebben) dan eindelijk maar 'aan te nemen' dat iets zo is, om vervolgens de nieuwe waarheid heel voorzichtig te toetsen bij anderen, alvorens deze heel zelfverzekerd op te nemen in hun dagelijks vocabulair.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:36:16 #35
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62655151
Gas geven op een motor als je een scheet laat, dat vind ik écht heel grappig!
pi_62655201
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:33 schreef PM-girl het volgende:

[..]

even offtopic, maar is ze nog zo met baby's en mama's bezig? Ze maakte een tijd terug toch van alles een mama en baby, of vergis ik me?
iets minder, maar 't blijft wel een van de favoriete thema's hoor!

hihi brent!

en inderdaad renzell, echt als je 't helemaal niet meer verwacht en dan doen alsof ze nooit anders beweerd hebben.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:38:08 #37
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62655211
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef renzell het volgende:
Gas geven op een motor als je een scheet laat, dat vind ik écht heel grappig!


Ah, bix, het is dus nog steeds in!

Renzell, ik verheug me daar al op, het duurt nog even bij ons denk ik, voordat dat soort vragen komen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62656433
whaha geweldig die praatjes!

Ik zei van de week tegen Amber: je bent een deugniet. Nee mama zei ze, ik ben een deugwel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62656575
pas geleden was middelste het binnenzitten even zat en wilde dus naar buiten. Hij zou alleen maar een rondje op zijn nieuwe fiets gaan fietsen en dus geen oude kleren aan hoeven te doen.
Toen hij een kwartier later hélemaal onder de bagger weer thuiskwam vroeg ik hem hoe dat zo gekomen was, hij zou toch niet in de modder gaan spelen?
Zijn antwoord was 'ik snap het ook niet mama, ik ben wel bij de modderplas geweest maar ik deed maar 1 klein stampje '
Saartje
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26:38 #40
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62656604
Jongste.

"Als een vliegje bij een spin in het web zit, dan eet die spin dat vliegje toch ohop?"
"Ja"
"En wat gebeurt er dan met dat vliegje?"

Dus ik begin maar weer eens aan de verhandeling over leven en dood zoals ik die zie .

"Nee joh Mam (hard gelach), dan wordt ie spinnenpoep!"
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:27:31 #41
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62656620


Maar 1 klein stampje huh ?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_62656637
Jongste Je denkt ook veel te moeilijk Leah
Saartje
pi_62656695
Oh pas had die 5 jarige droeloe ook nog een mooie..
Ik was bezig de badkamer uit te mesten en kwam een oud lenzendoosje tegen met 2 kleurlenzen daar in.
Meneer bekeek dat eens goed en vond het prachtig. Later die middag vertelde hij grote broer dat ik een bakje met oude ogen weg had gegooid
Saartje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:26:32 #44
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62657838
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_62658194
Leuk topic is dit ook!
Weet ff geen voorbeeld meer van Kim. Maar ze heeft vaak grappige uitspraken en moet er zelf dan ook hard om lachen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:34:12 #46
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62660216
Juul . Wat heeft dat jong toch een heerlijke fantasie.
En wat bieden jullie hem toch een heerlijk leventje Renzell . Weet niet waar zo'n grootse opmerking nou ineens vandaan komt , ochtendsentiment
pi_62673642
Mijn neefje van bijna 5 sprak zijn moeder een keer aan met haar voornaam.
Waarop zij zegt dat ze dat niet wil, omdat zij zijn mamma is en dat is zo bijzonder, dat mogen maar een paar kindjes zeggen: hij en zijn zusjes.
Waarop hij even nadenkt en dan zegt: 'dan moet je mij in het vervolg maar Zoon noemen, daar is er ook maar eentje van'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:00:23 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62678590
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh pas had die 5 jarige droeloe ook nog een mooie..
Ik was bezig de badkamer uit te mesten en kwam een oud lenzendoosje tegen met 2 kleurlenzen daar in.
Meneer bekeek dat eens goed en vond het prachtig. Later die middag vertelde hij grote broer dat ik een bakje met oude ogen weg had gegooid
Mooi is dat he. Dat je denkt dat ze gefascineerd naar iets simpels zitten te kijken en dat je er uren later pas achter komt dat ze dachten dat het iets heel anders was.

Jolie heeft vakantie en tettert aan één stuk door. Zelfs als ze om 2 uur 's nachts en eventjes wakker is geworden.

'Mam, weet je wat ik niet begrijp? Waarom mogen jullie altijd later naar bed?'Jullie, grote mensen?'
'Euh nou omdat wij meestal minder slaap nodig hebben en soms moeten we ook nog andere dingen doen.'
'Leuke of stomme?'
'Soms leuk en soms stomme dingen maar nu gaan we slapen.'
De volgende morgen.
'Mam, het is raar dat jullie nog dingen doen als ik al lig te slapen.'
'Raar?'
'Ja. Jij bent al groot en hebt al veel dingen gedaan. Ik ben klein en moet nog allemaal dingen doen. Wanneer moet ik dat dan allemaal doen????'


En vanmorgen met een bedrukt gezicht 'Mam, begrijp me niet verkeerd maar wanneer is het ook alweer de dag dat ik weer naar juffie toe mag?' : ')
pi_62678629
Jolie blijft toch zo heerlijk

Morris toen we net thuis kwamen van vakantie: 'ik hoor de prekels niet'. 'Dat klopt Morris, in de stad zijn geen krekels'.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62678885
Kim vanmiddag ineens " ik weet niet waar dat ligt mama. " Ik vroeg aan Djeez waar hij iets had neergelegd. Vind ik wel knap, een hele zin en ook nog heel duidelijk.
pi_62678925
vind ik ook!

anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
pi_62678946
oh ik lees nu pas jolies slimme vragen. geweldig!
en morris... afkicken maar weer, van de prekelgeluiden...
pi_62678988
Anna, eigenlijk denk ik wel dat dat geluk is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 00:50:45 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62679358
Lucie is van haar favoriete 'Mijn eerste dierenboek' in een reuzenstap overgegaan op 'De wondere wereld der dieren' . Daar staan veel bijzondere dieren in, zoals de roze minco, de postlijster en de pannenkoekoe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62683149
de pannenkoekoe

Jolie met je mooie vragen
Saartje
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:18:47 #56
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62684865
Jolie

En wat een volzin van Kim

Finn is momenteel nogal in de ban van krokodillen.
Omdat ie gek aan het doen was vanochtend zei ik tegen 'm "Pief, paf, poef, Finn is een..."
En wat zegt Finn: "Krokodil!!!"
pi_62686651
Kim zegt nu de hele tijd ineens kotodil (krokodil) bijt in je bil! En ligt dan helemaal in een deuk. Heeft ze vast op psz geleerd.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:27:23 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62689846
Kan goed ingrid, wij hebben zo ongeveer als slogan: het kleine krokodilletje bijt <insert naam.> in zijn billetje!

De prekels van Morris vind ik erg leuk, hebben jullie misschien iets té veel kerken bezocht?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:30:41 #59
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62689952
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef bixister het volgende:
vind ik ook!

anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
  Redactie Frontpage zondag 26 oktober 2008 @ 18:08:54 #60
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_62694919
Nog een briljante quote van Kim gisteren. Ingrid en ik keken een film, maar net voor het einde werd Kim wakker. Ging ze nog even meekijken, gezellig. Ineens klapte er in de film een busje met een flinke vaart op een boom. Zei Kim ineens:"Stuk!". Erg grappig...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:48:20 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62696186
ik vind het anders niet zo grappig dat een kindje van 3 zulke films ziet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 26 oktober 2008 @ 18:54:58 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62696382
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:48 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind het anders niet zo grappig dat een kindje van 3 zulke films ziet
Bespaar je de moeite.
pi_62701017
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 18:08 schreef Djeez het volgende:
Nog een briljante quote van Kim gisteren. Ingrid en ik keken een film, maar net voor het einde werd Kim wakker. Ging ze nog even meekijken, gezellig. Ineens klapte er in de film een busje met een flinke vaart op een boom. Zei Kim ineens:"Stuk!". Erg grappig...
Moet je het wel goed vertellen. Komt raar over nu.
Kim was bij mijn ouders geweest. En was onderweg in de auto in slaap gevallen. Ze hebben de sleutel van ons huis en kwamen binnenvallen. Met een half wakkere Kim. Die zag dat dus. En toen kwam dat er wel droog uit.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:07:35 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62711177
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Moet je het wel goed vertellen. Komt raar over nu.
Kim was bij mijn ouders geweest. En was onderweg in de auto in slaap gevallen. Ze hebben de sleutel van ons huis en kwamen binnenvallen. Met een half wakkere Kim. Die zag dat dus. En toen kwam dat er wel droog uit.
Ah da's inderdaad een heel ander verhaal Ingrid!
pi_62711439
Mila zit midden in het potjegebeuren, jeweetwel die fase dat ze supertrots zijn op een plasje wat op de pot gaat..
Nu had ze mijn moeder(beppe) even aan de telefoon en mijn moeder zegt dat ze op gaat hangen omdat ze naar de wc moet..
Mila: "Ja! Beppe gaat poepe, beppe gote meid!"
pi_62738060
oooh ik kan niet wachten tot de mijne zo brabbelt
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:48:11 #67
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62741506
Was van de week in een boekje aan het sudoku spelen.

Waarop Zoë naast me gaat staan en zegt: Mam, wordt je nou niet gestoord van al die cijfers
pi_62775816
haha zoë! (piet en anna willen altijd meedoen: 'volgens mij moet hier een 3, mama!' ).
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:06:53 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62776758
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zegt nu de hele tijd ineens kotodil (krokodil) bijt in je bil! En ligt dan helemaal in een deuk. Heeft ze vast op psz geleerd.
dat is een liedje!
"Krokodil ligt in het water, krokodil die ligt heel stil. Krokodil die komt steeds nader, krokodil bijt in je bil"
Hier ook altijd succes
Lekker douchen!
pi_62779750
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef sjak het volgende:

[..]

dat is een liedje!
"Krokodil ligt in het water, krokodil die ligt heel stil. Krokodil die komt steeds nader, krokodil bijt in je bil"
Hier ook altijd succes
He bedankt! Die kende ik dus nog niet.
pi_62782045
Zo kwam mijn dochter vorige week met een liedje:

Olifantje in de stad
Eet toch niet zo veel patat
Want dan krijg je dikke billen
En dat moet je niet willen
Olifantje in de stad
Eet toch niet zoveel patat.

Ik ken alleen de variant "Olifantje in het bos" dus ik vroeg haar wie dit verzonnen had. Ze bleef stug volhouden dat ze dat zelf gedaan had. Ik geloofde het niet dus ik bleef doorvragen en meerdere mensen suggereren die het wellicht verzonnen hadden. Ze was er niet van af te brengen, ze had het zélf verzonnen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62782117
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef bixister het volgende:
anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
wat lief!!

Ik vind het best een knap verzonnen liedje, Igraine!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62785110
Ik kan hier nu ook wat over mijn nichtje, Lieke, posten
Mijn zus heeft twee honden. Lieke vind die honden ook erg leuk. Nou aait ze de honden ook, en aaien dat is "aaa, aaa, aaa"(zoiets). Eén van die honden heeft wat langere haren, dus af en toe gaat dat aaien over in het trekken aan de haren van de hond. En dat mag natuurlijk niet. Dus mijn zwager zei tegen Lieke dat dat niet mag. Zegt ze, terwijl ze zichzelf aait: "aaa, aaa, aaa".

De echte uitspraken komen later Maar vond deze ook wel leuk
pi_62795294
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:16 schreef MarMar het volgende:
Mila zit midden in het potjegebeuren, jeweetwel die fase dat ze supertrots zijn op een plasje wat op de pot gaat..
Nu had ze mijn moeder(beppe) even aan de telefoon en mijn moeder zegt dat ze op gaat hangen omdat ze naar de wc moet..
Mila: "Ja! Beppe gaat poepe, beppe gote meid!"
Leuk he, hoe je jezelf terug hoort Als ik hier roep dat ik nodig moet plassen, krijg ik als antwoord: 'Ga maar snel dan, en volhouden he mama?'

Dylan weet ook precies waarom je nog wel toetje kan eten als je vol zit en dus je warme eten niet meer op kan. Toetje glijdt in je buik namelijk, net als drinken, onder het eten door. Tsja, daar valt dan gewoon niet zoveel meer tegenin te brengen

Quinten praat niet, zegt maar een paar woordjes. Maar hij is er al wel creatief mee Papa en pipi zijn twee van zijn meest favoriete woorden, dus laatst op het aankleedkussen ging het van 'pipi, papa, pipi, papa, etc.' Op een gegeven moment was het even stil en toen volgde met een lach: 'Pipa!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:17:43 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62796466
Creatief die Quinten hoor
en volhouden he, Beef!

Brent zwaaide gister heel enthousiast naar een rokende schoorsteenpijp boven op een bedrijfsgebouw met de woorden 'Doei doei trein!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62798150
Knap Igraine!

Kim verzint ook steeds meer liedjes. Dan heeft ze op de psz weer een liedje geleerd en maakt ze er een variant op.

Vanavond zei ze de hele tijd blablabla jou. En ze lag maar in een deuk. We konden maar niet verstaan wat ze nou zei.
pi_62798325
Haha Brent
Mijn middelste had het vanmiddag warm. Hij zweette naar eigen zeggen als een ouwe dikke beer
Saartje
pi_62809019
Ik ben Mikael sinterklaas liedjes aan het leren:
Ik: Sinterklaas kapoentje
Mika: Sinterklaas kapoentje
Ik: Gooi wat in mijn schoentje
Mika: Gooi wat in mijn schoentje
Ik: Gooi wat in mijn laarsje
Mika: Gooi wat in mijn laarsje
Ik: Dank u sinterklaasje.
Mika: Dank u..................... wel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:36:08 #79
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62813237
Kaith gaan we naar bed toe: Denk het niet, of als ze iets wil maar niet luister en ik zeg van als je meewerkt ben je bv eerder buiten (hoe sneller hoe eerder toch?) dan krijgen we als antoord: dan niet of anders niet,
Kaith wil je nog een hapje: Nee, wil je een appeltje (favoriet op het moment): jahahahjahajahajhajaha
Kaith gaan we naar de auto: Jahaha auto lijen,
Kaith ziet een mes en vervolgens: mes is auwauw en ik dus tegen haar en wat doet een mes: nijen enz. enz. enz.

Hoofd, schouders, knie en teen is nu helemaal in en haar oren, ogen, neus en mond weet ze precies aan te wijzen maar haar hoofd zijn tenen en haar tenen zijn schouders dus dat lukt nog niet helemaal hihihi...

Verbaasd me echt hoeveel ze begrijpen en kan praten ineens want ze heeft tot een maand terug eigenlijk nog steeds niet echt heel goed gepraat en nu ineens kan ze zich de hele dag duidelijk maken in normale taal. Erg prettig...
pi_62858238
Mike is van de week naareen concert van de Golden Earring geweest. Vandaag zette hij de cd op en vertelde dat dit de muziek was waar hij heen was geweest. Emma wilde wel het boekje zien.
Na een blik op de foto van de heren roept ze:
"Hé dat zijn allemaal opa's"
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:00:27 #81
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62860464
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef Jelief het volgende:
"Hé dat zijn allemaal opa's"
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62860514
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef bixister het volgende:

anna had ook ineens weer van die uitspraken waarvan je denkt 'waar haaaalt ze ze vandaan???!'. ze ligt met haar papa op de bank, legt haar hoofd op z'n borst en verzucht "zou dit nou geluk zijn..?" weljaa!
Die is wel superlief.

Hier vliegen recent de complimenen over de kookkunst over tafel. "Mamma, jij kookt altijd zo lekker" "Ik eet alles wat jij maakt pappa" etc.
Nu lusten de kids ook echt absoluut alles, dus dat is mooi meegenomen.


Conversatie gisteren, in de auto op weg naar de stad:

Glenn: Pappa, als ik strak moet plassen, dan moet je heel hard terug naar huis rijden he?
Pappa: Ja of we zoeken ter plekke wel een gelegenheid
Glenn: In de kroeg?
Pappa: Ja bijvoorbeeld
Glenn: Dan kan jij heel veel bier drinken he, dat vind jij lekker
Pappa: Ontzettend veel bier
Glenn: Maar daar krijg je een dikke buik van
Kady: En tietjes pappa


En een actuele Halloween quote van een vriendje van Glenn, alwaar we gisteravond even aan het kijken waren en de vader van het jochie totaal onherkenbaar verkleed stond de kindjes een beetje te laten schrikken met gekke geluiden: "Pappa, doe eens een beetje normaal joh"


En Kady is net 3 jaar geworden. Kady pakt een spelletjesdoos uit de trapkast waar op staat 2-4 spelers.
Glenn kijkt het even aan en ziet het al: "Nee Kady, dit is voor 2 of 4 en jij bent nu 3, jij mag hier dus niet meer mee spelen, je moet eerst 4 worden". Om te vervolgen met "Ik ben 4, geef maar hier dan ga ik er lekker mee spelen".
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_62860642
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zegt nu de hele tijd ineens kotodil (krokodil) bijt in je bil! En ligt dan helemaal in een deuk. Heeft ze vast op psz geleerd.
Kady is helemaal gek op krokodillen en zingt dat liedje dus ook (Krokodil, ligt helemala stil, dan gaat z'n bek open en bijt ie "naam" in de bil)
Voor haar verjaardag heeft ze een paar grote pluche exemplaren gekregen.

Glenn mocht de maandag na haar verjaardag op school vertellen wat hij gedaan had en vertelde dus dat z'n zusje 3 krokodillen gekregen had.
Z'n klasgenootjes: "Een echte?"
Glenn: "Ja natuurlijk!"

Nu wordt nog de vraag gesteld, als vriendjes hier komen spelen, waar die grote krokodillen zich ophouden in ons huis....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_62861243
Ik vergeet 1 keer wat weg te zetten en dit is wat er dan gebeurt:

Tomas: 'mama, weet je wat ik niet gedaan heb?'
Ik: 'nou, wat heb je niet gedaan?'
Tomas: 'ik heb niet een chocolaatje gepakt hoor!'
Ik kijk eens goed naar de rand chocola om z'n mond heen. 'Je weet toch dat je het altijd eerst moet vragen als je iets wil hebben?'
Tomas: 'jaaa, daarom heb ik het ook niet gedaan! Mama, wil jij de niet-chocola even van mijn mond afhalen?'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62874442
hahahaha de niet-chocola! geweldig!

en Glenn, hihi, dat er überhaupt nog vriendjes durven komen spelen zeg!

emma, dat zou maar zo kunnen hoor, dat dat allemaal opa's zijn!
  zondag 2 november 2008 @ 14:26:51 #86
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_62882053
We zijn op pad voor nieuwe kleertjes voor haar verjaardag. Alles wat ik uit het rek trek is niet goed... "Die is saai mama!" Ze krijgt dus overduidelijk een eigen smaak die níet overeen komt met de mijne.

"Deze vind ik leuk mama! Deze is niet saai! "
"Dat is een pyama Suus! "
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_62882934
Samen met Wesley (bijna 4) cakjes maken:

''Ik hoef er niet zoveel hoor mama, anders word ik dik.... Enne jij hoeft ze helemaal niet he, want jij bent al dik!

pi_62900243
Emma is erg wakker vanmorgen.

Ik vraag haar hoeveel stippen een lieveheersbeestje uit een spelletje heeft. Ze kijkt, denkt even en zegt :" Heel veel!"

We kijken naar een hotrod (gepimpte auto's) programma op discovery.
Emma ziet hoe een auto ge-airbrushed wordt.
"mama als ik groot ben wil ik ook zo schilderen"

Mijn zegen heeft ze.:)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62901179
Mama, kijk vlieg vlieg Wat doet ie nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 3 november 2008 @ 09:43:39 #90
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62901215
Jongste: Mama, zullen we de tijd tegen houden? Dan wordt het nooit meer donker en hoef ik nooit naar bed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62902547
Het is 11 maanden geleden dat Sinterklaas op tv is geweest. We zitten vrijdag wat te zappen, komen voorbij De Wereld draait Door. WIe zit daar? Marc Marie Huijbregts, ook wel de Sorry Piet.
"Dat is zwarte Piet" zegt m'n dochtertje van 4.
Je probeert er omheen te praten dat hij misschien een broer heeft ofzo die in Spanje bij de Sint werkt en dat die daarom zo zwart is.
"Nee, dat is schmink".

Dan ben je als ouder in een keer uitgeluld.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 3 november 2008 @ 10:53:12 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62902564
Niet-chocolade

'Mama ik zagde verleden tijd van zag net dat ene programma op tv met wat je allemaal kunt kopen in de winkel.'
'Dat heet reclame.'
'Ja dat.'
'Oke......'
'Mama, ik denk dat ik een mai littel de pony skoeter nodig heb.'
pi_62902674
Haha wat lief
Saartje
  maandag 3 november 2008 @ 16:27:50 #94
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62910921
Wat een lief Jolietje! Ik denk ok dat ze die nodig heeft Luchtbel. (Muhahahaha!)

Ik zie een heel mooi huis en moet dat natuurlijk tegen lief vertellen. Hoor ik vanaf de achterbank:" Mam, als je groot bent mag je daar wel wonen."
Na even nadenken:
"Mam, ik bedoehoel; Ik weet wel dat je al groot bent als nou, maar je mag er straks pas wonen."
Ik geef toe, niet echt grappig, maar ik vind het zo aandoenlijk als ze heel erg nadenkt over iets en dan met een weldoordacht antwood komt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62911325
Morris van de week: mama, ik kan wel aan de buitenkant van mijn lolly likken, maar niet aan de binnenkant!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator maandag 3 november 2008 @ 16:59:41 #96
5428 crew  miss_sly
pi_62911809
Mijn neefje Jens (net 4) had laatst ook wat. Mijn zusje lag even op de bank te rusten (zwanger van nummer 3), de jongste lag in bed en mijn schoonzusje was samen met Jens buiten in de tuin aan het werk. Mijn zusje hoorde ineens wat getrommel op het raam, maar ze dacht: "Ach, M. is bij Jens dus die houdt hem wel in de gaten."
Komt even later Jens naar binnen gewandeld: "Mama de raam is kapot. Er was net een heel stout jongetje en die heeft het kapot gemaakt....maar ik was het niet hoor"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 3 november 2008 @ 23:02:57 #97
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_62922287
Ik werd vanmiddag na mijn werk opgewacht door een blijde Kim. "Papa, ik heb jou mist" zei ze, en gaf me een dikke knuffel. Zo lief...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_62922748
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:52 schreef Dalamar het volgende:
Het is 11 maanden geleden dat Sinterklaas op tv is geweest. We zitten vrijdag wat te zappen, komen voorbij De Wereld draait Door. WIe zit daar? Marc Marie Huijbregts, ook wel de Sorry Piet.
"Dat is zwarte Piet" zegt m'n dochtertje van 4.
Je probeert er omheen te praten dat hij misschien een broer heeft ofzo die in Spanje bij de Sint werkt en dat die daarom zo zwart is.
"Nee, dat is schmink".

Dan ben je als ouder in een keer uitgeluld.

Inderdaad ja..!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62923000
Dylan wil alles weten over Sinterklaas. Een van zijn vragen was:
'In welke buik heeft Sinterklaas eigenlijk gezeten?'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:14:34 #100
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_62938139
Ik keek laatst toen ik Merlijn en Gwen opgehaald had bij het KDV of ik nog snoepjes in de auto had voor Merlijn, niet dus! Ikke ; helaas en vrij hard vanaf de achterbak ; pindakaas!!!
pi_62945854
Nog ff een paar praatjes van de oudste ( heb alles maar opgeschreven, ze zeggen zóveel )


-Wes wil niet op de wc om te poepen dus ik verzon dat de luiers op waren. Oh maar dan mag je wel centjes uit mn spaarpot pikken om luiers te kopen hoor!

-Wesley zn schoenen komen van de SchoenNeus ( schoenenReus )

-Oew mama, wat heb jij een dikke buik, hoe komt dat? Heb je teveel gegeten?
'Ehm, ja ook en het was jouw huisje en ook van Damian'
Oh zit er nog een baby in dan?
Hij voelt, jaaa ik voel de baby !! ( nee ben niet zwanger )

-Wes is huilerig en komt zn bedje uit en komt even bij me zitten. Opeens denkt hij een geluid te horen en zegt: stil mama niet praten! Dus ik kijk wat bedenkelijk. 'Ja anders weten ze dat we hoofden hebben'
kinderen en fantasien!
pi_62960990
Bij Mikael op school zit een donker meisje. Die werd net gebracht door der opa. Opa heeft in zijn gezicht witte pigment vlekken. Mikael zegt: Mama kijk, die is niet goed ingekleurd!!

En Mikael die peutert wel eens stiekum in zijn neus. Als we dat dan zien zeggen we dat we zijn neusje er maar afhalen want hij gebruikt hem toch niet waar ie voor is. Komen we een meisje tegen die verbrand is in haar gezicht. Mikael: "Kijk mama, die heeft ook in neusje gepeutert. Die mama heeft ook neusje eraf gehaald."
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 5 november 2008 @ 09:54:41 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62962177
Kloe.

School
Tijd voor een update.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62966669
zal wel de psz zijn toch, MN? en zo zie je maar hoe letterlijk je dreigementen worden opgevat.
  woensdag 5 november 2008 @ 13:08:03 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62967029
Arwen wil graag fietsen, maar ze kan nog steeds niet bij de trappers en t was donker dus zei, nee je mag niet zonder licht fietsen, dan wordt de politie boos en moet je centjes betalen.
Van de week op de fiets achterop..
Arwen: mama heb je lampje van de fiets aan?
ik: ja , want anders krijgt mama en bekeuring en moet mama centjes betalen.
Arwen: dan is de politie blij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62969090
M: Ik ben jouw schat hè?
Ik: Ja, natuurlijk ben je mijn schat.
M: Jij bent niet mijn schat.
Ik: Oh.....
M: Jij bent ook een schat hoor..........van je mama!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62978911
"Mamma, wie heeft gewonnen, Jan McCain of Obama?"
Ehhhh wat? en wie?
"Nou omdat Bush, die heeft er een rotzooitje van gemaakt"

Oftewel hoe die kleine oortjes op de achtergrond toch van alles oppikken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63010569
Ik heb nu 3 stagekindjes ( loop stage bij Spel-aan-Huis) 1 jongetje van 3,5, een meisje van 2,5 en een meisje van 3,5, dus hoop hier ook weer wat leuke praatjes te kunnen posten

Lig altijd weer helemaal in een deuk om sommige praatjes hier, blijft 1 van mn favo topics hier op Fok
  donderdag 6 november 2008 @ 20:36:51 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63010905
Die kinderen van mij pikken altijd heel andere dingen op, Digger

Hier nog een kinderpraatje die zo in een Sire-filmpje kan worden opgenomen.

Ik was met mijn zoon aan het kijken welke schoenen hij nog past. Alle schoenen waren hem te klein geworden en één paar sportschoenen juist nog te groot. J. kijkt naar die schoenen en zegt dat hij die bewaart voor als hij op voetbal mag. 'Maar eerst zit ik nog op muziekles'. 'En op zwemles' vul ik aan. 'En ook nog op school' zegt J. 'En soms ook op de BSO' zeg ik weer.
J. denkt even na en zegt dan met een diepe zucht: 'Ik heb 4 levens'.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator vrijdag 7 november 2008 @ 12:20:29 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63027135
hahaha Livelink!

Jeroen en ik staan in de keuken, en Iris zit rustig te kleuren aan tafel. Ineens horen we "hee die viltstiftdopjes passen ook in mijn neus!'
eh.... Horen we dat nou goed?


Gelukkig ging het er vrij makkelijk uit.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:23:40 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_63027223
Lois
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:25:40 #112
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_63027280
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Lois het volgende:
hahaha Livelink!

Jeroen en ik staan in de keuken, en Iris zit rustig te kleuren aan tafel. Ineens horen we "hee die viltstiftdopjes passen ook in mijn neus!'
eh.... Horen we dat nou goed?


Gelukkig ging het er vrij makkelijk uit.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:24:57 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63028858
Iris!
En wat een drukte toch met 4 levens...

Jongste gister: Prinsen en prinsessen vinden verboden liefdes romantisch mama.

Wát zeg je??
Blijkt ie bij pake en beppe de dvd van de drie musketiers te hebben gekeken. en wat dan blijft hangen is deze zin?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:52:41 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63032564
Maud kletst... Liepen vanochtend naar de oppas, nadat we Fleur dag gezegd hadden, gesprek ging als volgt:
M: mama.... Fleuh daaah wijzend naar het school gebouw..
Mama: Ja, Fleur is op school
M: Daaaah Fleur handkus
lopen verder..
M: Awa?
Mama: ja, we gaan naar de oppas.
M: noemt op haar manier de rest van de gezinsleden van de oppas op
Mama: ja, die is er.... en die ook....
Terwijl we bijna bij huis zijn:
M: papa?
Mama: nee, papa is werken.
Maud: papa, auto
Mama: ja, met de auto
Maud: mama auto?
Mama: waar is mama's auto
Maud Awa
Mama: ja, mama's auto staat bij de oppas.
Maud: Awa..
En toen begon het weer van voren af aan om tussen door afgeleid te worden door het stoepje waar ze op moest lopen en dat ene mooie herfstblad dat toch echt mee moet...
In de buurt van de oppas:
Maud: Opa?
Er woont een opa-figuur vlakbij de oppas
Mama: ja, zwaai maar naar opa
Maud: koekuh
Mama: nee, nog geen koekjes van opa.
Om door te lopen naar de oppas en dan tde rest van het ochtendritueel verteld te krijgen. Van jas uit tot en met daaaaah mama.
pi_63032824
Maud Wat lief en herkenbaar Chacama
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:49:42 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63048290
Noah wil zn korstjes niet opeten, want "toen ik in Amsterdam was zei Maartje dat ik voor altijd kind moet blijven."

Het duurde even voordat ik hem doorhad, maar ik heb weleens gezegd dat als ie zn korstjes opeet hij groot wordt, omdat ie altijd zn korsten laat liggen. Best slim bedacht toch?


En gisteren op straat zag Noah een hartje wat ergens op getekend was. "Wij zijn verliefd he mama!" "En papa is soms ook verliefd, als het licht is."
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63048744
Ik kijk nogwel eens medische programma`s, vind ik leuk. Kinders zien daar soms wel eens wat van en blijbaar blijft er ook wel eens wat van hangen.
Middelste: 'Mama ik heb zo`n pijn aan m`n knie, misschien heb ik wel m`n kniekousen verrekt'

*proest*
Saartje
pi_63063973
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
misschien heb ik wel m`n kniekousen verrekt'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:51:02 #119
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63064037
Je kniekouzen verrekken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63065334
Morris heeft zuigsokjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63065582
hahaha, grappig! ik dacht wel meteen (voor ik de spoiler las) dat ie dat bedoelde!
  zondag 9 november 2008 @ 01:31:18 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63067134
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef chacama het volgende:
Maud kletst... Liepen vanochtend naar de oppas, nadat we Fleur dag gezegd hadden, gesprek ging als volgt:
M: mama.... Fleuh daaah wijzend naar het school gebouw..
Mama: Ja, Fleur is op school
M: Daaaah Fleur handkus
lopen verder..
M: Awa?
Mama: ja, we gaan naar de oppas.
M: noemt op haar manier de rest van de gezinsleden van de oppas op
Mama: ja, die is er.... en die ook....
Terwijl we bijna bij huis zijn:
M: papa?
Mama: nee, papa is werken.
Maud: papa, auto
Mama: ja, met de auto
Maud: mama auto?
Mama: waar is mama's auto
Maud Awa
Mama: ja, mama's auto staat bij de oppas.
Maud: Awa..
En toen begon het weer van voren af aan om tussen door afgeleid te worden door het stoepje waar ze op moest lopen en dat ene mooie herfstblad dat toch echt mee moet...
In de buurt van de oppas:
Maud: Opa?
Er woont een opa-figuur vlakbij de oppas
Mama: ja, zwaai maar naar opa
Maud: koekuh
Mama: nee, nog geen koekjes van opa.
Om door te lopen naar de oppas en dan tde rest van het ochtendritueel verteld te krijgen. Van jas uit tot en met daaaaah mama.
Eh..is dit grappig?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63068803
jij hebt ook echt geen gevoel voor humor he vivi.
  zondag 9 november 2008 @ 07:30:34 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63068832
Storm zit achterop de fiets met krentenbol als snelle lunch en ik zing een liedje uit 'Floddertje'.
"Ikke ga niet zingen, ikke ga kjentebol eten." Zo lief en knap, dat ie dat dan even kan vertellen.

En nog iets, niet grappig, maar zo goped gezegd vond ik:
Hij zocht zijn fietsje en zijn vader zei: "in de werkkamer staat je fietsje, denk ik", waarop Storm zegt: "nee, daar had ikke al zoekt."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63069309
ik vind 't ook knap sugar!

Anna en Piet vanmorgen lekker in pyama naar beneden. Anna zit op de bank, wikkelt haar benen in een dekentje en zegt "Hey, ik lijk wel een croissantje!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 november 2008 @ 10:23:11 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63069621
Een croissanna
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63095079
Voor dat wij naar bed gaan, doen we Sander nog even laten plassen op het potje (boven geen wc helaas)
Sander was heel erg moe, gezwommen die dag, en vroeg naar bed. We doen de deur open en hij ligt overdwars in zijn bedje...
Dus Jeroen tilt Sander uit bed (halfhoogslaper) en zet hem op het potje. Na een grote plas, legt Jeroen, Sander weer in bed. Sander voelt aan zijn kussen... wrijft over zijn kussen en vraagt:
Waar is me warme plekkie nou
pi_63109796
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef Lois het volgende:

Jeroen en ik staan in de keuken, en Iris zit rustig te kleuren aan tafel. Ineens horen we "hee die viltstiftdopjes passen ook in mijn neus!'
eh.... Horen we dat nou goed?
Hier was dat een poos gelee het geval met "gekleurde pitjes"
Pitjes is in kindertaal een por
Ze hadden afgebroken potloodpounten in de neus geduwt
Ging er gelukkig wel makkelijk uit ook.

Zaterdag me rot gelachen om Kady. Ze zit op het station net in het fietszitje als een bus, voor haar niet in het zicht door het stationsgebouw, een hoop lucht laat lopen van het pneumatische veersysteem.
"Salute"
Glenn van achterop "Is de bus verkouden?"
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63122599
Sara vroeg vannacht aan papa: "papa, wil jij me even omleggen?"
Ze was wakker, zat rechtop, en wou weer ondergedekt worden.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:04:00 #130
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63122877
Finn kreeg gisteren in plaats van een koekje 's middags wat kruidnootjes in een bakje. Papa doet de kruidnootjes erin, geeft het bakje aan Finn die netjes "dankuhwel" zegt. Hij stopt er meteen 1 in z'n mond, om vervolgens te zeggen "Mmm, echt heerlijk"
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:09:10 #131
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_63122976
Ik werk op het speciale onderwijs en laatst liep ik pleinwacht, staat er vlak voor mij een autistisch jongetje (8 jr) die ineens op een klasgenootje afstampt en heel serieus zegt: 'Zeg, weet jij wel dat Jezus Christus van jou houdt?!' Meisje viel helemaal stil, keek hulpzoekend naar mij en stamelde toen maar terug: 'Euhh, dank je wel... denk ik...'
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:56:10 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63146411
Demi gisteren in de auto

"Mama, dat is een rare koe!"
Dat komt omdat het een schaap is lieverd
"o'ja, nu snap ik het!"
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63162593
Mikael speelt met zijn auto's.
Oh auto luister nou toch eens en doe niet zo kattig

Ik zeg dat echt nooit Misschien op school gehoord ofzo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator woensdag 12 november 2008 @ 16:48:14 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63162975
Zuigsokken en kniekousen

[ Bericht 18% gewijzigd door Lois op 12-11-2008 19:44:23 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63163037
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:48 schreef Lois het volgende:
Huh? Mikael zit toch niet al op school toch?

Zuigsokken en kniekousen
En info weer weg

[ Bericht 17% gewijzigd door MeNicole op 12-11-2008 17:54:10 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:49:51 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63172994
Mikael niet zo kattig doen hoor
En de zuigsokken zijn helemaal
Een koe is nog geen schaap, maar ach Demi, ze eten allemaal gras

Gisteravond met het avondeten zette ik een glazen schaaltje voor de vla op tafel; hij glipt uit mijn vingers, stuitert over de tafel heen waar Lautie hem net óver de rand met 1 vinger opvangt, ondertussen sta ik helemaal zo te kijken natuurlijk. Tobias merkt op; Mama schrik jij. Mama,.... jij schrikt hóedje!!
We hebben ontzettend moeten lachen!

Watvoor antwoord krijg je als je Tobias maant tot opschieten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgevangen van verjaardagsvisite
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63173219
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Fuente het volgende:
Sara vroeg vannacht aan papa: "papa, wil jij me even omleggen?"
Ze was wakker, zat rechtop, en wou weer ondergedekt worden.
pi_63173576
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:30 schreef DIGGER het volgende:
Hier was dat een poos gelee het geval met "gekleurde pitjes"
Pitjes is in kindertaal een por
Ze hadden afgebroken potloodpounten in de neus geduwt
heu, en wat is por? en wat is pounten? geduwt?
jij beetje nederlands aan verleren, diggerman?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:08:16 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_63173824
een por?

Iemand een por geven? een duw?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63174452
ja zo'n por ken ik ook wel, maar in dit verhaal lijkt me dat niet wat digger ermee wil zeggen.
pi_63174473
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:02 schreef bixister het volgende:

[..]

heu, en wat is por? en wat is pounten? geduwt?
jij beetje nederlands aan verleren, diggerman?
pounten is punten denk ik ( potloodpunten) en een por is idd een duw
pi_63174515
  woensdag 12 november 2008 @ 23:19:03 #143
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63177211
Jasper (inmiddels 51/2) keek naar de finale F1 en merkt vervolgens op : "Hemelvaartje, wat rijden ze hard!"

Jasper eet een 'Cup Noodles' door deze min of meer naar binnen te slurpen. Sterre (zijn zusje, 3 jaar) zegt ineens: "Jasper eet als een koe!" (Ze heeft dus wel eens koeien zien grazen, blijkbaar)
En als ze achter de computer wil zitten om op youtube naar Molletje te kijken wil ze "toeteren".
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_63177311
haha ze rijden in de F1 ook wel levensgevaarlijk hard, ja, dus ik vind dat hemelvaartje wel prachtig gevonden!
pi_63181175
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Fuente het volgende:
Sara vroeg vannacht aan papa: "papa, wil jij me even omleggen?"
Ze was wakker, zat rechtop, en wou weer ondergedekt worden.
En vanmorgen trok ze de deken van me af met de woorden: ik ga jou lekker koud maken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63181185
Tobias met zijn 'ik kan niet heksen' hahahaha
Beelzebufo, hemelvaartje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63184209
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Fuente het volgende:
En vanmorgen trok ze de deken van me af met de woorden: ik ga jou lekker koud maken!
hahaha ze is wel op dreef! zullen we de meldplicht voor jou maar vast in laten gaan, gewoon elke dag even melden of je nog leeft?
pi_63184222
oh wacht ik zie dat je officieel al meldplicht hebt! wat vliegt de tijd!!
  donderdag 13 november 2008 @ 10:46:34 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63184427
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Fuente het volgende:

[..]

En vanmorgen trok ze de deken van me af met de woorden: ik ga jou lekker koud maken!
Italiaans bloed zo te horen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63186296
Ja peoples, als ik me tegen 11 uur niet gemeld heb, ben ik of aan het bevallen, of om zeep geholpen door m'n koter
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63186418
Doe dan maar die eerste.

Had ze trouwens echt zulke koude voetjes?
pi_63186658
koude voetjes?
pi_63186986
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:51 schreef Fuente het volgende:
Ja peoples, als ik me tegen 11 uur niet gemeld heb, ben ik of aan het bevallen, of om zeep geholpen door m'n koter
Pas maar op met wat je zegt. Als ze straks dr handjes wil wassen vraagt ze nog of je haar om zeep wil helpen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63187142
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef bixister het volgende:
koude voetjes?
neem aan dat ze mama koud ging maken door tegen haar aan te liggen met koude voetjes of iets dergelijks.

Tex
pi_63188800
door de deken eraf te halen toch.

hihi tex.
pi_63188838
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:26 schreef chacama het volgende:

[..]

neem aan dat ze mama koud ging maken door tegen haar aan te liggen met koude voetjes of iets dergelijks.

Tex
Nee, deken van me aftrekken vond ze gelukkig voldoende

Tex
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63188858
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:29 schreef bixister het volgende:
door de deken eraf te halen toch.

hihi tex.
zie je... zat met de kunsten van mijn eigen kinderen in mijn hoofd en stond er niet bij stil dat het zo simpel was....
  donderdag 13 november 2008 @ 17:43:27 #158
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_63196356
Vanmiddag was mijn vriendin met dr zoontje op bezoek; En hij is in de papegaai fase.

Ikke: Vlindur is lief!
Tycho: Vlindur is lief!

Ikke Vlindur is de liefste van de wereld!
Tycho: Denkt even na, Kijkt naar zn moeder en roept: Nee, mama is de liefste van de wereld!

Hij is net 3
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 november 2008 @ 19:56:39 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63199419
Haha Fuente. Jolie heeft een keer bijna dezelfde opmerking gemaakt. Die kwam een keer met een nat washandje aanzetten toen ik koorts had en vroeg poeslief: 'Zal ik je even koud maken, mama?'

En MeNicole, ik kan het niet laten om er iets van te zeggen. Waarom haal je dat soort informatie weg? Vaag gedoe.
pi_63203628
Vandaag zat ik met Morris bij de de dokter (we moesten hem van school halen omdat hij zo'n oorpijn had ) en daar ligt een groot kinderboek over het menselijk lichaam in de wachtkamer.
Morris wilde iets weten over een bepaalde tekening.
Ik: dat is je hart, jouw hartje zit hier' en ik leg mijn hand ter hoogte van zijn borst.
Morris: 'DAT vind ik leuk mama! hartjes in mijn buik'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63206446
Sara!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63245632
Het blijft een geniaal topic dit, zit alweer tranen te lachen van de laatste pages.

Mijn kleine meid van 2 ging net heel creatief bezig...
Ze wil tv kijken, maar mams wil dat nog even niet...

Dus komt ze bij me met:

"Mama, de teevee wil aan!"
pi_63245978
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh..is dit grappig?
Oohhhhh, zit ik in Grappige kinderpraatjes deel 16?

* checkt TT *
Nee.

Nou dan..!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:51:58 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63251789
Zojuist was het eten klaar en Joost was boven.
Ik zei tegen Thies: "Roep papa maar voor het eten."
Thies noemt zijn vader echter al heel lang systematisch 'mama', don't ask.
Dus ook nu roept hij onderaan de trap: "Mama!"
Ik: "Nee, ík ben toch mama. Roep maar papa."
Thies: "Mamaaaa!"
Ik: "Neeeee, papaaaaaa!"
Thies: "Mamaaaaaa!!!"
Ik: "Mama is al beneden. Roep maar 'papa', want die is nog boven."
Thies: "Oooooos!"
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63251895
Moonah, volgens mij lijkt ook dat nog steeds op jouw naam
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 15 november 2008 @ 20:57:38 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63251958
Wat snoopy al zegt, hij roept gewoon alleen jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:07:40 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63252220
Moederskindje he...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:11:42 #168
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63252332
Thies
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63253758
en lekker eigenwijs!
pi_63256927
Thies
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 16 november 2008 @ 19:01:02 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63269115
Deze moet ik even delen.
Mijn zus kwam eten samen met mijn neefjes (4 en 2,5).
Wij vragen aan de kinderen of het smaakt, zegt de oudste: ja, lekker die vleescroissantjes!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 november 2008 @ 20:40:01 #172
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63271680
Thies, een echt mama's kindje...

vleescroisantjes...dat is wel heel creatief bedacht.
  zondag 16 november 2008 @ 20:50:09 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63271970
Wat slim, vleesviscroissantjes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63272109
haha grappig ja asyniur, ze lijken er inderdaad een beetje op!


[disclaimer voor vivi ] dit praatje is niet echt grappig maar voor ons wel omdat dit niet echt een woordkeuze is die we van anna gewend zijn[/dvv]

we waren gisteren bij m'n broer en z'n vriendin en daar stonden in de kast van die 'baboesjka(?)' poppetjes die allemaal in elkaar passen. toen Anna ze zag wilde ze ze meteen gaan pakken. dus ik zei 'vraag dat eerst maar even aan M (zo heet de vriendin van m'n broer), want ik weet niet of dat wel mag'. Anna naar de keuken waar M was: 'M, ik vind jouw Mariaatjes (zo noemen wij die poppen thuis altijd omdat we ze in een maria-versie hebben) zóóó interessant!'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 november 2008 @ 22:03:35 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63274054
Matroesjka's, bix
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_63295739
Whaha die Saar!

Gister liepen we van de auto naar huis, langs de toko. En steeds als we langs de toko lopen wil Amber popkoekjes hebben...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze zeggen dat kinderen bijna altijd de waarheid spreken he...

Sta ik me vanmorgen af te drogen zegt Amber vanuit het niets.. Mama, jij hebt een dikke kont....
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:04 schreef Jojogirl het volgende:
Finn kreeg gisteren in plaats van een koekje 's middags wat kruidnootjes in een bakje. Papa doet de kruidnootjes erin, geeft het bakje aan Finn die netjes "dankuhwel" zegt. Hij stopt er meteen 1 in z'n mond, om vervolgens te zeggen "Mmm, echt heerlijk"
whaha.. Amber zegt dat ook regelmatig, of ze zegt het is echt zalig..

En vanmorgen had ik dr aan de telefoon en zei ze dat ze het olifantenspel wilde doen Elefun want dat was ECHT HEEL GAAF
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63295817
1x is genoeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63296843
Hehe, Moonah!
Fons blijft zichzelf zo hardnekkig 'Typo ! ' noemen...
pi_63297385
Amber lekker hoor popkoekjes

Fons hoe kom je nou bij Typo?

Linde noemt zichzelf 'Linne' en ze roept de hele dag haar knuffelhond Maurice 'Riesje!'
pi_63297463
Mijn nichtje (4) vandaag;
'Opa liep gisteren in het bos en er kwamen wel honderd eekhoorntjes achter hem aan!
Ze hadden nog nooit zo'n grote eikel gezien!'
pi_63315038
anna vroeg net "zullen we een keer verhuizen?"
piet "nee, ik wil noooit verhuizen, ik HAAT verhuizen!"
ik: "nou nou, ik vind 'haat' wel een beetje een groot woord."
piet: 'h' 'aa' 't'.

  dinsdag 18 november 2008 @ 13:51:39 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63315657
Fons..Typo... waar haal je het vandaan!
Linde
bijdehand nichtje heb je Cest'-malheureux
Piet, zie je valt best wel mee... he.. zo groot is dat woord niet..

Maud had het vanochtend door:

We hebben Maud geleerd om te reageren met boef als we vragen:
Maud is een...
dan hoor je dus boes..
Fleur was vanochtend dus even met d'r in de weer:
Maud is een...
en Maud reageerde dus inderdaad met Boes..
vervolgens kijk ze naar d'r zus en zegt:
Leur is een...boes.
En toen had ik twee giebelende zusjes.
pi_63337693
Mikael van de week bij het CB:
A: En Mikael ga jij soms ook al op het potje plassen?
M: Neuh Daar ben ik nog veel te klein voor!!

Even later.
A: Kan je ook aanwijzen waar je buik is?
M: Daar is mijn buik. Met een gaatje erin. En daar is mijn piemel. Mama heeft niet een piemel, die heeft alleen een kontje

Mikael en ik lagen samen in het grote bed als onder de douche wegkomt. Die gaat zich in de slaapkamer aankleden en begint met zijn onderbroek.
M: Heej jij hebt nog geen luier voor!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63338196
Bix, wat een grote woorden al voor Anna Klinkt altijd zo lief vind ik en 'h' 'aa' 't'.
Amber, popkoekjes
Chacama, lief lijkt me dat, dat samen giebelen
En Mikael

Sara vanmorgen: ik heb heel hard geslapen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63342148
Mikael
  woensdag 19 november 2008 @ 12:52:25 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63342821
Jetske: een twee djie viej vijf creche gjapje mama
(vooral die lach daarna was geweldig)
Lekker douchen!
pi_63345302
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:52 schreef sjak het volgende:
Jetske: een twee djie viej vijf creche gjapje mama
(vooral die lach daarna was geweldig)
zo lief als ze al 'snappen' wat een grapje is
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63347824
Zo lief vind ik dat grapjes maken. Kim gisteren klop klop. ik moest zeggen kom maar binnen.
En toen ging ze wegrennen. Lach ze helemaal in een deuk. Kim grapjas mama.

In de supermarkt vandaag de hele tijd tegen iedereen klop klop, en dan maar lachen als mensen haar verbaasd aankeken.
pi_63354768
Lol op de fiets (Kady voor Glenn achter):
"Kady je mag niet zo hard praten, ik wil de dynamo horen"

Na heel veel uitleg over fietsverlichting en waarom, net als hand uitsteken voor richting aangeven en waarom omdat ze dat maar bleven vragen, hebben ze het eindelijk door. Soortemet dan, op het moment dat er een hond op de straakhoek zit.
Kady: "Naar links"
Ze steekt haar hand uit
"Nu kan het hondje zien waar we heen gaan"
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63356852
Wesley moest voor de laatste keer op het CB die oogtest weer doen. De mevrouw wijst de plaatjes aan en uiteraard sommige meerdere keren. Zegt Wesley: die heb je al aangewezen hoor! Mevrouw: ja dat weet ik. Wes: nou ,waarom wijs je hem dan nog een keer aan??

En 'mevrouw' luisterde met zo'n stethoscoop (?) naar zn hartje... W: zit daar een baby in?
  woensdag 19 november 2008 @ 21:42:15 #191
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63357935
Vanavond tijdens het eten:
Jasper (51/2) schóót maar niet op. Ineens verkondigt hij: "Pap, je moet me voeren!". Ik had nog iets van "dat is toch voor kleine kindjes?", maar nee: voeren of er werd geen hap gegeten.

Ok. Hapje op de vork gedaan en dan zing ik "komt een hapje aangevlogen zó in Jaspers mondje gevlogen!". Reactie: "Nee! Dat is kinderachtig". Papa, mama en zus zo van , Jasper van

En Roos, net 1 geworden, zat aan haar bordje boerenkool-met-worst. De worst ging er echter aanzienlijk beter in dan de boerenkool, waarna mama probeerde om er een hapje boerenkool tussendoor te fietsen. Dat leverde veel op, dus uiteindelijk mocht Roos weer zelf eten. Zegt ze iets van 'mbomabl' met een blik, gaat met een triomantelijke blik weer verder aan de worst. Leuk, hoe een kind dat nog niet heel veel verder komt dan 'mama' en 'papa' toch uitstékend nonverbaal kan communiceren.

* Beelzebufo heeft géén eigenwijze kinderen ofzo.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 19 november 2008 @ 21:55:40 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63358475
Die Jasper!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63365780
Mikael: Mama? Wanneer komt de baby bij ons wonen?
Mama: Als ie helemaal goed gegroeid is en groot genoeg is om geboren te worden!
Mikael: Zullen we de baby even bellen dan? Vragen hoe groot die nou is
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 20 november 2008 @ 09:37:25 #194
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63366727
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:10 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wesley moest voor de laatste keer op het CB die oogtest weer doen. De mevrouw wijst de plaatjes aan en uiteraard sommige meerdere keren. Zegt Wesley: die heb je al aangewezen hoor! Mevrouw: ja dat weet ik. Wes: nou ,waarom wijs je hem dan nog een keer aan??
Jasper zou in zo'n geval kunnen zeggen "Die heb je vorig jaar al aangewezen hoor!" Hij onthoudt dat soort dingen.... eng... (je moet ook absoluut geen dingen toezeggen die je niet waar kan/wil maken, na x-tijd gebruikt hij het tegen je...)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:38:44 #195
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63368094
Nog een mooi Jasper-praatje: Ik haalde hem op bij het kinderdagverblijf, en op de trap naar beneden floepte hij er een zeer overtuigend Westfriese "Nôh!" uit. Het grappige was dat zo ongeveer iedereen keek waar het vandaan kwam...

(Van origine kom ik uit Amsterdam, geen Westfriese druppel bloed in mijn aderen... Mama overigens wel, maar die spreekt redelijk ABN).
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 20 november 2008 @ 15:13:33 #196
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63375267
Hier vanmorgen:

Kaith: Mama, Lala koekje,
Mama: oh wil lala een koekje,
k: ja ha,
m: en waar gaat lala die eten dan,
k: keuken,
m: kom gaan wij een kaakje pakken voor lala,
k: oke, blijft vervolgens dralen met een bigsmile in de keuken terwijl ik weer terugliep naar de kamer komt ze achter me aan knabbelend op een mariaatje,
m: ik dacht dat lala een koekje wilde,
k: kaith een kaakje en lala een koekje

Wijsneus... en dan die blik erbij van je hebt er helemaal niets van begrepen!!!
pi_63381560
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Jasper zou in zo'n geval kunnen zeggen "Die heb je vorig jaar al aangewezen hoor!" Hij onthoudt dat soort dingen.... eng... (je moet ook absoluut geen dingen toezeggen die je niet waar kan/wil maken, na x-tijd gebruikt hij het tegen je...)
Het is ook eng! Soms zeggen ze dingen en dan denk je

En idd niets beloven want je komt er niet mee weg meestal
  donderdag 20 november 2008 @ 20:22:41 #198
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63383813
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Jasper zou in zo'n geval kunnen zeggen "Die heb je vorig jaar al aangewezen hoor!" Hij onthoudt dat soort dingen.... eng... (je moet ook absoluut geen dingen toezeggen die je niet waar kan/wil maken, na x-tijd gebruikt hij het tegen je...)
Hier nog zo één: beloofd is namelijk beloofd! Ik heb mezelf aangeleerd helemaal niets meer te beloven of toezeggen. Ik heb op zijn 5de ooit eens gezegd dat we over 10 jaar naar Euro Disney Land Resort Parijs [zoals hij dat noemt] gaan. Al ruim 4 jaar moet ik aanhoren dat het nog maar 6 jaar duurt voordat we gaan.

Vandaag was junior samen met een vriendje Rollercoaster Tycoon 3 aan het spelen.
Vriendje zou hem wel uitleggen hoe hij de intelers kon ontslaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendje heeft nogal een geheel eigen kijk op en uitspraak van de Engelse taal.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:22:15 #199
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63415828
Tijdens het afdrogen en pyama aandoen vanavond probeerde ik Brent af te leiden met een vrolijk liedje. Wellicht heeft ie op het KDV een andere versie gehoord. Ik weet het niet. Anyways: 'Poesje Mauw, kom eens gauw' en dan valt Brent opeens in met 'Lekker poesje likken!!!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:32:21 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63416155
Brent!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63416351
Brent
Saartje
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:43:29 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63416457
Brent is er vroeg bij
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:47:11 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63416557
Ik geloof dat ik sommigen nu hier nog hoor denken: 'Kind van de moeder!'

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63416632
wie de schoen past...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:49:35 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63416636
Ik zei niets hoor Rocka.
En van wie zou 'ie anders een kind zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:51:52 #206
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63416707
Ik ontken niets! Het is er duidelijk 1 die van mij af stamt


*proud & preuts*
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:31:33 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63419644
Rockabella! Wat grappig!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 12:57:02 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63426811
dacht ik toch dat kinderen van 9 niet grappig uit de hoek konden komen
hier hadden we gisteren out of the blue, op de terugweg van zwemles (kwart over 7 's ochtends)
hetvolgende gesprek:

mama, wat had jij nou eigenlijk toen je in het ziekenhuis lag?
- ik had iets in mijn nier
was dat erg?
- volgens de dokter wel, ik had er aan dood kunnen gaan, zei hij
gelukkig leef je nog he?
- ja gelukkig wel, ik wil jou niet missen hoor
ik jou ook niet, ik moet eerst nog vader worden

  zaterdag 22 november 2008 @ 13:00:15 #209
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63426890
Haha Luca! Eigenlijk ook heel lief, behalve grappig!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:21:23 #210
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_63427304
@lady-wrb: om hoe laat begint die zwemles??
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 13:22:56 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63427332
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:21 schreef Libell het volgende:
@lady-wrb: om hoe laat begint die zwemles??
kwart voor 7 in de ochtend
pi_63428182
wat lief van Luca zeg

en om kwart voor 7 al zwemles, vroeg!
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:49:00 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63436859
Tis een grensgevalletje, maar het was wel leuk:

Elizit in de "B"-fase, alles begint met een "b", behalve "die".
We hebben vandaag een echt gesprek gehad met Eli!

Eli staat bij mij, en kijkt naar PR die op de bank ligt
Eli: "Ba!"
PR: "Ja, Eli, papa ligt op de bank."
Eli: "Buh!"
PR: "Inderdaad, lieverd, papa is een boek aan het lezen!"
Eli slaat zich een paar keer op de borst, stort zich theatraal ter aarde en gaat zitten schreeuwen/janken
PR: "Nu is Eli boos!"
Eli staat weer op en zegt stralend: "Da!"

Russische inslag, weet niet waar het vandaan komt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:57:57 #214
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63437092
Ahhh wat leuk die echte gesprekken met je kind
Dat Russisch ga je vanzelf begrijpen, dat sprak Tobias ook vloeiend

Kennen we het Zandkasteel? Jawel toch?! Er is een aflevering over eten en groeien; als je goed eet, ga je goed groeien en word je groot, dat is de strekking ervan. Tobias kent ze zowat uit zijn hoofd, voor het slapengaan 1 keer Toto kijken en dan naar bed.

Tobias zit op de commode in zijn blote billen, hij moet een schone luier, terwijl ik die pak zit hij zijn plasser te bestuderen.
T; 'Oh!!! Kijk mama!! Hij groeit!! (trekt een beetje een verbaasd koppie en vervolgt) Hij heeft goed gegeten goed he?'
S; 'O ja schat, heeft hij goed gegeten?'
T; ' worrrst heeft'ie gegeten, en nu wordtie héééééél groot '

ikke naderhand;
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63441016
hahaha tobias! tuurlijk!

en luca's opmerking vind ik ook wel erg mooi. zo is 't maar net. eerst maar es oma worden, lady_wrb!
pi_63444507
whaha die Tobias
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63467045
hoe snel kinderen iets oppikken/normaal vinden: we hebben nu 2x gebruik gemaakt van 'Albert', de boodschappenservice van AH. vanmorgen waren Piet en Anna in tenthuisjes aan 't spelen, hoor ik Piet nogal op barse toon Anna commanderen: "een kussen, graag!". dus ik zei 'hmm, kun je dat niet wat liever vragen Piet, of gewoon zelf pakken?" Piet: "oh maar ik speel dat Anna de boodschappendienst is hoor!"

Anna voelde zich vanmiddag niet zo lekker. aan tafel vanavond werd dat met de minuut erger leek 't wel en klonk het op een gegeven moment zieligjes. "dit kleine mensje kun je toch niet opvrolijken hoor!" *insert meewarige smiley*
pi_63493705
Leuk topic, was het eigenlijk uit het oog verloren, dus lekker veel terug te lezen

Hier ook een kinderpraatje. We zaten aan tafel, dochters Lara (5) en Romée (9)
Ik vroeg aan Lara of ze wist wat kerst was.

Lara: Jawel, met de kerstman, en dan krijg je kadootjes enzo.
Ik: Ja, maar er is toch ook een ander verhaal, weet je dat nog?
Lara: Euh... nee.
Ik: Over een babietje...?
Lara: Eh... *begint iets te dagen*
Ik: Het babietje van Jozef en ?
Lara: ...
Romée: Maaaaaaaaaaaa....?
Ik: NIET VOORZEGGEN! (Aangezien ze zich overal mee wil bemoeien )
Romée: aaaaaaaaaaaaaaaaaagere Hein!

Ik lag zo ongeveer onder tafel van het lachen

Toch maar voorgezegd, Jozef en Maria en niet Jozef en Magere Hein.
Ik:weet je nog hoe het babietje heet?
Lara heel trots: Jawel, dat weet ik! Mosef!!
Screw them.
We're going home.
pi_63493840
Jozef en Magere Hein
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63495575
en dan dat Mosef er nog achteraan!
tijd om 't kerststalletje van stal te halen, caronline!
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 08:29:20 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63497777
Hahaha Mosef en Magere Hein
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63499460
Lara en Romee

Dylan kijkt naar Dora en Dora heeft een stethoscoop, waarmee ze naar Boots' hart luistert. Dora vraagt aan de kinderen thuis of Boots' hart op de plaats zit waar zij de stethoscoop heeft. Waarop Dylan droog mompelt: 'Nee, zijn tiet.'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 november 2008 @ 10:51:42 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63500609
Wel lastig trouwens, van de Sinterklaasliedjes op dezelfde melodie... Ik hoorde gisteren de volgende compilatie:

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan,
hij brengt ons Sint Nicolaas, ik zie hem al staan...
Zijn Piet staat te lachen en plakte zijn band,
nu kan hij weer fietsen met de fiets aan zijn hand...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 november 2008 @ 13:02:14 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63504241
Gisterenavond toch een wat bijzonder gesprek met Saskia.

"Opa is dood he?"
"Ja, opa is dood"
"Maar dan kunnen we toch een Opa kopen in de Opa winkel!"
"Ja kan dat?"
"Jaha, op batterijen..., maar dan wil ik wel dezelfde opa als ik had"
"Ja, dus hetzelfde als opa was?"
"Ja, maar dan met batterijen en een afstandsbediening"
"Ow ja, om te lopen enzo natuurlijk. Zijn de batterijen wel inbegrepen of moet je die apart kopen?"
"Nee, die moet je los kopen in de Opa winkel. En dan noemen we hem Opa Corry!"

...dus....
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:35:50 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63505134
Isa creatieve versie...

Saskia... hebben ze ook een Oma-winkel. Denk dat Fleur dat wel leuk zou vinden.
pi_63505970
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Wel lastig trouwens, van de Sinterklaasliedjes op dezelfde melodie... Ik hoorde gisteren de volgende compilatie:

Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan,
hij brengt ons Sint Nicolaas, ik zie hem al staan...
Zijn Piet staat te lachen en plakte zijn band,
nu kan hij weer fietsen met de fiets aan zijn hand...


Zo hoorde ik hier van de week:

Sinterklaas kapoentje
gooi wat in mijn schoentje
de meisjes hebben rokjes aan
daar komt sinterklaasje aan



Saskia
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63517087
T had vanmorgen een hormonica in zijn schoen
Saartje
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:20:39 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63519468
Anna, dramaqueen in de dop!
En Magere Hein...

Maf zeg, een opa op batterijen. Hoe dat toch in die koppies gaat he....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:36:45 #229
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_63520063
Suus met F. samen. In de Albert Heijn. Ze gingen hun schoentje zetten. Staan ze daar bij een kartonnen schoorsteen met 20 zweetsokschoenen er in.

S. "moeten we nou ook nog zingen??"
F. "Ja we moeten ook nog zingen!!"
S. "Welke gaan we dan zingen??"
F. "Sinterklaas kapoentje?"

En ja hoor daar gingen ze.. met zijn 2en door een overvolle AH heen!

S. "Zal die het gehoord hebben?"
F. "Ik denk het wel toch? "
S. "We moeten het denk ik harder zingen..."


En hoppa! Op vol volume gingen ze weer! Sinterklaas kapoentje! Bij de kassa's stond het werk spontaan ff stil en kassadames en klanten stonden te genieten en achter de klantenservicebalie kwamen ze niet meer bij

Zo jammer dat ik niet gewoon dagelijks met een filmcamera op zak loop....
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_63556889
Mikael: Mama ik heb dat van jou afgepakt.
Ik: Ja dta is niet zo lief. Dat moet je gewoon even vragen!
Mikael: Mama mag ik dat van jou afpakken?
Ik:
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63557338
Tobias

Bix, Piet met zijn boodschappendienst

Mosef Magere Hein geweldig

Dylan Sjah Dora is ook niet zo slim...

Sjeen, maar da;s wel leuk bedacht

Swets, wat een eerlijk, open praatje van Saskia

Ireth, wat is Suus toch een heerlijk kippie met d'r liedjes en praatjes

Hij;s in ieder geval wel lekker bijdehand MeNicole
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 09:48:09 #232
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63558119
Magere Hein!


Julius was in een existentiële bui en verzuchtte: "Mama, ik wil dat alles gewoon weer wordt zoals het was. Wordt alles ooit nog zoals het was mama?"

Ik, lichtelijk geamuseerd; "Hoe was alles dan jochie?"

Julius: "Toen was ik nog niet geboren en de lucht was blauw en ik had droge sokjes."
pi_63558144
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef renzell het volgende:
Magere Hein!


Julius in een existentiële bui, verzuchtte: "Mama, ik wil dat alles gewoon weer wordt zoals het was. Wordt alles ooit nog zoals het was mama?"

Ik, lichtelijk geamuseerd; "Hoe was alles dan jochie?"

Julius: "Toen was ik nog niet geboren en de lucht was blauw en ik had droge sokjes."

Hoe verzint hij het!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 09:50:14 #234
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_63558171
Droge sokjes!!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_63558471
julius.

en mika, goeie vraag!
pi_63558525
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef renzell het volgende:
Julius: "Toen was ik nog niet geboren en de lucht was blauw en ik had droge sokjes."
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 27 november 2008 @ 11:42:56 #237
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63561266
Niet zozeer een kinderpraatje, wel een mooi moment.

Jasper en Sterre houden nogal van douchen. Er is echter altijd wel een moment dat ze er onder vandaan moeten komen.

Methode Jasper: "Ik kom er niet onderuit! ". Wij: "Ok", douche uit, licht uit, deur dicht. Jasper: "Waaaahh!! Neee!! Ik kom er onder vandaan!!"

Methode Sterre, gisteravond: "Ik kom er niet onderuit! ". Wij: "Ok", douche uit, licht uit, deur dicht. Sterre draait douche weer aan, gaat zingend verder in het donker. Wij: deur weer open, licht aan. Sterre: "Is er iets??"
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 27 november 2008 @ 12:52:14 #238
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63562979
Ha ha, die Sterre.


Hier nog een paar, van het afgelopen uur;


Juul net, slenterend in de supermarkt: "Arme chocola, die wórdt maar opgegeten..."

En daarna, thuis: "Ik wilde dat ik veel groter dan jou was mama, en ook veel groter dan papa, ik wilde dat ik een reus was, dat de grond ging trillen".

"Mama, als jij schreeuwt dat jij boos bent, dan gaat er iets kapot in jou hè?" Waar haalt ie dát nou weer vandaan?!

[ Bericht 11% gewijzigd door renzell op 28-11-2008 16:25:58 ]
  donderdag 27 november 2008 @ 13:04:48 #239
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63563319
Hihi, Renzell, even een reactie op je beide posts...

Lekker jong .
pi_63563527
Een gesprek met Mikael over Sinterklaas.

Mikael: Sinterklaas heeft een lange baard he?
Ik: Ja een hele mooie witte.
Mikael: En Sinterklaas heeft ook een paard he?
Ik: Ja het paard van hem heet Americo.
Mikael: Wat is dat voor een paard?
Ik: Een schimmel.
Mikael: Wat is missel?
Ik: Schimmel? Schimmel is vies. (Wilde ar makkelijk van af komen)
Mikael: Hoe krijg je schimmel?
Ik: Als iets heel lang blijft liggen word dat verrot en gaat het schimmelen.
Mikael: Oh net als oma in bed soms? (Mijn vader maakt altijd grapjes dat mijn moeder te lang in bed blijft liggen)
Ik: Nee oma kan niet schimmelen.

Paar minuten later kwam zijn conlusie:

Sinterklaas heeft een vieze baard die schimmeld. Die heeft te lang op Americo gelegen!!

Je kon me opvegen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63563590
zo komen de praatjes in de wereld, menicole!

renzell, mooi!
  donderdag 27 november 2008 @ 13:26:51 #242
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_63563978
whahaha, Sterre en Julius!

Ik moet altijd zo hard lachen met dit topic
Prachtig!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 november 2008 @ 13:28:10 #243
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_63564022
Menicole, wat leer jij je kind nou weer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63564401
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Vlindur het volgende:
Menicole, wat leer jij je kind nou weer!
Tis gewoon een oud wijf.

Gisteren op de psz met zijn juffie:

Waar woon jij?
Vlak bij waar jij woont.
Waar woont jou huis dan?
Daar waar ik ook woon.
Oh dat is toevallig. Ons huis woont ook bij ons
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 27 november 2008 @ 15:14:34 #245
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_63567002
whahahaha! Nu moet ik alweer hardop lachen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63567608
Vandaag op stage, ging ik eerst met S. ( 3,5 jaar) verfen. Ik had tijdens het verfen een paar keer tegen hem gezegd "niet doen", en "ik wil dat je even naar me luistert" Zitten we later met lego te spelen, is hou een huis aan het bouwen, maar valt er een blokje van af. Hij zo "niet doen " en later "luister eens! jij niet vallen "

Van wie zou hij dat nou hebben?
pi_63594768
Wat een grappig topic. Hier moet ik vaker kijken.

Vanochtend was ik me aan het aankleden: "mama leuke beha"
zo'n ding met frustels en kantjes en dingetjes
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63594985
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:19 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend was ik me aan het aankleden: "mama leuke beha"
zo'n ding met frustels en kantjes en dingetjes
Lief!
Dylan vindt het blijkbaar leuk als ik een jurk of rok aanheb, want dan zijn de complimentjes ook niet van de lucht! 'Mama ik vind je jurk echt heel mooi' en 'Zo dat is een leuke rok zeg'

Ik draag vaak laarzen, maar ik heb ook gewone schoenen. Dylan vond vanochtend echter dat ik geen schoenen meer aan mocht, want die zijn voor 24 en ik ben 25 dus ik moet laarzen aan
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63597812
Dylan.

Ik vind dit zo'n leuk topic!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:09:18 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63607648
Mijn eerste OT post hier

Mijn mini was al drie dagen ziek en het ging vandaag al iets beter weer, maar alsnog stond ie ineens krijsend in zijn bedje, ik natuurlijk gezwind er naar toe om te kijken of er niet weer iets opspeelde.

Nu, troosten was niet aan de orde dus ik nam hem maar even mee naar de woonkamer. (Kon ik met mijn rechterhand doorFokken jeweets).

Mannetje zit al snuffend bij mij op schoot, en ik vraag, als betrokken moeder zijnde;

"Wat wil je dan mannetje? "

Zegt ie "Appel!"
Dus ik "Neeeee, mórgen krijg je weer een appel".

Kijkt ie me aan, gaat in een nanoseconde van naar en zegt "Okola? ".

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:19:34 #251
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63607982
Goed zo Dean: van okola ga je je beter voelen. Ik wel tenminste
Leuk he Viev, als ze gaan babbelen.
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:27:34 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63608242
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:19 schreef sjak het volgende:
Goed zo Dean: van okola ga je je beter voelen. Ik wel tenminste
Leuk he Viev, als ze gaan babbelen.
Super! Je kon me opvegen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63608290
Dean

Die ging zeker weer met gezwinde spoed zijn bedje in?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63608320
de vraag is: met of zonder okola in z'n buik!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:31:51 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63608405
Zeg, een béétje consequent ben ik nog wel hoor dames .

Daarbij wilde ik mezelf niet voor de 2e keer binnen het uur de worsteling van het tandenpoetsen aandoen .

Maar het was gewoon zo grappig, vooral die uitdrukking erbij, en dan zelf giebelen en dan zo heel onschuldig een vingertje in zijn mond van "ik ben toch lief, mama? " .

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63619476
hihi Dean!!

(meike noemt chocola Alla....ook zoiets)

Toen Meike gister een plaatje van een Zwarte Piet zag, en wij vroegen wat dat was antwoordde ze "aap!"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:30:34 #257
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63621050
We gingen vanmiddag naar de supermarkt. Omdat dat maar één straat verder op is ga ik meestal met de jongste in de kinderwagen en de andere twee op hun fietsjes.

Jasper ging even het weer 'checken' (nog geen 6 jaar oud...) en kwam terug met de mededeling dat het 'ziek weer' was.

Nou ben ik heel wat van hem gewend, maar nu had ik wel even een momentje. 'Ziek weer' is als het warm en koud tegelijk is (zit wat in), en omdat het buiten lauw was, dus warm en koud tegelijk, was het 'ziek weer'.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:55:47 #258
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63629392
Simon wilde straks heel graag annepoes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:13:23 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63629853
Appelmoes?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:15:56 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63629918
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:13 schreef Moonah het volgende:
Appelmoes?
Yep!

Eigenlijk zegt hij gewoon appemoes, maar nu hij helemaal idolaat is van Anna en hij haar naam dagelijks zo'n 37 keer zegt, was hij wat in de war en noemde hij het Annepoes.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:18:43 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63629991
Haha!
Grappig dat een ontmoeting zoveel indruk kan maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:28:13 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63630274
Dean met je okola. En wat grappig dat simon en Anna zo weg van elkaar zijn dat ze zelfs gerechten naar elkaar gaan noemen....

Sinterklaasliedjes blijven ook lastig: en we zingen en we springen en we zijn zo blij
Maar er zijn geen stoute kindertjes blij...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63630401
Morris zingt;

Zie ginds komt de stoomboot
uit Spanje weer aan.
Hij brengt ons in Nicolaas
ik zie hem al staan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 30 november 2008 @ 10:30:07 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63639607
Ik heb van de week ook moeten lachen om Magere Hein en die liedjes zorgen overal voor verwarring....

Jolie had laatst een vriendinnetje te spelen en ze speelden 'ziekenhuisje' Jolie was de dokter, M. de zuster en ze hadden een babypop als patient.
M.: Dokter, je moet de patient goed onderzoeken.
Jolie: Ja ik ga eerst wel even kijken of het hart nog klopt.
M.: Hoezo?
Jolie: Als het hart niet meer klopt dan kunnen we meteen naar de volgende patient.

pi_63639623
Je kijkt teveel E.R. joh
whehe Jolie
Saartje
  zondag 30 november 2008 @ 10:43:38 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63639703
Dat zou je denken maar ik heb het opgegeven en ik volg GA niet eens meer! Dus aan mij ligt het niet~.
pi_63639802
Ik vind dit zo'n leuk topic!
En ik had gedacht dat ik nog heel lang zou moeten wachten tot ik hier iets van Sten zou kunnen posten. Maar dit gebeurde er laatst tussen Sten (3 mnd) en vriend R.
Sten: Oboe
R: Oboema (vriend vindt Jiskefet leuk en oboema is daarin een personage)
Sten : Oboe
R: Oboema
Sten: Oboe
R: Oboema
Sten: Oboema!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_63640101
Sten is er vroeg bij!

Lief vroeg gisteren aan Jasja (bijna 4 maanden) wat hij op brood moest nemen en het antwoord was 'ei' (of in ieder geval iets dat er wel heel erg op leek )
  zondag 30 november 2008 @ 11:26:28 #269
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_63640123
Merlijn wil altijd patta op de boterham
pi_63640146
goed kauwen dan Merlijn
Saartje
pi_63640165
Op school had een kindje stofijs bij de ikea gegeten.
pi_63640264
Nog een paar leuke uitspraken in mijn kleuterklas:

"Ik ben naar spikerman geweest in de biblioscoop"
"Juf, kom je een keertje bij mij thuis? Dan zet ik een leuk muziekje aan"
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 30 november 2008 @ 18:17:19 #273
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63648354
Mijn professortje :

"Mama, er zijn drie ronde die hetzelfde zijn hè?"

"Welke dan jochie?"

"Een cirkel, een nul en een O. Dat is drie hè mama? Even oud jaartjes als ik is dat."

[ Bericht 14% gewijzigd door renzell op 30-11-2008 20:35:46 ]
pi_63650767
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
goed kauwen dan Merlijn


Juul, slimmerd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_63652150
Morris tijdens het eten:
'Mama, ik ben zo blij op jou! Jij bent de liefste mama van de wereld'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 30 november 2008 @ 21:05:21 #276
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63654003
lief snoopy!
Piet van de week: "er is iemand in m'n klas sexy op mij"

en vandaag: "wat is seks?"
pi_63654164
Piet, er al zo vroeg bij?

Juul, kleine slimmerik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63654409
ja renzell inderdaad erg slim opgemerkt (en benoemd!) van julius!
pi_63654856
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:03 schreef snoopy het volgende:
Piet, er al zo vroeg bij?
tsja, zomaar uit 't niets leek 't wel! ik vroeg ook: hoe kom je nou weer aan dat woord? nou, zei hij, van sexy toch! maar goed, ik ben nog niet in details getreden in elk geval.
  maandag 1 december 2008 @ 08:20:33 #281
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63660104
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:23 schreef bixister het volgende:

maar goed, ik ben nog niet in details getreden in elk geval.
Niet
Lekker douchen!
pi_63660313
Gisteren aten we op mijn werk poffertjes.
1 jongetje had ze duidelijk nog nooit gegeten.
Na een verwondelijk "wat zijn dit nu voor rare kleine pannenkoeken"
volgde na 1 bordje de opmerking "pfff ik krijg wel een volle buik van die ploffertjes"
  maandag 1 december 2008 @ 09:11:41 #283
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_63660666
"Mama het is maar goed dat ik geen 100 voetjes heb..."
"En waarom is dat goed?"
"Anders had jij ook 100 schoentjes moeten kopen en was ik heel lang bezig om ze elke ochtend aan te trekken..."
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_63661219
Sara vanmorgen tegen haar nijntje: Nijntje, ga jij maar even in de hoek, jij luistert voor geen meter, heb je me vergrepen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63661570
quote:
Op zondag 30 november 2008 10:30 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb van de week ook moeten lachen om Magere Hein en die liedjes zorgen overal voor verwarring....

Jolie had laatst een vriendinnetje te spelen en ze speelden 'ziekenhuisje' Jolie was de dokter, M. de zuster en ze hadden een babypop als patient.
M.: Dokter, je moet de patient goed onderzoeken.
Jolie: Ja ik ga eerst wel even kijken of het hart nog klopt.
M.: Hoezo?
Jolie: Als het hart niet meer klopt dan kunnen we meteen naar de volgende patient.


Prachtig!!
Ook zo lekker nuchter
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:53:06 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63704946
Wat een nadenkers hier toch! Juul, het lijkt inderdaad wel een professor. Dokter Jolie en Sexy Piet, ze worden veel te snel groot!

Luuke wil dat Lena naar haar luistert. Lena, kom onmogelijk hier!

En vandaag op het KDV:
C (juf) is in gesprek met haar collega. Ze geeft een beetje een omslachtig antwoord.
Luuke: C? Ben je soms een beetje verlegen?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator dinsdag 2 december 2008 @ 20:10:28 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63705655
Vanavond, tijdens het zoveelste smoesje om het naar bed gaan nog even uit te stellen liep ik een beetje te mopperen op Iris.
Iris bleef stil staan en zei vervolgens heel verontwaardigd "Mama! Je lijkt wel een....eh... stiefmoeder!"

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63705798
Kim vanmiddag tegen haar knuffels. Koe, Daatje en NU luisteren! Ja NU, he kijk me eens aan!
En koe moest nodig plassen op het potje. (helaas Kim niet) Goed gedaan koe, nu handjes wassen. Hierrrrrrrrrrrrrr komen! Vind het zo grappig om te zien/horen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:41:41 #289
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63711067
Lois! Stiefmoeder!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 december 2008 @ 19:51:54 #290
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63733792
We waren even boven en ik moest naar de wc. Simon ging mee de badkamer in. Naast de wc is meteen de douche, waar een gordijn omheen hangt. Ik zit dus eigenlijk tegen het gordijn aan. Simon wurmt zich tussen mij en het gordijn in en verzucht gezapig met een verheerlijkt gezicht: "Zo! Gezellig!"
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 december 2008 @ 20:13:28 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63734574
Gezelligheid kent geen tijd Simon!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63734606
Net na het eten.

M: Ik heb dorst, ik wil nog drinken.
Ik: Daar staat nog een beker drinken van je.
M: Daar heb ik niet trek in, dat is rode sap.
Ik: Wat wil je dan drinken?
M: Ik wil lekker vruchtwater drinken.
Ik: Vruchtwater?
M: Ja, die daar in de koelkast ligt, die vruchtensap.


Ik denk dat ze door alle bevallingsverhalen van de afgelopen dagen een beetje in de war is
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 3 december 2008 @ 20:16:53 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63734703
Lekker glaasje vruchtwater!

En nog van harte, ik geloof dat ik wat felicitaties achterlig.
Ik zag iig een prachtfoto van 2 zusjes in bad!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:12:24 #294
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63759691
Dinsdagavond stond de radio aan in de keuken, junior was zijn boek aan het lezen, maar blijkt ook uitstekend te kunnen multi-tasken:

Hij komt op me afrennen met de mededeling dat mijn ziekenhuis op de radio in het nieuws is.
S_B: Wat is er dan aan de hand?
Jr: Ze hebben het homovirus bij jou op het werk!
S_B: Is het niet het Norovirus?
Jr: Nee hoor, het is het homovirus.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_63770420
Vruchtwater! Proest!

Gehoord op onze peutergroep vanmiddag....

In de sinterklaassferen
Helicopter Kinderen, helicopter kinderen (hoor wie klopt daar kinderen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 4 december 2008 @ 23:34:19 #296
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63770819
Wat zijn ze toch leuk, onze kinderen!

"Er is iemand sexy op mij!" Dat vind ik écht heel erg lief!

"Heb je me vergrepen?!"

En "een glaasje vruchtwater..."

"Het homovirus"

En "een stiefmoeder..."
pi_63778720
een glaasje vruchtwater

Lis zingt: 'Hoe puppelt zijn paardje het dek op en neer'.

Kan me niet herinneren dat ze een avondje met Vivi is wezen stappen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:39:23 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63779027
Ik word altijd vrolijk van hier lezen.

vruchtwater, homovirussen en stiefmoeders En dat er iemand sexy op je is.

Of inderdaad "gezellig"met je naar de wc.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:42:02 #299
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63783701
De stiefmoeder! Hahaha!
Gezellig op de wc.....
Mam? Heb ik diadeem? Diaree....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 7 december 2008 @ 14:34:01 #300
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_63823869
Net weer een moment...

Jasper is moe, de after-klaas-stress-unwind... Ik zeg tegen hem "Misschien moet je vanmiddag maar eens een lekker uiltje gaan knappen".

Jasper: "Dat mag je zo niet zeggen!!" Ik: "Hoezo?"
Jasper: "Er zitten tegenwoordig overal uilen te verstopt die luisteren of er niemand 'Uiltje Knappen' zegt!"
Ik "Een tukje doen dan?" Ja, dat mocht ik wel zeggen...

De vraag is nu: is het humor? Méént hij het serieus? Jasper heeft wel een tijdje een uilenfobie gehad...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 7 december 2008 @ 15:25:38 #301
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63824868
Ik had er eentje laten vliegen en zei tegen Maria: "Sorry, ik heb een scheet gelaten."
Zegt ze: "Geeft niks, ik heb toch al een frisse neus gehad."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')